BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 12., csütörtök

Jó úton - Babák


Sziasztok! Itt a várva várt fejezet! Holnap csak késő este tudok bármivel is előrukkolni..:/ De mivel kicsit mérges vagyok 30 komit kérek.. Ha holnap estére nem gyűlik össze akkor nem lesz feji.:/ HA igen akkor is csak este, mivel nem leszek itthon:) .Jó olvasást, puszi, đóri.:)
ui.:Ő itt Daniel Hale és lejjebb pedig Lucy Hale;)

54. fejezet -Babák
Alice szemszöge
Már három hete az új házunkban lakunk, utálom, hogy nem én rendeztem be a szobánk, nem a szobát utálom, hiszen Liz pontosan olyanra csinálta, mint ahogy kitaláltam, de hiányzik a pörgés… Egész nap ülök, és tényleg úgy nézek ki, mint egy bálna. Carlisle szerint már bármikor megszülhetek… Az én terhességem durvább, mint Esmének, hiszen két kis manó van bent, de már most imádom őket.
Nagy nehezen eldöntöttük a neveket. A kislány Lucy, a kisfiú pedig Daniel.
A gyerekszobát is megcsináltuk, közös szoba lesz nekik, a látomásom miatt. Mert helyileg bőven elférne, Liz és Esme kitettek magukért, ez a ház óriási. Bár most hárommal többen leszünk, sőt még ha Emmették is összehoznak egy picit – nézetem az említettre, aki szerelme derekát ölelte szorosan.
Adam már öt évesnek tűnt, de szellemileg már nagyon előre járt. Hibátlanul olvasott és írt, persze volt neki mit tanulnia. Látszik, hogy Carlisle vére folyik benne – mosolyogtam-, hiszen ez rá vall.
Most is épp Carlisle Adamot oktatja, minden nap pár órát tanulnak, szóval lassan Adam értelmesebb lesz, mint mi.
Edward kuncogni kezdett.
-Héé, ne nevess ki – grimaszoltam Edwardra.
-Bocsi… - mosolygott.
Következő pillanatban egy nagy reccsenés és fájdalom.
Mindenki rám kapta tekintetét, és már fent voltam Carlisle rendelőjében.
-Bemegyek – hallottam meg szerelmem hangját.
-Jasper megbeszéltük. Kint maradsz – szólt hangosan Liz. – Emmett és Jerry veled megy.
-De… - kezdte bele az új mondatba.
-Egy óra múlva gyertek vissza – jelentette ki Liz.
Következő pillanatban nagy csattanás, majd morgás.
-Semmi bajom – mondta Liz.
-Carlisle kezdjétek el Edwarddal, mindjárt jövök – suttogta barátnőm.
Valaki megfogta a kezem.
-Semmi baj Alice – suttogta Esme a fülembe.
-Mi történt? – kérdeztem csukott szemmel.
-Semmi gond, Jaspert elviszik az erdőbe, a véred miatt – suttogta fülembe.
-Alice, nem fogsz érezni semmit. Beadok egy nagyon erős altatót, mire felkelsz kint lesznek és vámpír leszel – motyogta Carlisle.
-Itt vagyok – jött be Liz a szobába.
-Lizi – suttogtam. Mellém lépet és csak annyit mondott. – Én előbb látom őket, mint te – majd kacagott. Kicsit oldotta bennem a feszültséget, barátnőm pozitív hangulata. Majd elaludtam.
Edward szemszöge
-Szike – suttogta apám, már léptem volna oda adni neki, de mér Lizi megtette. Lizi? Szike? Múltkor sem voltam itt, akkor is megoldották.
-Mindenki hagyja abba a lélegzést – mondta Liz, mikor kicsordult az első vércsepp.
Alice vérének illata, fantasztikus volt. A méreg összegyűlt a számban, a testem megfeszült.
-Edward. Ő Alice, nem fogsz inni belőle. Nem mehetsz ki szükség van rád – mondta idegesen.
Csak bólintottam. Pár percen belül egy baba kint is volt, szegény irtózatosan sírt.
-Kisfiú – adta át Carlisle Esmének. Majd pár másodperc múlva egy még sírosabb baba. – Kislány – ő pedig Lizi kezében landolt. Minden tiszta vér volt, az ágy, a párna sőt még a földre is csöpögött.
Carlisle összezárta húgom hasát majd megnyalta. Hogy áll ellen a vérnek?
-Semmi baj kincsem - hallottam meg Lizi hangját. A két baba pedig csak visított.
Körülbelül negyed óra után Esme és Lizi sétáltak ki a két kicsivel.
-Carlisle – adta át neki Lizi. – Mennyetek le a nappaliba, elrendezem Alicet.
A babák csak sírtak és sírtak.
-Carlilse ez normális? – kérdezte Vani apámtól.
-Előfordul – suttogta mosolyogva.
Jasper szemszöge
Nekimentem Liznek, aki karjával megragadta a tarkóm és kilökött a szobából. Emmett morogni kezdett, de csak Alice fájdalmára tudtam gondolni, ott akartam mellette lenni.
- Semmi bajom – mondta Liz az arca vörös volt, a szemöldöke felszakadt. Így megütöttem volna?
-Carlisle kezdjétek el Edwarddal, mindjárt jövök – motyogta Liz, majd tolni kezdett kifelé. Én pedig csak morogtam és morogtam.
-Bemegyek, nem állíthatsz meg – suttogta, majd visszaléptem a lépcsőn. Következő pillanatban, már Lizi keze fogták a kezem és húztak maguk után. Bármennyire kapálóztam, nem értem vele el semmit.
-Üsd meg – suttogta Lizi. A következő pillanatban egy nagy csattanás töltötte be az erdőt. Az arcom és Emmett öklének találkozása. Kitisztult a kép, nem mehetek be, hiszen megölném, kiszívnám a vérét.
-Jasper Hale, itt maradsz a seggeden. Jelzem ha jöhettek – mosolygott a végén, majd beszaladt a házba.
-Sajnálom, nem akartam megütni – suttogtam pár perc múlva.
-Ez volt az első és az utolsó – morgott, de nem nézett rám.
-Sajnálom – suttogtam magam elé bámulva.
Emmett rettentő dühös volt, és megértettem.
-Téged is meg lehet érteni – motyogta, miközben belerúgott egy kőbe, ami vagy száz méterrel arrébb landolt. Teljesen meglepődtem fivérem viselkedésén, hiszen ő régen nekem jött volna már. Sőt talán én is neki mentem volna, ha ő üti meg Alicet.
Szerelmem bent szenved én meg, itt dekkolok. Bent kéne vele lennem és fognom a kezét.
-Nyugi nem lesz baja – fogta meg Emmett a vállam.
Emmett teljesen megváltozott, állapítottam meg.
Pár percig csendben ültünk és hallgatóztunk, majd babasírást lehetett hallani, majd még egyet.
-Várjunk még – húzott vissza. – Lizi majd szól – suttogta.
-Oké – ültem vissza.
A babák már a nappaliban voltak, de Alice sehol sem.
-Jöhettek – nyitódott egyszer csak az ajtó.
-Alice? – kérdeztem rögtön.
-Pár perc és magához tér, nyugodtan menny fel – mosolygott. – De előbb nézd meg őket – mutatott anyám és apám karjaiban tartott babákra. Sokkal kisebbek voltak, mint Adam anno, de egészségesnek tűntek. Csodálkozva bámultam a szőke hosszú hajú, csokoládébarna szemű kislányt, aki nyújtózott felém Esme karjai közül.
Lassan oda léptem hozzá. Esme pedig kezembe nyomta, fogalmam sem volt, hogy kell fogni, de valahogy természetesen jött belülről.
Szorosan hozzám préselődött.
-Felmegyünk Alicehez – suttogtam. Majd lassan megindultam felfelé.
Lucy szemszöge
Nagyon szép volt az a néni, aki fogott. Úgy sejtettem ő lesz a nagymamám, mosolygós arcát vizsgáltam. Éreztem, hogy hamarosan megpillantom azt, aki nagyon fontos nekem. És akkor egy szőke férfi lépett be az ajtón és engem és a bátyámat bámulta. Ő lesz az apukám… Vigyorogtam szélesen, majd kinyújtottam kezeimet felé. Lassan felém lépett majd megölelt én pedig hozzábújtam mellkasához.
A bátyám, a másik szőke férfi kezében mosolyogva vizsgált minket.
-Felmegyünk Alicehez – suttogta apu, majd elindult felfelé.
Egy nagyon világos szobában, feküdt egy gyönyörű lány. Elég fiatalnak nézett ki.
Leültünk mellé, majd megfogtam a kezét.
Pár perce mozdulatlanul ültünk.
-Ő az anyukád – mosolygott apu. Én csak szélesen elvigyorodtam.
Éreztem, hogy pillanatok múlva megölel és így is lett.

