BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 3., kedd

Jó úton - Boldogság

Megérkeztem! Megvan a 15 komi, tudtok ti.:)
Szóval leghamarabb szombaton hozok valamit! Addig remélem kihúzzátok.:) DE megígérem azért agyalok, hogy mi legyen a folytatásban.;) És búcsúként, mindent kaptatok ma. Bellát, Nessiet és Emmettet;)
Remélem mindenkinek tetszik.. Komikat:)
Szeretlek titeket:) Puszii

44. fejezet - Boldogság
Nessie szemszög
-Indulhatunk szívem? – ölelt át Jake a konyhában. Megyünk a partra fürödni, mindenki jön, aki számít, Quil szerint legalábbis.
-Persze – mosolyogtam, majd megragadtam kezét és már szedtük is lábunkat.
Fürdőruhát már itthon felvettük, egy farmert és egy trikót húztam még magamra, beraktunk két óriástörölközőt, pár sört és jó pár szendvicset.
Pár perc múlva már a parton voltunk, Quil és Sam már a vízben voltak. Emily és Seth épp közeledtek.
Emily gyönyörű kismama volt, mosolyogva teli életkedvvel.
-Emily te is eljöttél? – szalad feléjük Quil.
-Nem beteg vagyok, csak terhes – nevetett barátnőm.
-Nessie - integetett vadul.
Mikor odaértünk szorosan megöleltük egymást. Igazán jóba lettünk az elmúlt pár hónapban, rengeteg időt töltöttem vele és ez összekovácsolt minket.
-Sziasztok – lépett mellém Sam, majd haját megrázva az összes vizet rám
fröcskölte.
-Sam! – sipítottam fel.
-Nessieke, hallom megjöttél – nevetett majd szorosan megölelt. Persze tiszta víz lettem.
-Ezt még megbánod – vigyorogtam rá. Majd Jake mellé léptem és átöleltem derekát.
-Mész apucihoz mi? – vigyorgott Sam.
-Mindjárt te fogsz menni – suttogtam neki mosolyogva.
-Emma és Embry már jönnek – mosolygott Emily.
Kivettük a törölközőket majd leterítettük, rápakoltuk a cuccaink.
-Sziasztok – öleltem át barátnőm.
-Mondtam, hogy mi leszünk az utolsók – nevetett barátnőm.
-Jól van na – kuncogott Embry. – És miről késtél le? – nézett Sam vizes mellkasára. – Mekkora látvány – kuncogott.
-Nem is olyan rossz – bámulta Emma végig Samet. Embry csak hitetlenkedve bámulta szerelmét. -Ugye Nessie?! – lökött oldalba.
-Hu, tényleg – mértem én is végig Samet. – Sőt..
-Lányok – szólt ránk Jake.
-Bocsi – kuncogtam, és majd megöleltem és megcsókoltam.
-Fújj, ez undorító – suttogta Sam.
-Menjünk – mosolygott Embry.
Mindenki ledobta ruháit, aztán fürdőruhában a víz felé szaladtunk. Emily mosolyogva integetett a partról, ő azt mondta inkább nem. Megértettem, a baba az első.
-Most megkapod Sam – nyomtam bele a fejét a vízbe.
-Héé – köpködte a vizet.
-Következő pillanatban már repültem – a fülem teli ment vízzel.
-Sam – lökte meg Jake Samet.
-Ne véd már meg, nézz rá egy kis boszorkány – nevetett.
-Te meg egyenesen a pokolból jöttél – nyomtam bele a vízbe.
Órákig áztattuk magunkat, aztán Emma mondta, hogy ő kimegy én is vele tartottam. A fiúkat meg hagytuk, had folytogassák egymást.
-Lizzel mi a helyzet? – kérdezte egyszer csak Emily.
-Minden oké, Emmettel van – mosolyogtam. Kezdtem elfogadni húgom választását.
-Te láttad már azt a srácot? – nevetett Emma. – Vagy két méter és tiszta izom…
-Emma, a fiúk is izmosak – kuncogtam.
