BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. november 21., vasárnap

Rászolgálva - 13. fejezet

Sziasztok! Nagyon sajnálom, hogy csak most hozom a frisset, de jó munkához idő kell:) Szerintem elég jó lett, de a ti véleményetekre is kíváncsi vagyok:)

13. fejezet - Leánybúcsúztató
Végül is nem lett semmi baj Adam késéséből. Esme rettentően ideges volt, de aránylag nyugton tudtuk tartani. Megértettem mindkettőjüket, hiszen Esme életénél is jobban félti Adamot, a fiát. Adam pedig lehet unja már, a folytonos gyereknek kezelést. Hiszen értelmileg már felnőtt ember.

-Liz.Liz! Liziii!!! – visított Alice a fülembe.
-Öhm, mi történt? – kaptam rá a tekintetemet.
-Épp bulizni megyünk. A nővéred leánybúcsúztatója, szóval ha megkérhetlek ne gondolkozz –nézett mérgesen a szemembe. - Bulizunk! – rikkantott fel, de olyan hangosan, hogy megugrottam a vezető ülésben.
-Elmondanátok hova megyünk? – nézett rám kérlelően Nessie.
-Nem – mondtuk egyszerre Aliceel.
-Én végülis annyira nem is tudom, csak a címet – mosolyogtam rá.
-Én meg úgysem mondom el – nevetett Alice.
Mind a hárman csinosan kiöltöztünk. Alice választotta ki a megfelelő ruhákat, hiszen ő tudtam hova is megyünk. Rövid, mégis kényelmes rucik voltak, ebből arra következtettem valami táncikálás is lesz.
-Alice Jake ki fog nyírni… - suttogta nővérem.
-Nyugi, nem fog tudni semmiről – kacarászott Alice.
-Két perc és ott vagyunk – mosolyogtam. Nekem is voltak félelmeim ettől az egésztől, de nagyon vártam egy kis bulizásra, hiszen olyan régen voltunk a csajokkal valahol. Persze, már most hiányzott Emmett. Rögtön beugrott a beszélgetésünk otthon.

-Ebben akarsz elmenni? – nézett rám értetlenül mikor magamra csúsztattam a ruhám. -Igen, Alice ezt választotta. Szerintem jól néz ki – álltam meg a tükör előtt. Hajam és sminkem már kész volt. Már csak egy magas sarkút kell felhúznom és kész vagyok. -Biztos, hogy ebben akarsz menni? – nézett rám kérlelően Emmett. -Em, ne féltékenykedj. Csak a csajokkal leszünk – nyomtam egy csókot az arcára. -Sosem láttalak még ennyire kinyalva… - nézett rám értetlenül. – És megkell szoknom, hogy nem csak én láthatom a csodás tested – ült le az ágyra és fogta meg a fejét. Olyan édes volt. -Jó kislány leszek – léptem elé és megfogtam a fejét és vadul megcsókoltam. – Este pedig te szakíthatod le rólam a ruhát – mosolyogtam kacéran. -Nem, nem most leálltok, mert nem vettem pótruhát! – rontott be Alice a szobába. Megragadta a kezem és kivonszolt a szobából. -Alice, vigyázz rá! – szólt utánunk Emmett. -Vigyázok. Neki úgyis külön lesz leánybúcsúztató – kacsintott rám Alice. -Megnyugtattál – horkant fel Emmett. -Amúgy is ti is mentek szóval semmi rosszalkodás – mosolyogtam Emmettre. Persze bíztam benne, de az embernőkben nem.

-Megjöttünk! – sikkantott fel Alice. – Gyertek csajszikáim – rántotta ki Nessiet a kocsiból. Megindultunk befelé. Nagyon szép és kulturált helynek tűnt. Piros pont Alicenek.
-Alice – borult barátnőm nyakába egy srác. Helyes volt. Nem az a macsó alkat, de cuki volt.
-Ő az ünnepelt – mutatott Nessire.
-Ohh. Hát akkor gyertek csajok, vessük bele magunkat az életbe – karolt át minket és megindultunk befelé.

Pár pillanatig hitetlenkedve bámultam körbe. Talán Alice szokott ilyen helyekre járni?
-Szóval ti abban a szobában lesztek – mutogatott Alicenek egy csaj és vigyorogva bámult minket.
-Rendben – vigyorgott Alice. Elkezdett minket rángatni befelé.
A „mi szobánkban” félhomály uralkodott.
-Meglepetés! – halottam meg barátnőim hangját. Lorát pillantottam meg, aki vigyorogva vizsgált minket. Mellette Emma mosolygott kissé ijedtebben.
-Üdvözöljük a hölgyeket – halottam meg egy férfi hangot a mikrofonba. – Helyezzék magukat kényelembe – vigyorgott ránk kajánul egy fél pucér srác.
-Alice?! – suttogta nővérem.
-Semmi gond – nevetett rajtunk.
Pár perc múlva már nagyban beszélgettünk és iszogattunk.
Mikor a telefonom vad csörgésbe kezdett.
-Két perced van – nézett rám mérgesen Alice.
-Szia drágám – vettem fel a telefont. Majd gyorsan szaladni kezdtem valami halkabb hely felé.
-Minden rendben? – kérdezte aggódva Emmett.
-Persze. Mi a helyzet nálatok? – kíváncsiskodtam.
-Mingyárt odaérünk, - suttogta letörten - de ha gondolod, akkor elmegyek érted - derült fel a hangja.
-Én is inkább veled szeretnék lenni, de pár óra szívem és a tiéd vagyok – suttogtam kéjesen a telefonba.
-Muszáj várni? … – kérdezte, de már tudta a választ. - Pár óra hosszú idő…
-Szeretlek. Ne csajozzál be nekem – nevettem fel.
-Dehogy fogok. Végig rád fogok gondolni – suttogta szerelmesen.
-Emmett! Hagyd már abba, mindjárt elsírom magam – nevetett Sam.
-Pofa be kutyus – morogta szerelmem.
-Héé, fiúk! Jók legyetek – nevettem bele a készülékbe.
-Ha bármi van hívj! – hadarta Emmett.
-Nem lesz semmi. Sziasztok– mondtam hangosabban a végét, hogy mindenki hallja.
-Szia Lizi – mondták kórusban.
Gyorsan letettem és lassan visszaindultam a mi kis bulinkba.
Mikor beléptem teljesen lefagytam. Egy férfi állt nővérem előtt és épp vetkőzött.
-Azt a mindenit – suttogtam.
Leültem az asztalhoz és ittam egy pohár Jägert. Ezt máshogy nem lehet bírni.
Nessie is fél óra és nagy mennyiségű alkohol után elkezdett oldódni.
Lassan be szivárogtak az emberek a helységünkbe és ismerkedni kezdtek.
Eléggé unatkoztam és arra vártam hívjon Emmett, hogy egy kicsit beszélhessünk.
Pár pillanat múlva megcsörrent a telefonom.
-Szia – vettem fel boldogan és a wc-be siettem. – Vetkőznek már a lányok? – nevettem fel.
-Mondhatjuk – nevetett. – Vissza se merek kérdezni.
Következő pillanatban Alice rontott be az ajtón.
-Emmett. Élvezd azt a bulit és ne hívogasd Lizit. Ez így nem ér.
-Alice! – szóltam rá.
-Nem, nem és nem! – ugrándozott előttem, mint egy labda.
-Miért? – kérdeztem boci szemekkel. Talán bejön, de nem…
-Mert nem! – vigyorgott. – Szóval Emmett Cullen meg se próbáld, a telefon nálam lesz.
Kikapta a kezemből a telefont majd kiszaladt. Anyám, mint az oviban.

Körülbelül két órája kezdőt hetet a buli. Lora és egy pasival flörtölt. Nessie és Alice vadul táncoltak a színpadon. Még mi Emmával egy asztalnál iszogattunk. Emma kissé már be volt állva, de nagyon elvoltunk így is. Kezdtem élvezni a bulit.
-Hugi, gyere táncolni! – lépett elém Nessie és megragadta a kezem. Vadul ráztuk a seggünket és énekeltünk torkunk szakadtából. Majd egy-egy srác jött oda hozzánk és azzal csörögtünk tovább.
Teljesen felhevültem és csak öntöttem magamba a különböző alkoholokat.
Egyszer csak a srác elkezdett tapizni, először fel sem tűnt mit csinál. Utána meg mosolyogva nyúltam legérzékenyebb pontjához végighúztam kemény férfiasságán a kezem majd megmarkoltam.
-Bocsi szívem – mutattam fel a kezem, amin ott díszelgett Emmettől kapott gyűrű.
-Nem nagyon érdekel – markolt bele a fenekembe.
-Hmm – simítottam végig a mellkasán, miközben szájához hajoltam. – Engem meg igen – majd elváltam tőle és a bárpulthoz lépkedtem. – Valami erőset – mosolyogtam a pasira.
-Aztán megyünk is Liz – mosolygott rám Alice.
-Miért? – nyúltam a pohárért és mentem le is húztam.
-Többiek már nagyon fáradtak – mosolygott.
-Vicces – nevettem fel.

Lassan beszálltunk a kocsiba és elkezdtem nevetni. Olyan jó kedvem volt. Nessievel, Lorával és Emmával végigfecsegtük az utat. Alice hazavitte Lorát és Emmát. Mi pedig a Cullen ház felé vettük az irányt.
-Szerintetek a fiúk itthon vannak már? - kérdeztem kéjesen, minél jobban vágytam Emmetre.
-Nem látom – motyogta Alice.
-Böff. Bocsi – vihogott Nessie.
-Lefogják szedni a fejem – nézett ránk Alice.
-Miért? Huumm Ki? – csuklottam a két kérdés között.
-Bevagytok rúgva – jelentette ki Alice.
Nessievel összenéztünk és újra vihogni kezdtünk.
-Itthon vagyok – sikkantottam fel. És kiugrottam a még guruló kocsiból. És abban a pillanatban pofára is estem.
-Lizi?! – sikkantott ijedten Alice.
-Semmi bajom – nevettem és elterültem a fűben.
-Liz? – kérdezte anyu értetlenül.
-Hmm? – motyogtam félig már alva.
-Hugi – szaladt felém Nessie és rám vetődött.
-Áuu – sikkantottam fel majd nevetésbe kezdtünk.
-Lányok? – állt felénk anyu vigyorogva.
-Semmi baj anyu, de most kicsit itt maradunk – motyogta Nessie és lerúgta a cipőjét.
-Megfogtog fázni – mosolygott békítőleg.
-Leszaaarooom! – kiáltottam fel.
Pont abban a pillanatban fordult be a kocsi.
-Emmett! – ültem fel hírtelen.

Emmett szemszöge
-Emmett! – sikkantott fel szerelmem.
Bellát láttam, amint tanácstalanul áll az udvar közepén és, ahogy lejjebb néztem szerelmem kócos haja és vigyorgó arcát pillantottam meg. Biztos jó lehetet a buli.
Felpattant és azzal a lendülettel tottyant is vissza. Mi a franc? Amúgy meg miért ül a fűben?
-Jacobot akarom! – sikkantott fel Nessie, de őt nem láttam sehol.
Szerelmem vihogni kezdett, sosem halottam őt ilyennek.
-Bella? – siettem oda hozzájuk. – Mi van velük? – néztem a fűben nevető lányokat.
-Kicsit berúgtak – mosolygott.
-Mi?! - lenéztem és vizsgáltam szerelmem kipirult arcát. – Bemegyünk lányok rendben? – guggoltam le melléjük.
-Nem itt maradunk és jössz te is – fogta meg a kezem, szerelmem majd magára rántott. – Az én macim – belemarkolt a fenekembe.
-Liz! – szóltam rá.
-Én arrébb kúszok, nem akarlak titeket zavarni – vihogott Nessie. Elkezdett gurulni a fűben. Atyám, ezek tényleg beálltak.
-Köszi cicám – nevetett Lizi majd vadul csókolni kezdett. Ömlött belőle az alkohol szag.
-Bűzlesz a piától – keltem fel róla.
-Nem is – mászott utánam. – Olyan jól nézel ki – mászott rám újra.
Egy gyors mozdulattal felkaptam a vállamra és elindultam a házba.
-Emmett! Ne és nem akarok bemenni – sikkantott.
-Bemegyünk – suttogtam. Miközben lábát fogtam, mert nagyon ficánkolt.
-Milyen formás a hátsód – simított végig a fenekemen. Közben már a nappalin vágtunk át.
-Liz, nyugi – nevettem fel.
-Nyugodt vagyok – kezdte felhúzni a pólót a hátamon.
-Zuhanyzunk egyet oké? – kérdeztem gyorsan magam elé rántva.
-Nem akarok – morcosodott. – Bármit csak azt ne – sipított mikor megnyitottam a hidegvizet.
-Sajnálom – csókoltam meg lágyan az ajkát bocsánatkérés gyanánt. De hírtelen vadulni kezdett.
-Akarlak macim – egy mozdulattal letépte rólam az inget.
Nem kéne, hiszen még nincs kész rá és csak az alkohol beszél belőle. Mondogattam magamnak, de ahogy apró keze simogatni kezdte mellkasom, nem tudtam ellenállni. Sőt már nem is akartam.
Lassan lehúztam vállairól a ruha pántját lassan simogatni kezdtem én is testét, amely meg-megremegett érintésem alatt. Kéjesen felnyögött majd legérzékenyebb pontomat kezdte simogatni nadrágom keresztül. Kikapcsoltam melltartóját és lehúztam az apró tangát róla. Melleire hajolva kényeztetni kezdtem gyönyörű halmait mire teste megfeszült és a zuhanykabinnak dőlt.
Gyorsan kikaptam a hideg víz alól és lefektettem a szőnyegre.
-Gyere – rántotta a fejem magához.
Nyakamat szívogatta és közben kezeivel megszabadított nadrágomtól. Lassan végig csókoltam felső testét és ujjaimat belecsúsztattam forró, nedves pontjába majd mozgatni kezdtem.
Nyöszörögve tűrte kínzásomat, majd egyszer csak felhúzott ajkaihoz és számba suttogta.
-Akarlak!
Lassan kicsúsztattam ujjaim belőle és belevezettem férfiasságom a lábát, ha lehet csak még jobban széttárva, hogy teljesen megmerítkezzem benne. Lassan, majd egyre gyorsabban mozogtam ágyékán és pár perc múlva együtt mentünk el. Fantasztikus volt, testem még percek után is remegett.
Órákig feküdtünk még összebújva mire szerelmem elaludt.


