BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2011. január 8., szombat

Rászolgálva - 17. fejezet


Sziasztok! Megérkezett a 17. fejezet.:) Újra van komihatár, ami 25 komiból áll. Üdvözlöm az új olvasókat, és köszönöm, hogy vagytok nekem.:D Sajnálom, a komi határt. Ez van, ezt kell szeretni.

17. fejezet - Mindig van valami
Bella szemszög
Az esküvő után három héttel kaptam a hírt, hogy Jerry és Vanessza meghalt. Nem tudtam, hogy kinek a keze lehet az egész mögött, de valahogy a Volturi tűnt a legbiztosabbnak. Ezért Edwarddal, Olaszország felé vettük az irányt. Ott pedig egyenesen a Arohoz mentünk.
-Kedves Marie! – ugrott fel rögtön Aro és „ szívélyesén” megölelt. – Újra Edward oldalán? Azt hittem gyűlölöd őket… - nézett rám meglepetten.
-Hát pedig nem! – mondtam idegesen. Nehogy elkezdjen nekem itt jó pofizni. – Te ölted meg Vanesszát és Jerryt? – vágtam bele rögtön a közepébe. Ijedten, majd értetlenül vizsgált engem.
-Vanesszát és Jerryt? Kik ők? –kérdezte értetlenül.
-Két vámpír, akik hozzám tartoztak – morogtam idegesen.
-Mit számít neked két vámpír? – nézett rám értetlenül Felix.
-Te mit számítasz Aronak? – kérdeztem idegesen és Jane erejével a földre rogyott.
-Marie, erre semmi szükség. Nem mi öltük meg – nézett rám, úgy éreztem igaza volt.
-És semmi közötök hozzá. Ugye? – kérdezte ismét.
-Tudtunk róla, hogy meghaltak, de nem mi tettük – mondta ismét.
-Szóval tudtátok és nem vorturis tag? – néztem rá értetlenül.
-Nem hozzánk tartozó ölte meg őket – mondta magabiztosan Aro.
-De tudjátok ki volt? – kérdeztem idegesen, de Aro nem válaszolt. Utáltam Aro összes eddigi gondolatát kihallgatni, hiszen eléggé szadista és szomorú egy gondolatsor, de most muszáj volt. Tudnom kellett ki tette.
Pár másodperc elteltével megláttam a várt gondolatsort. Kevin tette, akit én mentettem meg. Tudtam, mindig is tudtam, hogy nem fog az én oldalamon állni, de hogy ellenünk fordul.

Mindenkinek szóltam, hogy vigyázzanak magukra, mert lehet Kevin mindenkit ki akar nyírni.
Majd szerelmemmel Kevin keresésére indultunk. Felkeresetünk pár barátunkat, és megkértük, hogy figyeljenek, ha bármit megtudnak szóljanak nekünk. Demeri képességével pedig útnak indultunk. Már csak pár órára lehettünk Londoltól – hiszen ott volt Kevin-. Mikor a telefonom vad csörgésbe kezdett, futás közben gyorsan felkaptam és Evelin hangját halottam meg a telefonba.
-Bella! Itt van – suttogta, majd megszakadt a vonal.
-Náluk van – hadartam szerelmemnek és még gyorsabban kezdtünk el futni. A kétórás utat megtettük harminc perc alatt, le sem lassítottunk mikor bevágódtunk az ajtón. Füst szag terjengett a levegőben és nagyon reméltem, hogy Kevin ég nem pedig más.
Amikor megálltunk két ismeretlen vámpír áll velem szemben, de mindkettőjüknek aranybarna szemei voltak.
-Stephen, ők velünk vannak – suttogta Eszter. Akit csak most vettem észre, hogy az egyik sarokban kuporog.
-Mi történt? – kérdeztem idegesen miközben leguggoltam vele szemben és a hátát kezdtem el simogatni.
-Itt volt Kevin két férfival és valami nővel – könnyek nélkül zokogni kezdett.
-Nézd Bella – mutatott rá egy volturis nyakláncra Edward, ami földön volt.
-Ez honnan van? – kérdeztem a két srácot.
-Egyiknek a nyakáról esett le – suttogta az egyik.
-Heidi – suttogta szerelmem.
-Mi a francot keresett itt Kevinnel? – kérdeztem értetlenül.
-Megöltétek őket? – kérdeztem reménykedve.
-Egy egyik elszökött – motyogta a másik, aki tőlünk távolabb állt.
-Melyik? – kérdeztem rögtön.
-Kevint megöltük – lépett be Eszter. Egy maszkot húzott magára, mivel bármenyire rossz vámpír volt a testvére, nagyon szerette.
-Rendben. Mindenki jól van? – kérdeztem aggódva.
- A fiúk és Hope vadásznak – motyogta Eszter.
-Martin és Eliza? – kérdeztem.
-Az emeleten – mosolygott Eszti.
-Itt maradunk holnapig és utána visszamegyünk Volterába. Rendben? – fordultam szerelmem felé.
-Persze – bólintott.
-Kíváncsi vagyok mit titkol előlünk Aro…


Liz szemszöge
Három hónap telt Nessiék esküvője óta és azóta nem is láttam őket. Hiszen ők akkor elmentek nászútra, mi pedig visszaköltöztünk otthonunkba. A srácok már annyit nőttek, hogy ha nem néztem volna végig, el sem hinném. Adam már meg is állt a növekedésben, Lucy és Daniel pedig olyan tíz- tizenegy évesnek néztek ki. Az idő mullásást legjobban rajtuk és rajtam lehetett látni, mivel már kéthónapos terhes vagyok. Úgy nézek ki, mint egy víziló, de Emmett úgy csinál, minta tök jól néznék ki. Idegesítő.

-Jó reggelt kedves– puszilta meg szerelmem a homlokom.
-Szia – mosolyogtam én is és hibátlan arcát vizsgáltam. Olyan sexi volt, a hormonjaim miatt még jobban kívántam őt, de ő nem akart most velem lenni úgy. Félti a kisbabát, bla…bal…
Végül is igaza van, hiszen én is féltem, csak hát attól sexelni akarok.
Egyik kezem a hasamat cirógatta a másik Emmett mellkasán pihent. Olyan boldogok voltunk mikor rájöttünk, hogy ismét terhes vagyok. És ez a boldogság a mai napig tart, bár néha összevesztem szerelmemmel a hormonjaim és az ő túl sok gondoskodása miatt.
-Hogy vagy? – kérdezte miközben végigsimított az arcomon.
-Jól vagyok. Maradhatunk még egy picit az ágyban? – kérdeztem kacéran.
-Lizi, ezt megbeszéltük – motyogta miközben a takaró szélét nézte.
-Tudom, csak megpróbáltam – kuncogtam miközben mellkasához bújtam, amennyire csak lehetett.
-Tudod, hogy én is szeretném. Annyira kívánlak – suttogta a fülembe.
-Nem hiszek neked Emmett – motyogtam a takaróba és közben egy könnycsepp elindult az arcomon.
-Liz gyönyörű vagy, te vagy a legszebb nő a világban – fordította fejem az ő irányába, hogy szemembe tudjon nézni.
-De úgy nézek, mint egy tehén – bújta oda hozzá még jobban, persze amennyire a hasam engedte.
-Dehogy nézel ki úgy. Gyönyörű kismama vagy, ahhoz hogy egészséges legyen a kislányunk muszáj felvenned pár kilót – simogatta a hátamat.
-Kislány? – néztem fel rá kérdőn.
-Igen, egy olyan gyönyörű kislány, mint te – nézett rám szerelmesen.
-És ha nem kislány lesz? – kérdeztem Emmettet.
-Akkor olyan perverz lesz, mint az apja – lépett be vigyorogva Adam.
-Bár Lizit sem kell félteni – kuncogott a háttérben Alice.
-Köszi – nevettem fel kómásan.
-Mikor fogtok összeházasodni? – érkezett meg Alice. Minden másnap felteszi ezt a kérdést, már eléggé idegesítő.
-Alice! – szólt rá szerelmem.
-Csak azért kérdem, hogy biztos nem fogtok a baba előtt? Mert tudjátok a szervezés, meg ilyenek – mosolygott rám kérdőn.
-Nem fogok terhesen férjhez menni Alice – suttogtam miközben a takarót bámultam – csúnyának éreztem magam és Alice, azt akarja, hogy így mutassak az első esküvőnkön?
-És amúgy is milyen nászéjszakájuk lenne? – kérdezte Adam vigyorogva.
-Na gyertek ti ki onnan – fogta meg Esme Adamot és Alicet, és kihúzta őket a szobából. – Mindjárt hozok neked levest drágám – mosolygott rám Esme.
-Mi megyünk vadászni – lépett be az ajtón ismét Alice. – Ne haragudjatok, hogy ezzel idegesítelek titeket – nézett ránk a boci szemeivel, amit már Lucy is átvett tőle.
-Emmett bácsi vigyázz Lizire – szaladt be az ajtón Lucy és egy puszit nyomott az arcomra.
-Igen, vigyázzatok magatokra – mosolygott Daniel is.
-Ti is és jó szórakozást – mosolyogtam. Alice, Jasper, Lucy és Adam minden hónapban tartanak egy kiscsaládi kiruccanást, amikor csak ők négyen túráznak, vadásznak és játszanak. Szerintem nagyon jó ötlet, Alice azt mondta, hogy imádják a nagyobbacska családot is, amibe mi is beletartozunk, de szeretnének a gyerekeikkel lenni külön is. És teljesen egyetértettem velük, lehet majd mi is csinálunk ilyen programot.
-Ha bármi van, hívjatok. Nálunk lesz a telefon – mosolygott ránk Jasper majd egy puszit nyomott az arcomra és elmentek. Így már csak Adam, Esme és mi voltunk itthon. Carlisle egy innen messzebb lévő kórházban vállalt munkát és most is ott tevékenykedik. Anyu és Edward pedig rejtélyes okok, miatt már egy hónapja elutaztak. Senkinek nem mondták el, hogy miért. Néhanapján telefonálnak és ennyi. Ezzel egy kicsit megint visszafele halad a kapcsolatunk, de ez van. Ezt kell szeretni.
-Elmegyek fürödni – ültem fel hírtelen az ágyban, és majdnem vissza is dőltem.
-Hé, csak lassan – mosolygott rám szerelmem és bekísért a fürdőbe. – Nem kell segítség? – kérdezte meg, miközben egy másodpercre sem engedett el.
-Nem kell, megy egyedül is – mosolyogta rá biztatóan.
-Ha nem gond azért bent maradok hátha… - mosolygott rám és leült a kád szélére.
-Csak ne nézz ide – motyogtam, miközben elkezdtem lehúzni a nadrágom.
-Csak nem szégyellős vagy? – kérdezte, de nem nézett fel rám. A csempéket bámulta és a kezét ökölbe szorította.
-Egy picit – mosolyogtam, majd mellé léptem és egy puszit nyomtam a fejére. – Minden rendben? - kérdeztem az ökölbe szorított kezét simogatva.
-Igen, csak kívánlak. Tudod, olyan szép vagy és már régen is volt – mondta zavartan.
Most kellene kihasználnom a helyzetet, cikázott végig az agyamon a mondat. De tudtam, hogy valamilyen szinten igaza van Emmettnek. Néha nagyon eldurvulunk sex terén, és biztonságosabb lenne, ha még kibírnánk egy hónapot.
-Nyugodtan menny ki, nem lesz semmi baj – csókoltam meg a száját.
-Nem, nem. Itt maradok – mosolygott rám bíztatóan.
-De… - kezdtem bele a mondatba, de Ő rögtön félbeszakított.
-Nincs, semmi de. Maradok – vigyorgott rám.
-Rendben – léptem vissza a zuhanykabinhoz és levettem még a pólóm, vagyis Emmett pólóját és a bugyimat. Majd beléptem a langyos víz alá.

26 megjegyzés:

Drea írta...

Szia!
tetszik ez a fejezet. Főleg Liz és Emmett. Aranyos pár.
Várom a folytatást.
Üdv: Dreamea

Evcu írta...

Na akkor kezdjünk is neki ;)
Szia :D
Az eleje tök izgis lett :D mondjuk én lehet hosszabban írtam volna le de így is jó volt :)
Kicsit azért fura megint az hogy Bella ott hagyta a szarba a gyerekeit :O
már megint kezdem megutálni :/
mondjuk ez van :D
meg különben is ez nem egy Ed&Bella-s fic akkor meg mit is nyavajgok? :D
Na EmMaci annnnyira de annnyira cukimuki hogy legszívesebben megzabálnám :D
és Liz megint terhes =D juhéééé :Đ
remélem most már komplikáció mentesen fog megérkezni a hihetetlenül perverz nimfomániás kislány :D
(így majd mindenki örül neki;)
várom a kövit ;)
puszi bogaram (K)(L)
xoxo

demon írta...

szia ez olyan jó liz anya lesz remélem bella kinyírja aroékat
puszy

Brigi Bogyó írta...

Szia
Nagyon tetszett ez a fejezet :)
Remélem Liz-zel, és a babával most semmi baj nem lesz... :S :)
Biztos aranyos kisgyerek/kislány lesz :)
Bella... Ohh, már megint kezdem rühelleni... Már megint otthagyta a gyerekeit, szinte szó nélkül... és örülhetnek, ha 1x felhívja őket... -.- xD
Em annyira cuksi :D Megzabálom :)
Nagyon tetszett :)
Siess a kövivel légyszi.
Puszii

Katarahh írta...

szia!
OMG! Ezazz Liz megint terhes, nh remélem mostmár gondok nélül fog szülni egy nagyonperverznagyonörült nagyon édi gyereket:)


Reméled Ed meg Bella kicsit megbünteti Aróékat:)
puszi
Katarahh
Ui.:Remélem hamar összejönek a komik:)

Wyyy írta...

Hali!
Huhaaa...na nemááár Bella már meg két "csapattagja" miatt hagyta ott Lizt mikor ő amolyan veszélyeztetett terhes?! o.O
Oké, hogy félti a családját is Kevintől...de a GYEREKÉRŐL van szó!!!
De azért igazán kinyírhatná a Volturit xD :P
Jaaaj Emmaciiii de aranyooos :D és és és Liznek meg lesz babája ^.^
Hát igen és ott van a Hale család is :D Ahogy kivettem Lucy tiszta anyja vagyis Alice, Daniel meg tiszta apja Jasper :D
Adam meg csak kicsit lett perverz :D
De szerintem Esztiék nem biztos, hogy megölték Kevint, vagy csak nekem jött le rosszul.... nem tudom.De az tuti, hogy a Volturi tervez valamit.
Érdekes :D

Na nagyon jó lett a fejezet :D

(Úgy gondoltam írok neked egy "kis" komit már :D megleplek vele đóri, úgy is olyan rég írtam neked egy kicsit tartalmasabbat :P)

Siess a következővel.

Puszillak(=

Névtelen írta...

IMÁDOM:D:D:D:D
olyan jó, hogy liznek sikerült teherbe esnie:D
olyan kiscukik:D:D
és nem csak ők, hanem Jasperék is:)
remélem hamar összejön az a 25 komi:D
grat, és pusz.Süti

Nessie Crowley írta...

Szia.
De jót írtál már megint.Remélem nem lesz semmi baja Lizéknek.Aro-ékat én úgy megölném :D
Várom a kövit.
Puszi
Nessie

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett imádom :)

Névtelen írta...

szia
nagyon tetszik és eszméletlenül izgi a történeted tegnap kezdtem el olvasni és most értem a végére:) remélem összegyűlnek a komik:D csak így tovább
kitti

nyinyke írta...

