BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 16., hétfő

Jó úton - Szeretlek benneteket is, de mennem kell

Sziasztok! Meghoztam a fejit. Mérges vagyok, jó nem annyira, de egy picit... Mi volt mikor??? 30 komit kértem, ugye? Kifejtem miért vagyok mérges, 13 kommentált hoztatok össze?? Az egy dolog, hogy nem frisselek napi 2-3-at, de azért szerintem ennél többet érdemlek. Most mázlitok van csak 20 komi, de mostantól egyetlen fejezet sem kerül fel 20 komi alatt. Szóval komizni!!
Ő itt, jobbra fent Rachele Clearwatert! Remélem mindenkinek belopta magát a szívébe;).
Jó olvasást, puszi đóri.

57. fejezet - Szeretlek bennetek is, de mennem kell
(..Két nappal később..)
Épp a kórházban ülünk, Seth, Nessie és én. Emily nem akarta, hogy bármelyikünk is bemenjen a szülésre. Seth már vagy a huszadik kört tette, meg a váróteremben.
-Seth nyugodj meg nem lesz semmi baja – mosolyogtam. Nessie közben megragadta a kezét és maga mellé húzva leültette egyik székre.
-Mi lehet már? – fogta meg a fejét.
-Seth még csak negyed órája vannak bent – motyogtam, elé guggoltam és arcát néztem. – Nem lesz baja – kezemet idegesen összeszorított kezét tettem, ami remegett.
-Sőt, egy cuki kislányotok is lesz – vigyorgott Nessie.
-Igen, ez sem mellékes – mosolyogtam én.
-Oké – fújta ki a levegőt, majd egy percre becsukta szemeit és egy apró mosoly jelent meg ajkain.
Ezt tíz percenként eljátszottuk, Seth egyre idegesebb lett, Emily már egy órája bent volt.
-Maguk Emily rokonai?- nézett ránk vigyorogva egy idős hölgy.
-Igen – bólintottam. – Hogy van? Hogy vannak? – szorítottam Nessie kezét.
-Az anyuka már alszik, nagyon elfáradt. A babát megnézhetik pár perc múlva – mosolygott majd visszament.
-Seth jól van, ne izgulj tovább – öleltük át nővéremmel.
-Gratulálunk apuka! – sikkantottuk a fülébe. Mire mindenki ránk nézett.
-Köszönöm lányok – mosolygott.
Pár perc múlva egy üvegfal előtt álltunk és bámultuk a Rachele Clearwatert. Gyönyörű baba volt, Seth csodálkozva, Nessievel mi pedig vágyakozó szemekkel vizsgáltuk vizsgálta a kis csodát.
Mi van akkor, ha nekünk nem lehet? Sosem voltam vallásos, de most nagyon imádkoztam, hogy ezt ne vegye el tőlünk senki, nem érdemeljük meg ezt a csodát?!
-Rachele Clearwater? – nézett mosolyogva ránk egy fiatal ápoló nő.
-Igen – bólogattunk.
-Már is kihozom – mosolygott majd belépett az ajtón és felemelte az apró kis csöppséget, és felénk közeledett. Seth idegesen mégis izgatottan toporgott.
-Tessék – nyomta a kezembe a lány és már el is sétált.
Rachele engem majd Sethet kezdte el vizsgálni, meseszép baba volt, rézbőrű és haja sötétbarna, már majdnem fekete, csokoládébarna szemei csodálkozva bámultak.

