BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 1., vasárnap

Jó úton - Megérkezett

Sziasztok! Mivel ez előző elég függővég lett, és mivel kettőt sikerült össze dobni, itt a második feji, hogy mindenki tudjon aludni. Esme jól van;)
Izgatottan várom a véleményeket, szülést még nem vezettem le - papírra sem xD-.
Szeretlek benneteket, köszönöm a komikat. Még mindig boldog névnapot Alice;).

40. fejezet - Megérkezett
Mindenki felszaladt az emeletre.
-Ti maradjatok itt – mutattam a fiúkra. – Vani hozz töröközőket, Alice meleg vizet – én pedig bementem a szobába.
-Ssss, drágám – motyogta Carlisle. Esme mellett térdelve. – Ki kell vennünk, eltört két vagy három bordát- mondta nekem.
-Oké, mit csináljak?! – álltam ott megijedve.
-Felkell vágni a hasát – motyogta Carlisle. – Most kapsz egy erős fájdalomcsillapítót – motyogta Esmének, akinek mindedig össze voltak szorítva a fogai.
-Oké – suttogta.
-Itt van a víz – lépett be Alice egy lavór vízzel.
-Itt vannak a törölközök… - tette la Vani az egy tucat törölközőt.
-Oké, körülbelül fél órára kiüti ez Esmét – motyogta Carlisle. – Edward is most nincs itt - fortyogott.
-Menni fog Carlisle – suttogtam. –Nyugodj meg, én kijártam egyszer az orvosit.
-Az előnyös – mondta már nyugodtabban.
-Szikét – odanyomtam a kezébe az említett tárgyat.
-Senki se lélegezzen! – suttogtam.
Vér ömleni kezdett.
-A burkot csak a fogaddal tudod – motyogtam.
Majd az is megtörtént, undorító volt. Vér, vér mindenhol.
A méregtől meg fog gyógyulni. Atyám – majd elhánytam magam-. Alice és Vani inkább nem néztek oda. Jobban tették. Alice Esme kezét szorongatta. Vani pedig a padlót fixírozta idegesen.
-Tessék – nyomta a kezembe a csupa vér babát.
-Rendben lesztek?! – kérdeztem az ajtó előtt. A baba nem sírt, ezért megijedve kezdtem vizsgálni.
-Megleszünk – motyogta Carlisle.
-Miért nem sír?! – kérdezte Alice.
Megnéztem az undorító masszával terített gyereket, aki kíváncsian vizsgálta arcomat.
-Rendben van – mosolyogtam majd átléptem a fürdőbe. Óvatosan elkezdtem fürdetni langyos vízben. Édesen mosolygott rám.
-Fiú – sikítottam fel, mindenkivel közölve a tényt.
-De aranyos vagy – simítottam végig testén a törölközővel. Mire gurgulázva nevetni kezdett.
Magamhoz ölelve elindultam kifelé, Esme hasa már kezdett összeforradni.
Carlisle idegesen vizsgálta szerelmét, aki verő vérben feküdt.
-Alice gyere ki velem… - suttogtam.
-Oké – suttogta éjfekete szemekkel. Éhes volt.
Kiléptünk az ajtón a fiúk ott ültek sorban, mikor kiléptünk mind a hárman felpattantak.
Mindenki ámuldozva bámulta a kis jövevényt.
-Alice most te vigyázol rá. Nekem vissza kell mennem – mosolyogtam.
-De..én nem is tudom, hogy kell… És ha összeroppentom.. Lizi én nem merem megfogni – nézett rám ijedten.
-De – nyomtam a kezébe.
-Biztosan fogd, de ne szorítsd. Megy ez, ha elkezd sírni kezdj el járkálni…. – mosolyogtam rá. Ő meglepődve bámulta a karjaiban mosolygó fiú.
-Pár perc és jövök – léptem be az ajtón.
