BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. június 22., kedd

Ébredés - Húszonhatodik fejezet

Itt a fejezet. Mivel csak 12 komi érkezett az előző fejezethez, most 20+8=28 komit kérek. A következő feji már kész, rajtatok múlik mikor kerül fel. Szerintem elég izgi a kövi, szóval....HAJRÁ..
Puszi, đóri

Vita
Nessi szemszöge
Egy hét telt el a buli óta. Nem volt mozgalmas hetem. Suli, Jake,Liz.
Holnap lesz az őszi bál, péntek délután van. Most megyünk Lizzel Seattlibe megfelelő darabot találni.
-Milyen ruhát szeretnél?
-Nem tudom. Te?
-Én rózsaszínt.
Minden bolondságról beszéltünk.
Pár percen belül meg is érkeztünk. Bementünk jó néhány boltba, vettünk jó pár ruhát.
Majd ismerősöket pillantottam meg. Alice és Edward, pár méterre tőlük Emmett és Rose ballagot.
-Sziasztok – integettem feléjük mosolyogva.
Húgom épp az egyik próbafülkében volt.
-Na milyen? – húzta egy picit a függönyt Liz. Épp egy fürdőruhát próbált fel.
-Fantasztikus.
-Szerintem túl világos. Inkább valami sötétebb kéne…
-Amúgy minek veszünk télre fürdőruhát? – kíváncsiskodtam.
-Leárazás van – mutatott a SALE feliratra.
-Liz, rengeteg pénzünk van. – állapítottam meg.
-Nem érdekel, tudom honnan jöttünk. Emlékszem mikor még kaját koldultunk, vagy turkáltunk?
-Oda a pont.
-Sziasztok – mosolygott ránk Alice.
-Hello - motyogott Edward.
-Sziasztok – húzta magára még jobban a függönyt a húgom.
-Feketét vedd fel! – dobtam be felül.
-Mi járatban? - mosolyogtam miközben megöleltem őket. Nem voltunk ilyen jóban, de jó kedvem volt, bár Jake rettenetesen hiányzott.
-Bálra veszünk ruhát... – húzta el a száját Edward.
-Jazz??
-Volturinál… - suttogta Alice.
-Mi?! – húzta el a függönyt Liz.
Edward jelentőségteljesen végignézett rajta.
-Kapott egy levelet – nyomot egy papírt a kezembe Alice.
Gyorsan végigolvastam, majd Liz is. Tudtam ki írta, felismertem az írását, az illatát a papíron.
-Nincs baja, tudom ki írta. Vele van – nézett rám Liz.
-Honnan? – vette el a papírt Edward majd vizsgálni kezdte.
-Anyu írta – mosolyogtam rájuk.
-De Bella nem így ír… - nézett rám Alice.
-Emberként nem így írt – tette hozzá Liz. – Már nem az.
-Beszéltél Jasperrel? Mit mondott mi csinál?
-Azt mondta titok, nem mondhatja el.
-Az új prodzsekt? – néztem kérdőn húgicámra.
-Lehet.
-Mi? Milyen prodzsekt?
-Itt volt múltkor Dávid, anyu ismerőse, és mesélt, hogy anyu újszülötteket szoktat át a ti életmódotokra… De ez titok.
-Micsoda? – kerekedett ki egyszerre Edward és Alice szeme.
-Hát elég erős vámpír.
-De ezt ne itt beszéljük meg – suttogtam. Liz gyorsan felkapta a ruháját, és indultunk tovább Edwarddal és Alicel. Vásároltunk, nevetgéltünk, mint a mai fiatalok. Ezért szerettem vásárolni, mert így olyan hétköznapinak éreztem magam. Nagy nehezen megtaláltuk a tökéletes ruhát.
Liznek egy világoskéket, fekete övvel, nekem egy rózsaszínt. Szerelem volt első látásra.
*hazafelé*
-Nem gondoltam volna, hogy milyen jó fejek – jelentettem ki.
-Igen, tök jól éreztem magam – bólogatott Liz.
-És Edward, milyen helyes és tök jó fej. Kár, hogy nem ő az apánk…
-Igen, de még lehet.
-Liz, ötven évesek leszünk. Minek nekünk apa? – néztem rá kíváncsian.
-Oké, ki fog az oltárhoz vezetni? Mondjuk Edwardot oda tudnám képzelni.
-Te ilyeneken gondolkodsz? – húztam fel a szemöldököm.
-Igen – jelentette ki.
-De hiszen barátod sincs – állapítottam meg a tényt.
-Kösz, ez jól esett – fordult az ablak felé.
-Sajnálom Liz.
-Azt hiszen olyan egyszerű? Te sosem akart barátot, csak éltél. Én mindig erre vágytam, mindig ezt akartam. És te bevésődtél, én meg? – szállt ki a kocsiból, és bevágta az ajtót.
-Én sajnálom…- futottam Liz után.
-Ne sajnáld, ezen nincs mit sajnálni. Szánalmas vagyok.
-De Liz…
-Én voltam a felnőtt, én voltam a megfontolt. Nálam volt a felelősség. Nem akarom felhányni, de én neveltelek fel Nessi. És most jöna bevésődés és ennyi.
-Nem Liz, én ugyanúgy szeretlek.
-Tudom. Nem baj Nessi örülök, hogy boldog vagy. Csak rettentő nehéz. Lehet, hogy elköltözök.
-Mi? Ne… Liz ezt nem teheted velem.
-Csak egy ötlet volt. Mennyél Jakehez, már biztos vár.
-Itthon maradok.
-Ne. Menyél!
-Mardok!
-Kérlek mennyél. Egyedül akarok lenni – utasított.Megfogtam a táskám és rohantam a La Push felé. A könnyeim már eláztatták az arcom. És elkezdett szakadni is, szuper. Teljesen áttázott a ruhám mire Black házhoz értem.
-Nessi?! – szaladt oda hozzám szerelmem.
-Jake – szipogtam. Miközben megához vont, és bevitt a házba.
-Mi a baj? – kérdezte, mikor felkapott ölébe és felvitt az emeletre. – Öltözz át – elővett egy törölközőt a szekrényből. Lehúzta rólam a felsőt, majd a nadrágot, de nem tudtam rá koncetrálni.
Én vagyok a hibás, ha önálló lettem volna. Igaza volta a húgomnak és teljes mértékben megértettem. Ezért még jobban fájtak szavai, nem vettem észre mennyire kivan…
-Nessi, szeremem – ölelt át Jake forró karjaival. A testem teljesen kihúlt, és jól esett szerelmemből áradó forroság.
Végignéztem magamon, és Jake egyik pólója volt rajtam és a farmer a táskámból. A melltartóm nedvessége miatt kicist átázott a póló. A hajamat pedig szerelmem törölgette egy törölközővel.
-Jó..jól vagyok… - suttogtam.
Jake ledobta a törölközőt, majd befektetett az ágyba, szorgosan betakart és bebújt mellém.
Forró mellkasának döntöttem a fejem és zokogtam.
Liz szemszöge
Ez nem én vagyok. Én magamban tartom, én nem mondom el mi fáj, én erős vagyok. Fájdalmat okoztam Nessinek, tudom. Magamban kellet volna tartanom. Leültem és zokogtam, talán órákig is.
Elkezdett rezegni a zsebemben valami. A telefon, lassan megnéztem ki hív. Tony.
-Szia – vettem fel, édes hangon.
-Liz, betudsz jönni a kórházba. Lorat autóbaleset érte… - mondta Tony elhalt hangon.
-Megyek – pattantam fel. Belenéztem a tükörbe – 5 perc és ott vagyok.
Gyorsan alapozót nyomtam a kezemre, felkentem. Szaladtam le a lépcsön egyszer majdnem elestem. Már a kocsiba is voltam.
Elkezdtem csörgetni Nessit.
-Igen – halottam Jake hangját.
-Bocs, hogy zavarok. De Lorát autóbaleset érte. Nessi jöjjön be a kórházba… - csuklott el a hangom.
-Oké – és már le is tette.
Pont odaértem a kórházba és rohantam be.
Beleszippantottam a levegőbe és megindultam Lora illata után. Itt volt Tony és Emma is.
-Liz - nézett rám meggyötörten Tony. A fején volt egy karcolás, és a keze be volt kötve.
- Emma? Lora?
-Vizsgálják őket.
-Mi? Emma is a kocsiban ült? – néztem ijedten Tonyra.
-Igen és ő sérült meg a legjobban.
(-28 komi és rögtön friss!!)

