BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. május 9., vasárnap

Sziasztok! A fejlécverseny nyertese MoOa lett, mily meglelő, hiszen csak Ő küldött nekem fejléceket, de Ő 8-at is. Nagyon örültem, hogy legalább egy ember küld, de azért - bunkóság vagy nem- többre számítottam.
Köszönöm, MoOa. A 15. fejezetet elküldtem neked.:)
Az oldalra, nem tudom mikor rakom fel. *mérges.fej*
Legszívesebben, már most feltenném, de nem. Ha meggyőzöm magam akkor csak szerda!:/
Sajnálom.
Puszii
ui.: de lehet megkönyörülök rajtatok és hamarabb kaptok. :)


Ja és a meglepi, egy komi -plusz kettő chatbe - gyerekek!!!??? Tudom, egyezik csak a szemszög más, de mégis..:S Néha arra gondolok, hogy csak az kap frisset aki ír komit és a többiek meg nem, de sosem lépek. Nem 2 oldalas valamire vágyom, de mégis. Órákig szenvedek vele, és más dolgom is van... jó nem az, hogy panaszkodni akarok... csak kiborít.
Rohadt életbe, így is szeretlek titeket, de van aki még egy komit sem írt és 14 fejezet fent van... Ez gáz:S
Jó leállok, és puffogok magamban.
Sziasztok.

5 megjegyzés:

Nessie Crowley írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Road írta...

nyugi. lesz még ilyen:D
lehet havonta vagy kéthavonta
:D

Betsy írta...

Szia ne haragudj hogy így eltűntem és nem írtam komit de egyszerűen az életem a feje tetejére állt az utóbbi pár hétben ezért nem írtam.
De most itt vagyok és gőzerővel fogok írni megint minden egyes részhez amit majd felraksz.Láttam hogy a másik történetet befejezted nagyon tetszett és sajnálom hogy vége lett.
Puszika

Ellie írta...

Szia!
Most itt mosolygok magamban, a szám háromszor körbeéri a fejem:D*büszke fej*
Örülök, hogy kitetted:D
Köszönöm a mailt, sajnálom, hogy nem sikerült rögtön elolvasnom, válaszoltam is:D
Még egyszer köszönöm szépen:)
Puszi

rita írta...

nagyon jó volt
már alig várom
a következő fejit