(..Egy héttel később..)
Emilyék már három napja hazajöttek a kórházból, teljesen idilli volt a hangulat. Mindenki a kis csodát bámulta, és felvetődött a kérdés, hogy Seth kiszáll a falkából.
-Akkor ki lesz az alfa? – kérdezte kíváncsian Quil.
-Jake – mondta Seth. – Vér szerint neki kéne lenni – mosolygott Jakere, aki maga elé révedt majd nővéremre nézett, aki vigyorogva ölelte át.
-Szerintem még ne szállj ki – jött ki Emily a gyerekszobából. Azt hittem Emily azt szeretné, hogy férje minél hamarabb csak vele foglalkozzon.
-Igen, egy pici idő nekem is kell – mosolygott Jake zavartan.
-Oké – mosolygott. Miközben szerelmét az ölébe ültette.
Mindent elmeséltem nekik a Cullen babákról, mindenki meglepődve vizsgált főleg Sam. Igen ezt nem gondolta volna. Most már nem kellett titokba tartanom hiszen nem Forksban vagyunk.
-Nem akarsz visszakültözni? – nézett rám kérően Nessie a nap végén.
-Nagyon szeretlek benneteket, imádom a falkát, Blackéket, Emilyit, Rachalet és persze téged, de nekem ők a családom – mosolyogtam nővéremre.
-Értem – piszkálta a homokot.
-Bármikor meglátogathatsz, bármikor hívhatsz. Három óra alatt megtudjuk tenni az utat – mosolyogtam rá és szorosan megöleltem.
-Köszönöm, hogy vagy nekem – motyogta hajamba.
Pár pedig szorosan öleltük egymást, ezt az idilli kapcsolatot a telefonom rezgése szakította félbe.
-Bocs, ezt fel kell vennem – motyogtam, majd fülemhez emeltem.
-Lizi, kérlek gyere haza – suttogta bele a telefonba Adam.
-Mi a baj Manó? – kérdeztem ijedten.
-Semmi csak Lucy már húszadszorra öltöztet be hercegnek, Emmett teljesen ideg, ettől Jasper is. Edward eltűnt. És tegyük hozzá, hogy Alice el akar vinni vásárolni. Kérlek ments meg – suttogta.
-Oké, oké. Semmi gond. Add Emmettet – mosolyodtam el, mikor kimondtam szerelmem nevét.
-Halo?! – kérdezte teljesen idegesen.
-Emmett Cullen, ne idegesíts már az otthoniakat! – szidtam le. – Holnap ilyenkor már otthon leszek, nyugodj meg – mondtam már békítőleg.
-Nem lehetne, hogy most elindulj?! – vette könyörgőre.
-Nem – motyogtam.
-Nagyon hiányzol... – suttogta szerelmesen.
-Te is nekem. Holnap megyek. Szeretlek – motyogtam a homokot vizsgálva.
-Én is nagyon – halt el a hangja.
-Alicenek kérlek add át a telefon – mosolyogtam.
-Szia Lizim – hallottam meg barátnőm hangját.
-Szia Alice. El akarsz menni vásárolni a gyerekekkel? – kérdetem mosolyogva.
-Igen. Miért? – kacagott.
-Adamet lécci ne vidd magaddal, mert én szeretném elvinni egyik nap – kuncogtam.
-OK..éé – suttogta.
-Mi lenne, ha csak Lucyval mennél? Egy anya lány, csajos nap? – próbáltam kimenteni a fiúkat.
-Jó ötlet – mosolygott.
-Most mennem kell. Vigyázzatok magatokra.
-Hogy van Nessie? – kérdezte csicseregve.
-Fantasztikusan – mosolyogtam. – Majd mesélek. Szia – tettem le a telefont és végig feküdtem a homokban.
Nessie is mellém dőlt és így bámultuk a kék eget.
Az utolsó este is beszélgetésekkel telt, majd másnap délután egy könnyes búcsú után bevágódtam a kocsiba és hazafelé hajtottam.
Épp kiértem Forksból, mikor megpillantottam valakit az út szélén. Emmett volt, mosolyogva állt és engem nézett. Lefékeztem ő pedig beült.
-Szia szerelmem – vigyorgott. – Nem is örülsz nekem? – biggyesztette le ajkait.
-Emmett! – kapcsoltam ki az övem, majd beleültem az ölébe. – Annyira hiányoztál… - hajoltam ajkaira.
-Szeretlek Lizi – csókolgatta nyakam. Lassan kigomboltam és lehúztam ingjét kidolgozott felső testéről. Közben egy pillanatra sem engedtem el ajkait, majd beleharaptam alsó ajkába, mire ő felnyögött. Letépte rólam a felsőm, és mellemet csókolgatta. Éreztem, hogy nadrágjában alig fér el, de el akartam húzni a dolgot, lassan nekinyomtam csípőm az övének, mire felsóhajtott. Teljesen elmerültünk egymás kényeztetésében, mikor vad dudálásra felkaptam a fejem.
-Emmett – nyögtem számomra legfontosabb személy nevét.
-Hmm? – szívogatta a mellem.
-A főút szélén állunk – suttogtam mellkasának.
-Úgy nézek ki mint, akit érdekel? – keze a melltartóm pántjához siklott.
-Emmett állj! – miközben elhúzódtam tőle, lefejeltem a kocsi tetejét. – Francba – suttogtam, a fejemet.
-Jól vagy? – nézett rám ijedten, mikor már a másik ülésben ültem és ráléptem a gázra.
-Persze, semmi bajom – fogtam a fejem.
-Fordulj be annál a kanyarnál – mutatott jobbra. Én pedig tettem, amit akar. – Állj meg – mosolygott, majd kipattant a kocsiból és már az én oldalamon volt. – Mutasd a fejed! – hajolt felém.
-Nincs semmi bajom – mosolyogtam rá, majd megöleltem.
-Nem fázol? – mutatott meztelen mellkasomra, amit csak a melltartóm takart.
-Atyám – tettem magam elé a kezeim.
-Nyugi erre nem jár senki sem – ölelt át, fejét hajamba fúrta. – Nagyon hiányoztál – suttogta.
-Te is nekem Mackóm – léptem kicsit hátrébb, hogy arcába nézhessek.
-Szeretlek – suttogtuk egyszerre, majd jéghideg, érzéki ajkai az enyémekhez értek, majd lassan csókolózni kezdtünk.
Valahogy olyan fura érzésem volt, olyan teljesnek éreztem magam. Minden rendben volt, száz százalékosan boldog voltam. Nessievel, anyuval is kibékültem, Cullenék és a falka családtagként szeret. Érzem, hogy ez egy pont, ez egy határ, mikor minden rendben van körülöttem, és remélem így is marad, vagy csak jobb lesz.

