BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. június 24., csütörtök

Kreatív Blogger

Sziasztok. Kaptam egy díjat:) Nagyon örülök neki, és köszönöm Evelinnek és barinak.

7 dolog rólam:)
1. Imádok olvasni, írni és sorozatokat nézni. Mégsem vagyok megszállott:) Imádom az olvasóim, főleg a kommentelőket. De néha nehezemre esik jót alkotni:)
2. Imádok éjszaka fent leni, és nézni, hogy kell fel a nap.
3. Szeretek szépen öltözködni, de nem feltétlenül a divatnak öltözök. Inkább, ami jól áll.
4. Legfőbb célom az életben, függetlenül is boldogulni, de családban, barátokkal élni.
5. Mindenképp szeretnék eljutni a szerelem városába, Párizsba.
6. Kiskoromban énekes akartam lenni, míg rá nem jöttem, hogy borzalmas hangom van.:)
7. Zene nélkül nem tudnék élni, utálom a csendet.:)

7 író-blog. Uh keresek. Lehet van olyan aki kapott már, de nem érdekel.:) Többszörösen megérdemli.
1. bari - tőle kaptam, de nem izgat. mivel az egyik legjobb író és rettenetesen imádom
2. Liz - ő szerettette meg velem Jasper Halet:) Imádom az írásait, nagyon igazi és az érzelmek gondolatok leírásának művésze.
3.Nikuska94 - aki megfordított az eseményeket a Saga terén és nagyszerű dolgokat alkotott belőle, mind2 történetében.:)
4.Dzsenni - aki megszerettette a farkasokat velem, és a főszereplőjét elfogadnám barátnőmnek:)
5.Kicsi lány - aki bemutatja a vámpírszerelmet:)
6.Jess! - aki az egyik kedven robsten törit írja:)
7. Gicus16 - aki elrepít Jenny és Edward különös életébe, amit nagyon imádok:)

2 megjegyzés:

Jennyfer írta...

Sziaa. (:
Először is nagyon köszönöm a díjat. :) Én már régen kaptam ilyet és kiraktam, szóval mégegyszer nem fogom, de nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám. :)
És örülök, hogy megszeretettem veled a farkasokat. Igen énis elfogadnám őt barátnőmnek. :P
Próbáltam neked írni msn-en, de nem engedte a gép. :O
na mind1. :)
Puszii. (=

Road írta...

persze, nem az a lényeg, hogy kint legyen, csak te érdemelted meg:D