BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. június 13., vasárnap

Ébredés - Húszonkettedik fejezet

Sziasztok. Itt a friss- tudom, már meg volt a tizenöt komment, sőt tizenhat. Bocsi, hogy csak most rakom fel, de nem voltam gépközelben. Látjátok, tudtok ti kommentálni. Megy ez csak akarni kell!:D Remélem így megy továbbra is. Jobbra látjátok a komment szabályokat, szóval hajrá.

Buli után
-Egy forró csokit? – mosolyogtam barátnőmre.
-Az jól esne.
-Öt perc és hozom – álltam fel.
-Megyek én is.
Lábujjhegyen lesétáltunk a konyhába.
-Liz, mi van anyukátokkal? Vagy most ti árvák vagytok? – kérdezte egyszer csak. – Tudom, sosem beszéltek erről, csak kíváncsi vagyok, de ha nehéz erről beszélned, akkor…
-Igen, árvák vagyunk. Az apánkat nem is ismerjük, anyukánk meg szüléskor meghalt. Nővérünk nevelt fel minket.
-Van egy nővéred? Vagyis Nessin kívül? – tágultak ki a pupillái, a meglepődéstől.
-Igen, pár évvel idősebb csak nálunk, de már régóta nem láttuk – utáltam hazudni, de nem mondhatok mást. Hiszen, ha egy csoda folytán – amiben erősen reménykedek -, anyu felbukkan még Forksban, de ki tudja… Remény hal meg utoljára.
Miközben beszéltem kiöntöttem két bögrébe a tejet és beraktam a mikroba. Elővettem a forró csoki port.
-És most hol van? - kérdezősködött tovább.
-Hát nem tudom pontosan – vettem ki a bögréket, és Lora elé toltam ez egyiket.
-Miért nem tartjátok a kapcsolatot? – kortyolt bele a bögrébe.
-Háát, az ő élete elég bonyolult.
-Értem. Hiányzik?
-Igen, nagyon.
-Üdv lányok… - jött be a konyhába Victoria.
-Szia – mosolyogtam rá, megmentett Lora további kérdéseitől legalábbis egy időre.
-Jó estét – állt fel Lora.
-Ő Vic, a nevelőanyánk és nagyon jó barátunk vagy valami ilyesmi. Ő pedig Lora, az egyik barátnőm – mutogattam rájuk mosolyogva.
-Nyugodtan tegezz - mosolygott barátnőmre. – Nem is zavarok, csak pár irat kell. Milyen volt a buli?
-Nagyon jól sikerült. Emmának nagyon tetszett a dolog – mosolygott Lora.
-Örülök, ügyes vagy drágám – nyomot egy puszit arcomra, és már el is tűnt.
-Aranyos – mosolygott Lora. Majd ásított egy hatalmasat.
-Gyere mennyünk feküdjünk le.
-Oké, hosszú volt ez a nap.
Tíz perc múlva Lora már az álmok világába merült. Én csak kiültem az ablakba és a holdat bámultam, teli hold volt. Éreztem, hogy valaki, aki nagyon fontos nekem,- ő is a holdat nézi és bármilyen messze van, ő is azt látja, amit én és azt érzi, amit én. Hiányt.
Alice szemszög
Én nem bírom tovább. Annyira jó lenne velük megismerkedni. Hiszen ők két kicsi Bella.
Nem, ők teljesen mások, csak úgy néznek ki. Hiszen ők szókimondóak, egyáltalán nem ballábasak, sőt nagyon magabiztosak. És értenek a divathoz, amihez a mi Bellánk nem.
-Elegem van belőled Rose - halottam meg Emmett hangját, amint ordít.
-Mi?! – kacagott fel Rose.
-Miért hisztizel már megint? Mi hatan nem hisztizünk száz év alatt annyit, mint te egy nap. És mosolyogtál, boldog voltál miután elhagytuk Bellát… Ha Ő nem is, de mi érdekeltünk? Nem. Nem érdekelt más csak a hajad, a körmöd, a ruhád. Mi nem. Soha. Igen ne nézz így rám. Mindent megadtam neked, amit akartál, de te nem tudsz egy kicsit együttérző lenni?
-Mit adtál meg? A legnagyobb álmomat? Nem, azt nem.
-Nagyon jó érzés úgy élni melletted az örökké valóságot, hogy tudom, hogy valakiért lecserélnél. Legalább ne hangoztasd!
