BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. április 17., szombat

Ébredés - Tizenegyedik fejezet

Ez is elég rövid, és függővég:/. Várom a komikat - most nincs komihatár-. de örülnék nekik:)

Szeptember elseje
Nessi szemszöge
Másnap a nagy vita után, mi eljöttünk Lizzel, Vic pedig elhozta a cuccainkat. A következő héten felújítottuk a házat, teljesen máshogy nézz ki, pár falat kivettünk, így tágas terünk lett. Négy szoba, négy fürdő, három gardrób, egy konyha – étkezővel -, egy nappali. A konyha elégé pici, de nagyon szép és otthonos. Nappali sem lett valami, nagyon nagy, inkább ez is otthonos.
Mire észbe kaptunk, következő nap suliba kellett mennünk. Már tavaly is ide jártunk, szóval voltak barátaink, akikkel nyár elején még tartottuk a kapcsolatot, de mivel mindenki elutazott, vagy nem ért rá ezért megszakadt a kapcsolat.
Ma csak évnyitó ünnepség lesz, holnap kezdődik az tanítás.
-Kicsit ki kéne öltöznünk. Nem? – kérdezte a húgom.
-Aham –majd keresgetni kezdtünk. - Megtaláltam!
Liz:


Nessi:


Cipő ugyanolyan:)

-Ez szupi – mosolyodott el. – Gyors felveszem, megcsinálom a hajam, sminkelek és mehetünk is.
-Jó-jó, nyugi – kacagtam fel.
30 perc múlva már a kocsiban ültünk.
-Szerinted nagyon megváltoztak a többiek? – kérdeztem izgatottan. És végig gondoltam a barátainkon. Lora, Emma, Erik, Tony, Mark.
-Hát tuti változtak, hiszen emberek – mosolygott Liz. – De azért meg fogjuk őket ismerni.
A vezetési stílusommal 5 perc alatt a suliban voltunk, a többiek már a megszokott törzshelyen beszélgettek, nevettek. Mikor kiszálltunk a kocsiból sokan megbámultak minket, de mi mintha észre se vettük volna mentünk a barátaink felé.
-Sziasztok lányok – mért végig minket Erik.
-Hali – mosolyogtam, majd mindenkit megöleltem.
-Sziasztok – mosolygott Liz és ő is megölelt mindenkit. – Milyen nyaratok volt?
-Unalmas. Egész végig apám gyerekeire vigyáztam – mesélt Emma. – De találkoztam egy fiúval a revezervátumba, de ez csak tegnap volt. De bearanyozta a nyaram – kacagott.
-Mi – kezdte Lora, majd Tonyra mutatott, mivel ők is tesók voltak. – Floridában töltöttük a nyarat, egész végig sütött a nap, nem, mint itt – mosolygott ő is.
-Mi szörföztünk egész nyáron a La Pushban – mondta Erik, biztos Markkal. -Ti?
-Csak lustultunk… - nevettem fel. – Mát hiányoztatok.
-Ti is csajok – kacsintott Lizre Erik. Hmm mi lesz ebből…
Majd megérkeztek a Cullenek. Mindenki őket figyelte. Edward Volvojával jöttek.
-Ezek meg kik? – kérdezte Lora.
-Biztos újak – suttogta Emma.
-Wáóó, milyen jól néznek ki – mondta Lora.
-Mennyünk már be – mondta Liz.
Bementünk a termünkbe és leültünk egy asztal köré, és mindenki elkezdett mesélni a nyári emlékekről. Majd Alice és Edward is bejöttek, mindenki őket nézte, mi addig Lizel próbáltunk beszélgetni.
Az évnyitó unalmas volt, mint minden évben, de nagyon jó volt találkozni a barátainkkal. Nehéz volt a Cullen család mellett lenni főleg, hogy mindenki róluk beszélt, de megoldottuk.
Victoria a forksi kórházban nem kapott állást, mivel nem volt pszihológusra szükség, ezért Seattle-ben dolgozik. Alig van itthon.
-Liz nem megyünk el vadászni? – kérdeztem húgom.
-De mennyünk, csak öltözzünk át – majd belém karolt és mentünk a gardróbba ott pedig felhúztunk egy szabadidő ruhát és indultunk is.
Csendben szaladtunk egymás mellett, egyszer csak hét vámpír szagát fújta felénk a szél, de ők igazi, emberre vadászó, nomád vámpírok voltak, és felénk jöttek.

