BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 2., hétfő

Ajánló/ válaszok


Sziasztok csajok!
Ajánlok és válaszolok az eddigi komikra;)
Ajánlás: Csaljuk meg egymást - Már a cím ígéretes. Mi?:P -
Író: kalulu: Egy vidám, életkedvvel teli 14 éves lány.
Ez egy egyedi blog-történet és imádom. A mi macink az egyik főszereplő, többet nem árulok el;) Mindenki szaladjon olvasni, szerintem megéri. Köszi az ajánlást nyinyke...:)

Válaszok:

Vivii: Pörögnék??:) Nem ittam kávét, leszokó félben vagyok.:D
Azért erről szól, mert nekem is kedvem támadt lustizni;), de mivel egész nap azt csinálom..:D
Igen Roset sem felejtsük el, azért sz*r Liznek, Rosalie tudattal:(
Rose, Rose most pihentetve van:D Majd írok hamarosan egyet részt az ő szemszögéből is;)
Álmok, azok nem feltétlenül a jövő inkább egy "álom", ami lehet valósággá változik - tudom, sokat segítettemxD -.
Igen Emmett szemszög is kell...:D Én is észrevettem:D
Majd megkéri, csak most annyi minden van a fejembe, szerintem lassan el sem fér.
Hajráá, chatet kiakasztani:P
Puszii

Alice: Én nem csinálok semmit..:D Csak írogatok.:D Imádlak.(L)

Nyinyke: Nyugi megszoktam az ilyen beszédetxD. És Maci macival játszik:P

Manóó:Örülök, hogy tetszik.. Lesz, lesz:)

♥Friday♥: Örülök, hogy tetszik. Holnap délután hozom.:D Igen Emmett ért a gyerekekhez..:)

Jó éjt mindenkinek! Szeretlek titeket! Köszönöm a komikat!

0 megjegyzés: