BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. október 8., péntek

Rászolgálva - 9. fejezet

A 8 komizónak küldeném.:) Evcu imádlak!

9. fejezet - Meglepetések
Nessie szemszöge
Egy hónapja él Lilien a La Pusban. Nagyon jól összebarátkoztunk, rengeteget lógtunk együtt. Talán kijelenthetem az is, hogy legjobb barátnők is lettünk. Két igazi oka volt ennek a barátságnak, egy, mert senki más nem bízik meg benne - persze, Sam igen- rajtam kívül. Kettő nagyon hasonlítunk, nem kinézetre vagy ilyesmi, inkább belül a szívünk mélyén. Szerelmem szerint, ebből csak baj lesz. Bizalmatlan. Már volt pár vitánk ezen, én tejesen megértem őt is. Nem piskóta jó döntéseket hozni. Igen, döntéseket hozni… Seth és Jake most együtt alfák vagy, hogy is mondjam. Seth hamarosan kiszáll, szóval kell egy kis oktatás. Jake kiváló falkavezér lesz, bár Seth is az.
-Már megint min jár az eszed? – cirógatta szerelmem csupasz hátamat.
-Semmi – mosolyogtam. – Azt hittem még alszol – bújtam hozzá közelebb.
-Pedig már nem – mosolygott álmosan.
-Álmos vagy? - feküdtem mellkasára.
-Egy picit – simította óriás kezeit derekamra.
-Még aludhatsz – nyomtam egy csókot arcára. Majd a lassan kicsúsztam az ágy szélére, vagyis próbáltam. Hiszen két erős kar megakadályozott.
Kérdőn néztem szerelmemre.
-Ne menj el - vette könyörgőre a formát.
És persze, neki nem lehet ellenállni.
Mosolyogva másztam rá, és egy szenvedélyes csókban forrtunk össze. Épp elkezdtem vadulni, mikor halk kopogtatást hallottunk.
-Nessi, a meghívókat még meg kell cé…. Hopsz, bocsi – lépett is ki Lux.
-Ahjj – sóhajtott fel Jake.
-Nyugi van. Épp az mi esküvőnket szervezi – csókoltam meg utoljára, majd magammal húzva a takarót felálltam, és a szekrény elé sétáltam.
-Várod már? – kérdezte halkan.
-Persze – húztam magamra egy bugyit. - Te nem? – néztem ijedten hátra.
-De, de – vigyorgott. – Bár számomra nem számít, hiszen csak egy papír…
-Ez egy eskü Jake – néztem keményen a szemébe.
-Szerintem ez az eskü hónapok óta megszületett, szerelmem – suttogta szerelmesen. – Te vagy az életem értelme, ha a feleségem leszel csak még büszkébb leszek – kelt fel és ölelt át szorosan.
-Jaj, de édes vagy – öleltem át vállait.
Telefonom vad csörgésbe kezdett.
-Halo – vettem fel pár másodperc múlva.
-Szia Nessie! – halottam meg Alice Cullen hangját.
-Szia. Miben segíthetek? – kérdeztem rögtön.
-Szeretnék besegíteni - hadarta, valószínűleg vigyorogva. Mibe akar ez besegíteni? Vizsgáltam Jake arcát, de csak megrántotta a vállát.
-Miben? – kérdeztem értetlenül.
-Szevezésben – mondta kissé unottan.
-Milyen szervezésben? – kérdeztem vissza. Semmit sem értettem.
-Esküvő. Tudod Nessie és Jake! – nevetett.
-De, hiszen… Óóó – suttogtam.
-Nem segíthetek? – kérdezte bánatosan.
-Dehogynem – vidultam fel.
-Úgy gondoltam, hogy telefonon és neten intézem a dolgokat szóval nem megyek felétek sem – nevetett.
-Oké – annál jobb. Nem tudom mit szólna Lilienhez.
-Most le kell tennem, Liziék hamarosan itthon lesznek – hadarta.
-Miért hol vannak? – kérdeztem.
Mostanában nem hívtam nővérem, nehogy elszóljam magam az esküvőről. Nem tudom miért akartam még titokban tartani előttük, de úgy érzem így lesz tökéletes.
-Kiruccanáson. Nem is beszéltetek? – kérdezte meg meglepetten.
-Nem, de majd bepótoljuk – mosolyogtam zavartan.
-Akkor szia. Puszilom Jaket – suttogta Alice.
Nem értettem, hiszen Alice nem is bír engem, vagyis megértem, hogy miért csak… Miért akar segíteni? Miért puszilja Jaket?
-Kiráz tőle a hideg – vakarta a fejét Jake.
-Sajnálom, de a családom – nyomtam egy puszit szerelmem ajkaira. Magamra kaptam a ruhám és megindultam a fürdő felé.
-Szia – jött velem szembe a folyosón Sam.
-Szia – mosolyogtam vissza és tök elmentem mellette. Majd egyszer csak leesett, Sam mit keres itt? – Miért vagy itt? – kérdeztem félig a fürdő ajtóban már.
-Jakehez jöttem – mosolygott rám, barátként. Sam nagyon jó barát volt, örültem, hogy végre bevésődött, normálisabb lett. Kijelentem normálisabb, nem normális. Kuncogtam a saját viccemen.
-Oké – rántottam meg a vállam.
Gyorsan fogat mostam majd lesiettem a nappaliba.
-Azt hittem még nyomtok egy gyors menetet – vigyorgott rám kajánul Lux. Nagyon perverz a csaj.
-Honnan tudod, hogy nem nyomtunk? – néztem rá értetlenül.
-Szia Nessie – lépett elém Lilien egy halom papírral.
-Szia – öleltem meg.
-Kezdjük a munkát csajok – csapta össze a kezét barátnőm.
Már vagy öt perce néma csendben írogattunk, mikor Lilien lefagyott.
-Cullen? - kérdezte tőlem ijedten.
-A nővérem és az anyám családja – néztem rá békítőleg.
-Tudom, de akkor én nem lehetek itt – húzta össze magát a kanapén.
-Miért ne lehetnél? – kérdezte értetlenül Lux.
-Nem akarom, hogy ez arról szól, hogy mit keresek itt, mekkora egy szemét kurva vagyok és egyebek – nézett a szemembe.
-Lili a barátnőm vagy, itt leszel és kész. Ez az ÉN esküvőm, és ÉN döntöm el, hogy ki van meghívva és ki nem. Itt leszel és kész. Ha elmész nagyon mérges leszek – néztem rá figyelmeztetőleg.
-Lányok! – jött le a lépcsőn Jake és Sam.
-Jól vagyunk – mosolyogtam majd visszahajoltam a borítékok fölé. Bár remegett a kezem, mint a nyárfalevél. Tudtam, hogy nem nagyon fognak örülni Liliennek, de nem érdekelt. Vagyis érdekelt, de nem tudtam lemondani Lilienről sem.

Lizi szemszöge
-Adam! – ugrottam az említett nyakába, ő hiányzott a legjobban.
-Liz, megfulladok – nevetett fel.
-Oh, bocsi – léptem egy kissé hátrébb.
-Helló öcskös, jól megnőttél – rázott vele kezet Emmett, majd megölelték egymást. Ez a kézfogás dolog úgy láttam sokat jelentett Adamnak. Piros pont Em macinak. Vigyorogtam.
-Gyertek. Esme és Carlisle már nagyon vár titeket – húzott maga után.
Esme és Carlisle tényleg izgatottan vártak minket. Megölelgettük őket majd beszálltunk Carlisle kocsijába.
Esme, én és Emmett hátul ültünk. Carlisle vezetett, Adam pedig az anyósülésről bámult hátra felé.
-Hiányoztatok – mosolygott Esme.
-Ti is – tettem kezemet a hasamra, amit Esme egy mosollyal jutalmazott.
-Sőt még eggyel többen is jöttetek – kacsintott rám Adam.
Nem ilyen reakcióra vártam Adamtől, sőt… Mintha megjátszotta volna?!
-Hogy vagy? – kérdezte Carlisle.
-Jól – mosolyogtam. – Sőt, fantasztikusan – szorítottam meg szerelmem kezét.
-Emmett, hogy van Liz? – kérdezte nevetve Adam. – Még ha épp halálán volna, akkor is azt mondaná, hogy jól van – nézett rám hülyén Adam.
-Reggel volt rosszul, többet alszik és néha megszédül – mondta Emmett, majd bocsánatot kérve rám nézett.
-Ezt még visszakapod – suttogtam fülébe.
-Szerelmesebbek vagytok, mint, ahogy elmentetek – nevetett Adam.
Végig fecsegtük az időd hazáig. Emmett és Carlisle kipakoltak a csomagtartóból mi pedig lassan a ház irányába indultunk. Emmett vigyorogva nyomott egy csókot számra, mikor megvártam az ajtó előtt.
Esme és Carlisle már sehol sem voltak mikor szétváltunk Adam pedig mosolyogva invitált minket beljebb az ajtón.
-Üdv itthon! – sikkantottak fel Alicék, de akire először megláttam, az nem volt más, mint anyu.
Rögtön a nyakába ugrottam és öleltem, ahogy csak bírtam. Hiányzott, majd mindenkit megölelgettem és a szoba közepére pakolt cuki dobozok felé terelt Alice. Kék vagy rózsaszín… Kék! Fiú lesz. Érezem.
-Kék? – kérdezte Esme.
-Igen, fiú lesz – simítottam végig gömbölyödő pocakomon. Mikor hírtelen elsötétült a világ.

Nessie ruha:

21 megjegyzés:

Evcu írta...

Sziaa(L)
Van egy rész ami nagyon megfogott xD
"-Azt hittem még nyomtok egy gyors menetet – vigyorgott rám kajánul Lux. Nagyon perverz a csaj."
Ez kész. xD Mintha magamat hallanám xD
Imádtam ezt a fejezetet is :D de melyiket nem?:O
Igazból nem tudom miért de Nessi nekem még annyira most se szimpi...
Még régen megutáltattad velem azóta meg nem tudom ezt elfeledni :D:D
kész tragédia nem?:O
Amúgy komi ügyben meg teljesen megértelek -.-"
de ezt tudod..
CSAK ANNYIT MONDANÁK: OLVASÓK ÉS ÍRÓTÁRSAK DÓRI ITT GYÁRTJA NEKTEK A FRISSEKET ÉS HIGGYÉTEK EL ÉN TUDOM AZT HOGY VALAMIKOR NEM AZÉRT ÍR MERT KEDVE VAN HANEM MERT ÖRÖMET AKAR SZEREZNI NEKTEK!!!
EGY HETETEK VAN RÁ HOGY ELOLVASSÁTOK ÉS MÉGIS CSAK PÁR KOMI GYŰLIK ÖSSZE!
KOMIZZATOK VAGY NEM LESZ ILYEN JÓ ÉLETETEK!!!
ennyit szerettem volna mondani ;D
jah és már megint egy függővéggel "kápráztattál" el minket ..:P
te szadista (K)(L)

Ezer millió puszi
xoxo
A te kiskacsád(L)

Stella L. Brandy írta...

Aztaaaaaaaaaa
Ne már. Ilyen függővéget.
Nagyon várom a kövit.

Becca Blackburn írta...

szupi! szupi! szupi!!! Nagyon jó lett. Végre együtt a család, de szerintem az esküvőn lesznek gondok... Na, mind1, majd meglátjuk.
Szívesen megkérdezném, hogy miért ájult el a végén Lizi, de nem kapnék rá választ, szóval inkább nem kérdezem meg. xD
Siess a kövivel!
Pusszancs!!!

gicus19 írta...

Imádtam:D Hóhó, most jön a baba, ugye? Hát ez jó. Akkor már az esküvőre meg is lesz a kisbaba. :D
Nessie meg Jake cukik voltak, ahogy Em és Liz is :D Alice meg kis szervezős:D Imádom:D

Evcunak pedig igaza van. Azért megérdemelne komikat, de tényleg.

várom a frisst:D
puszi

Vivi írta...

Szia.
Nekem ez is tetszett*-*
És kezdem megkedvelni Nessie-t..bár ez nehéz.
De Adam olyan furcsa:S
Kíváncsi vagyok mi lesz...
Várom*-*
Vivi

demon írta...

szia ááááááááááááá ez nagyon jó nessi bebizonyította mennyire nem érdekli a családja mivel annyira ragaszkodik lilienhez
adam is jól megjátsza magát
gratulálok ez egy nagyonjó feji lett sok ilyet még
puszi

Detty írta...

Szia!
Bocsi bocsi bocsi bocsi! Nem komiztam mostanság, de - tudom, sablonos - minden összejött. A fej i szuper lett! Jaj! Jól látom, Adam többet érez Lizi iránt, mint barátság? Érdekes a viselkedése... Nooo! Mi lett Lizzel? Elájult? OMG, csak minden rendben legyen a babával! Am ez a családszakadás naon helyrehozhatatlan dolognak tűnik a számomra! Nessie, Jake, Lilien vs. Lizi, Emmett, és a többi Cullen. Miért?!!!!!! Miért ne lehetne békében és szeretetben együttélniük?!!!!Wááá, mind1.Úgyse fognak egykönnyen kibékülni!
Mind1; a friss naon király lett!
Pusy: Detty

Bogi írta...

Szia
nagyon jó lett.
a szerelmes párocska imádom.
De remélem nem lesz baja Lizinek az nem lenne jó.
Puszi

beemacyka írta...

