BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 19., csütörtök

Rászolgálva - Búcsú és utazás

Sziasztok, rászolgáltatok erre a fejezetre. Köszönöm a komikat lányok! És újabb híreim vannak, egy jó és egy rossz.
Kezdjük a rosszal, jövő héten már be leszek táblázva, nem biztos, hogy 3 feji összejön. Amúgy meg szeptembertől nem ígérek semmit, nem tudom mennyire megy majd a suli meg minden. Ha meg lesz szabadidőm lehet, nem írni akarok majd. Tudjátok 0.-os leszek. Csak a bejárás oda egy óra és vissza.:/ Szóval lesz dolgom...
Akkor jöjjön jó jó hír.:)
Sokaknak mondtam, hogy ez a könyv kb. 20 feji lesz, szerintem nem férek bele 20-be szóval több fejezet lesz. És persze gondoltam részletezem a szigeten történteket:D
Köszönöm a komikat, lehet van a fejezetben pár hiba, hiszen hajnalban írtam;). Puszi, đóri.
1. fejezet - Búcsú és utazás
-Jó reggelt szerelmem – csókolta meg szerelmem ajkaimat. Nem ez nem is volt csók, inkább egy hosszú puszi.
-Neked is – vigyorogtam rá álmosan, hiszen még csak hajnal volt. Mellkasához bújtam, majd beleszippantottam pólójába. Pár pillanat múlva visszaszunyókáltam.
-Liz, fel kell kelned – hallottam meg Alice hangját.
-Hogy a fenébe kerülsz ide? – nyitottam ki álmosan a szemeim.
-Itt lakom – vigyorgott miközben lehúzta rólam a takarót.
Szerencse, hogy van rajtam pizsama.
-Alice, kérem a takaróm - motyogtam Emmetthez bújva. Közbe a lepedőt magamra terítettem.
-Liz! Minden rendben? – kérdezte barátnőm.
-Nincs semmi sem rendben. Nincs takaróm, Emmett pedig nagyon hideg – motyogtam majd újra visszaszunyókáltam.
-Emmett csinálj már valamit! – hallottam meg barátnőm könyörgését.
-Mi a baj drágám? – lépett be Jasper is és Edward.
Edward hangosan nevetni kezdett.
-Lizi! – hallottam meg szerelmem suttogását. – Gyere – ragadott meg, majd karjaiba kapott.
-Mi csinálsz? – kérdeztem ijedten mikor belépett a zuhany alá. – Csak ne hideget – bújtam mellkasához.
-Emmett! – sikkantottam fel.
-Sajnálom – suttogta bocsánatkérően. –Vedd le a ruháid – motyogta zavartan miközben fehér pólóm nézte, ami kissé átlátszott.
-Oké – suttogtam, majd pár perc alatt letusoltam. Majd fogat mostam, a hajam gyorsan megszárítottam, kissé hullámosan omlott vállaimra. Arcfestéket nem tettem fel, mivel még mindig nagyon álmos voltam.
-Szia – csókolt meg lágyan Emmett.
-Szerelmem – vigyorogtam.
-Nagyon álmos vagy? –simított végig szemem alatt.
-Egy picit – motyogtam.
-Pedig nem nagyon tervezett pihenést – nevetett Edward a folyosóról.
-Edward! – morgott szerelmem dühösen.
-Mennyünk, szükségem van… - léptem ki a folyosóra.
-Egy kávéra – nyomta kezembe Alice a forró nedűt.
-Köszönöm – mosolyogtam.
Emmett lehozta a három bőröndöt az emeletről. Az alvó gyerekek arcára nyomtam egy-egy puszit.
Esme a kezembe nyomott pár szendvicset majd mosolyogva elköszöntünk mindenkitől.
-Jó szórakozást – ölelt át Jasper.
-Legyetek rosszak! – suttogta Alice, miközben a nyakamon lógott.
-Vigyázzatok magatokra – ölelt át szorosan Esme.
Carlisle csak mosolyogva megölelt.
-Élvezzétek ki a szigetet – kacsintott rám.
-Azt hiszem fiúk – néztem Edwardre és Jasperre. – Emmett perverzsége ragadós – persze mindenki nevetni kezdett.
-Az nem jelenti azt, hogy nem fogok hiányozni – húzta ki magát sértődötten.
-Esme, ha bármi gond van hívjatok – mosolyogtam második anyámra.
-Köszönöm – ölelt szorosan magához. – Hiányozni fogtok.
-Persze, mivel még mindig Liz főz a legjobban – lépett ki az ajtón Adam pizsiben.
-Hé te meg? – öleltem át.
-Gondolom elbúcsúzom, mire hazajöttök úgysem ismertek meg – vigyorgott.
-Mennetek kell – mosolygott szomorúan Alice. Szorosan megöleltem még majd elhagytuk a házat.
-Ha vissza akarsz fordulni.. – suttogta Emmett öt perc múlva mikor már kiértünk Forksból.
-Dehogy akarok – szorítottam meg nagy mancsát.
-Biztos? – nézett mélyen a szemeimbe.
-Igen. Már alig várom, hogy ott legyünk – vigyorogtam.
-Én is – vigyorgott vissza kajánul.
-Emmett ugye nem akarod az egészet végig szeretkezni? – kérdeztem vonásait vizsgálva.
-Nem, más terveim vannak – mosolygott rám sejtelmesen.
-Tudod egy nőnek romantika is kell, nem csak kefélés orrba szájba – bámultam összekulcsolt ujjainkat.
-Nem vagyok elég romantikus? – kérdezte ijedten. – Nem vagyok jó?
-De szuper vagy, Emmett imádlak. Imádok veled lenni, beszélgetni, csókolózni, ölelni és persze szeretkezni is – pirultam el.
Mire szerelmem csábító mosolya megjelent arcán.
-Nem csak a szeretkezés miatt szeretnék a szigetre menni – mosolyogtam. – Egyszerűen szeretnék csak veled lenni, semmi más. Csak te és én.
-Azt csinálunk, amit szeretnél. Te vagy a legfontosabb nekem – suttogta szerelmessen.
-Köszönöm, szeretlek – vigyorogtam miközben végig simítottam kezén.
-Én is szeretlek – vigyorgott.
Telefonom pityegésére figyeltem fel.
-Sziasztok, itt Alice – hallottam meg barátnőm hangját. – Egyél a kocsiban a szendvicsekből, és egyikőtök sem idegeskedjen, mindketten jól fogjátok érezni magatokat. Vigyázzatok magatokra.
Már le is tette.
-Tessék – nyomta a kezembe szerelmem a szendvicset.
-Köszönöm – pusziltam meg kezét.
(..Két órával később..)
Pár perce szálltunk fel a gépre, minden rendben ment. Én ültem az ablak mellett, szerelmem a jobbomon és mellette egy fiatal srác.
-Jól vagy? – suttogta szerelmem miközben szorosan megölelt. Mellkasához bújtam és bele szippantottam pólójába.
-Igen. Nem haragszol, ha alszom? - néztem fel arcába.
-Dehogy – nyomott egy puszit a számra. Közben az a srác minket bámult.
Mellkasának dőltem és pár perc múlva elnyomott az álom.
Emmett szemszöge
Végre itt vagyunk, pár órányira szigettől. Olyan jó lesz kettesben lenni életem értelmével. A kocsiban teljesen megijedtem, hogy ő romantikát akar. Hát, ha tudná mivel készültem. Vigyorogtam miközben szuszogását hallgattam és arcát bámultam.
-Nagyon sexi – motyogta a srác mellettem, miközben szerelmemet bámulta. Mikor beszálltunk is túlságosan megbámulta, mit gondol magáról ez a gyökér?
-Öhm, öcsi mit mondtál? – kérdeztem a fiú arcába nézve.
-Jó bige – kacsintott rám.
-Épp a barátnőmről beszélsz – néztem rá dühösen.
-Bocsi – húzta be fülét farkát, ami maksz egy fülpiszkáló nagyságú lehet.
Szerelmem már több mint, egy órája aludt. Én csak gyönyörű arcát vizsgáltam.
Kérjük kapcsolják be az öveiket, hamarosan landolunk.
-Szerelmem – suttogta a fülébe.
-Hmm? – emelte fel fejét és szemeit dörzsölte.
-Mingyárt leszállunk – mosolyogtam rá, végig simítottam haján.
-Oké – motyogta, bekapcsolta az övét majd lábát kezdte el dörzsölgetni.
-Minden oké? – kérdeztem mozdulatait vizsgálva.
-Uhum, csak elzsibbadt a lábam – mosolygott, majd egy csókot nyomott a számra.
Egy óra múlva már a hajónkon voltunk. Én kormányoztam míg szerelmem a padon feküdt és bámulta az eget.
-Olyan boldog vagyok – sikkantott fel egyszer csak. Vigyorogva vizsgáltam szerelmemet.
Még sosem láttam ennyire felszabadultnak és boldognak.

Liz ruhája:

25 megjegyzés:

Erzsi írta...

Szia,nagyon szuper lett.Ha Liz tudná mit tervez Emmett:D Várom a kövit.

demon írta...

szia ez szupi végre csak ketten gratula
puszi

Becca Blackburn írta...

Szupi lett!
Végre kettesben! De csak nekem tűnt fel, hogy Liz egy kicsit sokat alszik? És hangulatváltozás is volt... Vagy csak én képzelődöm? Lehet.

Puszi

VattaCukor írta...

Sziiia! Nagyon jó lett! Kettesben! Mi lesz még itt?
U.i.:Bocsi, hogy eddig nem írtam, de mindennel le vagyok maradva, ezentúl próbálom pótolni a maradásokat!

puszi.
VattaCukor

Detty írta...

Szia!
Ez naon jó lett XD Haha, Lizi álmos! "- Nincs semmi rendben. Nincs takaróm, Emmett pedig nagyon hideg." Ez haláli lett XD Jókat kacagtam ezen a fejin. Mi van már Bellával? Mikor jön már vissza?
Plz, ahogy tudsz, siess a kövivel!
xoxo Detty

Bogi írta...

Szia
Nagyon jó lett.
Kiváncsi leszek a sziget részletezésére , ugye hamar fog jönni a friss legalábbis remélem.
pusz

Szelena írta...

Szia!
Nagyon jó lett! Várom a kövi részt!
Puszi Szelena

A. írta...

a reggeli akció, hogy hogyan ébreszük fel Lizit.... nagyon röhögtem rajta...
Emmett nagyon aranyos, de reméltem, hogy legalább leüti a kiscsávót...XD
nagyon jó lett
nagyon tetszett..
várom a következő részt..

Bogiii írta...

ÁÁÁÁ!! Nagyon jó lett, már nagyon várom a kövi fejit:D Remélem minél hamarabb beszélünk msnen:)
Hiányzol, nélküled nincs élet msnen:S
puszii^^

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó lett. Na végre csak kettesben. Hűű mi lesz még itt. Kíváncsi vagyok a részletekre. És ha Liz tudná Emmett miben mesterkedik. :) Sok sikert.
Puszi

Névtelen írta...

Szia nagyon jó lett ,hangulat változás ,lehet hogy már útban van a kis Emmett üdv Böbe

Vivii írta...

Hali!

Kár hogy jövőhéten kevesebb friss lesz, de szerintem ezt mindenki megérti. Utolsó hét a szünetből, én se leszek nagyon itthon:P Viszont az nagyon jó hogy több mint 20 fejezetes lesz a harmadik könyv:D
Végre elindultak a szigetre:)Huha, mik lesznek itt:D Hehe, az a srác nem normális. Ha tudta volna, hogy épp egy vámpír csaját nézi nagyon...:P Várom a folytatást. És remélem elég sok fejezet lesz a szigeten töltött napokról:P
pusz, Vivii

manóó írta...

nagyon aranyos rész lett! :)
Liz jó sokat alszik xD
hehe, a repülőn a srác jól megijedhetett XD
tök jó fejit írtál..megint..imádlak^.^
pusz

Wyyy írta...

Szia!
Wáá nagyon jó lett a fejii=)
Hehe a srác jól beijedhetett Em-től xD
siess a kövivel

puszillak♥

Wyyy(=

Névtelen írta...

Szia
szerintem nagyon jó lett.
mihamarabb hozd a kövit előre is köszi
pusz

Süti írta...

teccetős:D:D
kíváncsi vagyok a folytatásra..
..igaz h egyszer mindennek vége kell hogy érjen, de akkor is hiányozni fognakxD
... az meg szerintem érhető, hogyha év közben kevesebb friss lesz, mint nyáron..én is ritkábban fogok tudni feljönni:/
..klassz feji:)
pussz:Süti

Névtelen írta...

Szia
Nagyon jó lett, csak így tovább.
Ui:nagyon várom a kövi fejit
Puszi
Andi

Névtelen írta...

Szia
Szerintem nagyon jó lett .
Imádom Emmetett.
Ui:várom nagyon a kövit
Puszi
Rami

Névtelen írta...

Szia
Imádom a történeted csak gyorsan jöjön a kövi mert nem birok sokáig várni :D
Pusszantás
Kitti

Névtelen írta...

Szióka
Fantasztikus , nagyon tetszett ez a fejezeted ,ugye gyorsan jön a kövi fejid .
Puszkó
Barbi

anett írta...

Érdekes lesz az már biztos :D
Remélem semmi baj nem lesz a szigeten:D Emmett meg a romantika:D
Kíváncsi leszek arra hogy mivel készül:D
Várom a folytatást mert eddig tökély:D
Pusz: anett

kalulu írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Siess a kövivel!
Puxx

gicus19 írta...

Aranyos rész lett:D
Nekem tetszett:D Kíváncsi vagyok, hogy mit tervez Em xD Ő mindig kis perverz xD na jó, azért szeretjük ;)
Várom a kövit:D
puszim

Vivi írta...

Késve de itt vagyok:D:D
Szóval már vártam*-*
Nagyon tetszik:D
Siess a következővel:)
Vivi

вяιɢιкє*O_o írta...

Szija!
Nagyon jólettt!!:D
És nagyon örülök a jóhírnek.^-^
váromommár a következőő fejezetett nagyooon.:D:D
puszii.:D