BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. október 23., szombat

Sziasztok olvasók!
Meghoztam nagy nehezen a következő fejezetet. Már most kijelentem, hogy nem fogok beleférni a tervezett 20 fejibe szóval több lesz.:)
Mai friss elég sokkolt lett és sokan panaszkodni fogtok, hogy ti nem ilyet akartok. Hol a boldogság...stb.
Rengeteg emberrel beszéltem/beszélek nap mint nap a fejezetekről, a történet alakulástól. Most kijelentem, minden eddigi mondatom lehet megváltozik. Mivel nagyon nem hozok frisset, mivel nem tudok ráállni arra az érzelemre, gondolatra amit hoznom kéne. Ezért mostantól szabadon írom, mint az első két könyvet is csináltam.:) Nem ígérek több fejit, de így jobban el tudom képzelni.:))
Nem ígérek pozitív befejezést sem!!!!
Értetek írok, de akkor tudok a legjobbat adni, ha magam találom ki, nem ti!

Köszönöm a 21. komit aranyosak vagytok.:)) Nagyon örülök neki mikor olvasom és szégyelem a fejem, hogy csak ilyen ritkán jelentkezem és a chatben sem vagyok ott. De egyszerűen néha kicsúsznak a dolgok a kezeim közül.:/ Csak én blogomon rendszeresebben jelentkezem, ha gondoljátok kövessetek ott:P

Egyenlőre ennyi:D Remélem tetszik a 10. fejezet, jó olvasást:P
Puszi, đóri

0 megjegyzés: