BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 7., szombat

Jó úton - Család

Sziasztok lányok! Itt a fejezet..:) Köszönöm a komikat és nem értem, hogy miért csak akkor tudtok ennyit írni ha komi határ van..:O Mivel sok komit szeretnél ehhez kell folyamodnom, nem tudom ma lesz a még egy fejezet. Mivel ez is hoszabb lett és az előző is. DE 20 komi alatt nem rakok fel sem, sem holnap. ÉS figyelem, a 20 komi nem azt jelenti, hogy rögtön fent a feji, hanem, hogy csak akkor rakok fel frisset ha megvan. Lehet összegyűlik tíz percen belül, attól nem lesz a wordömbe egy négy oldalas fejezet.. Remélem értitek.:D Szeretlek benneteket. Puszi,đóri

48. fejezet - Család
Lizi szemszöge
Lassan felbontottam a levelet, a többiek Edwardot kérdezgették. Fél füllel hallgatóztam.
Kedves Liz! Nagyon sajnálom a múltkorit, igazságtalan voltam. Igazából rettenetesen bántott, hogy min mentél keresztül… Az emlékeid, nagyon felkavartak. És sejtem mit éreztél. Annyi mindenen kellett keresztül menned, miattam. Mert nem voltam ott, annyira sajnálom. Könyörgöm egyszer bocsásd meg nekem. És tudom egyszer csak beállítok és beleszólok az életedbe. Sajnálom. Igazából lehet, hogy magamnak nem bocsátottam meg… Köszönöm, hogy felnevelted Nessiet és csodás ember lettél kicsim, irtó büszke vagyok rád. Emmettel, amit tettem nagyon durva volt. Atyám, hogy lehettem ennyire agresszív. Talán másmilyen fiút képzeltem neked, talán nem egy Emmettet. Szeretem Őt, mint bátyámat, csak neked másmilyet akartam. Nem is tudom milyet, talán egy Edward kettőt, de te nem olyan vagy, mint én és nem is olyan férfire van szükséged. Nagyon különleges vagy, mindenki szeret téged és azért, mert számíthatnak rád. De, nem kell, hogy mindenki szeressen. Legyenek azok az elsők, akiket szeretsz. Pl.: Emmett. Látom a szemetekben, hogy szerelmesek vagytok. Annyira örülök neki Liz, annyira jó boldognak látni. Sajnálok mindent. Szeretlek, nagyon. Puszi, anyu.
Mindenki engem nézett, csak most vettem észre, hogy csöpögnek könnyeim.
-Semmi bajom – mosolyogtam.
-Valami rossz hír? – kérdezte Esme, túlságosan ismert.
-Nem, csak bocsánatkérés – suttogtam.
Esme arcára mosoly csúszott. Boldog volt, hogy nem kell csalódnia anyámban? Lehet.
-Lizi. Mi a baj? – ült fel ölembe Adam.
-Semmi, csak az anyukám írt – mosolyogtam.
-Neked van anyukád? – tágult ki a szeme. – Vagyis nem Esme az? – nézett anyukájára.
-Nekem Esme a második anyukám – simítottam végig haján.
-De akkor nem vagy a testvérem? – ijedt meg.
-Vérszerint nem, csak bent – tettem kezem a szívére.
-Szerencse – mosolygott. Majd fülemhez hajolt és suttogni kezdett. – Mert te vagy a kedvencem.
Mindenki kacagni kezdett a nappaliba.
Edward furán vizsgált.
-Minden oké? – kérdeztem gondolatban. Mire értetlenül bámult, majd bólintott.
-Héé, ne kommunikáljatok már így. Nem értek semmit – játszotta a sértődöttet szerelmem.
-Em, nem vagy egyedül – mosolygott Adam.
-Titok – vigyorogtam.
-Nem ér – húzta meg a hajam Adam.
-Héé – nevettem. – Nem vagytok éhesek? – néztem Alicere, majd Adamra.
-Én igen! – szaladt a konyhába Adam.
-Mi is –simogatta hasát.
-Mit kérsz? – álltam fel Emmett karjaiból.
-Csirkét – mosolygott Alice.
-Oké – nevettem.
-Csak nem itt akartál hagyni – nevetett Emmett, majd sétált utánam.
-Bocsi – kuncogtam. Majd megfogtam a kezét és szaladtam a konyha felé.
-Azt hittem sosem jöttök – mosolygott Adam, miközben apró ujjaival ütemesen dobolt a pult szélén.
-Oké, oké. Itt vagyunk. Mit kérsz Manó? – nézetem rá mosolyogva.
-Öhm, megkostólhatom azt, amit Alice eszik? – nézett rám boci szemekkel.
-Persze, de nem biztos, hogy eltudod rágni… - mosolyogtam.
-Már van fogam – tátotta el a száját.
-Tényleg – nevettem. Kivettem a hűtőből a csirkét, majd kibontottam a csomagolásból. Emmett kezébe oda nyomtam a krumplit.
-Emmett csinálja?! – nézett rám hitetlenkedve Adam. – Akkor én nem eszek inkább – suttogta.
-Köszi, öcsi, ez nagyon jól esett – nevetett Emmett.
-Emmett jól főz ám – kacsintottam Adamra.
-Te ettél a főztjéből? Csak nem beteg vagy Lizi? – nevetett.
A nappaliból is nevetés hallatszott.
-Segítesz? – néztem rá mosolyogva.
-Fel sem érem a pultot – nevetett. Előhúztam egy széket és rá állítottam. – Így már más.
-Ez most meg – nyomtam a kezébe a zöldséget.
-Oké – vigyorgott. Majd kinyitotta a csapot apró kezével és mosni kezdte.
Esme közben mögénk settenkedett és csinált pár képet.
-Ez nem ér – nevetett Adam. – De ugye nem fogjátok bekeretezve a polcra tenni – nézett ijedten Esmére.
-Ezzel fogják kitapétázni a házat. Szóval nyugi öcsi, semmi extra – nevetett Emmett. És már egyre gyorsabban ment neki a krumpli pucolás.
-Emmett te? – jött be nevetve Edward.
-Krumplit pucolok – húzta ki magát szerelmem. – Szeretnéd kipróbálni?!
-Nem, inkább nem – nevetett Edward.
Fél óra már a sütőben volt a csirke a petrezselymes krumpli pedig ez egyik tálban.
-Szép munka volt fiúk – pacsiztam le Emmettel és Adammal.
-Remélem finom is lesz – szemezett Adam a sütőben lévő csirkével.
Esme vagy ötven képet készített. Persze nem bántam, hiszen Adam nagyon gyorsan nő.
Már a nappaliban ültünk, én éppenséggel Emmettel beszélgettem, Alice és Jasper baba neveket vitatták meg. Esme, Carlisle és Adam pedig játszottak. Edward meg – kerestem Edwardot a tekintettemmel. – Minket nézett, mikor arcába néztem mosolygott és csak most vettem észre, hogy telefonál.
Majd kocsi közeledett. Mindenki érdeklődve bámult fel.
-Adam és Alice szerintem mennyetek fel – suttogtam.
-Ó a fenébe – hallottam meg nővérem hangját. Majd kopogást.
-Nem mondhatjuk meg a falkának –suttogtam. – Mennyetek fel. Adam maradj fent, oké? Max egy óra – kacsintottam rá. Majd az ajtóhoz siettem.
-Lizi! – vetette rám magát Nessie. Atyám, mi a franc van?
-Valami baj van? – kérdeztem félve.
-Nem, csak gondoltam meglátogatlak – mosolygott zavartan.
Nappaliban leültünk,majd minden féléről csevegni kezdtünk. Emmett és Edward lent maradt velem, többiek fent voltak.
-Amúgy a többiek? – állt meg a magyarázásban nővérem. Valószínű zavarban volt, akkor szokott ennyit beszélni.
-Tudod Alice és Jasper – vigyorgott kajánul Emmett, mire Nessie elpirult.
-Esme? – váltott témát.
-Elég sok a munkája – suttogtam.
-Aham. Olyan furák vagytok. Minden oké? – nézett rám azzal a vizsgálgató szemeivel.
-Persze – mosolyogtam. – Jacobékkel minden oké? – váltottam témát.
-Igen. Emily olyan gyönyörű kismama – mosolygott. – Minden héten elszoktunk menni fürödni, a falka és a bevésődések, ha gondolod majd lejöhetnél.
-Nem akarok kilógni a sorból – mosolyogtam.
-Samnek és Quilynak sincs párja nem kell aggódnod.
Igen, pont Sam társoságára vágyom.
-Öhm tényleg, Jared Lux párossal mi van? – kérdeztem vigyorogva.
-Minden oké, csak Jake néha kikészül. Tudod, nem egyszerű végignézni a fiú szemszögéből, hogy smárol a húgával – vigyorgott.
-Értem. És Jonah, vele mi a helyzet? – kérdeztem vigyorogva.
-Nő, mint a gomba – mosolygott. –Atyám, nekem mennem kell – nézett az órára. – Jake már vár… - mosolygott.
-Azt hiszi megettünk – nevetett szerelmem.
-Valami olyasmi – kuncogott nővérem. Egy puszit nyomott az arcomra majd kiment.
Vártunk még elhajt, majd kifújtam a levegőt.
-Emmett végre volt haszna a sexmániádnak – nevetett Edward.
-Köszi – ölelt át hátulról.
-Mindenki, ha tud jöjjön a nappaliba – suttogtam.
Pár perc múlva Alice kivételével mindenki itt volt.
-Szerintem el kell költöznünk –néztem a körbe.

21 megjegyzés:

demon írta...

szia gratulálok
imádni való feji és lizzynek igaza van jobb ha elmennek így a falka sem bánthatja őket
puszy
ui.:1ő

manóó írta...

nagyon jó rész lett! ügyesen kijátszották Nessit :)
a költözéssel én is egyet értek. Liznek biztos nehéz lesz elbúcsúzni Nessitől, bár ő elég jól el van a falkával :))
kíváncsi vok a kövire. :))

Vivii írta...

Hali!

Mi? Költözés??!:O
Bellától jó próbálkozás volt ez a levél. Csak hát, előbb kellett volna gondolkodnia és akkor bocsánatot sem kellett volna kérnie a lányától. Adam annyira aranyos volt, mikor azt hitte, hogy vér szerint is Liz a testvére.:) És Edward miért nézte furán Lizt?:O Ezt nem értem. És a fiúk besegítettek a főzésben? Ez érdekes. A végén mindenki remek szakács lesz, hála Liznek:D
És Edward kivel telefonált? Gondolom Bellával , nem?
Ch, Nessie-től hányingerem van, de tényleg. Minek a francnak ment oda jópofizni? Nem értem. Na mindegy.
De ilyen véget írni. Anyám.
De a költözés jó ötletnek tűnik, nagyon is.
pusz, Vivii

Bogi írta...

Az a levél Bella végre belátta hogy mekkora marha volt.
Adam ő a kedvencem anyira édes ahogy mondta Lizinek hogy te vagy a kedvencem.
Ez egy szép fejezet volt.
Ui : Nagyon de nagyon várom a kövit.
Pusz

Névtelen írta...

Szia!
A fiúk besegítenek a főzésbe, akkor hozzám is jöhetnének olyan aranyosak.
Nessire most jön rá a békülhetnék
na mind1 , de miért kell elköltözniük? Azért mert a farkasok bántanák őket? Biztos. ezt jól megbeszéltem magammal.
Várom nagyon a következő fejezettet.
Puszi

gicus19 írta...

Mi? Miért kell elköltözniük?:O
Mi van?:O
Nagyon tetszett a rész:d
Várom a folytit:D
puszi

Szelena írta...

Szia!
Komoly az a költözés dolog? Mi lesz akkor Nesszivel és Lizivel? Ó jaj. Na ezzel most jól bekavarnál a tesóknál! :P Szupi egy rész lett! Várom a folytatást.
Puszi Szelena

Névtelen írta...

Ohh,szép volt a levél amit "Bella" írt :D! Remélem nem fognak elköltözni... Várom a folytatást puszi Rose

Detty írta...

Szia!
Váó! Tök jó, h hazaküldted Edwardot! De ez a Nessie - féle látogatás nem sikerült vmi jól... Am miért támadná meg a saját testvérét Liz? Miért félt ettől Jake? Az viszont jó ötlet, h elköltöznek; naon nem bírom farkasokat...
Puszy: Detty

Névtelen írta...

nagyon tetszikk hogy alice-nek ikrke lesz.tök jó hogy adam imádja lizt de mondjuk én úgy tudtam lux nem embryvel hanem jereddel jött össze...
De nem értem miért kell elköltözniük,végül is lehet a falka miatt de mondjuk nem szegtek szabált.Nagyon izgalmas ez a fejezet is és minnél hamarabb ragd fel a frisst mert elvonás tüneteim lesznek!XD Olvasásshiány

puszi.grét

Wyyy írta...

Hali đóri!
heeehhh..nagyooon jóóó
Adam tök okos...
de nem értem miért nem tudhatják meg h babák vannak a Cullen családba?!
na mindegy majd az is kiderül...remélem=P
Liz ahogy látom már nem úgy szereti Nessie-t mint régen...valamilyen szintem meg is értem...
Háhh...bocsánat kérés..-.-"..de ez nem jelenti azt h meg nem történté kell tenni a dolgokat..
Hehe a nagy szakácsok alkottak(=
Húúú Alice nem lehet egy egyszerű eset mint kismama=P
nagyooon tetszett(=
đóri ugye sietsz?!*bociszemekkelnéz*

puszillak

Wyyy(=

na most tudtam mit írni=P

treka írta...

mi, költözés? de...hát jó:)
annyira gyorsan nő Adam, annyira édeees<3cukormók:P
remélem lesz még ma fejezet,sok sok pusziii!

Névtelen írta...

Huu. :) Úgy örülök,hogy fent van a fejezet... Ma elég szomorú kedvem volt személyes okok miat... de amint megláttam,hogy van fent új fejezet rögtön jobb kedvem lett. :D Bellát valahogy már nem szeretem... bocsánatkérés ide vagy oda... Alig várom a kicsi Alice-babákat. :) Jacob ki fog borulni még több vámpírtól... hiába "csak" félvérek... Hátha még Emmettéknek is lesz babájuk....:DDD
Ani :)

Névtelen írta...

Szia
Úgy várom hogy Lizinek és Emmetnek is összejöjjön a baba.
Dee ez is nagyon jó fejezet lett mint a többi is.
nagyon várom a frisset remélem hamar összejön a 20 komi.
Pusz Anett

Névtelen írta...

Szia
Tök jó volt ez a fejezeted is.
Esme olyan aranyos és biztos Alice is szép kismama ként is.
Ui:nagyon várom már a kövi fejezetet.
Pusz Kira

Névtelen írta...

Szia
Nagyon jó lett remélem hamar jön a kövi mert már alig várom.
Emmet olyan édes nekem is kell egy ilyen pasi.
Pusz Evi

Névtelen írta...

Szia na ezt vártam hogy legalább bocsánatot kér ,nekem nagyon fúra hogy így viselkedik egymással a két csaj mert hát ikrek valami nagyobb érzelem kötödést hiányolok ,ez nagyon fúra így ,tényleg Adamnak nincs képessége ? Amúgy csúcs kis srác bírom hogy Emmettel beszél üdv Böbe

Névtelen írta...

Szia nagyon tuti ez a rész ,a farkasok miatt költöznek úgye ?

kalulu írta...

Szia!
Jó látni, hogy Bella belátta, hogy hülye volt!
Remélem a farkasok nem fogják őket bántani!
Siess a kövivel!
Puxx

Klodette írta...

Szia. :)

Itt vagyok és írok. ;);)
Én lettem a huszadik. ;)
Annyira tetszett. Egyszerűen fantasztikus lett ez a rész is és az egész történet is annyira egyedi.
Olyan jó, hogy Emmett a középpontban van. Ez külön tetszik. ;)
Alice bejelentése igen drámai volt, de hát azért érthető. :(:(
Hátha meg tudják úgy oldani hogy nem kelljen elmenniük.
Izgatottan várom a következő részt. :):)
Igazán érdekes és izgalmas történet.
Puszi
Klau

Névtelen írta...

szia!
nagyon jó rész lett! várom a kövit. :))