BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. szeptember 23., csütörtök

Szeretlek:)


Nagyon szépen köszönöm Evi:)
Imádlak és bocsáss meg nekem:/
Hülye picsa voltam / vagyok:(

Aki még nem tudná, Evi, ez egyik olvasóm. Az osztálytársam, padtársam és a legjobb barátnőm, már majdnem csak a tesóm:) (L) És egy írótársam is: http://angels1996.blogspot.com/.
Imádlak minden poszton, köszönök minden percet, amit veled lehetek:) Örök hála, és sose engedlek el..:P

Én is nagyon szeretlek, és mindenkinek ilyen barátnőt kívánok, mint Ő.:)
Szép kodósnapot mindenkinek;).


Frissről: valószínű szombat este lesz, egy hosszabb verziós vagy kettő.

1 megjegyzés:

Evcu írta...

Jaj te csaj :D
nagyon szeretlek (L)(L)
igazából nem is tudok értelmes mondtokat írni...
csak ugyan azt ismételhetem..
köszönöm hogy vagy nekem....:D
egy hatalmas nagy kincs vagy a számomra :)
a többit meg úgy is tudod :D
meg vagy már ezerszer elmeséltem hogyan akadtam rád :D milyen szerencse nem?
áldom értea Bloggert minden pillanatban :D
puszi xoxo