Majd csend, az egész házban. Mindenki őket hallgatta, Emmett sosem szólt vissza szerelmének. Mindig megvédte előttünk is, de most borul a bili.
-Valamit titkolsz, érzem. Mióta ismerjük Bella lányait valami miatt ideges vagy. Rose mit csináltál?
-Semmit – vágta rá gyorsan, túl gyorsan. – Soha többé ne beszélj így velem – száguldott ki az ajtón Rose.
Ismét csend.
Sosem tudtam, hogy bírja Emmett, de olyan természetesnek tűnt, hogy a szerelem miatt elviseli Roset. Bár így visszagondolni, nem lehet neki egyszerű, még ha szereti is.
-Francba – halottam mackó bátyám hangját.
Jasper felpattant és Edwardhoz ment.
-Edward. Mire gondolt Rose, mielőtt elment. Úgy éreztem fél, aggódik valami miatt és mérges – kérdezte suttogva.
-Valami versre gondolt és azt mondta végig – nézett szerelmemre Edward.
-Ez mit jelent? – néztem a fiúkra.
-Rose valamit titkol… - nézett maga elé Jazz.
-Aminek köze van Bellához vagy a lányokhoz…
Nessi szemszöge
-Jake, ne horkoljál már – ütöttem oldalba szerelmem, mire kissé halkabb lett.
Lecsukódtak szemeim és aludtam tovább.
Mikor felkeltem Jake sehol sem volt. Egy levél volt mellettem.
Jó reggelt szerelmem.
Sajnálom, de el kellett mennem. Az egyik fiú átváltozott az éjszaka.
Sietek.
Szeretlek.
Csók, Jake.
Még meleg volt a takaró mellettem, szóval nem rég ment el. Kipattantam az ágyból, gyorsan letusoltam. Fogmosás közben kihallgattam, hogy még mindenki húzza a lóbőrt. Nem is baj, legalább össze tudok ütni valami kaját, mire felkelnek.
Előkerestem a gardróbból valami egyszerű ruhát. Amely az egyik kedvenc gatyómból és egy adidas pólóból állt.
Halkan lesétáltam a konyhába, majd megálltam a hűtő előtt. Mi van itthon, amiből én is tudok ehetőt csinálni? Tojás.
Elővettem tizenöt tojást, gyorsan felraktam gázra, pár percig kevergettem. Kész is lett, gyorsan megterítetem és felraktam a kávét. Elővettem a narancslevet a hűtőből és mosolyogva konstáltam, hogy megy ez nekem.
-Jó reggelt Liz – jött le Emma mosolyogva.
-Öhm én Nessi vagyok – kuncogtam.
-Ó bocs, de nem tudlak titeket néha megkülönböztetni, és mivel Liz szokott főzni. Szóval bocs.
Hát nem esett jól, de igaza volt.
-Embry?- lehet, hogy csak Jake ment el.
-Elment, valami fiú miatt. Te tudod ki változott át? – nézett rám kíváncsian. Miközben öntött magának egy pohár narancslevet.
-Nem, de bizonyára most már fogjuk – mosolyogtam.
-Jó reggelt – jött a konyhába Lora, miközben a szemeit dörzsölte.
-Neked is. Hogy aludtál?
-Nagyon jól. Bár Liz egész éjszaka beszélt – mosolygott.
-Igen, ez családi szokás… - kuncogtam. – Kávét?
-Az jól esne, köszi.
-Sziasztok – jött le pár perc múlva mosolyogva Liz és Tony.
Gyorsan megreggeliztünk, majd Tony és Lora valamiért haza mentek. Nem teljesen értettem, hogy miről hadoválnak. Már csak hárman voltunk.
Kaja után Liz és Emma is lezuhanyoztak és felöltöztek, addig én kicsit összepakoltam a konyhában. Utána Emma megnézte az ajándékait közelebbről.
Majd megérkeztek pár óra múlva Jacobék.
-Ki változott át? – kérdezte kis izgatottsággal a hangjában Liz, de miért izgatott?
-Quil…. –dünnyögte az orra alatt Jake.
-Az a Quil? – néztem rá kíváncsian. – Amelyik Luxxal..?
-Igen.
-És ki lesz a következő? – kérdezte kíváncsian Emma.
-Valószínű Jared – nővérem szeme felcsillant, de egyben szomorú is lett.

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

szijja
ááh,oylan jó h hamar jött a feji:D:D
tök jó lett,de azért ténlyge sajnálom Lizt.olyan rossz lehet egyedül lenni,amikor kerülötted mindenkinek(majdnem mindenkinek)van vkije.de szerintem úgyis rátalál a szerelem:D:D
ügyes vagyol és várom a folytatást
pusszaLL

Névtelen írta...

szia! nagyon jó lett ez a fejezet is! örülök h sok szemszögből írtad! azt nem értem h Rose mért nem mondja el a többieknek h mit titkol, "sokkal könnybb lene".
puszi: VattaCukor

Adrienn írta...

Nagyon jó, lett :)
AZ álomban beszélgetés családi vonás (hihi)
Siess a kövivel
Puszi Adry

gicus19 írta...

Jó lett:D
Végre benne voltak Alice-ék:D:D
Kíváncsi vagyok, hogy mit titkol Rosa.
Puszi

Road írta...

Sziasztok Olvasóim:)!
Előre kijelentem ez a komi nem számít:)
Liznek elég nehéz, de boldog is hogy Nessi az.
DE Liz szerelme csak később lép majd a képbe. - sőt, még mindig nem tudom, hogy mi lesz. Alakváltó, vámpír, vagy netalántán ember??-
kis Cullen hangulatot is akartam belevinni, amiből csak a Cullen jött le. hiszen náluk nyugalom és béke van, általában:)
A 9. fejezetből megtudhatjátok - ha visszaolvastok,- hogy mit titkol Rose. Miért titkolja? Mert lehet kitennék a családból a szűrét...;) - Ő egy igazi gonosz Rose lett:D-
érdekes amit, Adry viccesnek talált. mert sokszor nem azt tartjátok humorosnak amit annak szánok:D
örülök, hogy gyűlnek a komik, a frissből még csak fél oldal van meg. visszarepülünk Olaszországba, Bella szemszög:D
puszi, đóri

Névtelen írta...

Wáoooo ez nagyon jó lett.
Jujj lehet, hogy Jared belevésődik Liz-be?
Olyan izgatott vagyok.
Várom kövi részt
pusszancs

Nana írta...

Nah nekem is megy ez!
éS MI LESZ ha Jared másba vésődik be?
Mjad meglátjuk.
Kivi vok Rose mit tud...
Belláról is lehetne valami...
Esetleg levél vagy akármi.Én szívesen viselném ha esetleg visszatérne :D
Nah puszi
Nana

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó fejezet lett, Liz-t sajnálom, kíváncsi vok miért volt olyan izgatott, biztos ő is reménykedik hogy végre megtalálja a párját. Rose miatt kivoltam nem tudom mi az amit titkol, de biztos nem lehet jó. Sok sikert a kövihez.
Puszi

Névtelen írta...

Szia hát remélem Rose jót titkol mert neki akkor annyi üdv böbe

Névtelen írta...

szia na most mi van új szerelem a láthatáron puszi mindenkinek Gabi

Névtelen írta...

NAgyon jó lett ez a fejezet is !
Remélem gyorsan jön a friss XD
(L)

Jennyfer írta...

Sziaa. (:
Nagyon jó lett. :D
Jared. Jared. Jared. Kérleek. OO(rem tudod mire gondolok xD)
Hát Rose télleg gonosz lett xdd
És Emmett végre a sarkára állt. ;)
Kár, hogy a kövi feji Bellás lesz. =( Őszintén szólva jobban szeretem a Lizes vagy Nessies részeket. :D
De mostanában valahogy a Lizesek izgalmasabbak. :P
Siess a kövivel. És Jared. OO
Puszii. (LL)

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett a fejezet és ez a függő vég hihetetle....=)
Kiváncsi vagyok mit fognak Cullen-ék szólni mikor kiderül Rose mit titkol.
Olyan izgi.............

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Ez nagyon jó feji lett! Szóval irtó faja lett!:D
Liz-nek Jared tetszik? *szemfelcsillan*:D
Már alig várom a kövit!:D
Siess vele!:D
Pussza<3(L)