Nessie és Liz ruhája:)




12 megjegyzés:

demon írta...

szia ez tök király főleg hogy lizék beálltak
gratula
puszi
ui.:első
várom akövit

Evcu írta...

ÁáÁáÁá:O:O:O :D:D:D
Kedvenc feji, kedvenc feji, kedvenc feji :D
Imádtam ezt az egészet :)
a Gólyabál megtette a hatását;)
JÓl állt a csajoknak a részegség xD Főleg Liznek...
szegény Emmett azt hittem Liz megerőszakolja :D
mekkora lett volna már...xD
na de a kedvenc mondatom ez:
Leültem az asztalhoz és ittam egy pohár Jägert. Ezt máshogy nem lehet bírni. xD
Hogy ez milyen igaz.:P
most szaladok is msn-re hozzád :D
puszi drágám (L)
xoxo

Bogi írta...

szia
Hmmm ez eléggé forróra sikerült de nekem nagyon tetszett.
puszi

Névtelen írta...

O.o ez fantasztikus lett :D (L)
Mikor Nessie és Liz berúgtak... xDxD Csak röhögtem xD
Nagyon tetszett, imádtam :D O.o
siess kérlek a frissel!!! (L)
puszi : bree ^^ :D

gicus19 írta...

Szia!
Nagyon jó lett. Elképzeltem, ahogy Alice labdaként pattog xD
Meg ahogy Nessie elgurul a füvön xD
Várom a kövit:d
puszi

Unknown írta...

Szia.Nagyon jó lett a feji.Elképzeltem ahogy Lizék be vannak állva.Na meg Nessi ahogy el gurul a fűben.:DVárom a következő részt.Gratula,és pusszancs.

Süti írta...

nagyon baba lett ez a rész:D:D nagyon tetszik..xD
hogy beálltak már..xD:D
hamar frisst:) pusz

Névtelen írta...

Szia nagyon jó lett ,de milyen másnaposak lesznek ,

Névtelen írta...

Szia:D:D
Nagyon tetszett:DImádtam:DMár váromn a folytatástXDXD
puszi:N

Erzsi írta...

Szia,tök jó lett.A csajok jól becsiptek,Liz meg jól beindult:D:D:DNagyon birtam a fetrengös résztXD Várom a folytatást.

Névtelen írta...

Szia!!
Kb. 3 napja kezdtem el olvasni a blogodat és már kész is vagyok és nagyon-nagyon várom a kövi frisset!!
Nagyon ügyes vagy csak így tovább!!

Nori írta...

Sziaa!
Naon tetszett főleg amikor Lizék be vtak állva.Várom a kövit!