BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 9., hétfő

Frissről

Sziasztok csajok!
Ma nem lesz friss... Sajnálom, de nagyon nincs kedvem hozzá, és eddig egy sort sem írtam.
Nem volt egy könnyű napom, vagy inkább estém. - *Oké, feltörli könnyeit, és mosolyog* -

A másik blogom: CSAK ÉN. Ide rengeteg minden felkerült ma és valószínű még ott folytatom a munkát.

A nagy kérdés: mikor lesz következő fejezet?
Holnap este, talán kettő is.

Iszonyatosan sajnálom, akiknek megígértem, de ez van..:/
Megértésetek köszönöm.
Jó éjt!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

megértem van amikor én is lusta vagyok írni de nagyon siess XD
Várom a folytatást(avagy holnap estét)

Puszi:gréti

Wyyy írta...

đóri meg van értve....
de azéééért szeretüüüüünk♥♥

puszillak

Wyyy(=

Süti írta...

..igaz én nem írok, de megértem:)
mindenkinél van ilyen időszak:)
pussz:)
Süti