Lizi ruhája:


Vége a második könyvnek!
Ne felejts el véleményt írni!
Valamint, oldalt van pár friss dolog, ha van időd olvasd el!
Köszi, hogy olvastál.

30 megjegyzés:

demon írta...

szia ez nagyon jó lett
gratula adamék megúszták
ui.:első

Panna írta...

Szia

Istenem olyan cuki Adam xD Emmett már csak Emmett marad.Mikor lesz nekik is kibabubucijuk? Seth meg hm... mint egy ideges farkas :P

Bocsi hogy az előzőkhöz nem írtam nyaraltunk és csak most nem rég jöttem haza
Puszi: Bubu

Bogiii írta...

Nagyon jó lett:D Emmett cuki amikor féltékemyxD
Az a telefonbeszélgetés. Adam is olyan ariixD
Nagyon várom a kövit, és remélem hamar összegyűlik a 20 komi, és akér még a 30at is átléphetnénk megint:)
puszii^^

Nikuska94 írta...

Szia!
Először is: nagyon aranyos Rachele!
A második pedig: van egy olyan érzésem, hogy ez a ,,minden tökéletes" érzés nem fog sokáig tartani Liznél. Most jön valami fordulat, igaz? Remélem, hogy nem lesz nagyon dúrva. :)
Csak így tovább!
Puszi!

anett írta...

Most tuti hogy lesz valami ami a "minden tökéles" dolgot tönkre teszi :D:S
Adam de aranyos 20. volt herceg :D
Alice meg Lucy-ből is biztos kis ruhamániást csinál Jasperék meg majd tűrik a lányokat:D

Wonnie írta...

Szija! Nagyon szuper lett a fejezet!
Adam olyan kis aranyos...:)
Emmett...hmmmm...XD
Liz jól kimenekítette a fiúkat! :D
Puxa

(:ClaryHerondale:) írta...

