BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 8., vasárnap

Jó úton - Kérdések és válaszok

Sziasztok lányok! Megvolt a komi, és a fejezet is kész;) Kicsit ez is hosszabb, mint szokott. Köszönöm a komikat. Itt a fejezet, 22 komit kérek..:) - Ne öljetek, mer szemét vagyok, de szeretem a komikat:D - Puszii

49. fejezet - Kérdések és válaszok
-A farkasoknak tuti nem tetszik az ötlet, hogy félvámpír babák lepik el Forksot és Alice és Jasper három hónapot hiányzik a suliból… - mondtam komolyan.
-Igaza van – suttogta Alice.
-Egy elhagyatott helyre kéne költöznünk – mondtam ötletem. – Nem kéne az emberek közelébe mennünk. Esme ti Adammal akartok lenni, míg fel nem nő. Alice és Jasper az ikrekkel. Nem hiszem, hogy sulira akarjátok pazarolni az időt… - suttogtam.
-Igen. Költözzünk el – mosolygott Esme.
-Alice szállítható? – kérdeztem barátnőm felé nézve, de mégis Carlislét.
-Körülbelül egy hétig – mosolygott.
-Oké, akkor a Daneli klánt elrendezzük, aztán keresünk valamit? Mindenkinek oké? – néztem körbe.
-Igen – mosolygott Alice.
-Igen - ölelte át Jasper feleségét.
-Persze – mosolygott Esme és Carlisle.
-Edward? Emmett? Adam? – néztem a fiúkra.
-Ha te akarod – mosolygott Adam.
-Mi lesz Nessievel? – kérdezte Esme.
-Itt marad a falkával – suttogtam.
-Biztos, hogy ez így rendben van? – kérdezte Carlisle.
-Igen, azt hiszem – mosolyogtam zavartan.
-Nem akarunk titeket szétválasztani – suttogta Alice.
-Mostmár ti vagytok a családom, Nessie boldogul egyedül is – mosolyom egyre nehezebb volt tartani.
-És ha ti maradnátok? – kérdezte Jasper.
-Nem. Nem akarom – suttogtam Adamot és Alicet nézve.
-Amúgy is szükségünk van Lizire. Hiszen ki főz? - értetlenkedett Adam. – Nem hagyjuk itt. Vagy mindenki megy, vagy mindenki marad – ölelte meg a lábam.
-Amúgy sem nagyon találkozunk Nessievel… - suttogtam, miközben lehajoltam és megöleltem Adamot.
-És Bella? Ha visszajön? – nézett ránk Edward. – Kihez jön vissza? Hozzád vagy Nessiehez?
-Nessiehez – mosolyogtam. – Megyek veletek. Vagy nem akarjátok? – néztem kérdőn Edwardra.
-De, csak… - suttogta zavartan.
-Persze, hogy akarjuk Liz – mosolygott Esme.
-Úgysem maradok örökké itt. Két év múlva elköltöznénk, Nessie akkor is maradna. Ez így megy. Nem vagyunk összenőve – suttogtam. – Nessievel már végeztem. Megtalálta Jaket, mostmár ő vigyázz rá, én nem kellek ide – csordult le egy könnycsepp arcomon.
-Pár perc és ideérnek Elezarék – suttogta Alice.
-Mingyárt jövünk – mondta Emmett majd megragadta a derekam és felhúzott az emeletre. Leültetett az ágyra. – Biztos vagy ebben? – simította el a hajam.
-Igen. Szeretném a saját életem élni veletek – öleltem meg.
-Oké, sajnálom Nessiet, de nagyon örülök – csókot nyomott a számra.
-Önző vagyok? – kérdeztem eltolva magamtól.
-Nem. Egyszerűen máskor vagy túl odaadó. Rengeteget köszönhet neked Nessie, most már ott van neki a kutyus. Öt kutya csak megvédi – kacsintott rám.
-Egy perc – sikított fel Alice.
-Mennyünk le – mosolyogta szerelmemre. Letöröltem könnyeim, majd hajam megigazítottam, és lesétáltunk.
Mindenki engem vizsgált, olyan fura volt. Ennyien foglalkoztak az érzelmeimmel.
-Semmi bajom – mosolyogtam.
-Biztos Lizi? – nézett fel rám Adam.
-Biztos Manó – mosolyogtam, majd kacsintottam rá egyet.
-Elezar – mosolygott Carlisle a barna hajú pasinak, aki kezet rázott vele.
-Carlisle, milyen régen láttuk egymást.
-Edward! - ugrott a régebbről ismert Tanya Edward nyakába.
-Tanya, szállj már le rólam – tolta el Edward.
-Mi a baj Edi? – nem bírtam tovább vigyorognom kellett. - Te ki vagy? – nézett rám a szőkeség.
-Elizabeth Swan –nyújtottam kezet neki.
-Swan? – nézett Edwardra. – Olyan Swan? – tágult ki a szeme.
-Egy ember? – suttogta egy barna egyenes hajú nő. Elezar barátnője lehetett.
-Alice? – nézett ijedten a harmadik lány Alicre. – Dobog a szíved?! – nézett rémülten. – És úgy nézel ki, mint egy bálna… - suttogta megsemmisülve.
Alice nevetni kezdett.
-Terhes vagy? Két baba?- nézett rá Elezar. Ezt meg, honnan tudta?
Közben megláttam a negyedik nőt. Őt ismertem, egyszer már találkoztuk. Egyszer adott pénzt, mikor koldultam. Csak nehogy felismerjen.
-Igen – mosolygott büszkén Alice.
-Csókolom – lépett elő mögülem Adam.
-Egy gyerek? – nézett ijedte Tanya. – Hogy lehet Alice ember, és miért van itt egy emberlány és egy ember gyerek? – sikított Tanya.
-Öhm. Van egy vámpír, akinek ez a képessége, hogy emberré tudja alakítani a vámpírokat. Ő csinálta Alicet emberré, férfi vámpírnak pedig lehet gyereke. Ők félvérek, Liz és Adam is. Félig vámpírok, félig emberek.
-Adam kié? – kérdezte Irina.
-Miénk –mosolygott Esme.
-És te mit keresel itt? – nézett rám Tanya. – És hol van Rose?
-Rose elment – suttogta Emmett. – Ő a szerelmem… - suttogta, közben átölelte a derekam.
-Megcsaltad vele Roset? – hüledezett a szőkeség.
-Rose elment – mondta Esme, rezzenéstelen arccal. – Liz a család része.
-Oké, akkor ő egy félvér? – mosolygott Carmen. – Üdv a családban – ölelt meg.
-Igen, köszönöm – mosolyogtam.
-Mi a félvérek jellemzője? – kérdezte Elezar.
-Gyorsan növünk, aztán tizenhét-tizennyolc évesen megállunk. A többi vámpír tulajdonság, csak kicsit gyengébben. Emberi táplálékot és vért is fogyasztunk. Alapjáratban ennyi.
-Megnézhetem a képességed? – mosolygott biztatóan a férfi és kezemért nyúlt. Akkor már éretem honnan tudta Alicenek, hány babája van.
-Persze – mosolyogtam.
-Váó,több képesség - nézett rám meglepetten.
-Szóval Swan, rokona Bellának? – kérdezte Carmen.
-Igen, a lánya vagyok –mosolyogtam.
-Vele mi történt? – kérdezte Tanya ijedten.
-Egy Volturis –mosolygott Edward. – Rettentő nagy erővel.
-Volturis, a te Bellád? – kerekedett ki Carmen szeme.
-Milyen köpenyes? – kérdezte Elezar.
-Fekete – mosolyogtam. – Rettentő jól harcol.
-Képessége is van? – érdeklődött tovább Elezar.
-Igen, mentális és fizikai pajzs. Plusz egy kis extra, akit a pajzsa alá von, annak megszerzik a képességét – mosolyogtam.
-Legnagyobb erő, amiről hallottam – suttogta.
-A legerősebb vámpír, de az utolsóról Arojék nem tudnak – vette át a szót Edward.
-Ez fantasztikus – mosolygott meglepetten Elezar.
-Kate vagyok – mosolygott egy lány majd megölelt.
-Liz – mosolyogtam.

25 megjegyzés:

Ellie írta...

wow!
Anyám!
Pörögnek az esmeények!
Ez tetszik:)
Kíváncsi vagyok, esetleg teszel-e bele egy ksi Tanya-féltékenykedős részt is, vagy nem?:D
Nagyon váromam következőőőőt:)
Puszi
Ui.: Asszem első, de lehet hogy tévedek:P

Erzsi írta...

Szia,hát nagyon jó lett.Siess a kövivel.

NessiVolturi írta...

Azta. Ez nagyon jó lett. kiváncsi vagyok mi lesz a következőben.mikor lesz?:D Alice a kis termetével mint bálna:D szakadok a röhögéstől:D

Névtelen írta...

Szia
Nagyon jó lett.
Tanya nem hazudtolta meg magát hülye kis ribizli . :)
Az a bálnás beszólás jó volt. :)
Puszi
Ui: várom nagyon a kövi fejit.

Névtelen írta...

Tetszett ez a fejezet is , én nem vok író szóval nem tudok mást mondani! Nagyon kíváncsi vok a folytatásra! Sok pusz Rose

Bogiii írta...

Basszus!!! Csak egy szó jut eszembe: MÉÉÉÉÉÉÉG!!!!!!!!
na meg egy kis mellékes: lécciiii, imádom, és így abbahagyni kínzás.
megyek, mert asszem muszáj lesz egy kicsit szemeznii=)
puszii^^

Névtelen írta...

nagyon tetszik tök jó hogy eltköltöznek,de azt a tányát el kéne rakni láb alol.XD örülök hogy adam ennyire imádja lizt.Nessi viszont nagyon köcsög volt.ez van nagyon tetszik csak így tovább

puszi:gréti

Névtelen írta...

"Bálna..." x dd Ezen szakadtam.:D Na most izgulhatunk,hogy mi lesz. Tanya pfuujj.. kezdi a hülyeségét...xD Alig várom, hogy megtudjuk mi lesz a Jasper-Alice babák képessége...:o Két tehetséges szülővel...Na jó, ha megöl a kiváncsiság akkor sosem fogom megtudni :S Siess lécci *-*
puszi Ani

Mimi írta...

szia
eszméletlen jó lett =D
várom a kövit x)
puszi Mimi

Szelena írta...

Szió!
Húúh. Szegény Alice. A bálna szerintem egy kicsit erős volt, de pont azért volt jó ebbe a különleges történetbe. És Nesszinek el fogják mondani a költözést? Remélem még ma lesz foytatás.
Puszi Szelena

Névtelen írta...

Super lett! Grat. Várom a folytit. Mielőbb hozd!!!
Puszi Melcsó :P

Névtelen írta...

Szia ez hülye Tanya biztos bekavar ,szerez már neki valami csávot lehet farkas is nekem mindegy lehet hogy még cifrább dolgok lennének hi-hi üdv Böbe

Névtelen írta...

nagyon jó rész lett! :)

manóó írta...

tök jó rész lett! kíváncsi vok a kövire, h mi lesz, míg ott van a Denali klán :)
puszi

Névtelen írta...

Szia! Nagyon tetszik az új rész. még csak pár napja követem a törid, de sztem nagyon tehetséges vagy. Siess a kövi résszel légyszi! Már tűkön ülök. Látom gyűlnek már a komik.
Puszi Szilvy

Vivii írta...

Hali!

22 a komi határ? Hát jó, végülis megérdemled:D
Hát akkor pápá Nessie, pápá farkasok és pápá Forks.
Naszóval, nagyon tetszik, hogy mindenki úgy aggódik Lizért, látszik, hogy nagyon szeretik őt és hogy tényleg a család része. Csak mert szerintem eddig senki sem viselkedett így vele. Hoppá, Tanya kicsit koppant:P Van ilyen. Remélem azért majd nem lesz bunkó Lizzel. Meg mi az, hogy Em Rose-t csalta volna meg vele?! Em nem olyan. Szépen dobta azt a libát és csak utána jött össze Lizzel XĐ
Várom a következőt.
pusz, Vivii

demon írta...

szia gratulálok ez csúcs szupi a denalik jól meglepődtek puszy

Adrienn írta...

Húúúú, ez fúúú érdekes volt, de persze jó értelemben. Tanya ugh - utálom akármit csinál. Hát Lizen rendesen meglepődtek.
Imádom
Várom a kövit
Puszi Adree

Névtelen írta...

bekönyezteem.xdd jó bár a zenéém amit alá betoltam is segitett.:DD
d hát nessiii.:D:) na mind1.
vároma folytatást:)

Névtelen írta...

nagyon jóóó lett, ügyes vagy!
nagyon várom a következő fejezetet! :)
páS

pixie írta...

szia!
kíváncsi vok, h hova költöznek, vmi isten háta mögé xDúgyse fognak egy ideig suliba járni stb.. :)
remélem ott is történnek izgis dolgok, tuti ügyesen összehozod a folytatást. már nagyon várom.
puszó

gicus19 írta...

Nagyon jó rész lett:D
Már várom, hogy Alice megszülje a babákat:) Vagy már megszülte? XD Kicsit összezavarodtam XD
Am király lett:D
puszi

Névtelen írta...

nagyon tuti feji lett, remélem hamar hozod a kövit, mert már nagyon várom/várjuk. :)
munyu

Detty írta...

Szia!
Szuper rész lett XD Denaliék egész jól fogadták. Siess a kövivel!
Puszy: Detty

Névtelen írta...

Szia!
Annyira jó lett a fejezet de tényleg.Alig várom hogy Lizi is egyenesben jöjjön.Alice annyira ari lehet és Jasper is ahogy ott sürög forog körülötte.És Adam is nagyon ari.Viszont Tanya egy hülye ribi, na ne mondja már nekem hogy kedvelte Roset.Ez is csak azért van mert Liz Bella lánya.
De tényleg FANTASZTIKUS volt a feji és alig várom a kövit.