Liz ruhája

Nessi ruhája

23 megjegyzés:

Adrienn írta...

Áh imádtam, nagyon jó lett :D
Szegény Liz és Nessie - mellékesen Liznek igaza van...
Lécci siess a kövivel
Puszi Adry

manóó írta...

jó rész lett! bár szomorú, várom a kövit :)

Mimi írta...

szia
nagyon jó lett =D
szerintem nessi rucija szebb xD
vároma kövit
puszi Mimi

Névtelen írta...

NA NE !!!!!! remélem nem nagyon sérült meg sem Emma sem Lora :(
És most össze fgnak futni aaaaa szálak??
Siess a kövi fejezetttel !! (L)
üdv.:Réka

Névtelen írta...

Szia! nagyon jó lett ez a fejezet!szoboru de jó! remélem nem ölsz meg senkit akik autőbalesete szenvedtek. :) van egy elmáletem h mi lesz a kövi fejezetben :)
puszi:VattaCukor <3

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett,remélem a következőben kibékülnek a lányok.várom a folytatást.

Névtelen írta...

Hali!
Ez tényleg nagyon jó feji lett!:D Megértem szegény Lizt, anyja helyett anyja volt Nessinek. Biztos fáj neki, hogy egyedül van. De nem sokáig:D Van egy olyan érzésem, hogy hamarosan rátalál a szerelem. Remélem Emmáéknak nem lesz semmi bajuk:( Jó lenne, ha gyorsan összegyűlne a 28 komi:)

pusz, Vivii

Névtelen írta...

Nagyon tetszik ez a fejezet is, bár én egy kicsit jobban szeretem a Bellás részeket...
Remélem a következő feji az ő szemszögéből lesz, de ha Nessiékéből az sem baj.
Csak legyen gyorsan frisss
puszi
Kitti

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó lett a fejezet=)Meglepett hogy Liz kimonta az érzéseit bár az igazat megvalva szerintem Nessi már igazán megérdemelte.
Izgatottan várom a kövi fejezetet.

Ellie írta...

Huh, hát nahát!
Ez egy kicsit felpörgeti az eseményeket;)
szegény Liz:(
Kíváncsian várom a következőt, remélem hamar jön:D
Puszi

Bogiii írta...

Szia!
Nagyon jó lett:D Mind a két ruha nagyon szép:D Remélem hamar összejön a 28 komi:P
pusziii^^

roberta írta...

Szia nagyon jó lett:d
Hát igen szerelem első látásra:)

Panna írta...

Nagyon jó lett.
Imádtam. Szegény Liz. A ruhák nagyon szépek .

puszi

Névtelen írta...

nagyon ZSÍR! rohadt jó lett! várom izgatottan a kövit!

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó fejezet lett, és számítani lehetett rá hogy Liz-ből előbb vagy utóbb, de ki fog törni ami nyomta a szívét. Remélem ő is hamar boldog lesz, és nem ölsz meg senkit. A lányok gyógyuljanak meg. Sok sikert.
Puszi

nyinyke írta...

szia.nagyon jó lett.várom a kövit.

Jennyfer írta...

Szia.
Jesszus. :O Szegény Embry. Neki is kellett volna szólni. ki fog bukni Emma miatt. :O
A vitához térve pedig.. Liznek van igaza és szerintem jobb hogy Nessiehez vágta. :) Így legalább ő is rájött hogy mitérez.
Na mind1. :D
Nagyon vároma következőt. :D
És Jaredet. OO
puszii. (LL)

Névtelen írta...

Hellóka. *_*
Sajnos mingyárt mennem kell így ez csak egy rövidke komi lesz. :)
Nagyon jó lett és várom a következőt! :D Minél hamarabb.
És szegény lányok. O: *ijedtfej*
De 28 komi?? remélem összegog jönni, de sztem kicsit sok. :)
na viszlát. :D
Lilla.

Jennyfer írta...

Ja és azt kihagytam, hogy a fejléc most kifejezetten tetszik. :D Gratula. :D
És a ruhák is. :D
Főleg a kék. :) azzal a fekete övvel.:) pedig nem szeretem az öveket, de ez mostt jó :D
A rózsaszín nekem túl rózsaszín. xD :D
na puszii. (LL) (=

Ivett írta...

Nem rég találtam rá a blogodra, és nagyon tetszik. a történeted is nagyon bejön. Csak így tovább! Nagyon ügyes vagy!
Puszi, Ivett!

Encike írta...

Szia!
Nagyon jó lett a fejezet bár kisség szomorkás. A vége meg maga a halálXD. Igy befejezni nem ziszem el... . Nagyon várom már hogy hozt a folytatást.
Pusszillak és ölellek:Encike

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Nagyon jó feji lett! Már nem azért de már deje volt egy kis veszekedésnek!:P
Szegény Emma és Lora remélem nem lesz nagyon komoly bajuk és hamar felépülnek! Embry belehal ha valami lesz Emmával!:(
Siess a kövivel!:D
Pussza<3(Ł)

Névtelen írta...

Sya! csak most bírtam elolvasni ez a fejit! de állati jó lett! pusszancs!