BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. december 23., csütörtök

Karácsonyi meglepetés 1.


ITT! /http://angels1996.blogspot.com/
Sziasztok egy kis meglepetéssel jelentkezem . :)
Remélem minden olvasó elolvassa:D Szóval egy kis novellás verseny, ez az első beküldött novellám és remélem a három leányzó közül rám voksoltok.:) Akkor biztos erőre kapnék és többet írnék, de ezt nem mondtam..:D Szóval Evcu hírdette meg a pályázatot. 3 - an jelentkeztünk és szerintem szép novellák születtek. Ha van kedvedet három véres karácsonyhoz akkor hajráá!
És sajnálom, hogy Edwarddal így elbántam, de a fantáziám.:/
-megértitek ha elolvassátok-*
Boldog karácsonyt kívánok, sok sok ajándékkal, de a legfontosabb a boldogság ne feledjétek.:P

*nagyon szépen kérek minden igazi "rajongómat", ha vannak még olyanok.:D Hogy írjanak nekem kritikát, hiszen abból tanul az ember::)Köszönöm (L)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyoon bejött a törtenet:))) imádoom h beleraktad a shivert a hush husht me úgy alap twilight és még romeo és julia. egyszeruen dobbenet:) nagyon jo :)) szavaztam.

Road írta...

köszönöm:D
nagyon örülök, hogy tetszik..
sokak/ mindenki szerint elég beteg lett:D és féltem is a véleményektől és elég sok embernek tetszik:D ez biztató:D köszönöm a szavazatot :D és a komit is (L)