BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 13., péntek

Jó úton - Következmények

Sziasztok. Büszke vagyok rátok, hiszen összejött 35 komi.:) Nagyon köszönöm, sajnálom, hogy egy röviddel jöttem, de mint páran tudjátok nem volt egyszerű napom..:/
Szeretném ha a komik száma nem csökkenne.:) Puszi, jó éjt mindenkinek, đóri
ui.:szeretlek benneteket:)

55. fejezet - Következmények
Daniel szemszöge
Mosolyogva vizsgáltam mindenkit a szobában, a szőke férfi átadott egy barna hajú lány kezébe. A hangjaik ismerősek voltak, hiszen belülről is hallottuk.
Pár perc múlva egy barna rövid hajú nő szaladt le a lépcsőn és kapott ki a meleg kezek közül. Az illata megnyugtatott, mellkasának préselődtem, mire mosolyogva egy puszit nyomott a homlokomra.
-Hasonlít Jasperre – mosolygott egy fiú a fejem fölött.
-Milyen kis cuki vagy – suttogta fülembe, mire én kacagni kezdtem.
Húgom a bizonyos Jasper karjaiban volt, aki valószínűleg az apám.
Egész nap azzal telt, hogy minket bámultak, mintha a világ nyolcadik és kilencedik csodája lennénk…
Nessie szemszöge
Pár hete mentek el, de a húgom egyre jobban hiányzik. Kétszer beszéltünk telefonon, de csak két percet.
Én üldöztem el a húgom? Miattam mentek el.
Lassan törölgettem a tányért és mosolyogva gondoltam vissza az együtt töltött napokra.
-Nessie várj meg itt – suttogta, majd belopózott egy romos házba.
-Megyek én is – suttogtam.
-Maradj – suttogta vissza. – Oké, jöhetsz nincs, itt senki – mosolygott majd behúzott a házba. – Feküdj le - fél óra és jövök, mosolygott majd egy puszit nyomott arcomra.
Lefeküdtem az magunkkal cipelt hálózsákra, majd bámulni kezdtem a repedt falakat. Liz, már messze járt. Jövőnket próbáltam fürkészni, de nem láttam semmit. Ábrándozva bámultam a falat, anyura gondolva, míg nővérem be nem lépett. Egy csomag tiszta ruha, kifli és tej volt kezei között.
-Tessék – mosolygott majd kezembe nyomta a kiflit.
-Köszönöm – haraptam bele a még meleg péksüteményba.
-Te nem eszel? – kérdeztem két falat között.
-Nem vagyok éhes – mosolygott, majd meg kordúlt a hasa.
-Hmm? –toltam felé egy kiflit.
-Edd csak – mosolygott, majd megigazított a takaróm.
-Biztos? – kérdeztem kérdőn.
-Igen – mosolygott.
Arra gondoltam bizonyára ő már evett út közben.
Következő nap, egy gyönyörű pláza előtt sétáltunk el, és tükörben megpillantottam magunkat. Egy mosolygós, kissé pufók arcú lány és egy vékony, összetört lányt láttam.
Kicsusszant a kezeim közül a tányér, és a földön nagy csapódással ért le, apró darabokra tört, de nem tettem semmit, csak álltam és vizsgáltam a két lányt.
-Ő nem evett – suttogtam magam elé. – De miért? – néztem le a tányérokra.
Egy újabb emlék férkőzött szemeim elé.
-Sosem loptam magam kedvéért – csapot az asztalra Liz. Pár évvel ezelőtt volt, egy régebbi sulinkban, mikor meggyanúsították lopással a kedves ellenfeleink.
-Magának sosem? Csak nekem? – tátottam el a szám.
Újabb emlék kúszott szemeim elé.
-Elszeretnék menni tőled, egyedül megpróbálni – suttogtam Lizi felé.
-Mi? – nézett rám meglepetten. – Nem teheted ezt… - fordította fejét maga felé.
-Csak pár hónapra, kérlek Liz – néztem rá kérlelően.
-Oké – sóhajtott. – Mennyél – tárta ki előttem az ajtót, majd kiléptem ő eddig becsukta utánam.
Hívtam egy taxit és kimentem a reptérre.
-Milyen kis önző voltam – zokogtam.
Könnyeim folytak végig arcomon.
Lizi szemszög
Alice és Jasper a gyerekszobában ragadtak és bámulják a kicsikéiket. Megértem őket, hiszen olyan édesek…
Esme, Carlisle és Adam beszélgettek.
Jerry és Vani már elment vadászi a vér miatt, meg gondolom, nem csak vadászni. Atyám túl sok ragad át szerelmemről rám...
-Midenkinek dolga van – ölelte meg a derekam.
-Nekünk is? – néztem fel gyönyörű szemeibe.
-Igen – csókolt meg lágyan, miközben kigombolta ingem.
-Mi is? – kérdeztem kábultan.
-Családalapításon kicsim – suttogta nyakamba, amitől kirázott a hideg.
-Jól hangzik – motyogtam miközben lefeküdtem az ágyra.
-Szerintem is – mászott felém.
Lassan, mégis szenvedélyesen csókolni kezdett, ajkaim nem tudtam elszakítani az övétől, amely hideg volt, de mégis feltüzelt. Letéptem a pólóját, miközben egy másodpercre sem szakadtam el ajkaitól. Nadrágomat lassan lehúzta lábaimról, majd övétől is valahogy megszabadult. Fölém gördült ismét lecsaptam ajkaira. Közben hátát és mellkasát simogattam, az ő keze is bejárta a testem. Pár pillanat múlva eltűnt rólam a melltartó is.
Alice szemszöge
Olyan édesek, mosolyogva vizsgáltam a két csodát, a két csodámat. Szerelmem szorosan ölelte derekam és ő is a picikéinket vizsgálta, akik mosollyal a szájukon aludtak.
Órákig ott álltunk és bámultuk őket, nem tudtam betelni velük.
Sosem terveztem, sosem vágyódtam az anyaságra az elmúlt pár hónapig, de most akkora boldogsággal töltött el, hogy azt szavakba foglalni nem lehet.
Adam szemszöge
Mindenki körbeugrálta a két picit, legalább leszállnak rólam. Néha már unalmas, hogy mindig én vagyok a figyelem központjába, szerencse most már jöttek ők és osztozunk. Bár remélem Lizi és Emmett azért fog velem is lenni.
Főleg, ha nekik is összejön egy baba, akkor nekem lőttek, bár tudom Lizi nagyon szeretné, és ha boldog az engem is boldoggá tenne. Lizi a kedvenc nővérem, az már holt biztos. Holt biztos? Hiszen halhatatlanok vagyunk az Istenért…
Carlisle és Esme elmagyarázták, mi fog azzal járni, hogy két baba megérkezik. Nem tudom mi ezen akkora cucc. Hiszen két apró baba, bár mikor visítottak, az nem volt túl jó… Hogy lehet ilyen hangjuk?! Hátborzongató volt hallgatni perceken keresztül.

21 megjegyzés:

demon írta...

első
gratula ez olyan meglepő ness öntudatra ébred végre?
a picik olyan ari
em ötlete is
gratula

manóó írta...

nagyon jó rész lett!
Liznek és Emnek is összejön egy kis lurkó, mien NAGY és boldog család lesznek! :)
oan cukik..
várom a kövit, puszi

Bogiii írta...

đóri nagyon örülök, hogy összetudtad hozni ezt a fejit:) mos menj és pihenj le, és próbáld kipihenni péntek 13.a szörnyűségeit
A feji nagyon jó lett, gratula..Adam nagyon ari a végén, hogy öorül már annak hogy kevesebb figyelem fogja őt érinteni.
pihenj sokat
jólegyél
puszii

Adrienn írta...

Na végre Nessie rájött...
Jajj nagyon jóó lett :D ezt a törit egyszerűen nem lehet megunni olyan jó :)
Adam szemszöge cuki volt :D és a kisbabák egyszerűen falnivalók xD
Várom a kövit
Puszi Adree
Jóéjjt

Rosalie írta...

Szija(:
nagyon jó lett ez a rész is...tetszik(: és már nagyon várom a folytatást.
remélem hamar jön majd:D
puszi,Rosalie

Süti írta...

nagyon tetszett ez a fejezet..amikor Nessi visszaemlékezik..jól oldottad meg;):) tetszett
..most már nagyon felcsigáztál engem, hogy mikor lesz terhes Lizi:)
várom a folytatást:)
..de pihend ám ki magad!:D
grat,pussz:Süti

Vic írta...

halo csak röviden írok mer elhagytam a laptop töltőét és le fog merülni
látod én tudom h péntek 13. án nem szabad semmit csinálni mert minden rosszul sül el
pihend ki magad megérdemled grat neked
puxy VIC

Evcu írta...

Remélem össze jön Lizéknek a Baba :D
az ikrek nagyon cukik ;)
puszi xoxo

Detty írta...

Szia!
De jó lett XD Nahát! Nessie rájött, h Liz mennyi mindent tett érte! Alice + Jasper + Daniel + Lucy naon cuki család XD Rem Emmettnek és Liznek összejön végre a baba! Adam is cuki! "Holt biztos? Hiszen halhatatlanok vagyunk az Istenért..." - ez haláli! lol
xoxo: Detty

Névtelen írta...

Szia!
Annyira arik a babák.Oéyan jó olvasni azokat a részeket ahol Alice ésJasper a babáikról álmélkodnak.Ők azok a fajta emberek akik mindennél jóbban szerették egymást és nem vágyottak olyan felé ami nem lehet az ővék viszont most hogy meg kapták mindennél bóldogabbak és tudom hogy nagyszerű szülők lesznek.Remélem Liznek összejö végre a baba megérdemélné.Ami Nessiet illeti végre kezd rájött az az önző kis fruska hogy a nővére menyi mindent tett érte és hogy ő hogyviselkedett vele.Már igazán ideje volt.Adam is nagyon ari és nagyon okos is.=)
Puszi:Zizke

Vii írta...

Szija!

Itt vagyok! Komizok!
Ez egy egész nyugodt rész lett!

Ééééés dobpergés és nagy taps Nessinek, amiért végre rájött, hogyha a testvére nincs, akkor ő sincs sehol! Kár, hogy csak most!
Most jön az igazi bocsánatkérés?
Még jó, hogy Liznek ott van Emmett!
Cuki Adam, hogy azon aggódik, nem fognak vele játszani Lizék, ha nekik is gyerekük lesz! Liznek akkora szíve van, hogy oda mindenki belefér!
Szeretem, hogy mindenki HAPPY!!!

Várom a kövit! Habár előre SORRY, mert valószínű, hogy csak hétfőn tudom elolvasni és komizni is!

Pusszantás!

Névtelen írta...

Szia nagyon érdekes részlet így hogy ennyi szempontból lett írva ,de nagyon tetszett ,remélem Lizzéknek is lesz tudod mit találtam ki nekik legyen iker a lány legyen olyan tulajdonságú mint Emmett a fiú mint Liz milyen buli lenne üdv Böbe

Bogi írta...

Szia
nagyon jó hogy bemutatod a dolgokat a babák szemszögéből.
várom az új fejit.
Pusz.

Trixi írta...

Szia!
A babák olyan édesek. Jó volt több szemszögből olvasni. Na Nessie végre rájött hogy a testvére mennyi mindent tett érte. Remélem hogy hamarosan Liznek és Emmettnek is összejön a baba. Adam olyan cuki volt, imádom a kis srácot. :D Sok sikert.
Puszi

Erzsi írta...

Szia,szuper lett.Nessi végre kezd észhez térni?Ideje volt.Alig várom a kövi részt.

NessiVolturi írta...

Adam és Daniel szemszöge nagyon édes lett:D Nessi szeszögénél elfelejtettem elolvasni kineka szem.szöge és azt hittem még mindig Danielé:D xD Nekem az egész tetszett.
És mindenki komizzon:P pusziiii

Névtelen írta...

szuper lett!
nagyon várom a frisst. :)

Névtelen írta...

imádom a tööriid;D
adam szemszöge nagyon édi lett:dd
remélem lizzynek és emmettnek összejön a baba:dd(yn)
nessi szemszöge is joovolt:d
na várom a kövit nagyon!!:d
sziiaaa

Névtelen írta...

Szia!
Bocsi de nem jutok szóhoz de most komolyan:aranyos,cuki,édi.......
de egy biztos hogy FANTASZTIKUS=)

Wyyy írta...

Szia đóri!
Jaaaajjj olyan jó lett a fejiii..
na Nessi rádöbbent hogy Liz mindig őt tartotta fontosabbnak magánál..már itt volt az idelye!
Alice-ék picikéi olyan aranyósak (=
Na Lizéknek mikor lesz???=P
siess a kövivel

puszillak♥♥

Wyyy(=

picur írta...

nagyon-nagyon jóó lett!
várom a kövit, remélem hozol ma egyet *.* :)