BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 10., kedd

Jó úton - Tojás és búcsú

Sziasztok csajszik megjött a várva várt fejezet.:)
Van egy rossz hírem, holnap nem leszek itthon szóval friss sem várható.:)
Sokan várjátok már Jasper és Alice kicsiket, de ma már nem férnek bele. Még nem járok ott szóval megkérek mindenkit, hogy ne nyagasson ezzel. Szerintem napi két friss elég nagy teljesítmény, ha nem gondoljatok arra, hogy egy fejezeten 1.5/2 órát dolgozom. Így már sok mi? Szóval kérlek értsetek meg... Köszönöm. Puszi, đóri

52. fejezet - Tojás és búcsú
Emmett szemszöge
-Te?! – kezdett el nevetni Edward.
-Köszi öcsi a támogatást, de Liz beteg és Esmével ki kell találnunk valamit – mondtam miközben a tojásokat vertem fel.
Közben Jasper is hangos nevetésben tört ki mögöttem.
-Fiúk – szólt rájuk vigyorogva Esme.
-Hol van Liz? – kérdezte Jasper pár perc múlva.
-Megfáztak – suttogtam fortyogva, nem volt ínyemre, hogy én vagyok a vicc tárgya és amúgy magamban én is nevettem magamon.
-Mi? – kérdezte értetlenül Edward.
-Kik? – nézett rám értetlenül Jasper is.
-Adam és Liz megvannak fázva. Szóval nem találkozhatnak a kismamával. Jasper te mész csak be Alicehez és te nem mehetsz be Emmették szobájába.
-Oké – suttogta idegesen Jasper.
-Sziasztok fiúk – lépett be csurom vizesen Carlisle. – Ezt itasd meg Alicel – nyomott Jasper kezébe egy termoszt. – Ez meg Adamé… - tette le Esme mellé a másikat.
-Öltözz át mielőtt te is megfázol – vigyorogtam. Mindenki olyan ijedt volt, valamivel próbáltam oldani a hangulatot. Majd az olajra öntöttem a tojást és keverni kezdtem.
-Emmett főz? – mosolygott Carlisle.
-Miért? Szerintem jól áll neki – mosolygott rám Esme. Persze erre csak még mindenki jobban nevetni kezdett.
-Oké, oké – vigyorogtam én is a végén.
-Úgy néz ki, mint Lizié – vizsgálta Esme a tálat. – Akkor ezt vidd fel Alicenek – nyomott anyu egy tálcát Jasper kezébe, még én kettéosztottam Adam és Liz adagját.
Esme közben öntött ki három narancslevet, majd tálcára pakolva felindultunk az emeletre.
Hangos nevetést lehetett hallani a szobánkból, Adam és Liz bizonyára jól érezték magukat.
-Sziasztok – nyitott be Esme.
-Kaja?! Már kezdtem aggódni, hogy mi lesz ma velem – vigyorgott a kis Adam és rögtön felült az ágyban. – Ehetek az ágyban? – nézett Esmére majd Lizre.
-Most az egyszer – mosolygott Esme, majd odanyújtotta neki a tálcát. Szerelmem csak mosolyogva bámulta őket észre sem véve engem, ez fájt. Jó azért megértettem, én is bírtam Adamot, olyan vicces volt, akárcsak én és szerette Lizt, ez tapintható volt. Köztük valami olyan kötelék épült ki, ami mással nem volt a családban. Nem anya vagy apa fia kapcsolat, nem szerelem, nem barátság, hanem testvériség, persze köztünk például Jasperrel is volt, de valahogy más, erősebb volt Adam és szerelmem között, és erre nem voltam féltékeny, inkább örültem, hogy valaki ennyire szereti, mint a kis Adam. Meg hát, aki az én Lizimet szereti rossz ember nem lehet. Hupsz, ez egoista volt, hiszen én szeretem a legjobban.
-Emmett! – suttogta szerelmem meglepve, mikor látta a tálcát a kezembe, egy pillanatra, mintha elámult volna. Leültem mellé, majd lágyan megcsókoltam és kezébe adtam a tálcát.
-Köszönöm – suttogta a fülembe, forró lélegzete csiklandozta bőrömet.
-Nincs mit – vigyorogtam, annyira boldog voltam, hogy ez az angyal az enyém. És minden nap, minden együtt töltött perc után jobban szeretem. Lehet még jobban szeretni?
-Ez finom – vigyorgott Lizi.
-Igen nagyon finom – mosolygott Esmére Adam.
-Nem én csináltam - mosolygott anyám és rám nézett. Adam szájában megállt a falat.
-Lemerjem nyelni? – suttogta teli szájjal. Mire hangos nevetésbe kezdtem.
-Nyugodtan – nézett bele szemembe szerelmem és még sosem érzett érzés kerített hatalmába, a szerelem és a vágy meg ezerszeresedett, elvesztem szemeiben és mintha saját érzelmeimet olvasnám gyönyörű csokoládébarna szemeiben. Mire elengedtük egymás tekintetét már Carlisle is a szobában volt és beszélgetet Esmével és fiával. Néha ránk kapta tekintetét, Liz arca vörösben pompázott és a takaró szélét bámulta nagy beleéléssel.
Következő pillanatban köhögni kezdett, egyszer csak felpattant és kirohant a fürdőbe. Esméék is rögtön rá kapták tekintetüket. Én pedig felálltam és rohantam utána.
-Liz. Bemegyek – szólta az ajtó mögül.
-Ne, ne gyere – köhögött.
Beléptem és a wc fölött görnyedt. Hányt? Pár pillanat múlva rájöttem, hogy igen. Mellé léptem és összefogtam haját.
-Emmett tudom, hogy milyen undorító. Menny már ki – suttogta. – Jól vagyok – terült el a csempén miután lehúzta a wc-t.
-Nem úgy festesz – hajoltam felé.
-Köszi, most már sokkal jobb – motyogta csukott szemmel.
-Na, gyere most alvás – kaptam karjaimba.
-Mosok fogat – suttogta. Kikászálódott karjaimból, de fogmosás közben nem engedtem el a derekát.
-Nem fogok eldőlni, ha elengedsz – vigyorgott.
-Nem baj, inkább ne próbáljuk ki – mosolyogtam, bár rettentő ideges voltam. Hiszen elég pocsékul festett.
Lizi szemszöge
Pár nap alatt rendbe jöttünk Adammal, Alice szerencsére nem kapta el a baciainkat, holnap pedig költözünk.
Alice még mindig elven tőlem és Adamtól tiltva, szegény már úgy hiányzik, de beszéltünk közben Skypon. Viccesen hangzik, az is volt. Órákig dumáltunk, persze a fiúk órákig nevettek rajtunk, de leleményességből jelest kapnánk.
Ma elbúcsúztam nővéremtől, nagyon meglepődött, hogy elmegyünk és elsírta magát, de biztosítottam róla, hogy muszáj elmennünk és majd tartjuk a kapcsolatot. Nagy nehezen zokogva elszakadtunk egymástól, falkától is elbúcsúztam, az sem volt egy könnyű menet, hiszen imádom őket. Emily lelkére kötöttem, hogy a terhessége utolsó heteire hazajövök. Elbúcsúztam Lorától és a fiúktól is. Lora nagyon kiborult, azt mondta minden héten felhív telefonon. Furcsa volt, mintha jobban fájt volna neki a hír, mint Nessienek, a tulajdon nővéremnek. Lorával, nagyon hasonlítottunk belül és ezért a kapcsolatunk különleges volt.
Rájöttem, hogy teljesen kezdek szétesni. Victóriával hónapok óta nem beszéltem és csak most jöttem rá. Felhívtam és közölte, hogy épp Magyarországon, vagy hol tart valami előadást.
Emmett lefényképezte a házunk összes pontját, direkt ezért vett magának egy külön fényképező gépet. Vigyorogva gondolok vissza a beszélgetésre:
-Megszeretném mutatni a gyerekeinknek, hol szerettem beléd – suttogta. – Ezt nem én vagyok, mindjárt rózsaszín pólót kell felvennem csőnadrággal, ha ilyen nyálas leszek – suttogta. Mire én hangos kacagásba kezdtem.
-De ugye azt nem szeretnéd a tudtukra adni, hogy hányszor tettél magadévá ezen az ágyon – suttogtam, míg végig döntöttem az ágyon.
-Erre is gondolta… - csókolta vadul a nyakam.
-Liz, Liz! Figyelsz te egyáltalán – toporgott előttem idegesen Adam.
-Öhm, bocsi elkalandoztam… - suttogta zavartan.
-Min? – kérdezte értetlenül, miközben körbenézett a szobájában. Mit kéne mondanom?
-Csak úgy – mosolyogtam.
-Aham – vigyorogott majd szaladni kezdett a szobában. – Emmetten gondolkodtál – visított.
-Ki gondolkodott rajtam? – lépett be az ajtón szerelmem és kapta fel Adamot.
-Liz – mutatott rám. – Vagy két percig szólongattam mire rám figyelt.
-Lebuktattál, ez nagyon nem ért – fordultam és megindultam vissza a szobánkba. Volt még pár dolog, amit el akartam vinni, azt egy sokadik papírdobozba rakogattam.
-Jól áll, ha megsértődsz – suttogta fülembe szerelmem.
-Bolond vagy – nevettem.
-Holnap utazunk, mit szólsz? – simított végig oldalamon. – Egy utolsó szeretkezés ebben az ágyban is? – suttogta fülembe, majd magához húzott és csókolgatni kezdett.

19 megjegyzés:

Süti írta...

í.első komi:)
mindjárt folytatom:D

demon írta...

szia ez olyan nyugis de nagyon jó és köszi a sok munkát vele liznek végre nyugta lesz nessitől
gratula
puszi
ui.:első

Süti írta...

..na tehát..:D
ez a rész is fantasztikus lett..és a végexD
Emmett már csak Emmett<3:)
..épp kajálni készültem, mikor láttam, hogy van friss,szal megyek is kajolni, ha nem hűlt ki:D
még egyszer szupii let, és várom a folytatást:)
..sajnálom, hogy nem leszel holnap, de majd csütörtökön;):)
pussz:Süti

Bogiii írta...

olyan jó lett h. már percek óta befejeztem, de rá kellet magam venni, hogy ne mégegyszer olvassam el, hanem írjak vmit, ide csak annyit írok hogy szupi lett, majd msnen részletezem:P

Angel írta...

Nagyon jó lett! Kérlek mondd azt, hogy Liz terhes és azért van rosszul meg hányt! Az olyan jó lenne:D Am szuper fejezet lett! Puszi: Angelika

Evcu írta...

imádom, egyszerűen imádom :D:D
nagggyon kiváncsi vagyok a folytira ;)
puszi xoxo

Névtelen írta...

Li kicsit nagyon elkalandozott...xd Nem is csodálom. :D Emmett tojást csinál... nyammi... Liznek szerintem magát is tálalnia kéne... :D Na jó befejezem. Holnap hajnalban megyek Balatonra... egy tábor keretében és így egy hétig nem leszek... Pontosan 18-án este érek haza. Remélem addigra lesz sok friss, hogy belevethessem magam a sztori folytatásába...
puszi Ani

Vivii írta...

Hali!

Igen, a napi két friss tényleg elég nagy teljesítmény. És ezért szörnyen hálásak is vagyunk neked:)

Nagyon jó fejezet lett. Kicsit nyugis, de azt hiszem, hogy néha kell az is:)
Heh, Emmett tojást csinált:D De nem értem Edwardékat. Ezen miért kell nevetni? Egy két méter magas mackószerű férfi, aki mellesleg vámpír tojást csinál a konyhában. Hmmmm, már csak a kötényke hiányzik:D XĐ
Először azt hittem, hogy Emmett tényleg megsértődött azért, mert Liz először nem vette őt észre. De Liz is milyen? Egy ilyen pasit hogy nem lehet nem észrevenni?:O Ez számomra rejtély:P
Meg hát, aki az én Lizimet szereti rossz ember nem lehet. Hupsz, ez egoista volt, hiszen én szeretem a legjobban.<---Ezen annyit nevettem:D Ez olyan igazi Emmettes gondolat volt.
Adam kicsit hasonlít Emre stílusilag vagy nem tudom hogy. De ő is olyan vicces meg minden, nagyon aranyos. És ahogy észrevettem előszeretettel piszkálja Em főzőtudományát:D
Khm, mi lett volna itt kérem,ha nincsenek benn Esméék? És Liz nem beteg? Tuti leteperték volna egymást. És szerintem a szoba nem maradt volna épen.
Skypon beszéltek Alice-szel? Na jó, đóri azt mondd meg nekem, hogy ez hogy a francba jutott az eszedbe??:D Mert nagyon érdekelne. Egyébként szerintem igazán vicces ötlet:P
Nessie sírt a búcsúzásnál? Még szép! Hisz a testvére. De az durva, hogy Lorának jobban fog hiányozni Liz mint a saját testvérének. Vic épp Magyarországon van?:D Hol tart pszichológiai előadást? Szívesen meghallgatnám:D
Emmett rózsaszín cuccban? Egyszer muszáj egy ilyen részt írnod. Kérlek kérlek kérlek *próbál olyan szépen nézni, mint Alice, mikor még egy fejit kér*
Hehe, Adam hogy tudta, kire gondol Liz mikor elkalandoztak a gondolatai.
Máris költöznek. Kíváncsi vagyok hogy hova. És pár évig ott is maradnak?:O
Kár hogy holnap nem lesz friss:' Azt hiszem depressziós lettem. Holnap nincs friss. Péntek, szombat, vasárnap nem vagyok itthon. Akárhogy is számolom ez négy nap elvonót jelent! XĐ
pusz, Vivii

Névtelen írta...

Hú ez nagyon tetszett! Szegény két beteg, de hamar meggyógyulnak ez a szerencséjük! Várom a folytatást puszi Rose

Vivi írta...

Hááá ez szuper lett:)
Költőznek:S
Adam annyira aranyos*-*
Imádom*-*
Siess:DBár én nem leszek.
Vivi

manóó írta...

nagyon jó rész lett!
külön örülök, h nem részletezted párbeszédben meg annyira részletesen a búcsúzkodást...
ez így lett tökéletes.
nagyon várom a kövit.
puszi

Erzsi írta...

Szia,szuper lett.Egy pillanatig azt hittem,hogy Liz terhes.Lehet hogy az is?Hmm,ezt csak te tudhatod:D Szegény Em-et hogy kinevették a többiek:D Adam olyan cuki.Várom a folytatást.

Vic írta...

szia
egy ideje nem tudtalak olvasni mer környezeti tényezők megaadájoztak
pl tábor utána nincs net nyaralás...blablabla
hát 20. feji neél mentem el és istenem 1.dolgom mi volt ?
blogok, hajnali fél négykor feküdtem
nem csoda tisztára elvonási ztüneeim vannak voltak
de komolyan csajszi és nem csodálom h besokaltál
de megkell mondpnom nem mintha nem tudnád de te vagy a világ legjobb blogere
pl azért mert nem váratod meg az olvasót...sorolhatnám...
nem tom mér csak ez jutott eszembe :O
am ezer sorry h nem voltam írtóra hiányoztatok
am még azér is bocs ha kicsit érthetetlen amit írtam a kialvatlanság jele!!!
am frissről annyit írok h várok türelmesen hiszen nekedis kell egy kis pihi
sztem így is írtó hálásak lehetünk neked
ja emmett fözöcskézik ... hmm ... cuki[k]
ezerXezer puxy és ölelés
xoxo
VIC

Detty írta...

Szia! A napi két friss tényleg nem semmi! Köszönjük! Tök szuper lett a feji XD Mondd, h Liz terhes!!! *térden állva könyörög* Emmettnek sikerült a tojás? Hmm. Érdekes XD Adam olyan ari volt, h nem merte lenyelni a falatot, amint megtudta, h Emmett készítette a kaját XD Az is érdekes, h Lorának jobban hiányzik Liz, mint Nessie-nek. Na, meg ez a Skype-os ötlet XD Haláli! Victoria "Magyarországon, vagy hol" tart éppen előadást. Szuper! Mo-n belül hol? Vajon hova utaznak? Na jó, befogom XD Azt hiszem, h ez volt az eddigi leghosszabb komi, amit írtam XD
Puszy: Detty

kalulu írta...

Szia!
Eszméletlenül jó lett!
Ha Lizzy nem terhes, akkor megöllek!
Adam milyen kis perverz lesz, ha felnől.XD Em maci kettő!
Azé az már elég gáz, hogy a barátnődnek sokkal fontosabb vagy, mint az ikertestvérednek.
Alice és Lizzy, kreativitás forever!
Lécci hamar hozd a kövit!
Puxx

Wyyy írta...

Szia đórii!!
Nagyon jó lett..leleményességből tényleg jelest kapnának a csajok xD
Nagyon jó lett a fejiii
siess a kövivel

puszillak♥

Wyyy(=

NessiVolturi írta...

Ez nagyon klassz volt:D Várom a frisst.Skypeznek Alicel xD Ezen 5 percen keresztül nevettem:D

Vii írta...

Szija!

Visszatértem!
Ezer ezer SORRY!
Most végeztem ki egybe az augusztusi részeket! Nem tipikus a töri! Ugyanis nem az van, hogy kihagyok x részt és vágom mi van!
NAGYON TETSZETT AZ EGÉSZ! Változatos lett! Történt egy s más az biztos! Volt, hogy nevettem volt hogy szorongtam és mérges is voltam, de a nevetésből jutott a legtöbb!
Annyira cuki Adam Manó! Meg, hogy mindenki annyira szereti! Emmett lassan olyan gondoskodó lesz, mint Liz! Mire nem képes!? :)
Vicces, ahogy Ad piszkálja Emet! ADAM = Kicsi EMMETT!!!
Kár, hogy még nekik nem jött össze a gyerek projekt, de rem lesz nekik is babájuk! A szívem szakadna meg ha nem!
Uhhh kíváncsi vagyok hova költöznek! És, hogy ott milyen lesz az életük!
Nessi azért több szeretetet is sugározhatna tesvére felé! Hálátlan! Na de mindegy nem mindenki lehet olyan mint Liz! :)

Igyekszek újra kapcsolódni mondjuk két részenként nem pedig tizennégy rész után! :D
Habár még KáOSZ van kb. két hétig!
Lényegtelen! :)

Pusszantás!

Bogi írta...

Szia
Nagyon jó lett ez a fejezet is mint mindig.
Nagyon várom a kövi fejezettet.
Emmet milyen rendes hogy csinált nekik reggelit.
Puszi