BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. szeptember 11., szombat

Rászolgála - Egy újabb pár, egy újabb boldog nap, egy csoda

Sziasztok! Tudom nem nagyon hozom a frisseket, de heti egy is soknak tűnik számomra. Nem csak az idő miatt, hanem az energia miatt.:/ Sajnálom.
A fejezet Evinek megy, a legjobb barátnőmnek, a padtársamnak, az írótársamnak és egyben olvasómnak.:) Kis vigaszdíj a butyuta olvasóid miattxD Ja és nyinykének, hogy haladjon azzal a fejezettel:)

És persze mindenkinek sok erőt a sulihoz, én már most hulla vagyok:(.

5. fejezet - Egy újabb pár, egy újabb boldog nap, egy csoda
Sam szemszöge
Felugrottam a sziklára, emberi alakban maradtam. Nem volt szükségem a többiek gondolataira, nekem bőven elég volta a sajátom is. Sőt túl sok. A fejem hasogatott, a lélegzetem felgyorsult. Teljesen fel voltam dúlva. Bevésődtem egy vámpírba, aztán megbántottam, aztán elmentem mellőle.
Hogy lehetek ennyire hülye?!
Képek és kérdések zakatoltak a fejemben. Mit kellene csinálnom? Viszont szeret egyáltalán? Engem a bunkó korcsot? Nem hinném.
Adam szemszöge
-Jó reggelt! – sikkantott fel valaki mellettem.
-Alice hagyjál – húztam magamra a takarót, majd a fal felé fordultam.
Halk kuncogást hallottam.
-Lucy, te is hagyjál – húztam magamra még jobban a meleg takarót.
-Jaj, Adam. Olyan lusta vagy! – morcizott.
-Lucy! – ültem fel az ágyban. – Én nem bírom az ilyen cuki muki dolgaidat – gúnyolódtam. Nem tudom mi volt velem, sosem beszélem így vele. – Ez az én szobám, kérlek menny ki – emeltem meg a hangom. Csodálkozva bámult nagy barna szemeivel rám.
Majd sarkon fordult és kirohant a szobából.
Bevágtam mögötte az ajtót, majd visszafeküdtem az ágyba és az előbbi viselkedésemen gondolkodtam.
Tényleg elegem volt már Lucyból, hiszen tökidegesítő. Mindig mindenki csak rá figyeljen, mindig ő legyen a középpontban, mindig az legyen, amit ő akar.
Nem akartam gondolkozni. Nem akartam megbánni, amit tettem. Nem akartam így beszélni vele, de valakinek már meg kell mondania neki. Nem! Most alszom, nem érdekel mit akar!
Pár perc múlva, már az órát néztem, nem aludtam valami sokat. Vagyis, mégis, három óra telt el. Nem is éreztem magamon, hogy ennyit aludtam. Álmosan felültem az ágyban és anyut pillantottam meg magam mellett.
Rögtön beugrott Lucy meglepett és sértett arca.
-Szia – suttogtam. – Én sajnálom, meg minden – motyogtam a takaró szélét bámulva.
-Semmi baj szívem – ült le az ágyam szélére én pedig ölébe csúsztam és megöleltem derekát.
Bella szemszöge
Pár nap alatt teljesen beilleszkedtünk Daviddal alatt, először elég bizonytalanok voltak Alicék, de miután látták, hogy barátom önuralmával semmi gond, megtört a jég. Persze, nagy örömömre. De sajnos David azt mondta még egy hetet marad és tovább áll.
Edward mellkasán feküdtem épp, ő pedig mosolyogva vizsgálta az arcomat, miközben csupasz hátam simogatta.
-Szeretlek – suttogta a fülembe.
-Én is téged, nagyon – csókoltam meg mosolyogva.
Kopogás szakította meg a vad csókunkat.
-Sziasztok skacok! –lépett be Alice.
-Alice! – sikkantottam, míg magamra húztam a takarót.
-Jól van na, mintha… Áh, mindegy – vigyorgott.
-Miért jöttél? – kérdezte Edward.
-Mert tíz perc múlva jön valaki – kacsintott rám Alice.
-Ki? – ültem fel.
-Egy barátod! – szólt vissza a folyosóról.
-Vic!? – sikkantottam fel pár perc múlva majd kirobbantam az ágyból. Magammal húzva a takarót is. Így szerelmem pucéran feküdt az ágyban.