-De neki még szerintem a segge is kockás…- nevetett.
-Miért te a seggét bámulod? – nevetett Em.
-Dehogy – nevetett zavartan Emma. – Ne nézzetek már így, régen tetszett. Embry előtt.
-Emmett? – nevettem fel.
-És szerelmesek? – kérdezte Emily, kihúzva Emmát a válasz alól.
-Igen – mosolyogtam. – Nagyon.
-A fiú is? – nézett kérdőn Emily. – Elégé féltem Lizit – suttogta.
-Nem kell, erős mint a szikla – nevettem.
-És elmondta már, hogy ki vette el a szüzességét? – kérdezte vigyorogva Emma.
-Nem, nem beszéltünk róla – húztam el a szám. – Szerintem az a Matt gyerek lehetett. Bár annyi férfi rajongott érte mindig is, hogy franc tudja… - vizsgáltam a homokszemeket.
Emmett szemszöge
-Olyan csendes vagy – simítottam végig szerelmem meztelen hátán, mire kirázta a hideg és büszkeség töltött el, hogy ezt váltottam ki belőle.
-Gondolkodom – suttogta.
-Mi lenne, ha elutaznánk? – rajzolgattam hátára.
-Hová? – nézett arcomra.
-Nem is tudom… - de már eszembe is jutott. – Esmének van egy szigete és…
-Mi? Egy szigete? - könyökölt fel. Így kilátás nyíl gyönyörű kebleire.
Megfogott egy párnát és eltakarta tökéletes kilátást, szemébe néztem ismét.
-Öhm, ja.. Carlislétől kapta – simítottam végig haján.
-Egy szigetet? – húzta fel a szemöldökét.
-Igen – nevettem, olyan édes volt.
-Van egy szigetem – változtatta meg hangját-. Ez menő – kuncogott. Majd fejét mellkasomra hajtotta.
-Igen – nevettem rajta olya édes volt.
-Szóval mit akarsz Esme szigettel? – kérdezte miközben apró ujjával hasamra rajzolgatott különböző formákat.
-Elkérhetnénk – simogattam vállát.
-És mit csinálnánk ott? – kérdezősködött. Megkérném a kezed, meg szeretkeznénk egész nap – válaszoltam gondolatban.
-Hát kirándulnánk, sétálnánk a tengerparton, néznénk a naplementét, szeretkeznénk a homokban, a vízben, éjjel és nappal… - hangosan kacagni kezdett.
-Benne vagyok - suttogta pár perc múlva. Egy „OK”-t rajzolt hasamra majd egy szívet.
-Én is szeretlek – túrtam össze a frufruját.
-Mennyi időre? – nézett arcomra.
-Örökké szerteni foglak…
-Nem az, hanem mennyi időre mennénk a szigetre? – nevetett.
-Öhm, ameddig csak akarod – simítottam végig hátán.
-Csak hát Adam… - suttogta. – Felnő mire hazajövünk..
-Liz én sajnálom, hogy nekünk még nem jött össze, de ő Esme fia, nekünk meg dolgoznunk kell a milyenken – féltem, hogy megsértem. Arcomba nézett.
-Igazad van – vigyorgott. – Mennyünk át Esméékhez – ugrott ki az ágyból, és maga köré fonta a takarót. – Öltözz – sürgetett.
-Ennyire kívánsz bébi? – húztam magamra a pólóm.
-Vízben még úgysem próbáltam – kacagott a hajvasalóval a kezében. Igen három és fél hónap után megtanultam mi a neve, mekkora vagyok.
-Már nagyon várom cicus – kuncogtam, az ajtófélfának dőlve.
-Elhiszem, de most kijelentem, hogy nem végig sexelni fogunk. Nekem romantikára is szükségem van – vigyorgott.
-Oké – öleltem át és megcsókoltam.
-Na, mennyünk kérjük el azt a szigetet… - kapta fel a kocsi kulcsot. – Tényleg valami ház is van vagy csak egy sziget és találkozunk majd Jungel Georgeal? – kacagott, ami füleimnek angyali dallamként hatott.
-Van ház is nyugi – nevettem.

-Esme elment a bevásárlóba – mosolygott Alice a nappali közepén Adammal a kezében.
-Oké – mosolygott szerelmem, közben puszit nyomott mindkettőjük arcára. Majd leültünk az egyik kanapéra. Liz feltűnően Alicet és Adamot vizsgálta, majd Jaspert, aki meg vigyorog, mint a vadalma.
-Szerinted ők nem akarnak babát? – suttogta a fülembe nagyon halkan.
Csak megvontam a vállam, bár tényleg úgy néztek ki. Atyám mi lesz itt, kell nyitni egy Cullen gyerekmegőrzőt.

Lizi ruhája:



Nessie ruha:



21 megjegyzés:

Wyyy írta...

Hiiiiiiiiiiiiii
ez tök jó lett(=
Háhh Nessiék elvoltak(=
De Lizék is
Liz már nagyooon szeretne kicsit ahogy látom...
de Alice is mostmár szerintem egyre jobban(=
nagyooon jó lett a feji
Siess a kövivel

puszillak

Wyyy(=

Erzsi írta...

Szia,nagyon szuper fejezet lett.A Cullen gyerekek ellepik Forksot:D Remélem a szigeten összejön majd nekik is a bébi:)

VattaCukor írta...

Szia! nagyon jó lett! Nessiék tél jól el voltak. :)És igen ALice is szeretne kisbabát, látszik. Mi lesz majd a szigeten!!! ;) Várunk vissza!

Puszi!

Nessie Crowley írta...

Nagyon jó lett,sok kicsi Cullen talpacska szaladgál a padlón xD
Várni fogunk tűkön ülve a köviig XD
Puszi,Jó éjt
Nessie

manóó írta...

nagyon jó rész lett, nagyon tetszett. mki naon boldog, ez klasz. alig várom, h legyen folytatás.
pus

Mimi írta...

sziaa
nagyon nagyon jóó lett =D
hűha emmet lizi sziget?? oO xD
várom nagyon a kövit x) *-*
puszi Mimi

demon írta...

szia ez fantasztikus emék romantikáznak de a kedvencem a cullen gyermek megőrző puszy

Süti írta...

nagyon jó lett!!:)
..és igen, most mindenki benne volt:)
"Atyám mi lesz itt, kell nyitni egy Cullen gyerekmegőrzőt."--> hihi, elképzeltem, nagyon nagy lennexDxD
már várom a folytatást..de az még odébb lesz, ahogy mondtad, h a napokban nem leszel=(
., de sebaj, kibírjuk valahogy:D
pussz:Süti

Vivi írta...

Imádom:D
"Atyám mi lesz itt, kell nyitni egy Cullen gyerekmegőrzőt."
Hát ez nagy voltxD
Siess haza..:D
Vivi

Névtelen írta...

Imádom ezt a fejezetet, olyan nyugis...:) Alig várom,hogy Emmették összeházasodjanak. Olyan jó lenne,ha a szigeten Liz teherbe esne. *-* Én mindig előre szaladok, de hát... :o
Ani

Detty írta...

Sya!
Hú! Jó lett ez a feji! Tényleg jó lenne, ha Liz a szigeten esne teherbe. És az is jó lenne, ha Alice - nek és Jaspernek is lenne gyereke XD

Névtelen írta...

Nagyon jó lett imádom ezt a részt is mint az edigieket

Névtelen írta...

imádom nagyon klasz hogy van egy baba a családban de bellát nem nagyon csippem olyan elutasító lizzel és ő meg él boldogan. de nessi a kedvenc ez van de nagyon tetszik ez is csak igy tovább
puszi gréti

Névtelen írta...

nagyon várom a kövit de úgy tűnik nem nagyon kommentelnek.Nem csinálsz előleget?XD nagyon várom


puszi:gréti

Vivii írta...

Hali!

đóri, ne ölj meg amiért csak most írok komit, kérlek XĐ
Nessie-t akkor sem bírom. Ez van. Azt hiszem, hogy egy életre megutáltam. Emily is hamarosan szül:D Jajj, de várom már:D Kislány lesz, kislány lesz *örömében ugrál* Carlisle fogja levezetni a szülést? Vagy nem? Egyébként csak nekem tűnik úgy, vagy Nessie tényleg hanyagolja Lizt és Cullenéket? Csak kicsit furcsa, hogy végülis ők a családja, erre ő meg se látogatja őket. Na mindegy.
Emmának tetszett Emmett? Ez nekem új:D Hehe, kicsit vicces.
Uh, az a beszólás nem tetszett, hogy nem kell Lizt félteni, mert erős mint a szikla*.*
Látszik, hogy tényleg nem ismeri őt.
Jupppi, Emmett szemszög:D Végre:D Már szörnyen vártam erre:)
Esme szigetén? Csak Em és Liz? Leánykérés? Mikor mennek?:D Huh,ez nagyon izgi lesz.
Na de a kérdés (nem mintha eddig nem kérdeztem volna elegetXĐ)mikor jön már a baba?
Na, akkor most Jasperéken a sor? Huha, vajon milyen apa lesz? Valahogy nem tudom őt elképzelni kisbabával a kezében, de majd gondolom ez meg fog változni:D
pusz, Vivii

Névtelen írta...

wow nagyon jó imádom..

Névtelen írta...

NAgyon jó imádom imádunk és imádni is fogom...

Névtelen írta...

Várj Nessi féltékeny Litre ez aztán szép ...
Olyan cuki Emmet imádom
KRisztin

Névtelen írta...

és tessék Emmet és Liz Esme szigetén lesznek és aaaaaaaaaaaaa már előre élvezem
NY:A:K

Névtelen írta...

Nessit nem birom oly bekébzélt pedig mindent Liznek kösszönhet.

kalulu írta...

Szia!
Nagyon jó lett!
Ness-t nagyon nem csípem, olyan kis szemét, hogy így viselkedik Lizzel.
Kíváncsi vagyok, hogy ezek ketten mit fognak lerendezni Esme szigetén!:D
Puxx