Szia.
Nagyon jó lett.
Még mindig imádom az Emmett-Liz párost.Olyan jó, hogy ismét terhes. Már nagyon várom, hogy megszülessen a picike.
Ne kínozz minket sokáig.Siess a frissel.
Puszi.

Névtelen írta...

juj nagyon jó lett:) *-* imádom siess a kövivel:D

Erzsi írta...

Szia,nagyon tetszett!Tök jó,hogy Liz megint babát vár:)Remélem most minden rendben lesz:)Várom a folytatást.

Névtelen írta...

szia
bocsi, h nem írtam komit, de egyáltalán nem voltam gépnél újév óta, és nem olvastam semmilyen törit :(
de nagyon jó lett, alig várom, h megszülessen liziék babája :)
puszi, bree.

Wonnie írta...

SZia...nekem nagyon bejön amit irsz!!
Igazság szerint sosem szoktam kommentelni...nem személyes csak nem szeretek irogatni...
De ettől föggetlenül imádom amit irsz!!!
Remélem meglesz a 25 komi, mert nagyon kívácsi vagyok a folytatásra! :)

Névtelen írta...

Szia
remélem nem törlöd a blogod mert én imádom:) nagyon jó fejezett lett csak így tovább és lécci folytad

Nika:) írta...

Szia!!
Rem nem fogod törölni a blogod ,mert az az egyik kedvencem!!
Am ne aggodj én legalább 2 hónapja nem frisseltem a sajátomon!!!
van 28 olvasóm de abból néha egy ir csak.... :(((
Szóval rem nem zárod be!!
És ez a feji király:DD
Már várom a kövit!!:)
byby:Nika:)

Névtelen írta...

Szia
most találtam a blogodra és nagyon tetszik.Nagyon jól írsz.Remélem nem hagyod abba.Csak így tovább.
Tetszett nagyon a fejezet :)
Evelin :D

Alexa-sama írta...

Nehogy abbahagyjad a blogolást, mert akkor véged van o.O Iszonyat jó lett ez a rész, mindig olvasom a blogodat (= Hamar hozzad a kövi részt ^^

And írta...

Hello.

én most megnéztem a komikat és azt hittem nem írtam?! De igen. xD Csak nem írtam oda ki vagyok.. Istenen de sötété vagyok. xD Na 8.
Akkor írom névvel:
Tetszett. Már Liz terhes. Kíváncsi vagyok már a babára. :D
Remélem nem fogod abba hagyni a történetet. Jól írsz szeretjük olvasni, de ahogy látom most sok blogon nehezen mennek a komik. =/
Remélem azért most már mindenki bele fog megint lendülni a komi írásba.

Puszi: And na végre itt a nevem.xD

Bogiii írta...

OO...Nagyon jóó lett...bocsi h. nem írtam komit, csak felvételi elvette az időm és csak most olvastam el...és bejelenthetem, a felvételi sztem jól sikerült, a feji meg kibaszott jó lett*.* elnézést a szóhasználatért:))
puszii^^

Névtelen írta...

ez egyszerüen szupi nehogy abba hagyd léci

Névtelen írta...

szia

tök jó lett ez a fejezet,
érdekel majd mit csinálnak Belláék:)

pusza

Krisztin95 írta...

Szia nagyon jó a történet most olvastam elvégig tudom hogy hülyén hangzik de addig nem szoktam komit írni míg a meg nem írt fejezeteket nem olvastam el .
Rosalie nagyon szemét volt .
De Elizabeth első vetélése nagyon megrázott . Emmet végre boldog .
Nessie és Jake is nagyon cuki .

RoxyXD írta...

Nesze itt a 25-ik komi! Örülsz?! Mert mondok valamit! Egyáltalán nem várom a frisset mert már nem érdekel! Igen nem véletlen "MÁR"! Régebben nagyon is vártam de most már nem azt pedig már kifejtettem a "NINCS KOMI=ABBAHAGYOM" címszó alatt begépelt megjegyzésekbe...
Ha akarod megnézed...

Névtelen írta...

Szia nagyon jó lett a fejezet én mindig izgatottan várom a frisst puszi Myrtle