BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. október 8., péntek

Rajtatok múlik skacok!

Sziasztok! Most egy kis közérdekű jön.:)
8 komi érkezett:S *szomorú fejet vág*
Nem vagyok az a panaszkodós típus vagy lehet az vagyok::/ Na tök mindegy, szóval nekem ez kevés...
8 ember nagyon sok, és nagyon kevés. Sok ahhoz, hogy tudom 8 ember napját színesebbé tettem, de kevés ahhoz képest, hogy 141 olvasó van...
Suli! Értem én, itt a suli... Nincs idő komizni... DE TI, HOGY VÁRJÁTOK AKKOR EL TŐLEM A FEJIT????
Felfogom tenni a könyv utolsó fejezeteit is... Fel fogom tenni, nem érdekel, hány komi van...:)
DE az én tempómba, és ha ekkora a lelkesedés 99% hogy nem lesz 4. könyv... Magatokra vessetek.:/ Sőt ha nagyon berágok, letörlöm a blogot..*gonosz fej*
Ez mind1 blogra vonatkozik..:) A körhintára is, amit most Evcuval írunk közösen. Elégedetlen vagyok!
20 percen belül kövi feji:P

2 megjegyzés:

gicus19 írta...

Szia!

Én tökre megértelek. Nálam is ez van. Mondjuk én csak 3 komit kapok 100 olvasónál... :S
ÖÖ... én úgy emlékszem, hogy írtam neked, de ha nem, akkor bocsánat. Mostanában tényleg nagyon sok dolgom van a suli mellett. Melózom, szóval, örülök, ha tudok írni. :) De mindenképp írok, mert nem akarok késni a részekkel.
Ja, és megyek olvasni.:D
puszi

demon írta...

szia a szerintem igazad van ez tarthatatlan én ha feljövök olvasni mindig írok neked pár sort
de azt más is tehetné
ne add fel nagyon jól írsz és ez becsülendő ha másnem de mi 8an kitartunk melletted és itt van Evcu barátsága is
tarts ki mi szeretjük a törijeid
én imádom
gratulálni tudok csak hozzá
puszi