BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. december 26., vasárnap

KÖSZÖNET és kiakadás / :D és :'(

Sziasztok babáim:D
Nagy örömöt közlök veletek, mert második lettem a novella versenyen.:)
Nagyon szépen köszönöm, mindenkinek, aki elolvasta. És főleg akik rám szavaztak:D
Szeretném, ha írnátok róla véleményt, hiszen mint már sokszor hangsúlyoztam, ez volt az első igazi novellám és KÍVÁNCSI VAGYOK a véleményekre. Kritika nélkül elég nehéz fejlődni..:S Ezzel szerintem mindenki egyetért és bizonyára vannak, akik ezt az egészet leszarják és ezt se olvassák...:/Megértem azt is. Szóval, aki kíváncsi rám az mondjon valamit, aki nem az úgyse jutott el eddig a sorig. Köszönöm, hogy végig olvastad - ha nincs időt, csak egy smilet a chatbe. Csak mutassátok, hogy érdekel ez az egész, mert amúgy nem erőltetem magam.
Bocsi, elég fáradt vagyok, lehet majd később kitörlöm vagy átírom ezt az egész bejegyzést.:)
Pusziii (L)
ui.. oldalt van egy kis szavazás, ha komira nincs időd legalább itt jelezd.:) thanks:)

0 megjegyzés: