BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. június 13., vasárnap

Ébredés - Húszonegyedik fejezet

Ha meglesz a 10-15 komi felrakom az egészet. Tudom, hogy nem szabtam határt, de 70 rendszeres olvasóval, 3 komi elég gáz...

Buli után előzetes
-Liz, mi van anyukátokkal? Vagy most ti árvák vagytok? – kérdezte egyszer csak. – Tudom, sosem beszéltek erről, csak kíváncsi vagyok, de ha nehéz erről beszélned, akkor…
-Igen, árvák vagyunk. Az apánkat nem is ismerjük, anyukánk meg szüléskor meghalt. Nővérünk nevelt fel minket.
-Van egy nővéred? Vagyis Nessin kívül? – tágultak ki a pupillái, a meglepődéstől.
-Igen, pár évvel idősebb csak nálunk, de már régóta nem láttuk – utáltam hazudni, de nem mondhatok mást. Hiszen, ha egy csoda folytán – amiben erősen reménykedek -, anyu felbukkan még Forksban, de ki tudja… Remény hal meg utoljára.

fejezetről: Nem is hosszú fejezet és nem is tartalmas, de attól szerintem fontos. Remélem minnél hamarabb feltehetem:)

A friss időpontja tőletek függ
Minden szerdán/csütörtökön lesz friss. Minden huszonötödik kommentnél előrébb hozom egy nappal a friss időpontját. Minden fejezetnél tizenöt az alsó kommenthatár, ha nincs meg nincs fejezet a megadott napon.
Más nevében írni, vagy több kommentet írni egy személynek nem ér!

3 megjegyzés:

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Már alig várom a teljes fejit!:D
Siess vele!:D
Pussza<3(L)

Névtelen írta...

szijja
az a baj az ilyen kis előzetesekkel,h még kíváncsibb leszek tőlükx_D
na mind1,remélem hamar jöna köv feji:D
siess lécii
pusszaLL

Kata írta...

szia.
nah vajon liz meg jared összejönnek? :) kíváncsian várom
meg persze kíváncsi vok, h rosalie mit titkol :)