-Hmm – nyaltam meg a szám és rá kacsintottam, majd bevonultam a fürdőbe. Gyorsan letusoltam, majd a gardróbban kerestem egy farmert és egy inget, egy magas sarkúval. Míg öltöztem szerelmem zuhanyzott én pedig a tükör előtt varázsoltam arcomat át. Kifésültem összekuszálódott hajam egy leheletnyi sminket raktam szemhéjamra és ajkaimra egy kis szájfényt.
Edward hátulról átölelte derekam, csak egy törölköző volt derekára kötve, izmos mellkasának még csillogtak a vízcseppek.
-Öltözz fel – csókoltam meg és beletúrtam vizes hajába. – És fésülködj meg – kuncogtam, majd elléptem mellőle.
-Héé, nehogy azt hidd, hogy csak így lerázol – lépett elém és mosolyogva ölelt magához.
-Szeretlek te örült – mosolyogtam.
Öt perc múlva már Edwarddal a nappaliban ültünk, vagyis ő én izgatottan izegtem mozogtam.
-Sziasztok! – lépett be barátnőm az ajtón.
-Vic! – sikkantottam fel és nyakába ugrottam.
Pár percig ölelgettük egymást, majd David jelent meg a lépcsőn.
-Te lennél Vic?! – lepődött meg. – Nem is mondtátok, hogy ilyen jól néz ki – mondta meglepetten.
Barátnőm zavartan bámulta az előtte álló barátom. Zavartan? A mindig magabiztos Vic? David és Vic? Össze kell őket hoznom.
-David vagyok – ráztak kezet.
-Vic – mosolygott.
Emmett szemszöge
Lizi halkan szuszogott mellettem én pedig mosolyogva vizsgáltam édes arcát, amely alvás közben is mosolygott.
Büszke voltam a fejemre, hogy boldoggá tettem. Hiszen tapintható volt, hogy mennyire boldog.
Végig futtattam tekintetem gyönyörű vonalain, amit csak egy vékony takaró takart, hiszen meleg volt itt a szigeten.
-Emmett? Mit szólnál, ha ma nem kirándulnánk? Ki sem akarok mozdulni a házból – csúsztatta végig apró kezét a vállamon.
-Mit szeretnél csinálni? – kérdeztem vigyorogva, persze már tudtam mit szeretne.
-Hmm, nem is tudom – fogta meg az állát. –Nehéz körülírni.
-Megmutatod? – léptem közelebb hozzá.
-Szeretnéd? - kérdezte miközben vékony kezeit nyakam köré fonta.
-Mindennél jobban – öleltem át karcsú derekát, és mosolyogva vizsgáltam, hogy nem éhezik mellettem, hiszen mintha picit hízott volna.
Pár perc múlva már az ágyban szórakoztunk. Isteni az ágyban is ez a lány. Simítottam végig vállain.
Kicsit beleremegett, de nem ébred fel. Mostanában többet alszik mint szokott, bizonyára nagyon kifárasztom szegénykémet.
Liz szemszöge
Arra ébredtem, hogy rettentő melegem van. Morcosan ültem fel az ágyban.
-Emmett! – suttogtam életem szerelme nevét.
-Mi a baj kicsim? - ült le velem szembe.
-Hiányoztál – bújtam karjaiba.
-Ne sírj – simogatta a hátam. – Mi a baj?
Sírok?! Miért sírok? Nem értette saját magamat.
-Semmi. Szeretlek – ültem az ölébe.
-Én is drágám – puszilta meg a nyakam.
Hosszú percekig ültünk így.
-Biztos, hogy minden oké? – kérdezte arcomat vizsgálva.
-Igen – mosolyogtam. – Elmegyek tusolni – pattantam fel majd a takarót magam után húzva indultam a fürdő felé.
-Nem kell megmosni a hátad? - kérdezte mosolyogva.
-Nem, köszi – léptem be a fürdőbe. Beálltam a zuhany alá és folyattam magamra a hideg vizet, irtó melegem volt.
Vagy húsz percig áztattam magam és kiléptem a zuhany kabinból.
A cuccaim felé léptem, keresni kezdtem valami ruha után. Hiszen még nem is mostam semmit, alig volt pár tiszta ruhadarabom. Mikor a naptáramhoz csúszott a kezem. Huszonkettedike piros karika.
-Emmett hányadika van? - emeltem meg a hangom, Emmett már az ajtóban is termett.
-Huszonnyolc – mosolygott.
Teljesen lefagytam, sosem szokott késni, inkább hamarabb szokott megjönni.
-Valami gond van? – kérdezte ijedten.
A tükör elé léptem és észrevettem a változást külsőmön. A hasam kissé gömbölyű volt és a melleim valamivel nagyobbak, de hiszen, ez azt jelenti, hogy… terhes vagyok.

