BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 22., vasárnap

Rászolgálva - Első napok


Sziasztok lányok! Meghoztam a 2. fejezetet. Kétszer olyan hosszú mint általában, szóval 30 komit kérek. Jövő héten lehet, hogy csak egy fejivel tudok jönni:/ Sajnálom. Puszi,đóri

2. fejezet - Első napok
Liz szemszöge
Vigyorogva vizsgáltam a kék eget, a nap szúrósan sütötte bőröm, a tenger sós illata ellepte az orrom. Csak élveztem a meleget, a napsütést.
-Olyan boldog vagyok – sikkantottam fel. Éreztem szerelmem vizsgáló tekintetét magamon.
Lassan felkeltem és Emmett felé lépkedtem, aki csak vigyorogva figyelt. Nyakára csimpaszkodtam és szemeiben elvesztem. Lassan közelebb hajolt és végig húzta ajkait az enyémen. Majd lágyan megcsókolt. Mosolyogva dőltem mellkasának és bámultam a gyönyörű kék tengert.
-Milyen messze vagyunk? – kérdeztem kíváncsian.
-Még pár perc és meglátod – puszilt bele a hajamba. – Nézd ott – mutatott előre.
-Váó. Azt hittem kisebb – bámultam meglepetten.
Negyed óra múlva meg is érkeztünk. Emmett kiemelt a part, amit én egy csókkal háláltam meg.
-Mingyárt jövök – mosolygott, majd eltűnt a csomagokkal. Én csak a gyönyörű tájat vizsgáltam, meztelen lábaimat kellemesen égette a puha homok. Gyönyörű trópusi növények voltak minden felé.
-Megnézed a házat? – ölelte át a derekam szerelmem.
-Persze – mosolyogtam.
Belecsúsztattam kezem óriási tenyerébe és lassan sétálni kezdtünk egy ösvény felé. Pár perc múlva már egy hófehér ház állt előttünk. Nagy ablakokkal , és egy kis terasszal az bejárati ajtó előtt.
-Gyönyörű – suttogtam.
-Gyere, nézzünk meg belülről is – vigyorgott rám, majd maga elé húzott és derekamnál fogva tolt. Viccessen festhettünk.
Egy nappali szerűség volt előttem, nem volt túl nagy, de azért szűkös sem. Egy óriási tévé volt a falon, alatta állványok teli dvd-kel. Szemben egy fekete kanapé, pár színes párnával, előtte egy üvegasztal.
Jobbra konyhába vezető ajtó. A konyha gyönyörű volt, sötétbarna bútorok, világos homokszínű falak. Középen pedig egy kis pultszerű. A pulton friss virág volt.
-Emmett?! - kérdeztem kicsit hangosan hiszen azt hittem ő már máshol jár.
-Igen kedvesem – suttogta a fülembe.
-Honnan van virág és miért nincs por? – néztem rá értetlenül.
-Tudod van egy takarító szolgáltunk – vigyorgott.
-Aham – bólintottam, most már minden érthető. Nem is tudom, hogy nem jutott eszembe.
-Nézd meg a hálókat – tolt tovább szerelmem. A folyosóról még három ajtó nyílt.
Ahová először beléptünk fehér bútorok voltak, világoskék falak és barna fapadló, s persze a hanyagolhatatlan óriási ablak, amin gyönyörű kilátás tárult elém.
-Ez kell nekünk – terültem el az ágyon. Emmett csak mosolyogva állt az ajtóban és engem bámult. – elmegyek tusolni – ugrottam fel.
-Itt a csomagod – emelte fel a bőröndöm az ágyra.
-Köszönöm szerelmem – nyomtam egy puszit a szájára. Lassan kihúztam a bőrönd cipzárját. Kivettem belőle a ruháim és pár perc alatt beraktam őket a szekrénybe. Egy ismeretlen dobozd pillantottam meg.
Ne akadj ki, kérlek. Emmettnek tetszeni fog.
-Alice! – vágtam rá a bőrönd tetejét.
-Valami baj van? – kérdezte szerelmem.
-Semmi – mosolyogtam. – Nagyon meleg van itt – töröltem le a homlokom.
-Gyere – ölelt meg hideg karjaival. Felhevült testemet kellemesen hűtötte jéghideg mellkasa.
-Elmegyek tusolni – suttogtam a mellkasába.
-Mennyek veled? – kérdezte, ugyanolyan halkan.
-Most ne kérlek – néztem fel rá boci szemekkel.
-Oké. Fürdőruhát vegyél fel – simított végig a hátamon majd elengedett.
-Fürdőruha? – álltam a szekrény előtt. – Hol vannak a fürdő ruháim? És a fehérneműim? – kutattam gyorsan. Nem hiszem el, pedig emlékszem, hogy beraktam.
Bőröndhöz léptem és azt is át kutattam, közben Alice dobozának lecsúszott a teteje.
Tele volt fehérneművel, fürdőruhákkal. Nagyon megörültem, hiszen legalább nem meztelenül kell járkálnom egy hónapig, de mikor kihúztam egy darabot. Boldogságom rögtön elillant.
-Alice Cullen! – morogtam.
Megfogtam az egész dobozt, majd bevonultam a fürdőbe. Gyorsan letusoltam, ez egészen lenyugtatott, majd egy törölközőben állva vizsgáltam a borzalmasabbnál borzalmasabb darabokat.
-Lizi minden oké? – nyitotta résnyire az ajtót Emmett.
-Uhum – fordultam neki háttal, nehogy meglássa mik vannak a dobozban.
-Mi a gond? – kérdezte félve.
-Ezt – borítottam ki a dobozt a földre.
-Mik ezek? – nézett kérdően rám szerelmem.
-Fehérneműk, fürdőruhák – fortyogtam. Kérdőn nézett rám. Megcsörrent a zsebébe a telefon.
-Add Lizit! – hallottam meg barátnőm hangját.
-Oké – nyújtotta át a telefont szerelmem.
-Ne akadj már ki. Úgyis fel fogod venni őket – hallottam meg barátnőm nyugtató hangját.
-Mivel nincs más – fortyogtam és a fürdőszobában járkáltam fel alá.
-Ha nem veszem ki, akkor nem vetted volna fel ezeket – motyogta.
-Azok az én fehérneműim, azokat szeretem. Nem ezeket a csipkecsodákat – fortyogtam.
-Fel fogod venni – sikongatott.
-Igen, fel fogom. Jobb, mint ha pucéran mászkálnék – fortyogtam.
Letette a telefont.
-Sajnálom – suttogta szerelmem miközben magához ölelt. – De tőlem sétálgathatsz meztelenül is – vigyorgott.
-Kösz Emmett, most már jobban érzem magam – mosolyogtam. – Menny ki, fél perc és megyek – intettem az ajtó felé.
-Elfordulok, de többet nem engedek – vigyorgott.
Majd megfordult.
Leguggoltam és a fürdőruháimat nézegettem. Azok nem olyan vészesek, állapítottam meg.
Fekete, rajta színes mintásat választottam, gyorsan magamra kaptam, majd egy nyári ruhát húztam magamra és megöleltem szerelmem derekát.
-Csini vagy – csókolt meg.
Csodálkoztam, hogy még nem támadott le, hiszen azt hittem ide érünk és már rögtön…
Kellemesen csalódtam, nem mintha nem vártam volna rá úgy, de kellett egy pici ilyen is. Nagyon jól tudtam, hogy kapcsolatunkban nagyon fontos a sex, de nem ez alappillére a szerelmünknek.
-Tessék – tolt elém három szendvicset. – Gondoltam éhes vagy – mosolygott.
-Köszönöm – nyomtam egy puszit a szájára. Fél perc alatt bekaptam a három szendvicset, mert márt nagyon ki szerettem volna menni.
-Ennyire éhes voltál? Kérsz még? – kérdezte. Milyen kis gondoskodó – mosolyogtam.
-Nem, csak mennyünk már – ugrottam fel.
-Pillanat – suttogta. Gyorsan felkötöttem a hajam, mire utoljára húztam át a gumit coffomon már ott állt mellettem egy fürdőnadrágban.
-Hmm – néztem végig szerelmemen. – Szexi vagy - mosolyogtam, majd egy puszit nyomtam ajkaira.
-Biztos ki akarsz menni? – suttogta nyakamba.
-Azt hiszem – sóhajtottam.
-Akkro gyere – fogta meg a kezem, majd lassan sétálni kezdtünk.
A part mentén sétáltunk, kezdett lehűlni az idő. Szerelmem megszorította a kezem én pedig felnéztem arcába, és olya dezsavű érzésem lett, mintha ez már megtörtént volna.
Mosolyogva megcsókolt.
-Fürödjünk – húztam le a ruhám és pár méterre a tengertől ledobtam és beszaladtam a vízbe. – Gyere már – vigyorogtam. – Nagyon jó meleg – buktam le a víz aljára.
Megláttam a víz alatt szerelmemet, aki mosolyogva kiemelt a vízből.
Már vagy egy órája játszottunk a vízben, mikor arra lettem figyelmes, hogy alkonyodik.
