BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 8., vasárnap

Jó úton - Ismerkedés

Sziasztok csajok! megérkezett, bocsi, hogy csak most.
Nem egy hosszú fejezet lett, de most ennyivel szolgálok..:/ Remélem azért tetszik, komikat várom. Puszi, đóri

50. fejezet - Ismerkedés
Mindenki helyet foglalt a nappaliban, én Emmett ölében – mivel hely szűken voltunk-.
Pár perc alatt átláttam a Daneli klán tagjain. Elezar olyasmi volt, mint itt Carlisle. A vezér, a megfontolt a tapasztalt. Carmen, Elezar párja, olyan családias, olyan barátságos és gondoskodó, mint Esme. Kate elég pörgős, nagyon csinos és ő is barátságos. Irina és Tanya pedig, nem lopták be magukat a szívembe, olyan nyávogós, panaszkodós cicusoknak tűntek. Rühellem az ilyen embereket.
-Szóval mióta vagytok együtt? – nézett ránk mosolyogva Kate.
-Öhm, körülbelül négy hónapja – mosolyogtam, persze el is pirultam.
-Liz rengeteget segít nekünk – mosolygott Esme.
-Csak ő tudd főzni, szóval éhen halnék nélküle – vigyorgott Adam.
-Mesélj magadról – nézett rám mosolyogva Carmen.
-Oké. Karácsonykor töltöttem be az ötvenet, Bella az anyám van egy ikertestvérem, az apám egy ismeretlen vámpír volt, de már meghalt. Röviden ennyi.
-Van egy ikertestvéred? – nézett rám ijedten Tanya.
-Ki az apád? Mi lett vele? – kérdezte Irina.
-Öhm, igen egy lány. La Pushban él, egy farkasba vésődött be – mosolyogtam. – Apám meghalt – zártam le ennyivel a témát.
-Furcsa egy család vagytok – mosolygott Kate.
-Igen – bújtam Emmett mellkasához.
-Én lefekszem – pattant fel Adam.
-Megyek én is – mosolygott Esme.
-Én is lefekszem – mosolygott barátnőm, majd Jasperrel ők is felvonultak.
-Oké sziasztok – mosolygott Carmen.
-Nem vagy álmos? – suttogta a fülembe Emmett.
-Nem – mosolyogtam arcába.
-Oké –vigyorgott majd szorosan átölelt.
-Liz beszélhetnénk? – kérdezte Tanya.
-Persze – mosolyogtam, bár rossz megérzésem támadt.
-Kint, négyszemközt – mosolygott.
-Oké – felálltam és kisétáltunk az ajtón. Pár perc múlva megállt és rám nézett. Mosoly helyett morgott.
-Rose nem az a fajta nő, aki hagyja, hogy elfoglald a szerepéd. Meg fogod bánni – suttogta.
-Rose szerepét? – nézetem rá értetlenül.
-Ne tedd az értetlent liba – fortyogott.
-Hogy Emmett és én? Ez a bajod? – néztem rá értetlenül.
-Igen ez, nem értem, miért engedték meg, hogy betedd ide a lábad…
-Miért ne engedték volna? – néztem rá értetlenül. – Nem vagyok elég szőke? – kaptam szám elé a kezem.
-Ha-ha - majd megragadta a vállam. – Ha akarnálak ebben a percben törnélek szét, mint a ropit… - suttogta.
-Hajrá – vigyorogtam. Egy pofont lekevert és a szám fel is szakadt.
-Anyád is egy kurva, világ életében az volt… - keverte volna le a következőt.
-Azért álljon meg a menet Tanya. Mi közöd ehhez? Féltékeny vagy, hogy Edward őt szereti? Ciki, ez van. Nem tehet róla, hogy nem szereti az édi fürtjeidet – fogtam meg haját.
-Mi bajod a hajammal ribi? – nézett rám értetlenül, miközben megigazította fürtjeit, rettentő vicces volt.
Megfogtam a kezét, majd háta mögé csavartam.
-Lizi!! – lépett hallottam meg szerelmem hangját.
-Leállsz, vagy megfosztalak a kezeidtől – suttogtam a fülébe.
-Lizi. Jó vagy? – lépett mellé. - Te, te vérzel? – nézett rám ijedten, szemei éjfeketévé változtak.
-Semmi bajom – engedtem el Tanya kezét, aki ijedten bámult rám.
-Tanya! – Elezar „barátnőmmel” vitatkozott.
-Semmi gond, ha ahhoz van kedve, hogy szétszedjem – vontam vállat majd haza indultam, magam után húzva Emmettet.
-Mi történt? – simított végig a hajamon.
-Semmi különös. Kaptam egy pofon, és ettől szakad fel a szám. Nincs bajom –töröltem le a vért ajkaimról.
-Jobb lenne, ha Carlisle megnézné…
-Mi történt? – állt az ajtóban Carmen, Esme és Carlisle.
-Semmi – mosolyogtam.
-Vérzel!? – kérdezte ijedten Esme.
-Már össze is forrt, semmi bajom – mosolyogtam.
-Carlisle nézd meg! – szólt szerelmem apjának.
-Emmett menny el vadászni – engedtem el a kezét.
-De… - kezdett bele a mondatba. Itt kell maradnom veled, blablaa.
-Menny! – mosolyogtam, majd bementem Carlislevel a házba. – Nincs bajom, felszakadt a szám, de már össze is forrt – leültetett egy bárszékre és egy zöldborsót vett ki a frigoból?
-Jegelt az arcod, nehogy bedagadjon – mosolygott. – Mi történt? – ült le elém.
-Egy pofon semmi több – nyomtam arcomra jeges zacskót.
-Miért? – nézett rám kérdőn.
-Rose miatt, hogy kitúrtam – suttogtam. Nem értettem magam, miért mondtam el Carlislének, hiszen tiltakoznom kellett volna, mint mindig.
-De ez tudod, hogy nem így van – nézett rám bíztatóan. – Nagyon szeretünk téged, Rosera meg elég dühösek vagyunk – motyogta, a konyhapult szélét bámulva.
-Tudom – mosolyogtam. – Csak fura néha – motyogtam.
-Tudom, de Emmett is teljesen megváltozott melletted. Persze, jó irányba – mosolygott.
-Felmegyek tusolni. Köszönöm – öleltem át, majd egy puszit nyomtam arcára.

25 megjegyzés:

manóó írta...

szia!
nagyon jó rész lett! tök jót tett a fejinek ez a kis incidens XD
tanya egy ribi..szinte gondoltam, h bele fog kötni. de végre megtanulta [remélem], h lizzel nem ér szívódni, mert kemény csaj xD tök jó lett, várom a kövit.
puszi

Nessie Crowley írta...

Köszi a még egy fejit,nagyon jó lett.
Asszem most se fogom megszeretni Tanya-t.
Puszi
Nessie

Adrienn írta...

Tanya :@ áhh mennyire rühellem én azt a csajt :@
A feji vége mosolyt csalt az arcomra :) Carisle mint gondoskodó apa... nagyon jól áll neki, nem hiába van egy fia :D
Nagyon jóó lett
Várom a következőt
Puszi Adree

Bogiii írta...

Olyan jó lenne írni neked egy hosszú komit, de nem tudok. De azért ami eszembe jut leírom, bár lehet nem lesz összefüggő.
Adam olyan ari amikor mondja Liznek hogy egyedül ő tud főzni, szval nélküle éhen halna. Annyira cuki volt ahogy elképzeltem. És Liz hogy lehetett olyan hülye hogy kiment egyedül Tanyaval?? Emmett meg kiengedte, pedig tudhatta volna. Ismernie kéne már ennyire...na mind1. Tanya egy ribanc és nem más.
Jó feji lett, már alig várom a kövit.
puszii^^

Vivii írta...

Hali!

Nagyon jó rész lett. Csajbunyó!:D Oh, de Liznek ki kellett volna tépnie annak a kurvának a haját. Akkor lett volna az igazi:D Na de így is jó volt. Huh, remélem Em vagy Edward jól elintézik azt a kis ribit! Már megint Rose...nem unják még. Elment, ez van.
Viszont Liz is megváltozott, nem csak Emmett. Sokkal nyitottabb lett, nem? Csak mert eddig magában tartotta minden gondját és kételyét.
pusz, Vivii

Wyyy írta...

Szia!
Tanya=@...tisztára olyan mint Rose!
ki nem állhatom...
de nagy az értetlenkedés a Denali családba...persze tudom csak azért mert új még nekik ez a dolog...de a bálnázás azért túlzás volt:/
na mindegy...
Liz jól kiosztotta Tanya-t
tök jó feji lett
siess a kövivel

puszillak đóri

Wyyy(=

Szelena írta...

Szia!
De jó!! Nincs komi határ!! :DD Bárcsak kitörte volna Lizi Tanya kezét! Megérdemelte volna a kis ribanc! Ha Bellát nem tudja elintézni, akkor a lányát akarja tönkre tenii!? Mit képzel ez magáról?! Hülye liba.
Mint eddig az összes rész, így ez is supi lett. Várom a folytatást!
Puszi Szelena

Névtelen írta...

na mondtam én hoz már neki egy csávót akárkit csak vigye el messzire ,és tudjátok hogy mi a röhejes hogy az életbe is vannak ilyen hülye libák volt részem hozzá üdv Böbe

Névtelen írta...

Szia!
Rövid leszek, mivel már aludnom kéne, mert holnap korán indul a vonatom Bécsbe! :
Tanya egy idióta nőszemély!
Szegény Lizi! Még jó, hogy gyorsan gyógyul.
Siess a folytatással kérlek!
Puszi Melcsó

Névtelen írta...

Nem tudok újat írni, csak a többieket ismételném, annak meg nincs értelme!
Csak annyit fűznék még hozzá, hogy tényleg kéne neki egy srác, aki megváltoztatja. Mondjuk egy farkas... De én nem szóltam!
Puszi Szilvy

demon írta...

sziA dóri gratula ez izgis lett tanya 1 kurva megérdemelte volna hogy liz vagy em széttépje
gratula
puszi

Névtelen írta...

Azta!!! Csak fél órája raktad fel, de máris ful sok komit kaptál. A könyv íráson még nem gondolkodtál? Neked való szakma lenne, sztem. Na de várom a folytííííííííít. :P
Puszi Lara Croft

Mimi írta...

szia
eszméletlen jó lett =D
hát ebben a történetben sem lesz a kedvencem tanya =D mondjuk eddig se szerettem xD
várom nagyon a kövit x)
puszi Mimi

Névtelen írta...

Aztaaa.=) Nagyon jó lett.:) Imádtam.:É Egy mp-ig azt hittem h Tanya kedveskedni akar..xD De aztán rájöttem h lehetetlen..:D Lizi a kedvencem.:D Kemény a csajszi.:) Emmett meg tiszta Edward lett..xD Remélem Rose nem tesz semmit..:/ De tuti fog.:D Várom a folytatást.:) puszii

Névtelen írta...

Tanya a ribanca:@
Liznek persze hogy fura hisz mennyi ideje voltak együtt Emették =/
jó volt a feji várjuk várjuk:D
mikor lesznek pár Jasper-Alice babák?:D

kalulu írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Tanya egy ..... .....!
Csodálkozom, hogy Emmett életben hagyta, és, hogy Edward nem támadt rá!
Lizi tök bátor, hogy így kiállt ribike ellen!
Rem hamar felteszed a kövit!
Puxx

gicus19 írta...

Szegényt, mindig kifogják xD :S
Király feji lett, mint mindig:D jól beolvasott Tanyának xD
Várom a kövit:D
puszi

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Jó kis ismerkedés lett:d Úgy tűnik Tanyát sem fogom megkedvelni.Jó volt ez a kis bunyó.Várom a kövit.

Névtelen írta...

Hello! Hú Tanya de idegesítő! Komolyan ki ő h beszóljon??Na mind1 nagyon várom a folytatást puszi Rose

Névtelen írta...

sziaa:))
nagyon jó lett:DD
hülyee tanyaa.:DD a fürtjeivel:DD
várom a folytatást:)

Klodette írta...

Szia. :)

Ez nagyon tetszett. ;)
Tök jó volt a leírás és a vélemény a Denali klánról.
Tanya és Irina a a nyávogósak XDXD
Ezen nagyot nevettem.
Várom a kövi részt
Puszi
Klau

Detty írta...

Szya!
Wow! Naon tetszett, szupi lett XD
Hol is kezdjem... Carlisle olyan rendes mindig! Én úúúgy bírom XD Adam meg ariiiii XD Hát, a 'bálna' szó tényleg elég durva,
de érthető, h csodálkoztak.
Tanya meg 1 rohadt, szemét kurva,
És bírom, ahogy pofozkodtak XD
U.i: Ez egy versike akart lenni :) Ja, és mikor lesznek már babák?
Pusy: Detty

Süti írta...

itt aztán tényleg pörögnek az események, de nem baj;):D
szupii lett ez is:)
..uhh Tanyát én is megráncigálnámxD
8szép volt Liz)xD
várom a folytatást,szupii fejezet, grat,:Pussz:Süti

Vivi írta...

MegjöttemxD
Szupi lett:)
Tanya egy ribanc..ennyi.-.-"
rühelem a csajt.
Siess a következővel:D
Vivi

Ash írta...

Szijja!!! Tanya még csesztetni fogja? És nem baj hogy elmondták Bella képességeit??? Jujj!!! nagon nagyon nagyon siess a kövivel
Puxy: Ashley