Edward szobája:

Liz és Emmett szobája, abban más, hogy van fésülködő asztal és polcok..

Alice és Jasper szobája:
Esme és Carlisle szobája:
Konyha:

Adam szobája sötétkék, az egyik sarokban egy L alakó asztal, laptoppal. Egyik oldalon könyvespolc, egyik sarokban pedig egy fa ágy. Két óriási ablak van az ágy és az asztal között;)

Lucy és Dani szobája, világoszöld színű. Két fa ágy, az egyiken kék, a másikon rózsaszín takaró. Egy-egy éjjeliszekrény.. - Lucynek rózsaszín, Daninak kék-. Polcok az ágyak felett rengeteg plüssel.

Ne felejtsetek komit írni!

33 megjegyzés:

Nikuska94 írta...

Szia!
Nagyon vártam már ezt a részt! Alice a kedvencem. De a legjobb Lucy szemszöge volt! :D Imádtam! Várom a következő fejezetet! :)
Puszi!

Szelena írta...

Szia!
De jo!!! nekem eszembe se jutott volna Lucy szemszögemböl irni, de nagyon tetszett. Varom a folytatast.
Puszi Szelena

Ui.: Az kezetes hibakert bocsi, csak ausztriaban vagyok es ott nincs ekezetes e es ekezetes a. Remelem meg ertettetek a betuket, amikre utaltam. Plussz hosszu betük sincsenek, csak ü es ö. Megegyszer bocsi. :S:$

Vivii írta...

Hali!

Hát igen, szerintem már mindenki tényleg ezt a részt várta:D
Alice-nek tényleg elég nehéz lehetett. Hisz a kicsik miatt tényleg nem igen csinálhatott semmit sem, főleg nem akkora pocakkal.
Jasper megütötte Lizt?:O Ezt azért nem gondoltam volna róla. Főleg, hogy mindig higgadt és megfontolt. Csoda hogy Emmett nem ment neki azonnal. Na de remélem, hogy majd valamivel kiengeszteli Lizt, hiába nem haragszik rá.
Ledöbbentem mikor megláttam , hogy Lucy szemszög is volt. Anyám, ez a csaj:D Tiszta anyja:) Na akkor ő most megérzi a jövőt?:O
30 komi? Hát rajtam ne múljék. Most viszont nem leszek egy darabig, de remélhetőleg vasárnap este már leszek. Addig is vigyázz magadra és hozz szépen pár fejezetet:)
pusz, Vivii

Rosalie írta...

Szia(:
nagyon jó lett ez a rész is(:
a kicsik olyan cukik:D
meglepődtem hogy Lucy szemszöge is volt de tetszett kiváncsi vagyok hogy mi lesz a kicsiknek a képességük..:D tuti hogy valami frankóóD:
nagyon várom már a frisst:D
puszi,Rosalie

manóó írta...

nagyon jó rész lett!
ennivalóan édesek a babák.
ügyesen összehoztad.
nagyon várom a frisst, rem mki belead apait-anyait és meglesz az a 30 komi :)
puszi

Wonnie írta...

Wow!
Nagyon jó lett!
A kicsik annyira cukik!
Sztem a kislány Alice képességét örökölte valamilyen szinten...
Mikor lesz már Emmett+Lizi baba???XD
Puxa

Bogiii írta...

Szupii lett:)
Végre megjöttek a kicsik:)
És Lucy tök cuki, a szemszöge tök jó lett, és tök jó ötlet volt írni egy Lucy szemszöget is;)
Na megyek fárasztalak msnen tovább:)
puszii^^

Nessie Crowley írta...

Szia
Most értem nemrég haza Szegedről felnéztem hogy volt-e valami?... xD
Egy húzóba elolvastam mind a 4. fejezetet :D
Jaj,nagyon jók lettek,Emmett hogy türtőztette magát hogy meg ne üsse Jaspert,szerencséje volt :D
És a babák nagyon édesek,Lucy meg mint a drága édes hugim kék szem szőke haj,előttem olyannak nyilvánul meg :D
Na szóval imádunk hogy ennyi fejit hozol mindig.... :D
Puszi
Nessie

Becca Blackburn írta...

Szupi lett! Telsesen megdöbbentem, hogy mennyire értelmesen gondolkodik Lucy. Biztos az anyja képességét örökölte valahogy...
Remélem összegyűlik a 30 komi, és kapunk holnap frisst! Am lehet több komit írni?xD
Pux;
Reby

Adrienn írta...

Jujj de cukik a babák! Áhh nem lehet velük betelni... de mondjuk nem csak velük xD
Nagyon jóó lett :D Áhh ez egyszerűen fantasztikus.
Bocsi mást nem tudok írni, ez a fejezet olyan brutálisan jóó lett, hogy meg sem tudok szólalni :D xD
Puszi Adree

Névtelen írta...

Alice szegény keljen fel :D De aranyos volt Jasper: Ő az Anyukád :$
Én megértem Jasper-t alapból Alice-val akart lenni főleg hogy érzi Alice fájdalmát :S
Várjuk a következő részeket :d Most már csak kéne Emmett-Lizi baba :D

Bogi írta...

Szia
nagyon jó lett .
Olyan aranyosak a kis babák Lucy és Daniel .
Remélem összegyülik a 30 komi holnap estig
Puszi

demon írta...

szia ez olyan jó végre itt vannak a babák és a nevük is csodás gratuláálok jazz remélem megbánta hogy lizit megütötte
puszy

Vic írta...

lucy szemszög de cuki
jajj és daniel imádom ezt a nevet huhúú és jazz megüti lizzt mi van itt?!
megint alkottál és nagyon cukik a picik!!!
hé csajszik komikat összehozni
puxyVIC

Evcu írta...

Lucy imádni való :D
behaltam a gondolatain ;)
nagyon jó lett :)
várom a kövit =D
puszi xoxo

gicus19 írta...

Szupi feji lett:D
Lucy nagyon édes:D És Jaspert is szeretjük:D
Várom a kövit:D
puszi

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Nagyon aranyosak a babák.Remélem most már hamarosan Lizék jönnek.Várom a kövit.

Névtelen írta...

sziaa:))
uhuhuh nagyon várom h mi lesz a képességűk:)
nagyon tetszet a lucy szemszög:)
kiváncsi leszek h lesz e lizéknek is baba meg meg mikor jön haza bella?? h és nessiéék?:// eggyütt a nagy család...:/ bár liz megmodnta h már a cullenék a családjaa:/ d hát még is nessi.. mind1 nagyon jó lett:)
pusz .lexi

Névtelen írta...

de aranyos név ez a lucy és milyen okos tuti lesz képessége imádom olyan aranyos bocs csak ennyit tudok irni de nagyon üüüüüügyi vagy

Névtelen írta...

Szia nagyon jó lett ,én is kíváncsi vagyok hogy mik a képességeik ,meg hogy mikor lesz kis Emmett?

Névtelen írta...

csúcs most hogy lejjebb mentem láttam a képességeket nagyon tutik puszi mindenkinek Böbe .....az előbbi is én voltam csak még álmos vagyok nem írtam óda

Névtelen írta...

sya
nagyon szuper lett:)
várom a kövit
puszi:Lily

Detty írta...

Szia!
Bocsi, h az előzőhöz nem írtam, de úgy látszik, mindig lemaradok XD Az előző is, meg ez is extrahiperszuper lett XD A legjobb rész Lucy szemszöge volt! Júúújjj, Lucy olyan édes! És Jasper is olyan cuki volt, h hirtelen nem is tudta, h hogyan kell fogni a babát! Imádom őket! Légyszí', siess a kövivel! (Persze csak ahogy tudsz)
Pusy: Detty

Vii írta...

Szija!

Annyira örülök, hogy megszülettek az igazi Hale ikrek! :)
Szép a nevük! És mennyire aranyosak! Sírós kis babák!
Lucy már most nagyon okos! És naná, hogy vannak képességek. Daniel képességével tudnék mit kezdeni! Bejövős. Persze Lucyé is.
Uhh azért Jasper túl lőtt a célon! Na persze őt is meg lehet érteni, de akkor se bántsa már! Liz csak jót akar! És tényleg nagyon meglepő, hogy Emmett nem támadott rá! Azt hittem helyből kivágja az ablakon, erre csak egy pofon és az is csak azért, hogy magához térjen!
Szegény Edward... nem igazán érezte, hogy szükség lenne rá. Sajnálom! Biztos hiányzik neki Bella! Rossz lehet egyedül! Hozd haza minél hamarabb.
Most akkor meglesz a nagy szigetelés? :P Rem megy Liz és Emm! Most már jó lenne ha kettesbe lehetnének, alig várom már a lánykérést és talán a környezetváltozás is jó tesz nekik és összejön a kis apró talpú! *nagy boldogságos sóhaj*
Mellesleg jók lettek a szobák! Emmettéké tetszik a legjobban, olyan jó színes.
Imádtam ezt a részt! Extra jó lett!
Majd érkezem a kövikre!

Pusszantás!

Névtelen írta...

szijja:D:D

fúú ez a fejit már nagyon vártam nagyon jó lett:D:D
ahogy néztem elég érdekes képességeik vannak lucynek,és danielnek.én még arra lennék kiváncsi h liziéknek ugye lesz babája annyira jó lenne*.*
na várom a kövi fejit!!siess!!
lexi

Süti írta...

ohhh..most is csak ismételni tudom magam!! fantasztikus lett!!!:D:D
..és olyan aranyosak lehetnek:):)
..hát, hogyha 30 a komi határ, akkor valami miatt nagyon mérges lehetsz:S
..de valahogy csak összejön:D
várom a folytatást:D
pussz:Süti

Trixi írta...

Szia!
Nagyon nagyon sajnálom, hogy eddig nem írtam komit, de kórházba voltam két hétig.
Na de a fejezet valami fantasztikus. Olyan jó hogy elköltöztek, és a házuk se semmi. A babák olyan aranyosak. A képeknek nagyon örülök. Lucy olyan okos és olyan édes lehetett Jasper karjaiban. ^^ Sok sikert. És most már megint fogok írni komit.
Puszi

NessiVolturi írta...

szija Đóri:) Látom megszülettek a Alijas gyerekek xD :D a nevük is tök cukor:D és a képek is! a fejezet is klassz ez a szülés nem volt horror:Dfrisst!!!

Névtelen írta...

szia!
Bocsi h most irok elösször de csak 4 napja találtam rá a Blogra!! nagyon jó a történet, IMÁDOM!!!! És a picurok...áááá......nagyon cukik!!!!Várom a kövi fejit!!!
puszi
Evi

Rose írta...

Oh, de jó! Nagyon aranyosak! És a pici látja a jővőt de cuki! Nagyon várom a folytatást puszi Rose

kalulu írta...

Szia!
Olyan aranyosak a babák!
Lucy annyira cuki!
Remélem Jasper hamar belerázódik az apaszerepbe!
Mikor jön már az Em/Liz baba?
Siess a kövivel!
Puxx

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon de nagyon jó lett a fejezet.
Annyira cukik a babák és én mindig is gondoltam hogy Jasperből jó apa lesz és így is lett.Annyira aranyosak lehettek ahogy a baba hozzá bújz Jasperhez.Olyan jó lehet ekkora családba élni és az hogy így támogatják egymást.Én már alig várom hogy Liznek is legyen gyereke.Elképzelem ahogy mondjuk mindenkinek(Edward-Bella,Esme-Carlisle,stb)hasonlo koru gyereke van és a fiúk meg elviszik őket sétálini,jópofa lenne ahogy a 4 fiú tolja a babakocsikat.Na mindegy szóval a fejezet FANTASZTIKUS lett.
Puszancs Zizke.

Wyyy írta...

Szia!
Wíííííííííííííí...na most én pattogok a széken mint a gumilabda =P
Annyira jó lett.....jó meglehet Jazzt is érteni..de azért kicsit túlzásba esett..és Edward?!...miért nem hallgatott rögtön Lizire?!
nagyon aranyósak a kicsik
nagyoooooooon tetszett a fejiiii
siess a kövivel

puszillak♥♥

Wyyy(=