BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 30., hétfő

Földre szállt angyal.

Sziasztok lányok!
Sajnálom, hogy csak most jelentkezem pedig már tegnap délután hazaértem a gólyatáborból.
Találtam két fantasztikus barátot.:) Elsősorban Evit, és Fannit.
DE nem is ezért vagyok itt.
Képzeljétek Evi is blogol, és így ismerjük meg egymást a gólyatábor előtt egy nappal msn-en.:D
Szóval igen, és nem is akárhogy blogol az én Evim.:D
Teljesen le vagyok sokkolva, hogy neki kevesebb olvasója van mint nekem, hiszen a törije sokkal jobb, mint az enyém!!
Hajrá csajok. Mindenki tekintsen be hozzá, én imádom. - Törit és őt is(L)-

Földre szált angyal: Ez a töri az igaz elválaszthatatlan szerelemről szól egy kis természet felettivel megfűszerezve.

Frissről: szeretnék még ma összehozni egyet, amit lehetetlennek tartok, de holnap mindenkép felkerül egy hosszabb feji;)

0 megjegyzés: