BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 25., szerda

Rászolgálva - Száznyolcvan fokos fordulatok



Sziasztok lányok! Jelentkezek a második fejezettel. Sokan hiányoljátok a szereplőkről a képeke. Átköltözött a fejléc alá.Mivel csak több szereplő lesz, és mert kicsit írtam róluk így oldottam meg. :) ITT. Megint visszatértünk a 20 komira, és köszönöm a sok-sok komit!
Ezt a fejezetet küldöm, Evcunak, mert rám talált és kiderült, hogy osztálytársak leszünk:D és nyinykének, evvel ösztönözve az írásra:D És az össze komizónak!!

Száznyolcvan fokos fordulatok
2. fejezet
Rosalie szemszög
Több mint, fél éve itt vagyok Alexxel és Stephennel. Teljesen megváltoztam, szőke hajzuhatagomat sötétbarnára festettem, kivágott felsőimet, kevésbé dekoltált darabokra cseréltem, a magas sarkú cipőimet pedig tornacsukára változtattam. Sőt most már Rosalie helyett Lilien nevet használnom.
Nem csak a külsőleg vettem száznyolcvan fokos fordulatot. Teljesen máshogy nézem az életem, már nem divatmagazinokat olvasok, nem festegetem a körmöm minden nap más színűre.
Alex és Stephen elköltözik mivel túl sok ideje vannak egy helyen. Én maradok és felkeresem régi családom, hiszen szeretnék bocsánatot kérni. Utána pedig új életet kezdek körbeutazom a világot, lehet visszatérek a fiúk családjába. Nagyon jóban lettünk és kijelentem egyikükkel sem feküdtem le.
Alex nagyon aranyos, egész nap a festményei előtt ül. Stephen azt mondja Picasso leszármazottja. Érdekes. Nagyon ritkán beszéltem csak Alexxal, de akkor nagyon kedves volt. Stephen egész nap szórakoztatott. Együtt jártunk vadászni, rengeteget beszélgettünk. Legfőképpen neki köszönhetem a változás. Nagyon összemelegedtünk, de csak barátilag. Kezdetben ez nagyon zavart, hiszen én voltam Rosalie Hale, mindenkinek utánam kellene sóvárognia. Stephen azt mondta, hogy az ő szíva már meghalt. Mikor szerelme halálának a híre fülébe jutott, azt mondja szíve egy része megszakadt. Csak Alex miatt nem ölette meg magát a Volturival. Szörnyű lehetet barátomnak.
-Alex! Nem érdekel a rohadt képed. Örökké valóságig festeni akarsz? Költöznünk kell! – emelte fel hangját barátom.
-Én pedig indulok! – húztam be bőröndöm cipzárját. – Mindent köszönöm Stephen. Majd még találkozunk – öleltem át barátom.
-Mész is? – termett mellettem Alex. Én csak mosolyogva bólintottam. – Vigyázz magadra kislány – ölelt ő is át.
-Ha bármi van… - nézett mélyen a szemembe Stephen.
-Hívlak – mosolyogtam. – Vigyázzatok magatokra srácok – öleltem át őket még egyszer majd kiléptem az ajtón.
Átdobtam vállam felett a táskát majd szaladni kezdtem a Cullen villa felé.
Egy óra múlva már ott voltam. Nem hallottam semmi mozgolódást.
Mit fogok mondani? – suttogtam félve, miközben hátratűrtem egy barna fürtömet.
Sziasztok. Gondoltam benézek, Rose vagyok. Tudjátok az a kurva, nagyon sajnálom, hogy ilyen szemét voltam…
Vad morgás tört fel mögöttem. Majd farkas bűz árasztotta el az orrom.
-Oh a francba – suttogtam. Lassan feltett kezekkel megfordultam. Három farkaskoma állt támadó állásban.
-Lécci ne nyírjatok ki – suttogtam. – Rosalie vagyok – suttogtam. Míg hátrálni kezdtem.
Majd még hárman érkeztek.
-Jake?! Vagy Seth? Oh a francba már. Vagy nyírjatok ki vagy valaki változzon már át – néztem a legnagyobb farkas irányába.
Ketten közelebb ugrottak hozzám, majd hírtelen megtorpantak.
-Öljetek már meg! – szorítottam össze a szemeim. Már vagy percek óta állhattam összezárt szemekkel. Lassan kinyitottam egyik szemem.
Belenéztem az egyikük szemébe. Olyan fura érzésem volt, beszorult a levegőm. Legszívesebben mellé léptem volna és megcsókoltam volna. Ez undorító, de nem, hiszen olyan gyönyörű és Ő nem is büdös. Vizsgáltam a cuki farkast, aki kíváncsian, és szerelmesen bámult. Szerelmesen?!
Következő pillanatban egyik farkas eltűnt és pár pillanat múlva Seth lépett ki egy farmerban elém.
-Seth – sikkantottam fel. – Ugye nem akartok kinyírni? – néztem rá félve.
-Nem – mosolygott feszülten.
-Tudom utáltok, megértem, de megváltoztam – mosolyogtam kedvesen. Mire a farkasok érdekes gurgulázó hangot adtak ki. – Nagy ellenségitek voltam, utáltalak titeket, mint Nessiet és Lizt – húztam el a szám. Az egyik farkas felmordult. – Sajnálom Jake.
-Rose tényleg te vagy az? – nézett rám meglepve Seth.
-Igen Seth én vagyok, de már Lilient használom – mosolyogtam rá.
-Mit keresel itt? – kérdezte kíváncsian arcomat vizsgálva.
-Culleneket – motyogtam.
-Azt hiszed visszavesznek? – kérdezte értetlenül.
-Dehogy is. Már nem vagyok szőke – kacagtam saját viccemen. – Csak bocsánatot kell kérnem. Utána továbbállok – mosolyogtam.
Valamiért belefájdult a szívem, hogy el kell mennem. Lassan Őrá néztem, talán szerelmes lettem egy szőrmókba?
-Megtudjátok mondani, hogy hová költöztek? – kérdeztem suttogva. Ismét hátratűrve egy kósza fürtömet.
-Megkell beszélnem a fiúkkal – mosolygott rám biztatóan Seth.
-Érthető – motyogtam és leültem a lépcsőre.
Seth pár pillanat múlva megjelent farkas alakban majd elvonultak csak Ő maradt ott.
Kérdőn néztem arcába.
Mintha mosolygott volna, majd mellém ült.
-Atyám, ha nekem ezt mondja valaki egy éve én biztos halálra röhögöm magam – suttogtam. – Bár nem kéne sokat erőlködnöm – nevettem. – Halottabb már nem nagyon lehetek, bár…
Pár percig csöndben ültünk, elég kínos volt. Úgy mondtam volna valamit, úgy megérintettem volna, de ő mit szólna? Szemeit vizsgáltam, de nem mertem bundájához nyúlni.
Bella szemszöge
-Nagyon hiányzol – suttogta szerelmem a telefonba.
-Jaj Edward nagyon nyálas vagy – hallottam meg egy ismeretlen hangot.
-Adam, telefonálok! – nevetett zavartan szerelmem.
-Üdv, Bella! Itt Edward öccse, szólj neki, hogy hagyja abba mert mindjárt elhányom magam. Köszi. Mihamarabb gyere haza – majd ajtó záródás.
-Bocs, csak Adam nagyon unatkozik Liz nélkül.
-Aham. Szóval Emmett megkérte már a kezét? – kérdeztem izgatottan.
-Igen. Nem mondtak nagyon semmit – motyogta.
-Örülök neki – mosolyogtam. – Mire hazajönnek otthon leszek.
-Nessievel mi lesz? – kérdezte kíváncsian.
-Majd meglátogatom. Nem szakadhatunk el Liztől – mondtam álláspontom. Nessie a maga lábán boldoguljon egy picit.
-Mikor jösz? – kérdezte izgatottan Edward.
-Pár nap szerelmem – suttogtam vigyorogva.
-Bocsi le kell tennem – mondta gyorsan. – Szeretlek. Szia.
-Szia – suttogtam a kagylóba.
Már annyira szeretném megismerni a kicsiket, de még itt kellett maradnom.
Négy csoportra bomlunk. Eliza, Martin, Vani és Jerry Londonba költöznek. Hope, Eszter, Evelin, Tomi és Shannon Kanadába. David pedig jön velem a Cullenekhez, majd pár hónap múlva tovább költözik.
-Tessék – nyomtam mindenkinek a kezébe borítékokat.
-Ez mi? – kérdezte Evelin.
-Bankkártyák, hamisított íratok – mosolyogtam rá.
-Bella nem szükséges pénzt adnod… - húzta el a száját Martin.
-Nincs rajta sok, de valami alap pénz kell – mosolyogtam biztatóan.
-Majd visszafizetjük - mosolygott Eszter.
-Nem szükséges – nevettem.
-Mi indulunk – mosolygott Evelin, majd mellém lépett és szorosan megölelt. – Ugye majd még találkozunk? – szorított magához.
-Persze – nevettem. – Vigyázzatok magatokra, ha bármi van, hívjatok – öleltem mindenkit végig.
-Nem is szabadulsz meg tőlünk – nevetett Tomi.
-Nem is akarok – öltöttem rá nyelvet.
Megfogták a táskáikat majd elindultak az erdő felé. Már most hiányoztak, hiszen ők voltak a második családom, de boldog is voltam, hiszen Edwarddal már csak pár óra és találkozunk.
Pár óra múlva Elizáék is elindultak.
Ott járkáltam az üres házban. Ezt akartam? Már most nagyon hiányoznak, de Edward és a lányaim sokkal fontosabbak.
El kell mennem Arohoz, lassan összeszedtem magam és megindultam Voltera felé. Dávid elment vadászni.
Mindent tisztázni fogok Aroval, a lányokat, a képességeim, Edwardot és hogy lelépek.

Lilien (Rose) ruhája:


Bella ruhája:

25 megjegyzés:

Adrienn írta...

WoW. Rose azaz Lilian... WoW Meglepett ez a változás, de tetszik is. És bevésődött? vagy mi a szösz *értetlenül vakargatja a fejét*
A fejezet űber király lett, imádom :D
Most hirtelen nagyon érdekelni kezdett Lilian jövője :)
Várom a következőt, nagyon jóó volt
Pusza Adree

manóó írta...

nagyon szuper rész lett!
uh, komolyan Rose/Lilien összejön egy farkassal?? :) uh, ez aztán az izgalom, rem majd írsz róla beszámolót.
nah, pusz

Vii írta...

Szija!

Ohh! Már vártam ám mikor kerül elő Rosi azaz Lilien!
Meglepődtem, erre nem számítottam. Viszont örülök, hogy jó ember SRY vámpír lett. :S
Akkor most bevésődött Sethbe? Úgy jött le! Wáááá azért az elég bizarr, pláne, hogy mennyire rühellte őket! De nagyon nagy ötlet! XD
Furi volt egy olyan részt olvasni amiben nem Lizé volt a FSZ!
De így is jó, nagyon!
Szal Bella hazajön! :) Végre Edward is HAPPY lesz! De nem fél, hogy valami para lesz? Mi van ha Aro nem engedi el? Uhh abba belekattannék.

(SIETÉS KOMIZNI CSAJOK!)

Várom a kövit!

Pusszantás!

A. írta...

wow
ez nagyon jó lett
Rose bevésődött egy farkasba...XD
hát ez jó.....
amúgy örülök, hogy megváltozott...
nagyon tetszett
örülök, hogy Bella visszatér, de nagyon remélem, hogy nem lesz gond a Volturival...
nagyon klassz lett
várom a következő részt

Detty írta...

Szia!
Wow. Hol is kezdjem... Rose, mármint Lilien nagyon megváltozott. Külsőleg, belsőleg; nagyon. Bocsánatot kér? Rosalie? Vagyis Lilien... Uh; ezt még szoknom kell... És most Rose bevésődött Seth-be? Egy vámpíre és egy farkas? Haláli XD
Hát, arra kiváncsi leszek, h mit szól Aro majd a dolgok állásához!
Komizzatok!
Puszy: Detty

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Remélem Bellának tényleg sikerül elmennie a Volturitól.Siess a kövivel.

Selyna Evalyn írta...

ez az első komim eddig.. (ne haragudj rám) nagyon ötletesnek tartom az egész ficet!!!:) jók a párosok és ahogy látom rosalie is megtalálta a foltját!! remélhetőleg ez így is marad...:D nekem nincs kedvenc részem (vagy könyvem) a történetből mert az egész úgy ahogy van tökéletes! sztem ki kéne adni könyvnek vagy vmi ilyesmi mert nagyon jó!! egy kicsit mondjuk szomorú vagyok amiért Cullenék elköltöztek és Nessynek ott kellett maradnia de biztos hogy fogják tartani a kapcsolatot. Edward is megérdemli már hogy szerelmével legyen minél többet. csak is boldogságot tudnék nenik kívánni. :P(mást is de azt nem részletezném)Rosalieben még nem vagyok biztos de remélem ő is jól ellesz Sethtel XD :P !!! Emmett meg szegényem nem bírja tovább XD muszály megkérdeznie :D nagyon sok jót !! és még sok színes komit és írási órát kívánok!!! puszim:)

Evcu írta...

Szia :D
Köszönöm az ajánlást ;)
Roseról egész megváltozott a véleményem :P
amúgy Lilian jobban tetszik mint Rosalie ;D
Kiváncsi vagyok Emmették mit csinálnak e közben...:D
mondjuk van egy sejtésem *Em féle perverz vigyor*
várom a kövit osztálytársam(L)
puszi xoxo

Bogi írta...

Szia
Nem gondoltam volna hogy Rose meg fog változni de kellemesen csalódtam.
Siess a kövivel nagyon jó lett.
Pusz

Mono írta...

Szia!

huh.... ez nagyon jó lett:D Rose és egy farkas:P hmmm mik lesznek még itt:D már alig várom a kövi részeket is:D
és Aro reakciója:P már sajnálom előre Bellát.... nem lesz könnyű sztem:P de majd meglátjuk, vagyis olvassuk:P
siess a kövi résszel, mert nagyon várjuk:D
És mi lesz már a szigetbeliekkel????:D:P "kaján vigyor":P
siessssss

puszy

demon írta...

szia gratulálok kiváncsi vagyok bells döntéséből mi sülki
puszi

gicus19 írta...

Király lett:D
Szóval Rosalie bevésődött :D Ez tetszik:D Vagyis remélem, hogy beleszeretett Sambe, mert ő az nem?:D
Várom a kövit:d
puszi

Névtelen írta...

Rose egy farkassal hát igen a sors iróniája ,de kíváncsi vagyok melyikkel ,mert ugye nem változott vissza

Vivi írta...

Ennek eszméletlenül örültem*-*
Rosenak jól áll a szerelem:D:D
De most kibe?:O
Segítség!!:D
Tudnom kell:P
Siess:P
Vivi

Trixi írta...

Szia!
Hát Rosalie/Lilien változásán nagyon meglepődtem, és hogy egy farkasba vésődött be... Remélem Bellával nem lesz semmi gond, és Aro elengedi. Sok sikert.
Puszi

Névtelen írta...

háát enm tooom:D://azért a rose nevet meghagytam volnaa:/:DD d közben illik rá a lillien.
és ez msot miii bellaaa...:DDahj menjen máár siessen:DD
nagyon jó lett.sziaa:)

Névtelen írta...

Szia!
Ez nagyon de nagyon jó lett.
Nagyon tetszik a változás ami Rose-on végbe ment és hogy lenyomat lett.
Remélem hogy kibékül Cullenékkel és ők segitenek neki valóra váltani a legnagyobb álmát hogy gyereke legyen. Kiváncsi vagyok Aro mit fog szólni Bellához.

Wyyy írta...

Hűűhaaa....Rose-en vagyis Lileanen meglepődtem tényleg 180°-os fordulatot vett...na neee Seth-be bevésődött?!*hülledezik*
nagyon jó lett a fejiii
áhh Adam nagy volt xD
siess a kövivel

puszillak♥

Wyyy(=

Névtelen írta...

Szia
Szerintem nagyon jó lett.
Várom nagyon a kövit siess pusz.

Névtelen írta...

Szió
Imádtam ezt a fejezetedet is puszi.
UI:frisset nagyon várom.
Netti

Névtelen írta...

Nagyon jóóóóóóó!!!!! :D
Kíváncsi vagyok ki az a farkas, aki beleszeretett Lilian-be!!!!! :D:D
Nagyon várom a folytatást!!!!!!

Puszi: Yoopi

Rose írta...

Szia! Nagyon jó lett a fejezet...aranyos így Rosalie vagyis Lilian! Várom a folytatást puszi Rose

Süti írta...

uhh..nagyon kíváncsivá tettél..vajon ki vésődött be Rosba? már nagyon kivi vok...hogy itt még mik lesznek..olálááá..:D:D
kíváncsian várom a folytatást:)
pussz,Süti

kalulu írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Várom a kövit!
Puxx

Bogiii írta...

Huh....hát...öhm...izéé....basszus nem tok mit írni...Úgy meglepett ez az egész...meg tök jó lett...minden(vagy mindenki?) megváltozott...minden más...olyan jóó....igen asszem ez a legjobb szó rá: minden jó...olyan vihar előtti csend érzésem van...
Na majd msnen beszélünk:P
puszii^^