Baromi jó lett! Seth nagyon izgatott volt! Milyen édes a baba! :) Szegény Adam, gonosz Alice néni el akarta vinni vásárolni! ;D Emmett meg akkora volt! Waoh! nagyon siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

Evcu írta...

szia(L)
nagyon jó lett ;)
várom a kövit:)
puszi xoxo

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó lett. Adam olyan cuki. Emmett meg nem is tudom hogy bírta ki annyi ideig. Örülök hogy minden rendben van végre. Már csak a babák hiányoznak egy kicsi Liz és kicsi Emmett...olyan jó lenne. Sok sikert.
Puszi

Süti írta...

..ez mondhatni meglepi volt számomra, mert mára nem vártam friss:):D
nagyon jó lett ez a feji is..éééés végre megint együtt vannak:D
olyan cukik voltak:D
a főút kellős közepén..hmmmmmxD:D
várom a folytatást, és remélem mindenki ír komi, aki elolvassa ezt a fejezetet!! ennyivel tartozunk:)
pussz:Süti

manóó írta...

nagyon jó rész lett!
happy end..:)
ugye lesz 3. könyv is?? NAGYON jó lenne. :)
kíváncsi vok arra is.
puszi

Vivi írta...

Na várjunk csak.....
Lehet hogy azért mert nem voltam 1hétig...de nem is mondtad hogy vége lesz a 2.könyvnekxD
3.-at alig várom*-*
Szuper lett a fejezet:D
A fiúk meguszták:D:D
Emmett azért nagy voltXD Ott várni...
Adam hercegnek?Szegény.
Lucy egy cukor falat:)
Jaspert megértem:D
Emmett meg mit aggódik?
Nem fogják Lizt farkas vacsinak meg ennixD
Alice ő Alice:DNem lehet mit tenni.
Kezdem megkedvelni Nessit:D
Derüljön már ki hogy lehet e babájuk*-*=)
Csak nekem tünt fel hogy Edward eltünt?:O:O
Siess a következővel=)

Névtelen írta...

Nagyon jó lett!:D
Nem tom mit írjak :( :)
Egyelőre talán azt hogy grat:)

Névtelen írta...

NAGYON JOOOOOO
KERLEK FOLYTASD, MAR ALIG VAROM A KOVETKEZO RESZEKET

Vii írta...

Szija!

Szóval vége a második könyvnek?
Ezt is megértem! Juppíí! És még remélem a köviket is megfogom!
Személy szerint a kedvenc részeim azok ,amikor Emmettnek szurkoltunk, hogy jöjjön össze Lizzel!
(Na jó nem mindenki :)
És én azóta is nagyon nagyon boldog vagyok! :)

Nagyon szép Emily és Seth kislánya!
Mivan ha Samnek Rachele lesz a bevésődése? Hmm...
Adam annyira cuki! Imádni való!
Emmett se semmi! Elmegy elé!? De komoly! Igazából úgy képzeltem, hogy Liz hazaér és se szó se beszéd egymásnak esnek, de be is fejezik! :)
Edward meg csak nem lelépett Bellához?
Lehet, most, hogy minden rendben összejön a kis Emmett? Úgy szeretném már!
Tutira lesz a folytatás is olyan izgi mint az előző két könyv! :)
Várom!!!

Pusszantás!

вяιɢιкє*O_o írta...

Szija:D
Hűű...tegnap előtt találtam rá a blogodra,és nagyon nagyon tetszik! 3nap kellettt hogy sikerüljön elolvasom ezt az egészet..:D Nagyon várom már a folytatást...valami hihetetlenül jól ki találtad.:D
puszi Brigi.:D

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Várom a kövit.

Névtelen írta...

öcsééééééééém:)
sziaa!:DD
nagyoooon jó lett
adam rohadt cukiii h felhivta h mentse meg alicetől meg lucytól:DD
sajnáloom h külön laknak nessiék mármint h ien messze..:/ d majd meglátjuk mi lesz:/
hova ment edward??bellához vissza? mikor jönnke haza??:/ ahjjj 3ik könyveet!!!!!!!:D vároom*.*
sziaa:) kincsó

Névtelen írta...