Bella rucija:

Köszönöm a komikat:)
Sajnos nem biztos, hogy jövő héten tudok hozni fejezetet, de majd eldől.:/

24 megjegyzés:

Bogi írta...

Szia
Nagyon jó lett és végre Em -éknek is lesz babájuk ez olyan szuper.
Ui:nagyon várom a kövit.
Puszi

Evcu írta...

Ez az ez az ez az ez az !!!!! :D
végre lesz baba Lizéknél :D *ugrál mint Alice ha nagyon örül valaminek*
ezt vártam már rég óta ;)
Bella kezdi vissza nyerni szememben a normális "ember" dolgot....
Lucy pedig tényleg idegesítő lehetett Adam számára...
Nagyon tetszett ez a feji is :D
és köszönjük hogy megírtad annak ellenére hogy nehézkesen ment..:/
várom a kövit ;D
puszi xoxo

UI:Köszönöm szépen a tegnapi dolgokat :D(L) Imádlak (L)

Névtelen írta...

Szia na végre lesz kis Emmett már alig várom ,de mit szól hozzá Emmett meg a család üdv Böbe

Névtelen írta...

Igeeeen.!!:D Végre!:D Már ezt várom mióta...:) Jujj de jóó!! Imádom ezt a törit.;)
"öleltem át karcsú derekát, és mosolyogva vizsgáltam, hogy nem éhezik mellettem, hiszen mintha picit hízott volna." - itt már éreztrem h terhes.:D Áhh Boldogság 120%.:DxD Várom a folytatást.:) pusziii.<3

Stella L. Brandy írta...

Már alig vártam ezt a részt. Istenem, de szupi volt.
,,Kora" ,,reggel" egy ilyet olvasnom és máris felpörgök.
Várom a kövit.

Vivi írta...

Szia.
Húh nagyon tetszett*-*
Lucy kicsit idegesítő lehetett:D
Bella elég normális ez méár haladásxD
Terhes terjes terhes!!!
ááááááá
Ez szuper*-*
Végre:D
Remélem összejön a jövőheti is:)
Vivi

Eveliin írta...

Szia!
Nagyon jó lett:D
Örülök, hogy Liznek is lesz gyereke:D
Nagyon várom a folytatást:D
Puszi: Eveliin

Bogiii írta...

Ja, te lány tényleg kiakasztasszxD Éjjel meglátogatlak, de nem fogsz nekem örülni *gonosz kacaj*
Itt abbahagyni...gonosz nőszemély...de azért szeretlek, és nem öllek meg, mert kivi vok mi lesz a kövi fejikben:PP
Kövi fejiig pattogok mint a gumilabda, és ez csakis a te hibád:PP
puszii^^

Mono írta...

szia!

huhuhuhúúúúúú:D
újabb baba....:D
imádom:D
nagyon nagyon kíváncsi vagyok a reakciókra:p és siess nagyon a kövi fejivel:d

puszyyyy

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó fejezet lett. Liznek és Emmettnek babája lesz *aligbírnyugtonülniaszélen* jaj de jó. *.* Remélem Sam és Lily is boldog lesz. Sok sikert.
Puszi

Szörcsi írta...