Vic háza:

Nessi fürdő:
Nessi szobája:
Liz fürdő:
Liz szobája:

Vic fürdője:
Vic gardróbja:
Vic szobája:

12 megjegyzés:

gicus19 írta...

Nagyon tetszett:)
Kíváncsi vagyok, hogy vajon Belláékkal találkoznak-e vagy sem:D
Imádtam!
Siess a folytival:D
puszi

Wonnie írta...

Nagyon jó lett! Kiváncsi vok mi lesz Vic-el?
És kik azok a vámpírok?!?!
Nem fer...nem szeretem a függővégeket! *durcisarc* XD
Remélem nagyon-nagyon hamar lesz folyti!!! XD (L)
Amugy a kéoek is nagyon szuperek!!!
Nessie szobája nagyon tetszik! A kedvencem a lila! XP
Pux(L)

Névtelen írta...

szijja
hűűű.ez tök jó lett
a vége nagyon izgire sikerült,kíváncsi vok h kik lehetnek azok.remélem Bella,de mondjuk ha ő,akk a Volturiból is vannak vele,ami nem lenne vmi jó,mert akk elvihetnéka lányokat,vagy akár meg is ölhetik őket.na jó,leállítom a fantáziám:D:D
am van egy kis szépséghiba,mait már az előző fejinél is észrevettem(nem amelyikben Bella mesél,hanem az azelőtti),csak azt hittem h elírad.nem szihológus,hanem pszihológusx_D
nagyon tetszik.rem hamar jön aköv feji
pussza

Névtelen írta...

Nagyon jó lett ez a feji is !
Nagyon tetszenek a képek amiket beraktál! Én is szívesen laknák is ilyen házba!
Remélem megint ilyen hamar felrakod a folytatást!
Puszi

Betsy írta...

Szia nagyon jó lett örülök hogy ennyi barátjuk van a suliban a lányoknak:-)
Hú kiváncsi vagyok mi lesz azzal a hét vámpírral és a lányokkal.
Puszika

Jennyfer írta...

Szia.
Ezt már leírtam egyszer komiba, csak mivel nem válaszoltál gondoltam leírom mégegyszer kicsit bővítve. (:
Na igen, azt énse értem h mi az h rövidnadrág2...
Kicsit furcsa, mert tényleg elmondhatnák már h kinek a lányai. :D És nem kéne ezért elköltözni meg összeveszni velük. xdd
És... tinik. Olyan Liz mintha Nessie anyja lenne, nem pedig a tesója/barátnője. :D
Na mind1. Amúgy nekem is nagyon tetszik az oldal és a történet. :D
Ja. mégegy kérdés. :P
H-h nem Renesmee és Carlie a nevük? :D Tudod, Bella ezt a 2 nevet adta Nessie-nek az eredetibe. :D Charlie + Carlisle = Carlie. :D Persze nem mondom, hogy a Liz nemjó, mert az is jó. :D Csak ez furdalta az oldalam. :P
Énis tök kifestettem volna a szobám, csak anyámék nem engedték úgymond 'hátha elcseszem' xD
Jujj, Nessie szobája a legjobb. :D Nekem is kell olyan. xD :D
És Vic fürdője és szobája is tetszik. Csak a fürdőbe sztem túl kevés dolog van + kicsi a kád. :P A szoba meg olyan szolid felnőttes :D Amúgy Seth meg Embry azok akik az eredetibe vannak vagy mások? (A képekből gondoltam, hogy lehet mások.., meg abból, hogy Sethnek Emily Embrynek meg Em a bevésődése. Bár az eredetibe még nincs nekik szal lehetséges.) :P
Remélem Nessékbe is bevésődik valamelyik farkas. OO
Ja és Cullenék nagyot néztem, amikor megjelent Victória. xD
Huhh, ez volt életem leghosszabb komija. xDD :D
Na, puszii. (LL)

Jennyfer írta...

Ja és a képeken kicsit kómásak, nem?
Mondjuk én máshogy képzelem el őket, mert nekem Kristen nem tetszik. Sőt, olyan kurvás vagy nemis tudom. :P
És elnem hiszem, hogy Cullenék ilyen lassó felfogásúak, hogy nem jöttek rá ki az anyjuk. xD (:
puszii. (=

Road írta...

Hali
motst válaszolok: a ruhákat már kiválasztottam (Mivel le vannak mentve már a gépemre) pl.: van naciból 102, és a 3. néztem össze a 76 pólóval.:) Oksi?:)
a Cullenek már tudják, hogy Bella lányai csak..csak.. nem mondják el. csak gondold át a helyzetet, én nem nem állnék oda. hé ti Bella lányai vagytok?? azt nem tudják, vagyis nem állt össze nekik, hogy az anyjuk, de 90% tudják, hogy rokonok. -Rose 100%-ig-
Gondoskodó filíng Liznél kissé fura, de sok ilyen van, sztem... és Nessi elveszne Liz nélkül, Liz egy felnőt gondolkodású - gyerekként is - Nessi pedig örökké gyerek marad. És talán jobban szeretik az életvidám, sok mindenbe belemenő Nessit, mint Liz aki megfontoltabb.
Liz miért nem Carlie? Egy nem tudom, hogy kell becézni:) Kettő Liz volt az alap, vagyis nekem ez a név volt tuti a Renesmee csak úgy jött. Arra is gondoltam, hogy két nevük legyen. Mert Carlie is nagyon tetszik:)- Lizi második nevének -. Csak Nessinek is kéne valami:)
szobák, neten ilyeneket találtam, szval lehet több dolgot raknának bele, de nem tudom belevágni meg ilyenek:) szval ez van.. nem teljesen így képzelem a szobákat, de ezek a stílusok.
Embry vagy Seth?? Régi vagy új? Ez a kérdés a kövi fejezet végén válaszolom csak meg;)
Én nagyon szeretem Kristent, mint színésznőt. Lehet kurvás vagy valami, de gondold végig sztár lennél nem ezt csinálnád mit Ő? Normális conversbe és farmerbe jár ő is az átlag napokon:) Imádom Kristent:D
És a képek, igen nekem is kissé sápadt, de nem vagyok egy extra fejlesztő, szerkeztő egyed, ezekkel a képekkel könnyű volt szerkeszteni. És lehet lesz kis csere. A lányok valami olyasmik mint a New moonban a Bellus, hosszú, egyenes, sötétbarna haj:)
Örülök, hogy nekem írtad a leghosszabb komidat:) Jól esik:)
ha bárkinek lenne kérdése, vagy zavarosan fogalmaztam kérdezzen!
és köszönöm a komikat csajszik:)
puszii: đóri

Névtelen írta...

sziaa
ez tök jóóó lett :D
nagyon jól megírtad :)) ügyi vagy! :D
várom a folytit!

Lijahh írta...

Szija! Nagyon tetszett a történet! Várom a folytatást!:D

EsztiIi írta...

Már nagyon várom a folytatást!
Imádom amiket írsz!
Egyszerűen nem lehet megunni!
:)
Remélem nem történik semmi a lányokkal!
Puszil:Eszter

rita írta...

tök jó már alig várom
alig várom a kövit