BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 18., szerda

Rászolgálva - Előszó

Hello lányok! Meghoztam ezt is remélem mindenkinek nagyon tetszik;)
Nagyon hálás vagyok a kommentálokért, pl. Dettyén háromszor elsírtam magam - köszönöm-.
Lesz egy újabb közérdekű pár perc múlva!
Ez a fejezet a kommentelőknek megy és Alicenek. Hiszen ma nem voltam mellette, és nekem is hiányzik. Fel a fejjel barátném:)

Előszó
Egy hónap nagyon gyorsan eltelt a családdal. Minden nap játszottunk a kicsikkel, szórakoztunk, tanítottuk őket. Persze Alice és Lucy minden másnap vásárolni ment, szerencsénkre nekünk csak néha kellett velük tartanunk.
Épp a bevásárló központban szedegettük össze Emmettel a dolgokat a kiruccanásunkra. Kicsit megkésve, mivel holnap hajnalban utazunk.
Emmett már teljesen rendben volt az emberi holmikkal, ételekkel, tusfürdőkkel és egyebekkel.
Húsz perc alatt bevásároltunk Esmééknek is. Még a fehérnemű üzletbe be akartam nézni, hiszen alig van már bugyim, szerelmem képes naponta három fehérnemű szettet leszakítani rólam.
-Én bemegyek ide – mosolyogtam rá, és fülig pirultam, hiszen eszembe jutott a reggeli ruhaszaggatás.
-Én is bemegyek veled – vigyorgott.
-Mi? Miért? – néztem rá hitetlenkedve.
-Segíteg választani – ölelte meg a derekam és megindult befelé.
-Emmett ez egy női fehérnemű bolt, itt nincsenek férfiak – vörösödtem el teljesen.
-Akkor a pénztárnál az mi? – kérdezte.
-Öhm, akkor mondjuk úgy, ide csak olyanok járnak, akik a fiúkat szeretik – néztem a szemébe.
Mire hangosan kacagni kezdett, persze, aki eddig nem minket bámult, az most már ránk kapta a tekintetét. Fantasztikus.
-Ezt meg kell vennünk – mutatott egy fekete csodára. Tegyük, hozzá semmit sem takart.
-Én biztos, hogy nem veszem fel – fordultam a másik irányba, majd a visszafogott, napi viseletes melltartókat bámultam. Megnéztem a mértet majd a kosárba tettem hármat.
Szerelmem oldalamat simogatta, majd belerakta azt a csodát a kosárba.
-Emmett nem veszem fel – suttogtam.
-A kedvemért – nézett rám boci szemekkel.
(..Fél óra múlva..)
-Emmett nem hiszem el, hogy képes vagy ilyeneket venni – csaptam be a kocsi ajtaját.
-Most miért? – nézett rám édesen. Nem Liz, most kiakadsz, nem törődsz a szemeivel és nem veszed fel azokat a borzalmakat.
-Emmett most haragszom – indultam meg a ház felé.
-Kérlek kicsim ne – fogta meg a kezem. Majd lágyan megcsókolt. – A kedvemért…
-Biztos, hogy nem. Vagy így vagy sehogy – szaladtam be a házba, rögtön fel az emeletre.
-Liz valami baj van? – kérdezte Esme.
-Nem semmi – folytak könnyeim. – Rose biztos felvette – suttogtam, mikor az ajtóhoz értem bevágtam magam mögött, próbáltam nem olyan durván, de így is beleremegett a fal.
-Mi történt? – hallottam meg Esme ijedt hangját.
-Az, hogy egy tuskó vagyok – hallottam meg szerelmem hangját, majd hallottam, hogy felrohan az emeletre, majd bekopog.
-Gyere csak – suttogtam.
-Kérlek ne haragudj, annyira barom vagyok. Sajnálom, nem kell felvenned azokat. Sajnálom, kérlek bocsáss meg. Szeretlek - csak az utolsó szóbál fordultam hátra, és megláttam elkínzott arcát.
A szívem megsajdult elkínzott arcát látva, elé léptem és mellkasához bújtam.
-Nem haragszom – suttogtam, majd arcára néztem lábujjhegyre álltam és megcsókoltam.
-Mázlista vagyok – kapott fel és megforgatott a levegőben. – Szeretlek! – húzott magához.
Egymás szemében kutattunk, percek telhettek el, de csak bámultuk egymást.
-Bejöhetek? – hallottam meg Esme hangját, két kopogás után.
-Persze, gyere csak – kaptam az ajtó felé a tekintettem.
-Minden rendben? – kérdezte, de már mosolygott.
-Igen – öleltem meg Emmettet.
-Kész a vacsora – mosolygott még egyet majd megfordult és kiment.
-Mennyünk – fogta meg a kezem szerelmem, majd maga után húzott.
A nappaliban már sorban ültek a kicsik. Lucy, Daniel és Adam és már falatoztak. Ugyanígy ültek, mikor hazajöttem a nővéreméktől.
-Sziasztok! – léptünk be mosolyogva, majd mindenkit megpusziltam és leültem enni. -Hogy vannak Nessiék? – kérdezte kedvesen Esme. -Nagyon jól, Rachele nagyon cuki – mosolyogtam. - Nessie teljesen megváltozott bocsánatot kért – vigyorogtam. -Nessie? Bocsánatod? – nézett rám ijedten Alice. -Alice! – szólt rá Esme. -Bocsi, de valahogy nem csípem a nővéred – motyogta Alice, miközben Lucy szoknyáját igazgatta. -A mostanit ismernéd oda lennél érte – vigyorogtam, majd lehajtottam a narancslevet. -Kutyából nem lesz szalonna – motyogta. -Hát az biztos… Undorító lenne egy kutyus szalonna – nevetett szerelmem, ezzel egy picit oldva a feszültséget. -Alice, az emberek változnak – mosolyogtam barátnőmre. -Emberek? Én egyet sem látok – vigyorgott Adam. Mire mindenki kuncogni kezdett. -Remélem te nem fogsz – suttogta Emmett a fülembe. Teljesen elpirultam, majd csak kajánul vigyorogtam. Tanulok szerelmemtől. -Edward hol van? – kérdeztem a konyhába lévő társoságtól. -Vadászik – mosolygott Esme. -Értem – mosolyogtam. -Sam bevésődött már? – kérdezte reménykedve Emmett. -Nem, még nem – húztam el a száját. -De ugye nem tett olyat, amiért ki kéne taposnom a belét? – nézett rám. -Gyerekek előtt ne beszélj így – suttogtam. -Mi a francot csinált már megint az a büdös dög?! – pattant fel mellettem, keze ökölbe szorult. -Semmit – néztem a szemébe. -Liz! Nekem ne hazudj! – nézett rám mérgesen. -Mindjárt jövünk – fogtam meg szerelmem kezét és magam után húztam. A nappali közepén megálltunk és halkan sugdolózni kezdtem. -Megcsókolt – motyogtam. – De elküldtem egy meleg éghajlatra – szerelmem szemi feketén csillogtak. Mellkasára tettem a kezem nyugtatás kép, pár pillanat múlva, mintha kicsit felengedett volna. -Megölöm – suttogta, majd az ajtó felé indult. -Emmett! Nem ölsz meg senkit – fogtam meg a kezét. -Csodálkozom, hogy múltkor nem téptem szét – suttogta miközben kifelé tartott a házból. -Jasper! – sikkantottam fel. Az említett megjelent mellettem, majd Emmett karjai után nyúlt és felém fordította. – Nem mész sehová – néztem szerelmem szemébe. – Én nem akarom, hogy elmenyél – simítottam végig arcán. -Jasper engedd el – mosolyogtam fivéremre pár perc múlva. – Most menny elvadászni, de gyere vissza. Nem mehetsz a La Push közelébe – néztem rá figyelmeztetőleg. Majd füléhez hajoltam. - Három hét múlva Sziget – csókoltam meg a száját. Kiment az ajtón, Jasper pedig úgy vizsgált engem, mint egy bolondot. -Mi van? – vigyorogtam. -Honnan tudod, hogy nem a La Push felé tart? – nézett rám értetlenül. -Megbízom benne – mosolyogtam, majd a konyha felé vettem az irányt. -Emmettben? – húzta fel szemöldökét, de már mosolygott. -Igen, Emmettben – ültem le, a már rajzoló Lucy mellé. Esme mosogatott, Adam valami könyvet bújt, Danial pedig csöndben ült és húgát bámulta. Lucy kezébe fogta a narancssárgát és a citromsárgát, majd vacilállva a rajzot vizsgálta, következő pillanatban Daniel elmosolyodott és Lucy sárgára színezte a napocskát. Csak kacsintottam egyet Danielnek, aki vigyorogva bámulta anyukáját.

Ekkor volt az előző konfliktusunk szerelmemmel, és remélem mai az utolsó. Bár már msot sejtem, hogy fel fogom venni azokat a „csodákat”. Hiába a szerelem olyan dolgokat hoz ki belőlünk, olyan dolgokat csináltat velünk, amit épp ésszel sosem tennénk meg.


Liz ruhája:




Kérlek hagy magad után pár sort!
Megtisztelsz, köszönöm.:)

27 megjegyzés:

(:ClaryHerondale:) írta...

Első! Nagyon jó lett! Bírom Adam-et! Annyira aranyos! Team Adam, de szerintem ezt már párszor említettem. :) Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

Bogiii írta...

Nagyon jó lett:) Imádom, és köszönöm hogy nekem is küldted:) Hiányzol(L)
puszii^^

Eveliin írta...

Szia!
Szupi lett!
Nagyon tetszik!Jó lett :D
Már várom a folytatást!Siess:))
Puszi

Road írta...

Sziasztok lányok!
Nagyon okos voltam ma isXD
Szóval megírtam tegnap a felét a fejezetnek, ma meg befejeztem, de nem olvastam el, hogy mit írtam előtteXD és az lett, hogy régebbről írtam, mint kellett volna. Ezért emlékszünk visszaXD. Nagyon hülye vagyok. Tudom, bátyám szerint - csak hülyült, vagyis remélem- a bolondokházába sem fogadnak be, nem tudnak velem mit kezdeni..:D lehet igaza volt?:OXD
Szóval nagyon nagyot alkottam, mint mindig. Remélem nem annyira feltűnő XD.
Jó éjt, mindenkinek!
đóri voltam:)

demon írta...

szia ez szupi gratula

manóó írta...

nagyon jó fejezet lett! :)
Em biztos kibújik a bőréből, ha Liz felveszi azokat a "csodákat". :P
nagyon várom a kövit.
puszi

gicus19 írta...

Aranyos volt :D
Em kicsit dühös lett, de csak csöppet xD
De nem változik xD Fehérneműből neki mindig a szexisebb kell xD
És örülni fog, hogy Liz felveszi majd azokat a fehérneműket :)
várom a kövit:D
puszi

Erzsi írta...

Szia,szupi lett.Em,tuti beindul,ha Liz felveszi azokat a ruhákat:D Várom a kövit.

Vii írta...

Szija!

Bejövős a fejezet!
Jó az a visszaemlékezős rész!
Húú... nekem jó érzés, hogy Liz ennyire megbízik Emmettbe!
A veszekedés nem volt gyenge! Na igen Emm ne akarja megváltoztatni Lizt. Ha nem akarja ne erőltesse azokat a rucikat, mert nem lesz jó vége!
jujj és nemsokára sziget! Alig várom már!
Siess a kövivel!
Hé csajok, KOMIZZATOK!!!!

Pusszantás!

Névtelen írta...

szia:)
nagyon nagyon jó lett:)
daniel meg nagyoon cukiii:DD
nem tudoom tetszett h ő döntött:DD
várom a következőt:)csak igy tovább:)

Vivii írta...

Hali!

Egy időre eltűntem és az utolsó pár fejezethez komit se írtam, ezért bocsánat:( De jelentem, visszatértem:D
Huh, az első fejezet. Nem tudom, nekem olyan fura, hisz csak most kezdted el a második könyvet. Egyébként mint mindig, most is nagyon jó lett a fejezet:D
Nagyon megijedtem, hogy Liz tényleg megharagudott Emmettre. Főleg azután a Rose-os mondata után. Hamarosan irány a sziget:D Mik lesznek ott még? *emmettesen vigyorog*
Várom a folytatást:)
pusz, Vivii

Detty írta...

Szia!
Köszönöm, h megemlítettél XD Ez naon jó feji lett! Hát, az a jelenet a fehérneműboltban XD Meg az azt követő veszekedés.... Durva volt. Szegény Liz... Egy pillanatra azt hittem, h lőttek a szigetnek... Főleg, mikor Liz megemlítette Rose-t. Aztán szerencsére kibékültek, én meg fellélegeztem; alig várom már, h Liz teherbe essen! Na, és ez a 'kutyus szalonna'! XD Lucy, Daniel és Adam olyan cukiiiiiik!
Puszy: Detty

A. írta...

a kicsik egyszerűen imádni valóak
örülök, hogy Emmettnek és Liznek sikerült megbeszélni a dolgokat..
megértem, hogy Alice miért nem bírja Nessit...
nagyon tetszett
nagyon jó lett
várom a következő részt

Mono írta...

Szia!

Nagyon tetszik az előszó és kíváncsian várom a kövi részeket:P
siess velük:D
am a csipkecsodákról kapunk képet majd, csak h eltudjuk képzelni mitől akadt ki Liz:)

puszy

Bogi írta...

Szia
Ha már az előszó ilyen jó akkor milyen lehet a többi fejezet gratulálok fantasztikus , remélem hamar jön az első fejezet.
Puszi

Santana írta...

jó már a kezdetektől fogva olvasom!!! És várom a folytatást!!! Azért az érdekelne hogy honnan szerzed a ruhák képeit????

Wyyy írta...

Szia đóri!
Hehe..jól megírtad xD
de nagyon jó lett Na nee Liz ilyenért kiakad?!..jó meg lehet érteni(=
A kis Daniel használta a képességéét...de aranyósak a kicsik=P
siess a fejivel
imádtam

puszillak♥

Wyyy(=

Trixi írta...

Szia!
Jaj a kicsik olyan aranyosak. Imádom őket. Na megvolt az első meg a második veszekedés, remélem nem lesz több. Fantasztikus fejezet lett. Sok sikert.
Puszi

вяιɢιкє*O_o írta...

Szija!
Nagyon jóó lessz eziis!
Siess az elsőő fejivel.:D
puszii.:D

Névtelen írta...

En nagyon jóóó
Alig várom a következő részeket.
Imádom ezt a történetet.

Pusz....

Névtelen írta...

sya
nagyon szuper :)egyszerüen IMÁDOM!!!
várom a kövit
puszi: Lily

Isabella38 írta...

Sya !!!
Nagyon jo lett és már nagyon várom a fejit !!!
Olyan cuki Emmett !!!

U.I.:Idáig Ors néven futottam de most hogy nyitottam egy blogot már Isabella38 a nevem !!!Katt a nevemre ha érdekel az oldalam !

Pusy Ors vagyis Isabella38

Isabella38 írta...

Bocsi itt katt a nevemre !!!

Pusy Ors vagyis Isabella38

anett írta...

Hát kíváncsian várom mit hoz a jövő és mi lesz a Szigeten :D
Én nem értettem hogy Daniel nézi Lucy-t amikor választania kell és ő mosolyogva nézi közben Lucy meg választ. Talán ez képesség vagy valami ilyesmi? :D
Amúgy látszik hogy ez is egy jó történet lesz:D
Puszi: Anett

Rose írta...

szia! hű, ez is jó volt... kb mindig csak ezt írom, de ez az igazság! nagyon várom ezt a könyvet is! sok pusz Rose

Süti írta...

jujj..nagyon vártam ezt a fejit!!
nagyon teccik:)
xD el se merem képzelni milyen "ruhákar" választott ki Emmett LiznekxD
várom a kövit:)
grat,Pussz:Süti

Angelika írta...

Szia!
Szuper fejezet lett. Siess a kövivel, mert már nagyon várjuk:D

Puszi:
Angelika