Úristen Úristen Úristen Úristeen!!!! TERHEEES!!! véégree:D:D:D a kedvenc fejezetem és David és Vic!! ÁÁ!! nagyon jóó lett!! és végre Mindenki ott van, ahol szeretne lenni... már csak Lilien-ékkel kellene valamit csinálni, és ááh!! szupi nagyon szupi lett!!!!!

gicus19 írta...

Óhó! Baba jön :D Tetszett:D
Végre ő is terhes :D
Nagyon jó lett:D Mindenkinek lesz párja:d És még pár gyerkőc is lesz :D
Puszi

A. írta...

áhhh
de jó:)
annyira örülök..
remélem Vic és David összejönnek:)
és annyira jó, hogy terhes lett Liz:)
nagyon tetszett
nagyon jó lett
várom a következő részt

demon írta...

szia ez olyan jó liz álma valóra válik egy baba ez nagyon jó remélem vik össze jön daviddal puszi
ui.:gratulálok

Angel írta...

Szia!
Nagyon jó lett ez a fejezet. Tetszett benne, hogy végre Liz is terhes:D Juj, ha ezt Emmett megtudja...:D Szerintem nagyon fog neki örülni. Szóval izgatottan várom a kövi fejit. Amennyire lehet, siess vele. Puszi:Angelika^^

manóó írta...

húúhaa.. véégre babaa!! :)
tök aranyos fejezet lett, naon várom a kövit.
pussz

Névtelen írta...

Szia!
Itt abbahagyni?? Ez KINZÁS!! De tényleg. Jaj olyan cukki volt a kis Adam. Rem lizy tényleg terhes. megérdemelnék. Várom a következőt!!
Pusy
Tusy

Erzsi írta...

Szia,nagyon tetszett.Jaj,végre Lizéknek is lesz gyerekük:) Alig várom a kövit.

Süti írta...

juppiiiiiiiii, végre nekik is összejött:D:D
kíváncsi vagyok:)
mindenkinek sok sikert a sulihoz:)
mégegyszer, grat, pussz:Süti

Névtelen írta...

szia nagyon jó lett.
Nagyon várom a kövi fejit
Puszi
Netti

Névtelen írta...

DE JJJJJJJJJJJJJJJJÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ végre Lizzy terhes . ANyira boldog vagyok hát még emmat milyen boldog lesz ....Várom a kövit BY Krisztina

Detty írta...

Szia!
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEz aaaaaaaaaaaaaaaaaz! XD Liz & Emmett baba!!!!!! Végre! Naon jó lett! Vic és David? Szuuuuuuupeeeeeeeeeer! Adam kezd kamaszodni, v mi? Szegény Lucy, ezt azért nem érdemelte meg!
Pusy: Detty

Unknown írta...

Szia.Nagyon jó lett a feji.Végre lesz babájuk Emméknek.Victória és Dávid?Ez most komoly?Ez tök állat lenne,ha össze jönnének.Legalább Vic.nem lenne egyedül.Amennyi változáson ment keresztül megérdemli.Szegény Lucy, ezt jó megkapta Adamtől.Na de a lényeg,hogy várjuk a következő fejit.Légy jó.Pusszancs.

Vii írta...

Szijaaaaa!!!

Ééééééééééés igeeeeen!!!
ez egy álom fejezet! Csípjetek meg! nem álmodom? :D
Vicnek pasija lesz?! Legalább is úgy tűnik!
És és és Liz terhes! TERHES!!!
És én ezt már mióta várom!
Mióta is? Ááááá nem tudom! Mindegy kurva régóta!
Imádás te lány!

És kitartás a sulihoz! Majd hozzászoksz idővel! Felveszed a ritmusát! Az első év eleje mindig kemény, mert új!

Várom a kövit!

Pusszantás! L