Nagyon jól lett és a vége??? Kínozni akarsz vele másokat???
Egyébként Adam tényleg örül nekik v csak megjátssza???

Alicia írta...

Szia!

Mint mindig ez is remek fejezett lett.Remélem hamar lesz friss, Adamet megtudom érteni ha az a baj mint amire én gondolok.Hát Nessit én se csipem annyira de már jobban mint régebben.Remélem lesz több komi, mert nem szeretném ha törölnéd a blogodat,mert nagyon jó. Még egyszer szuper fejezett lett.

Bogiii írta...

Ez hihetetlen, ez eddig a kedvencem:) Nagyon tetszik:) Nagyon várom a kövit, mert nagyon csúnyán fejezted be...gonosz nőszemély, most izgulhatok hogy mi lesz.....
Nagyon várom a kövit*.*
puszii^^

Névtelen írta...

Szia.

Úristen mi van Lizzel? :O Remélem minden rendben van vele. Ugye a babámnak sincs semmi baja? :O Fiúú. KisEmmett *.* Az de cuki kiskölyök lesz. :D
Hát kíváncsi vagyok mit fog reagálni a Cullen család Lilianra. Remélem azért semmi balhé nem lesz. És elfogják fogadni.
Sajnálom hogy ilyen kevés komi született :S Én is suliba járok(6osztályos gimi) és mégis van ennyire idő. Remélem a többieknek is lesz, mert én nagyon szeretném a lenne 4.könyv. Elolvassák de nem bírnak írni 2 sort? pff.
Tetszett a fejezet, az Adamos rész nagyon tök jó fej a kis srác:P Várom a következőt és hogy mi lesz a folytatás. :D

Puszi: And

nyinyke írta...

szia. jó lett. siess a kövivel.

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Kiváncsi vagyok a többiek mit fognak szólni Lilienhez.Na meg arra is,hogy mi történt Lizzel.Várom a folytatást.

Névtelen írta...

Ez nagyon jol sikerult!
Remelem nem lesz semi baja Lizinek es a kicinek sem!
Turelmetlenul es izgatottan varom a kovetkezo reszt!:P:D
Puszi,Kinga!:)

Süti írta...

szia, lehet, hogy nem sok vizet zavar az én komim, de én azért nem írtam mostanában, mert nem is voltam gép közelben..szal most olvastam el 5-6 fejit..
de igazat adok, hogy ha sok olvasód van (már pedig az van:)) akkor több SOKKAL TÖBB komit is megérdemelsz:)
nagyon jó lett ez a feji..lehet hogy itt még bonyodalmak lesznek Lilien körül..kiváncsi vgayok...de igazság szerint engem a cullen család jobban vonzz mint ott lent a la pushiakxD:)
..szegény lizi..remélem nem lesz komolyabb baja, és remélem csak a terhesség miatt van rosszul:)
..és egy kis biztatás a végére:SZERETÜNK ÉS CSAK ÍGY TOVÁBB:)!!!
grat, pussz:Süti

Nessie Crowley írta...

Szia Dóri!Bocsi hogy mostanában nem írtam de nagyon el vagyok most havazva,most van egy kis időm és ezért tudok írni,bár még kell bőven tanulni :D
Na szóval először is nagyon jó lett a feji,sajnálom hogy még mindig nem teljes a béke a családban...de majd talán egyszer :P
Aztán remélem hogy nem lesz Liznek és a babának baja :(
És jó lenne még majd másik könyv is mert imádom az oldalad,és megígérem majd próbálok mindig egy kis időt szakítani,ha nincs is időm majd akkor is írok egy-két sort legalább....
Imádlak és sok puszi :D
Nessie

Szörcsi írta...

szupii lett nagyon!:)

Névtelen írta...

áááááááááá
ez nagyon jó miért függővég??:(:D:D
már nagyon várom mi leszz Lizzel
Puszi

Vii írta...

Szija!

Nahát! Számomra rejtély miért nem írtam komit mikor olvastam az előző fejezetet is!
Most már mindegy!
Jó lett!
Nessyt most már bírom, habár még mindig Líz a best!
Kíváncsi leszek mi lesz majd a esküvőn, hogy Lilien is ott lesz!
Várom a kövit!
Pusszantás!

Névtelen írta...

ne mááár!!! ugye nem lesz baja?!annyira örülök neki meg Emmettnek!! Hát Nesszy nekem nem szimpi és Jacob sem inkább a másik páros!! Liz megérdemli hogy boldog legyen!!!! Várom a kövit!!! Köszi Viki