BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 2., hétfő

Jó úton - Kiengesztelés

Sziasztok lányok! Elég későn értem ide, de nagyon nem volt kedvem írni, aztán elkezdtem, aztán elég hamar sikerült;) Alicenek küldöm a feji, hiszen ő kért egy kis sütit;D. DE persze mindenkinek ajánlom, szerintem aranyos lett, és akik megvoltak botránkozva a szüléstől azoknak egy kis állapot javító;). Köszönöm a komikat. Adam képét, Esme és Carlisle közös képe alatt találjátok;). Véleményeket.*.*

41. fejezet - Kiengesztelés

Két hét telt el, mióta kibővült a Cullen család, Adammal.
Olyan édes a kis poronty, ha ránézek egyszerre kap el a sírhatnék, hogy nekem nincs ilyen csodám, és a vigyorgás, hogy milyen édes.
Hihetetlennek tartom, hogy majdnem négy hónapja vagyok együtt az én Mackómmal, de én nem estem teherbe. Hiszen Esme és anyu is egy szeretkezés után… De én nem.
Fiúk, Adam kivételével elugrottak vadászni, mi meg csajos estét tartunk. Alicere újra rájött a királynősdi, ami körömfestésből, sminkelésből, hajformázásból áll. Csak mosolyogtam Alice aktivitásán, Esme épp Adamot etette bébi étellel. Vani körmén pedig Alice szorgoskodik, én csak bámulok ki az ablakon.
Nem akarom, hogy lássák a fájdalmat az arcomon, mert én is éreztem, hogy eltorzul a mosolyom.
Elkenődésem talán azért jelentkezett ilyen erősen, mert szerelmemet már két napja nem láttam. Hajnalban érkeznek, végre.
-Lizi! Elizabeth Swan – hallottam, hogy Alice a nevemet ismételgeti.
-Öhm – fordultam hátra, mosolyt húzva arcomra. – Igen? – néztem Alicet, amint épp a földön guggol Vani lábánál. Mindenki engem nézett.
-Csak elgondolkodtam, mit kérdeztél? – mosolyogtam barátnőmre. Mire ő visszafordult a körmökhöz, Vani Alicet nézte, Esme pedig a kezében tartott több hetesnek tűnő bébit vizsgálta.
-Liz – suttogta Adam.
-Megszólalt! Megszólalt – ugrott fel Alice.
-És az én nevem mondta ki – vigyorogtam, majd Esme arcára néztem. Kissé féltem reakciójától, hiszen azt kellett volna először mondania, hogy anyu, vagy apu. Esme csak rám mosolygott, majd kezembe adta a fiúcskát. És boldognak tűnt, talán nem haragszik.
-Prücsök – mosolyogtam, és megcsiklandoztam hasát. Mire gurgulázva nevetni kezdett.
Pár perc múlva már aludt karjaimban, átnyújtottam Esmének, majd zuhanyozni indultam. Alice szobájában aludtam, hiszen nem akartam Emmették ágyában aludni, ahol szeretkezett Rosevel olyan furcsának tűnt volna számomra. Alice persze rögtön vette a lapot és felajánlotta az ő ágyukat, igaz itt meg ők szerelmeskednek, de az valahogy nem nyomasztott.
Alice kitalálta, ha hazajönnek a fiúk Rose és Emmett szobáját, Lizi és Emmett szobává alakítjuk. Csak mosolyogtam a megfogalmazáson, de tetszett.
Zuhanyzás után elköszöntem, a lányoktól, majd párnámra, vagyis Alice párnájára hajtottam fejem. Elég nyugtalanul aludtam Emmett nélkül, napok óta csak pár órát és azt is forgolódva. Többet nem mehet el vadászni napokra nélkülem. Ez volt utolsó gondolatom, és elmerültem a sötétségben.
Álmomban megint babáztam, egy édes kisfiút tartottam karjaimban, Emmett pedig engem ölelt át és mérhetetlen szeretettel vizsgálta a karjaimban fekvő fiúcskát. Majd a kép változott egy kislányt tartottam kezeim között, Emmett pedig egy három-négyéves kisfiúval játszott. Olyan édesek voltak és mindkettőjük arcán ott volt az a tipikus Maci mosoly.
Következő pillanatban felültem az ágyban, a szoba üres volt. Hangosan lihegtem, majd lerúgtam magamról a takarót és felpattantam, reménykedve, hogy már hajnal van, és bármelyik pillanatban ölelhetem szerelmem.
Lassan lesétáltam a nappaliba, senki sem volt ott. Hallgatóztam. Ruhák súrlódása, valami koppanása, víz csobogása, és halk szuszogás.
-Nem jöttek meg – suttogtam, majd a konyha felé vettem az irányt. Kivettem a tejet a hűtőből és kiöntöttem egy bögrébe, az üres dobozt széthajtogattam és a kukába dobtam.
Leültem a nappaliba és kortyolgatni kezdtem, égette a torkom, hideg volt.
Alice esküvői újságaihoz nyúltam és nézegetni kezdtem a ruhákat, nem is tudom miért, csak spontán jött.
Hasra feküdtem a kanapén és lapozgattam. Nem néztem senkinek, nem képzeltem bele magamat, csak néztem.
Szerettem volna, hogy Emmett feleségül vegyen, de nem éreztem sürgetőnek.
Beszélgetésre lettem figyelmes az ajtóból.
-Ne izélj már Emmett – hallottam meg Jasper nevetéséz.
-Halkabban – suttogta Carlisle.
-Igen, Jasper felkeltet Lizt - csak mosolyogni tudtam szerelmemen.
-Sziasztok – mosolyogtam a négy fiúra, Emmett, Jasper és Jerry tiszta sár volt. Carlislének a nadrágja alja volt csak vizes.
-Lizi – vigyorgott szerelmem. – Neked nem aludnod kéne? – nézett rám, amint pizsamában és plédbe burkolózva állok előtte.
-Nem. Agy egy csókot, aztán fürdés – odahajolt hozzám és már a keze megindult volna derekam felé.
-Ne koszolj össze – léptem hátrébb.
-Igen fiúk, fürdés – mosolygott Alice a lépcsőről.
Következő pillanatban szerelmem felkapott és az felszaladt az emeletre.
-Emmett! – ütöttem mellkasát. - Most fürödhetek meg.
-Ez volt a cél cicus – csókolt meg lágyan, majd egyre vadabbul.
-Emmett, mindenki hallani fogja – sóhajtottam, miközben nyakamat csókolta.
-Nem baj, ideje megszokniuk – húzta le a gatyám.
-Maci, én nem akarom, hogy halják – suttogtam, bár már engem sem sok választott el, attól, hogy rávessem magam és a fürdőszoba közepén megerőszakoljam. Nem lenne erőszak, kuncogtam magamban.
-Majd csöndesek leszünk – húzta le a pólóját.
-Mikor voltunk mi csöndesek? – nevettem.
Már kicsatolta nadrágját, majd letolta és ledobta magáról.
Lélegzetem elakadt, ahogy izmait megpillantottam. Hihetetlen izomkolusszusa, még mindig feltüzel és nem tudok vele betelni.
Következő pillanatban már felemelt, lábaimat reflexszerűen kulcsoltam derekára, majd belépett a zuhany alá. Ágyékom ágyékának nyomtam és egyszerre nyögtünk fel.
-Ennyit arról, hogy halkak vagyunk – csókoltam végig állán.
-Nem nagyon érdekel – markolt bele fenekembe.
Majd megnyitotta a csapot és a kissé meleg víz már áztatta is bőrünket. Miközben vadul taperoltuk egymást, rajtam már csak bugyi rajta már semmi sem volt. Ajkával mellemen szívta, kezei pedig combomat simogatták, én pedig haját túrtam vagy hátát simogattam.
Lehúzta rólam a bugyit majd, végig simított testemen, újra felemelt és belém hatolt, a zuhanyfülke oldalának nyomva, gyorsított a tempón. Egyik kezemmel nyakába kapaszkodtam, másikkal a vizes falon próbáltam kapaszkodni. Mikor éreztem, hogy közeleg a gyönyör szájához hajoltam és megcsókoltam. Majd mellkasának nyomtam ajkam, hogy elfojtsam feltörő sikolyom.
Pár másodpercig ölelkezve álltunk, majd kicsusszant belőlem. Gyorsan letusoltunk, közben pár szenvedélyes csókot váltva, majd kiléptünk.
-Lemész a bőröndömért?! Nincs mit felvennem, néztem a csurom vizes pólómra és bugyimba, és pedig egy törölközőbe csavartam magam.
-Persze cicus – nyomott egy csókot a számra. Odadobtam neki egy fehér boxert, egy fehér gatyát és egy fekete pólót. Fehér gatyában igazán sexi volt, vizsgáltam fenekét, amint kilépett az ajtón.
Kop-kop
-Gyere – suttogtam. Jasper lépett be, hát nem rá számítottam.
Elégé végignézett.
-Jasper?! Épp a barátnőm bámulod – lökte arrébb az ajtóból szerelmem Jaspert.
-Ohm, bocsi – fordult meg majd elviharzott.
-Jasper, - léptem ki az ajtón. –mit akartál?
-Semmit nem fontos – lépett be Alicel közös szobájába. Pár másodpercig ott álltam lefagyva.
-Gyere már be - húzott be szerelmem. – Azt akarod, hogy Carlisle is megnézzen – nézett rám dühösen.
-Mi baj Macim? – simítottam végig gyönyörű arcán.
-Utálom, ha rajtad legeltetik a szemüket – suttogta idegesen.
-De csak a tiéd vagyok, ezt vésd a fejedre – tettem kezem a mellkasára.
-Igaz – mosolygott, majd vizes hajamba túrt, és megcsókolt.
-Emmett – nevettem. – Had öltözzek fel.
-Miért? Szereted, ha levetkőztetlek? – vigyorgott, majd a törölköző aljától felfelé haladt a keze oldalamon.
-Emmett! – húztam ki kényeztető kezét. – Nem szeretkezhetünk egész nap – nyomtam ez csókot ajkaira. Majd a bőröndöm mellé guggolva, tiszta fehérnemű után kutattam. Megvan.
-Legalább, had nézzem – mosolygott boci szemekkel.
-Legyen –suttogtam. – De gyere be a fürdőbe, mert valaki ránk nyit.
-Oké – udvarissan előre engedett az ajtóban.
-Tudod, hogy miért engedik a férfiak előre a nőket?! – nézett rám kajánul.
-Mert udvarissak?! – néztem rá mosolyogva, miközben felhúztam a bugyim, a törölköző még rajtam volt.
-Hogy megnézzék a fenekük – kuncogott.
-Emmett, nem lehet, hogy csak te? – néztem rá mosolyogva. – De remélem, akkor csak engem engedsz előre – nevettem.
-Van pár kivétel, ha rokonról van szó – mosolygott.
-Oké, Esmét előre engedheted… - öleltem át, most már egy melltartóban és tangában.
-Oké, de öltözz fel, ha nem akarod, hogy most rögtön magamévá tegyelek – suttogta a fülembe-.

10 megjegyzés:

demon írta...

szia ez ari adam elsőszava lizz
gratulálok tök édi és jó
puszy
ui.:lső
ui2.:mikor lesz a kövi?

gicus19 írta...

Nagyon tetszett:D
Tök arik voltak:D
Az egész feji király volt:d
Már nem is tudom, hogy mit írjak:D
puszi

Vivii írta...

Hali!

Jajj, Adam annyira aranyos volt:D Az első szava, hogy Liz:) Remélem Esmének tényleg nem esett rosszul. Annyira cuki, hogy Liz két napja nem látta Emmettet és ennyire letört miatta. Viszont azt én sem értem, hogy eddig miért nem esett még teherbe? Ez így nem okés. Most már igazán jöhetne a következő Cullen poronty:)
Alice-nek mindig jó ötletei vannak. Ez a szobaátrendezés is elég kreatív volt. Egyébként Em mikor akarja megkérni Liz kezét? Ez már nagyon érdekelne:P
Áh, ezekkel az álmokkal az őrületbe tudsz kergetni! Most akkor ez a jövő vagy mi?
Na de Jasper mit akart Liztől? :O Remélem, hogy a következő fejiből kiderül:)
pusz, Vivii

manóó írta...

nagyon jó rész lett! Adam-ről a kép is nagyon édes. :)
pus

(:ClaryHerondale:) írta...

Istenem!!! Adam olyan édes! És az leje! Kimondta Liz nevét! Én azonnal sírva fakadtam volna! :) Na mindegy! Em hozta a stílusát, Jasper pedig ... Imádom a pasit! Tényleg olyan helyes!
Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

Mimi írta...

huha jasper nézzi lizit?? *szemöldökhuzogatás* x)
a feji eszméletlen jó lett =D
álom a valoságot tükrözi már mint a jövőt?? =D
annyira cuki hogy az első szava az volt hogy Liz =)
várom nagyon a kövit =)
puszi Mimi

Bogiii írta...

Hehe, Jasper maradjon csak Alicenél...nem kell mást is néznie...csináljanak sok sok gyereket, meg az összes többi Cullen isxD
Na szval nagyon jó feji lett. Adam első szava Liz...ezen meglepődtem.
És lett "akció"...köszönöm, hogy megtetted amit kértemXD Nagyon köszi, és vároma kövit:D
puszii

Bogi írta...

Szia ez is nagyon jó lett .
Már lassan nem tudok mit írni mert mindegyik írásod fantasztikus .
Jasper-es dolog meglepett hogy stíröli Lizit Maci megint féltékeny,
de így az aranyos.
szia
puszi
ui:várom a következő fejezetet.

Wyyy írta...

Szia!
De arik...Adam első szava Liz...tök cikiiii
Nahh Emett hiány..(=
Hupsz Jazzi meglepődött xD
nagyoon jó lett a fejiii(=
lizéknek mikor lesz babájuk?egyáltalán lesz nekik??
siess a kövivel

puszillak

Wyyy(=

Süti írta...

..végre gépközelben vagyok:D
jujj..nagyon jó volt ez a rész is..:) olyan aranyosak:D