BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. április 25., vasárnap

Best Blogger + friss hírek




Ez egy blogger díj. Szabályok:

1.A logót kiteszem a blogomba!
2.Megköszönöm a díjat annak, akitől kaptam(belinkelve)!
3.Írok magamról max.10 dolgot!
4.Elküldöm max. 10 embernek, akik szerintem megérdemlik!
5.Értesítem őket a díjról!=)

1., 2. Köszönöm Gicus:)
3. 01. Imádok zenét hallgatni, és nem is tudnék zene nélkül élni. /Sokszor idegesít a csend/
02.Imádok írni, de sokkal jobban olvasni.
03. Nagyon féltékeny típus vagyok.
04.Imádok kézilabdázni, és elég jó is vagyok - vagyis azt mondják -.
05. Nagyon szeretem a családom, és a barátnőm.
06. Imádom az élénk színeket, de a feketét is.
07. Néha rám jön az 5 perc
08.Imádom a 30 Seconds To Mars együttes, és Jared Letot.
09. Rengeteg dolog érdekel a világban, egy kíváncsi lány vagyok..
10. Sosem unatkozom, mindig kitalálok valami "őrültséget".:)
4. 01. Liz
02.Alice 1.
03.Alice 2.
04.Nikuska94
05.Szylu
5. Mingyárt:)


Frissről:/
Őszintén szólva ihletem az annyi van:D de időm semmi. A hétvégén a barátnőmnél aludtam, ma tánc este hat körül érek haza, de még csalás meg ilyenek. Meg még semmit sem tanultam. De este valamivel próbálkozok, de lehet már hulla leszek:(
A jövőhetem kész káósz... Sulis programok lesznek meg minden féle, délután. Tanulnom nem nagyon kell majd, szóval lehet este tudok írni.
Sajnálom, hogy nincs friss és a kövi feji is a másikból fog jönni.
sziasztok, megyek készülődni:) Pusziihh

0 megjegyzés: