BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 18., szerda

Minden féle: pályázatok, képcsere, köszönet.


Itt is vagyok!:D

Szóval egy pályázat félét indítok el, vagyis nem egyet.:)
Mivel rengeteg az olvasó és gondoltam kis aktivításra még számíthatok így suli előtt két héttel - tudom, ne is mondjam:( -.
1. Manip pályázat! Jó kép szerkesztők ide! Emmett - Liz / Kellen - Kristen/vagy Cullen család, a plusz tagokkal képekre lenne szükségem.:) Bármilyen lehet, ölelkezős, sütiis -X) - vagy tőlem bármilyen! - kérlek csaj sajáttal jelentkezz!! -
2.Videó kereséses pályázat! A blognak szeretnék egy videót, lehet saját készítésű vagy youtubon talált is. Remélem értitek mire gondoltam:).
3.Idézet kereséses pályázat! Akik imádják az idézeteket küldjenek párat, találjuk meg a legjobbat a történetnek! Akár külön könyvenként!
4.Szabad pályázat! Bármi, ami téged a történettel összekapcsol, ami emlékeztet rá. Pl. zeneszám, smile vagy mit tudom én:D.

Lehet baromságnak hangzik, de szeretném:D.
És mit adok ezekért?
Minden résztvevőnek: egy fejezet egy nappal előbb, mint felkerül a blogra. Aki nyer azzal meg megbeszélem. Valamint ő 2 fejezetet kap meg hamarabb! -minimum 4 nyertes lehet! -.

A pályázat mostantól tart 2 hétig (szeptember1-ig), ezeket díjazom! De bármikor küldhettek én csak örülök neki és hálás fajtából szalasztottak.:)
Elérhetőség: nyuszipuszi14@citromail.hu - ide küldjétek a dolgokat köszi;)

Akkor folytassuk:D Pár percen beül, kicserélem Lora képet, tudom már épp itt az ideje. Miért is? Mivel az arca megváltozott!! Tudjátok autó baleset meg ilyenek...


Köszönöm a komikat még ezerszer lányok! Nagyon örülök, hogy vagytok nekem!*törölgeti a szemeit.*

1 megjegyzés:

demon írta...

Az élet viharában a barátok a szivárványok!
ezt gondoltam idézetnek ha tetszik
puszi