Szia!
Kár, hogy vége van ennek a könyvnek, de szerencsére jön egy másik!!!! :D
Nagyon élveztem/élvezem az írásaidat és remélem hamar látunk újra! :)
Ez a fejezet is, mint a többi, fantasztikusan lett megírva. Liz, az egyik kedvennc szereplőm, most is hű volt önmagához! Kimentette a fiúkat, lenyugtatta az újdonsült apukát és mindenkinek segített! :D :D
Nagyon várom a következő könyvet! Sok sikert hozzá! :)

Sok-sok Puszi: Yoopi

Névtelen írta...

Szia csúcs lehet Adam hogy tudja már hogy kit kell felhívni nagyon bírom üdv Böbe

Santana írta...

szia agyon jó lett és tök jó ez a sok kis gyerek!!!!!!!!!!!!XDXD

Vic írta...

a 20 komi már így is megvan úgyhogy jöhet a friss
nagyon jó lett
de még nem tértem magamhoz...
elbűvölt...

Névtelen írta...

Szia!
Wáááááááá! Miért?!!! *térden állva sipákol* Itt abbahagyni... Na, mindegy; a lényeg, h jó lett! Légyszí', siess a kövivel!
Puszy: Detty
U.i: Most azért nem tok érzelgősen írni, mert a 'Középérdekű:)-Olvasd el kérlek.'-nél már "kinyáladdzottam" magam XD (nem vok biztos benne, h van ilyen kifejezés, de ha nincs, akkor sincs baj! Én már kitaláltam XD

Rose írta...

Hű, hát nagyon jó lett! Ez az egész nagyon jó! Irtóra várom a folytatást sok puszi Rose

Angelika írta...

Szia!
Máris vége az könyvnek? Mikor lesz fent a következöböl az elsö rész? Nagyon várom már. Puszi: Angelika

Wyyy írta...

đóriiiii!!!!!!!!!
Nagyon jó lett a fejiiii(=
Adam de aranyóós....meg akar menekülni a vásárlás elől xD
Na ő a legeszesebb..neki jut csak eszébe lenyugtatni valahogy em-et 7P
Emmett hogy a fenébe került oda?!Na jó mintha nem tudnám...
Nagyon jó lett a második könyv is!!
siess a kövivel

puszillak♥

Wyyy(=

Mono írta...

Szia!

annyira jó volt ez a történet is:)úgy olvastam volna még tovább. remélem lesz folytatása:D
sok sikert a továbbiakban.
puszy

Névtelen írta...

Szia!
Annyira de annyira imádtam a könyved és remélem hogy meglesz a 3-4. könyv is fantasztikusan írsz és ezt a két könyv telejes mértékben alátámasztja.
Szereintem nem csak mint iró hanem mint ember is fantasztikus vagy és szerintem mindenki nevében mondhatom. Bocsi ha néha kevesebb volt a komi és ezzel felhuztunk vagy megbántottunk de tudd hogy attól még szeretünk és várjuk a folytatást.Már alig várom hogy olvassam és komizhassak.

Névtelen írta...

szijja:D

elöször is bocsi h nem irtam komit.csak mindig annnyira örültem h volt friss h nem irtam komit:S:Sde megigérem mostantól fogok:D:Dtényleg*.*
na másodszor meg tök jó lett a feji.de ugye akarsz még több könyvet is irna*.*remélem folytatod:D:Dmert hát még emettéknek babájuk sincs:O:Omeg ez a "minden tökéletes" is sztem meg fogváltozni:/na remélem sietsz az uj könyvvel:D:D(LL)
lexi^^

kalulu írta...

Szia!
Bocsi, hogy csak most írok, de élni sincs időm. :(
A fejezet szuper lett, és befejezésnek is tökéletes!:)
Olyan jó, hogy végül is minden rendben van!:)
Siess a kövivel!
Puxx