BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2011. január 1., szombat

Rászolgálva - 16.fejezet

Sziasztok! Megérkezett a várva várt fejezet. Sokan kíváncsiskodtak utána, mostanság és remélem legalább annyi komi is összejön. Nem állítok még fel komi határt, de elégé kihoztatok a sodromból. Köszönöm, aki ír komit. Köszönöm, hogy olvastok.

16.fejezet - Az élet jó oldala
Liz szemszöge
Lilien eléggé meglepett mi nyájunkat, de próbáltam nem elrontani ezzel a hangulatot. Hiszen most Nessie a lényeg, na meg persze Jake.
-Olyan édes, képzeld, majdnem minden nap eljön értem a sulihoz és haza kísér, és néha nálunk alszik, mikor Jake nincs otthon – vigyorgott Lux, miközben Jaredről áradozott.
-Jacob úgy is tudja – simítottam végig az egyik göndör tincsén.
-Mi? Honnan tudna? – kérdezte értetlenül Lux.
-Halják egymás gondolatait Lux, és Jared bizonyára elég sokszor gondol rátok, valamint érzi az illatát – mosolyogtam biztatólag.
-Akkor miért nem nyírta ki eddig? – kérdezte értetlenül Lux, miközben idegesen tördelte a kezét.
-Lux, a bátyád is be van vésődve, szóval tudja merre áll a dörgés – kacsintottam rá.
-Atyám minden gondolatát halja – Túrt bele Lux, gyönyörű sötét fürtjeibe.
-Ugye nem csináltatok olyat? – néztem ijedten Luxra. Hiszen még olyan fiatal, bár testileg én sem voltam öregebb mikor… Oké, inkább azt hagyjuk.
-Nem, dehogy is – nevetett fel zavartan.
-Lux? Ugye nem hazudsz? – hajoltam közelebb hozzá.
-Nem feküdtem még le Jareddel, nyugi – nézett mélyen a szemembe.
-De? – valahogy olyan érzésem, volt, hogy nem fejezte be a mondatot.
-Öhm – kezdte el vizsgálgatni ruhája szélét.
-Közel álltatok hozzá? – kezdtem a találós kérdéses játékot.
-Uhum – bólogatott zavartan.
-Szerintem még várjatok – mosolyogtam rá. Nem akartam kiakadni és parancsolgatni neki, hiszen az a legrosszabb. Tudom, én is nagyon utálom, ha beleszólnak, hogy mit hogyan, mikor csináljak.
-Csak, hogy ő idősebb és… - suttogta idegesen Lux.
-Erőszakoskodik? – ment fel bennem rögtön a pumpa.
-Dehogy – nevetett fel Lux. – Csak én..
-Lux, beléd vésődött, tiéd lett ezzel örökre. Más lányokat nem is látnak úgy, neked meg időre van szükséged. Hidd el tudom, hogy mennyire szar, ha hamarabb jönnek el olyan dolgok, amiknek nem kéne – néztem a szemébe.
Pár percig gondolkodott szavaimon, majd mosolygott közben, de egyszer csak rám kapta a tekintetét és lefagyott a mosoly az arcáról.
-Hogy érted, hogy te tudod, milyen szar, ha hamarabb jönnek a dolgok? – nézett rám ijedten.
-Ez egy hosszú és bonyolult történet, de nem fontos. Egyszerűen higgy nekem – kacsintottam rá, majd felpattantam hiszen megláttam szerelmem, amint engem vizsgál a srácok mellett állva.
-És védekezzetek – suttogtam Lux fülébe majd egy puszit nyomtam meglepett arcára és szerelmemhez siettem.
-Sziasztok srácok – vigyorogtam rájuk miközben egy puszit nyomtam Emmett ajkaira.
-Szia Liz – mondák kórusban.
-Én most ellopom Emmettet – mosolyogtam rájuk és a táncparkett felé húztam szerelmem. - Táncolsz velem? – kérdeztem szerelmem, aki csak vigyorogva bólintott.
-Még nem is táncoltunk együtt – suttogta nyakamban, miközben már hatalmas kezeit a csípőmre rakta és lassan lépkedtünk a lassú számra.
-Pedig nagyon jó – nyomtam egy csókot ajkaira. – Nagyon szeretlek Emmett Cullen – motyogtam ajkainak.
-Én is szeretlek - puszilt bele a hajamba.
-Jaj, Istenem, olyan édesek – halottam meg nővérem hangját pár perc múlva.
-Mindenki, aki még nem ment férjhez álljon mögém – sikkantott fel a nővérem. – Dobom a csokrot – vigyorgott rám. – Igen Liz te is, eljegyzés nem ér - elszakadtam szerelmemtől majd beálltam a lányok csapatába. Lux és Lora álltak mellettem, Lux mindenképp el akarta kapni, még Lorát hidegen hagyta ez az egész. És abban a pillanatban Nessie feldobta a csokrot, mintha lelassították volna az időt, úgy éreztem mintha valami filmet néznék, hiszen a csokor egyenesen felém szállt. Nessie bizonyára direkt csinálta, gondolkodtam egy percig, hogy hagyom, hogy Lux elkapja, de nem akartam Jake szívin fartust kapjon, szóval kinyújtottam a kezem és megfogtam. Pár lány csalódottan vizsgálta a kezemben lévő csokrot, de a többiek hangosan fütyültek – mint például Jared, Embry vagy Jake-.
Szerelmemet kerestem a tekintetemmel, aki vigyorogva nézett rám. Odalépkedtem hozzá és szorosan a megöleltem. Olyan jó volt, végre egy esküvőn úgy ott lenni, hogy nem szakad meg a szíved a sok szerelmest látva. Hiszen most már, örökre itt volt nekem a Macim.

Már épp alkonyodni kezdett, mikor Emmett a tengerpert felé kezdett húzni. Majd mikor már csak pár méterre voltunk a tengertől, leült és az ölébe húzott.
Pár percig csöndben kémleltünk a tengert majd megéreztem tekintetét az arcomon én is felé fordultam és pár percig egymást bámultuk.
-Lizi!! – sikkantott fel egyszer csak Alice mellettem. – Már vagy ötödször szóltam. Nessiejék indulnak – lépett mellém és megragadta a kezem és maga után húzott a sok ember között szalonozva.

Mikor megérkeztünk Nessiehez és Jakehez ők csak mosolyogva megölelgettek engem.
-Vigyázz rá – suttogtam Jacob fülébe.
-Csak óvatosan – vigyorgott kajánul szerelmem.
-Emmett! – szóltam rá, de közben mosolygásra is késztetett. Olyan kis perverz, ilyenkor úgy megcsókolnám és simogatnám…. Oké, Elizabeth Swan térj vissza a jelenbe. – Ráztam meg a fejem, hogy elfelejtsem azokat a képkockákat.
-Sziasztok –mosolygott rám a nővérem, majd beszálltak a feldíszített kocsiba, amit Seth vezetett.
Mindenki boldogan integetett a mi kis párosunknak, akik csak úgy falták egymást a kocsiban, mikor már azt hitték nem látjuk őket. Szerelemem mellém lépett és szorosan magához ölelt. Nem mondott semmit, de már éreztem mit szeretne azt, amit reggel ígértem neki, de akkor eszembe jutott, hogy segítenünk kéne az összepakolásban. Épp indultam volna el az egyik sátor felé, mikor Alice oda kiáltott nekem.
-Mennyetek csak, majd mi megcsináljuk – vigyorgott rám.
Pár pillanatig még gondolkodtam, hogy mennyire tolok így ki Alicel, de arra gondoltam majd kár pótlom egy vásárlással. Emmett már vigyorogva várt a kocsinak dőlve, annyira sexi volt. Itt helyben a magamévá tudtam volna tenni, mindenki előtt. De azért az elég ciki lenne, meg hát vannak kiskorúak is.
Szerelmem, úriemberként kinyitotta nekem a kocsiajtót, majd ő is beugrott a helyére és már mentünk is a Cullen ház felé. Kitartóan a fákat bámultam, amik mellett elhajtottunk, hiszen tudtam, hogy ha most az én sexi macikámra nézek, a kocsiban fogunk egymásnak esni.
A pár perces út most olyan volt, mintha órák teltek volna el. Hiszen már annyira otthon akartunk lenni. És akkor végre megpillantottam a Cullen villát, Emmett hirtelen lefékezett a ház előtt és én kiugrottam, szerelmem abban a pillanatban már mellettem is volt és szorosan nyomott neki Edward Volvojának. Szenvedélyes csók csatába kezdtünk, de nem álltunk meg itt. Emmett hatalmas kezei bebarangolták a ruhámon keresztül testemet, majd keze a ruhám alá is becsúszott és lassan végig simított combjaimon, a vérem pezsegni kezdett, a bőröm libabőrös lett és nem vágytam másra csak, hogy eggyé váljunk.
-Cica, be kéne mennünk – suttogtam Emmett rekedtessen és felkapott a karjaiba és így rontottunk be a házba.
Szerelmem velem a karjaiban száguldott fel az emeletre, miközben én nyakár csókolgattam. Egyszer csak megáll és a falnak nyomott és szenvedélyesen csókolni kezdett. Pár perc múlva szerencsésen bejutottunk a szobánkba, ahol rögtön az ágyra löktem kedvesem és a ruhám kikapcsolása után ráültem csípőjére és lassan mozogni kezdtem rajta. Így ruhán keresztül s éreztem kőkemény férfiasságát, amely ölemnek feszült. Remegő kezekkel gomboltam ki ingjén a gombokat, majd ledobtam az ágy mellé. Lassan végigcsókoltam kidolgozott izmain, aminek a látványától is felizgulok, nem hogy még így simogasson is, ahogy most szerelmem tette.
Gyorsan lekaptuk magunkról a maradék ruhánkat a nagy hévben, majd magamba vezettem Emmett kőkemény férfiasságát és a csúcsig meg sem álltunk.
-Szeretlek - suttogta Emmett a fülemben, mikor már mindkettőnk lélegzete visszaállt a normális ütembe.
-Én szeretlek, de még mennyire – mosolyogtam rá, majd egy puszit nyomtam ajkaira.

A novelláról, amelyről szavazást indítottam:
A szavazás eredménye:

elolvastad-e? :)
39 (76%)
beleolvastál csak?:/
7 (13%)
csak szavaztál?:(
0 (0%)
meg se nyitotad? :O
5 (9%)
írtál komit? - //miért nem?// :'(
0 (0%)

És akkor a költői kérdés, amire választ várok! Miért 2 komit kaptam? Oké, ez egy dolog. Hiszen nem kapcsolódik a történethez, nem vagyok annyira jó, hogy csak szimpátiából írjatok 2 sort. Értem. Elfogadom.
DE a karácsonyi novella, amely a történethez kapcsolódik 3 komit kapott. 157 rendszeres olvasóból 3 komizott. Karácsony este bűntudatom volt, hogy nem készülök nektek semmivel, akkor még 11-kor összedobok egy frisset és ez a hála?:O Ti nem akadnátok ki?

Valamint, hogy valami jóval is szolgáljak. Kezd beindulni a novellás blogom, mindenkit szeretettel várok:
A blog bannere

8 megjegyzés:

Süti írta...

én vagyok az elsőőőőőőőőőőőőő!!!:D:D
imádom!!!
jujj, nagyon jó lett ez is:)
olyan aranyosak:Liz és Em :D:D
csak gratulálni tudok, hogy ezt is ilyen jól megírtad, grat, és frisst hamar:D
pussz:Süti

Evcu írta...

Uh apám :O
fejet hajtok előtted hallod! :O
hogy a fenébe volt neked a mai és a tegnapi nap után egy ilyen csodálatosan eseménydúsan frenetikus perverzióban bővelkedő fejezetet megalkotni? :O:O
Ha..?:O:O
Na a véleményemet már tudod:D
nagyon tetszett mert egyszerű volt de nagyszerű :)
aranyos volt a Lux&Liz beszélgetés az elején ;)
az esküvő többi részét is remekül megírtad ;)
Olyan édes ez a Em Maci :D
Jaj és hogy fejbe csapta Jazzt a dvd-ben xDxD szegény :'( :'D
hm...^^ nekem is kell egy ilyen izmoktól tagadó szerelmes vámpír :$(=
ez volt a kedvenc mondatom:
"Olyan kis perverz, ilyenkor úgy megcsókolnám és simogatnám…."
hát én is simogatnám az biztos ;D

na ennyi lenne :)
puszi xoxo

UI: Lehetetlen fáradságomhoz képest megint azt éreztem hogy túl sokat dumáltam itt neked :D DE nem baj :) Köszönöm hogy veled kezdhettem el a 2011-es évet :D

Wyyy írta...

Na đóri ne szomorkodj (=
most én is írok komit :P
de cukiii.....Liz úgy viselkedik Luxszal mintha a nővére lenne és tanácsot ad neki...ez rá vall(=
Nessi....szerintem biztos hogy direkt a tesója felé dobta a csokrot :)
és hát Em meg Liz....ezt nem fejtem ki inkább :$..de aranyosak együtt :)

Nagyon bocsi hogy már nem (nagyon) szoktam kommentelni..de tényleg nincs időm..örülök neki ha épp hogy el tudom olvasni.....de majd próbálkozok a komival is :P ;)

puszillak

Wyy(=

demon írta...

szia ez nagyon jó remélem hamar babázhat liz puszy

Nessie írta...

Szia!
nagyon jó lett ez a feji is:D
siess a frissel:)

puszi

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó lett ez a fejezet. Végre mindenki boldog. Maradhatna így ez az állapot bár tudom, hogy akkor nem lenne izgalmas, kíváncsian várom, hogy mit hozol még ki belőle. Sok sikert.
Puszi

Katarahh írta...

Szija!Én kb 2 napja találtam, rá a blogodra és mára már itt tartok.
Hát muszály közölnöm ,veled, hogy HÚ!Nagyonszuper a sztoryd, és hát igen kielégíti nagyon piszkos és perverz fantáziámat is:$:) Nem gondoltam volna az elején ,hogy ennyire jó lesz ,meg hát ez az Em Liz párosítás..Úristen nagyonjjó:)
Szóval NAGYON NAGYON tetszik a töri:)

puszi
Katarahh

Ui.:Várom a frisset:)

Névtelen írta...

csak nemreg talatam meg ezt a tortenetet de szuper
varom a frisset