-Nézzük a partról – csókoltam meg szerelmemet.
-Oké – kapott fel a nyakmába majd kivitt a vízből.
-Van lábam is – könyököltem a hátán.
-Tudom – sipított végig gyengéden a lábamon. Vigyor felkúszott ajkaimra és belemarkoltam a fenekébe.
-Liz – ugrott egyet. Mire én hangosan kacagni kezdtem.
-Olyan vagy, mint egy kisgyerek – vigyorogott rám már a parton ülve.
Vagyis én ültem ő pedig eltűnt, egy takaróval és egy törölközővel tért vissza.
Leterítette villámgyorsan a plédet, majd a törölközővel törölgetni kezdtem hátamat és hajamat.
Órákig ültünk ott bámultuk az eget vagy egymást. Gyönyörű csillagos ég volt.
-Lizi – nézett rám Emmett mosolyogva, mégis félénken. Emmett félénk? Mi lesz itt?
-Valami gond van? – vizsgáltam arcát.
-Dehogy, csak nem ma szerettem volna ezt, de nem bírom tovább – suttogta. Én pedig zavartan vizsgáltam.
Maga mögül valahonnan elővett egy apró fekete dobozt. Letérdelt elém és még mindig nem esett le. Nagyon tudtam, hogy mit csinál, de nagyon féltem, hogy csak álmodok és fel kell kelnem.
-Elizabeth Swan. Örökké szeretni foglak. Jóban, rosszban, testestül lelkestül. Hozzám jössz feleségül? – mondta lágy hangján végig a szemembe nézve. Kipattintotta a dobozt egy gyönyörű gyűrű volt benne.
-Igen, igen! – ugrottam a nyakába. Talán kicsit túl nagy lendülettel, mivel eldőltünk a homokban.
-Felhúzhatom? – kérdezte mosolyogva.
-Persze – lassan felhúzta ujjamra a csodaszép gyűrűt.
-Szeretlek – csókolt meg – majd végig fektetett a takarón.
-Én is – mosolyogtam rá.
Pár perc múlva kibújtunk ruháinkból és érzéki szeretkezésbe kezdtünk.
-Imádlak - suttogtam fülébe. Pár perc múlva együtt értük el a gyönyört.
Rám terítette a törölközőt majd mély álomba süppedtem testén.
Másnap reggel már a puha ágyikóban ébredtem Emmett pólójában.
Szerelmem épp akkor lépett be az ajtón egy magrakott tálcával.
-Jó reggelt csipkerózsika – csókolt meg lágyan, majd az ölembe tette a tálcát.
Mosolyogva falatoztam, szerelmem pedig mosolyogva vizsgált.
Telefonom csörgése riasztott fel.
-Sziasztok! – hallottam meg Alice hangját a vonal végén. - Kihangosítottalak titeket.
-Sziasztok – mosolyogtam. – Hogy vagytok? – kérdeztem. Közben magam mellé tettem a tálcát és szerelmeim karjába bújtam.
-Hiányoztok – motyogta Lucy.
-Mégcsak tegnap jöttünk – nevettem bele a telefonba.
-Nektek nem is hiányzunk? - kérdezte ijedten Lucy.
-Dehogynem – mondta szerelmem.
-Csak nagyon elvoltak foglalva – nevetett Edward.
-Edward – suttogtam.
– Csak féltékeny vagy – nevetett szerelmem.
-Van benne valami – motyogta Daniel.
-Adam? – kérdeztem.
-Igen? – kérdezte kissé szomorúan.
-Minden oké? – kérdeztem ijedten.
-Persze – motyogta.
-Mit csináltatok? – kérdezte kajánul Jasper.
-Alice? Nem mondtad el nekik? – kérdeztem meglepve. Miközben gyűrűmre majd szerelmem szemeibe néztem.
-Nem, de ideje, hogy elmond, nem bírom már sokáig – kuncogott.
-Emmett megkérte a kezem – mosolyogtam fel.
-Ez fantasztikus! – kiáltott fel Esme.
-És igent mondtál? – kérdezte Adam.
-Igen – csókoltam meg lágyan szerelmemet.
-Mikor lesz az esküvő? – kérdezte Lucy. – Lehetek a koszorúslányod?
-Lucy! – szólt rá Alice.
-Nem tudom kicsim, ezen még nem gondolkodtam, de persze, hogy lehetsz a koszorús lányom –
-Szuper! – sikított fel.
-Hagyunk titeket pihenni. Majd hívjatok, vagy hívünk. Puszii.
Tette le Alice a telefont, én is leraktam az éjjeli szekrényre.
-Közös zuhany? – kérdeztem szerelmem.
-Bármikor benne vagyok – lépett mellém rögtön.


Liz fürdőruhája és nyári ruha:)


Kérlek komizz!
30 komit kérek most!
És a pályázat ha valakit érdekel...:)
Köszönöm.

32 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon tetszik tök jó a fürdőruhája,végre megkérte a kezét lucy nagyon aranyos volt tiszta alice
anyja lánya na de mindegy is mégegyszer köszi a dijjat puszi grétike


.....

anett írta...

Jaj de jó összeházasodnak :D
Emmett megijedt gondolom hogy mi van ha Liz nemet mond :D
Lucyra meg rászól Alica amikor 100% hogy ő is azt akarta kérdezni :D
Amúgy jó lett gratula:D

manóó írta...

nagyoon jó rész lett!
végre megkérte a kezét.
nagyon várom a kövi részt.
pusz

Rose írta...

Szia! Nagyon jó és hosszú lett a fejezet nagyon tetszett! olyan aranyos Emmett... nagyon szép a gyűrű :D Várom a folytatást pusz Rose

demon írta...

szia ez hiper jó em végre összeszedte magát gratula
ui.:lizinek mikor lesz babája?
puszi

Bogiii írta...

jajj, nagyon jó lett, a kis Lucy tisztára mint AlicexD Jasper mióta ilyen perverz? hm...lehet hogy Emmett-kór az ragájós,és azért perverz mindenkixD
A kis Adam milyen arii...hogy milyen szomorú amiatt hogy lizék elmentek "pihenni"
Kiváncsi vok az esküvőrexD
Na folytatom majd msnen(L)
*rohan szólni hogy írt komit*
puszii

Detty írta...

Szia!
Hú, ez egyszerűen szuper lett XD
Jaj de jó, esküvő! Alice biztos alig várja, h megszervezhesse XD Meghívják Bellát is? Apropó; Bella mikor jön már vissza? Lucy tényleg olyan, mint Alice. Anyja lánya XD Adam naon édi volt, h már most hiányoztak neki Lizék! Mondd, h a szigeten sikerülni fog a baba! Jasper meg bizonyára túl sok időt töltött Emmett társaságában, és azért ilyen perverz XD
Ja, és gyönyörű a gyűrű!
Pusy: Detty

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Végre megkérte a kezét:) Tetszik a gyűrű.Várom a kövit.

Bogi írta...

Szia
Nagyon szupi lett.
A Gyűrűt nagyon imádom gyönyörű.
Alice és a fehérneműk hát igen.
Ui: remélem hamar lesz új feji.
Puszi

Evcu írta...

már megint lemaradtam 3 fejezettel :S
de már bepótoltam :D
és aide írom hogy nagyon tetszik az új rész is ;)
kár hogy ez lesz az utolsó :(
namindegy :P
várom a kövit =)
puszi xoxo

Stella L. Brandy írta...

Nagyon tetszett ez a fejezet is (mint az összes többi)
Nagyon tetszett.
ALice az ALice XD
Lucy is aranyos volt.
Várom a kövit.

Névtelen írta...

Szijja!
Nagyon jó lett a feji!
Végre összeházasodnak!XD Nagyonn várom már az esküvőt...Nagyon aranyosak a kis Cullenek, imádom őket
Kicsit sajnálom, hogy levetted a képeket oldalról.Hogyhogy levetted?Nem akarok tolakodó lenni ,csak kíváncsi vagyok:D
Várom a kövit
Pusszi
Kitti

Vii írta...

Szija!

Na az előzőről megint lemaradtam!
SAJNÁLOM! IGAZÁN!
Jó hosszú lett! És nagyon jó!
Igeeeeen mondta Liz Emmnek és a nyakába ugrott! XD
Annyira örülök nekik! És milyen rendes fiú Emmett!
Alice megint kitett magáért! Ő nem tudja, hogy egyszer egy ilyen fehérnemű miatt vesztek össze picit? Igaz ezt most nem Emmett erőltette!
Lucy nagyon cuki! nem is tudnék mást elképzelni koszorúslánynak!
Adam miért szomorú? Csak Lizék hiánya miatt? Vagy más is van?
kíváncsi vagyok a szigeten eltöltött napok folytatására!
NAGYON! XD

Pusszantás!

bettushh írta...

nagyon jó lett várom a folytatást :P

Névtelen írta...

de jó nekem nagyon tetszett jahh am mikor jönn már haza bella nagyon jó lenne ha együtt lenne a család és Edward se unatkoza ;D nahh mind1..várom a következő frisst
pusszi :D :D :D

Mono írta...

Szia!

nagyon jó lett ez a fejezet is és várom a következőt is:) Siess felrakni:P

puszy

Szörcsi írta...

nagyon szupii!♥♥

Névtelen írta...

Imádom, mint mindig! Alig várom a folytatást! Szupcsika! :D pussz Gabia

Névtelen írta...

Szia
Nekem nagyon tetszik ez a fejezeted is.
Remélem hamar jön a kövi is .
Puszi

Névtelen írta...

Szia
Szerintem nagyon szupi lett.
Puszika
Netti

Wyyy írta...

đóriii!!!
Imádtam..olyan cukik együtt(=
Adam úgy szereti Lizt már mintha a pótmamája meg a nővére lenne egyben...komolyan=)
Em megkérte Liz kezééét...JUPIIIIIII
Siess a kövivel csajszii
Imádtam

puszillak♥

wyyy(=

вяιɢιкє*O_o írta...

Szija:D
Hűű.. nagyon jólett!:D
Nagyon várom a folytatásst.^^
puszii.:D

Névtelen írta...

Szia
Nagyon király .
frisset gyorsan
Pux Brigi

Névtelen írta...

Szió
Emmet a kedvencem hát nem is tudom miért. XD
Léci hozd gyorsan a kövit.
Puszó
Iza

Névtelen írta...

Szia
úgy imádom ezt a törit is mint a másik ketöt is remélem gyorsan tudod hozni a kövit már nagyon várom.
Pusz
Sára

Névtelen írta...

Szia imádom egyszerűen fenomenális lett.
Puszika
Zita

Névtelen írta...

Szia
Egy ilyen szigetre én is elmennék főleg egy ilyen istennel mint Emmet
HMmmmmmmmmmmm....
Puszi
Adri
Ui:várom a kövit.

Névtelen írta...

szia! :)
imádom a törid :D
meglepi nálam : http://www.the-wolf-life.blogspot.com/
puszi : billah :)

Unknown írta...

Szia.Nagyon jó lett a feji.lucy olyan édes volt tiszta anya.Le se tagadhatná hogy Alice az anyja,és Adam is olyan édes volt,hogy már hiányolta lizéket.Edward és Jasper túl sokat töltöttek Emmettel "szerintem.:ez csak az én szerény véleményem."A gyűrű nagyon szép.Egyszóval nagyon jó lett.Nem akarok bunkó lenni,se megsérteni,de miért vetted le a képeket?

Névtelen írta...

Szia
nagyon jó lett remélem még ma jössz a kövivel .
Pusz
Betti

Vivi írta...

Csak most...de eddig nem volt jó.:D
Nagyon jó lett:D
Siess a következővel*-*
Vivi

Névtelen írta...

nagyon jó lett nekem nagyon tetszik
Bella mikor megy haza azaza a Cullenékhez olyan jó lenne ha eggyütt lennének már ! nahh mind1
várom a kövit
szijahh