BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2011. január 28., péntek

Válasz a komikra és előzetes a 19. fejezetből:)

Általában minden kominak hasonló témái voltak, szóval összegeztem egybe:)
Emmett kemény szívét/ és mást is XD/ Lizi megpuhította ez egyik boldog fele a Rászolgálásnak.:)
Esme egy tökéletes anya, Carlisle pedig tökéletes apuka, ott vannak ha kell, de nem lógnak a nyakukban, minden gyermek álma XD.
Edward és Bella pedig nem sikerültek szerethetőkre, de Bella így is csak a családját akarja védeni csak a fájdalom miatt, nem tudja kimutatni a szeretetét:/
Következő fejiben eldől a Volturis mizéria is.:D

Részlet a 19. fejiből:

Mindenhol fekete ruhába öltözött emberek álltak, a forksi temetően voltunk. Mindenhol ismerős arcokkal találtam szembe magam, Nessie és Liz emberi barátai, a La Pushiak és végül a Cullenek, Emmett és Edward kivételével. A társaság fele hangosan zokogott, Esmével az élen. Az eső hangosan verte a fekete esernyőket és akkor meghallottam Nessie hangját, amely élesen hasított a nagy csendben, rögtön hátra fordultam és megláttam a teljesen összetört elsőszülött lányomat. Hatalmas könnycseppek gördültek le az arcán, szemei körül lila karikák voltak, az egyik kezében egy fehér rózsát tartott, a másikkal pedig mellkasát ölelte, úgy festett, mint akinek fizikai fájdalmai vannak.

Majd belekezdet, miközben a földbe éppen eresztett koporsót bámulta.

"A múltba visszanézve valami fáj,
valakit keresünk, aki nincs már.
Nélküled szomorú az élet,
és még most sem hisszük el,
hogy többé nem látunk Téged. " – zokogott fel Nessie. – Köszönök mindent – suttogta majd bedobta a virágot a koporsóra. Nessie Emmettet ölelve zokogott, közben elkezdték betemetni a lyukat, mindenki zokogva nézte végig az eseményeket, majd az egyik férfi belenyomta a keresztet a friss földbe, amin ez állt: ...........

12 megjegyzés:

Brigi Bogyó írta...

Hogy mi???
Ugye... ugye... ugye... Ugye nem Liz az... :'(
Remélem tényleg nem ő... Ő... :S
Jaj, most már tényleg végem...
ezután sürgősen kell hoznod a következőt.
Puszi

Evcu írta...

Ez nem Liz mivel ő Emet öleli :O
DE Jacobról nincs semmi:O
Csak nem ő? Jesszussiten :O:O
vagy lehet valamelyik másik farkas? esetleg valaki a régi barátok közül?
Vagy valamelyik gyerek?:O
Nekem már minden megfordult a fejembe szóval siess vele mert agyvérzéses szívinfarktusba fogok meghalni :D
puszi xoxo

Nessie Crowley írta...

Bella?

Lina írta...

Ez durva...
Ha logikai úton nézzük vámpír semmiképpen nem lehet, mivel ők csak akkor halnak meg ha elégetik őket...
Félvér meg hát... arra már Meyer írónőnk nem tért ki...
Vérfarkas... na az lehetséges, vagy esetleg valami emberre tudnék még tippelni, de itt kimerült az általam gondolt lehetőségek felvázolásaXD
Kíváncsi vagyok a következő részre meg hogy mi a fészkes fenét csináltál szegény szereplőgárdával :S
Siess!
Puszi

Névtelen írta...

Na akk most én is találgatokXD
Szerintem Bella semmi képpen nem lehetett mert elvileg az ő szemszögéből íródott a feji szerintem... abból következtettem, amikor azt mondja, hogy "megláttam elsőszülött lányomat"
De ugye nem Liz lesz az? Ugye nem?!
Bár amit Nessie-ről ír, hogy olyan volt, mintha fizikai fájdalmai lennének... hát itt csak Jacob(bevésődés miatt) és Liz(mivel Nessie akk is érzett fájdalmat mikor testvére elvetélt) jöhettek szóba nálam, de ki tudja...
Siess a kövivel, mert ez nagyon frusztráló állapot... és egyébként is mi az a mondat, h "ez egyik boldog fele a Rászolgálásnak.:)"??????
Nem tetszik ez nekem! A végén még kinyírsz mindenkit... na jó azért csaknemXD

Erzsi írta...

Óóó,kit oltél meg?Ugye nem Lizt?Szerintem nem Jacob,nem tartom valószinünek,hogy Em miatta zokognb,de aztán ki tudja.Alig várom a fejit.

Wyyy írta...

đóriiiiiiiiiiii!!!!!!!!
nem teheted ezt....ugye nem?!
nem Liz az ugye?!
ne már...nekem végem... ="(

siess a kövivel!!!


Wyyy(=

Irma* írta...

ááááá:O uristen idegsokkosvagyok attól h milesz.. rakdgyorsan fel:)

Stella L. Brandy írta...

Két tippem van, de egyik sem jó.
Nagyon nem jó.
Bár az elöttem szóló Lina, már elmagyarázta, hogy vámpír nem lehet, de azért mégis, mert ki tudja, hogy hogyan cifráztad.
Tippeim:
1. Liz
2. Carlisle
a Carlisle tippemet ezzel támasztanám alá: ,,A társaság fele hangosan zokogott, Esmével az élen."

Vampire girl írta...

Sziaa.
Uramisteeen.:O:O:O
Mi van?
Nekem már minden megfordult a fejemben..:|
Ha Lizy az én öngyilok leszek..:|
SIESS!!!
Puszi: Vampire girl.

Névtelen írta...

jézusoom.O.o
ugye nem Liz?:'(
minnél elöbb köviit léciiii.!!

Alyssa írta...

Szia! :)
Lécciii folytasd! Nagyon tetszik a törid, a múlt héten akadtam rá, de már el is olvastam. Nagyon kérlek tedd fel a következőt, bárki is legyen az az "áldozat", aki meghalt...