-Vani menny csak ki. Az ajtó mögül is ennyi, visszaváltoztatni – mosolyogtam.
Kisétált.
-Carlisle, nincs baj. Most már rendben lesz - mosolyogtam.
-Biztos?! – kérdezte félve.
-Te vagy az orvos, az anyuka javuló félben – mosolyogtam. – Menny ki, nézd meg a fiad. Én elrendezem ezt – mutattam a vérre.
-Megtennéd?! – nézett rám kérdőn.
-Menny már – löktem rajta egyet.
Elővettem a fürdőszobából egy óriási kukászsákot, majd bele kezdtem nyomkodni a véres törölközőket, takarót, párnákat.
Levettem Esméről a szakadt ruhát, megfürdettem, persze nem volt könnyű, hiszen nem volt magánál. Majd a véres lepedőt és egyebeket is a zsákba gyömíszőltem. Adtam Esmére egy tiszta ruhát. A hasán a seb alig látszódott. Majd felmostam a padlót, persze rengeteg súroló segítségével.
Levettem a véres pólóm és a zsák tetejére nyomva, bekötöttem a zsákot. Megmostam a kezem.
Majd Emmett jött be egy pólóval a kezében.
-Alice küldi – mosolygott.
-Köszi.
Esmét vizsgálta.
-Mennyünk ki – mosolyogtam majd magam után húztam.
-Én bemegyek Esméhez, adta át a kezembe Carlisle a kisfiút.
-Oké – suttogtam.
-Szia – simítottam végig a baba arcán.
Alice és Vani mellém állva vizsgálták a kis tüneményt.
-Nem is hasonlít rájuk… - suttogta Vani.
-Lehet ilyen szeme volt valamelyiküknek. És az orra hasonlít Carlislére – motyogtam.
-Igen, tényleg – suttogta Alice.
-Szerintem bolondnak néz minket – néztem a kicsi szemébe. Mire kacagni kezdett.
-Ennél nem is lehetett volna egyértelmübb a válasz – kuncogtam.
-Szerintem álmos - motyogta Alice. – Sokat pislog.
-Uhum, lehet – mosolyogtam.
Átsétáltunk a gyerekszobába és óvatosan betettük az ágyba. Pár perc múlva el is aludt karjaimban, majd betettem a babaágyba.
-Igazad volt – suttogtam Alicenek, aki csak vigyorgott. Mindenki köré gyűlt és bámultuk a csöppséget.
-Sziasztok – hallottuk meg Esme hangját.
-Hogy vagy?! – kérdeztem suttogva. Miközben ő a babáját vizsgálta.
-Jól, köszönöm – nézett rám hálásan.
-Mi magatokra hagyunk titeket - fogtam meg Alice és Vani kezét, mégis az ő gyerekük. – Fiúk – szóltam nekik. – Gyertek.
Atyám a három férfi egy babáért ennyire oda lenni. Liz te is ennyire oda meg vissza vagy. Vágtam magam fejbe, persze csak gondolatban.
-Adam Cullen – suttogta Esme, és mosolyogva Carlislére nézett. Akinek szemében végre csak boldogság csillogott.

14 megjegyzés:

demon írta...

szia ez hihetetlenül jó és a neve is aranyos gratulálok puszy
ui.:első

Mimi írta...

hello =)
Adam! Adam lett =D *vigyorogésmagábanmondogatjahogyezazésközbenpattog* azért ne néz hülyének..xD
szóval a feji atomfantasztikus lett (újszóxD) =D
alice-éknak lesz legközelebb babájuk vagy liziéknek esetleg nessiéknek???? *kiváncsianmagaelébambul* x)
várom nagyon a kövit =)
puszi Mimi

Bogi írta...

Szia
Nem lehet igaz olyan jó lett.
Carlise végre boldog Esmével együtt
nem is csoda egy kisgyerektől ki ne lenne boldog?!
erre megérte várni.
Már nagyon várom a következő fejezetet.
Puszi

nyinyke írta...

szia. nagyon aranyos fejezet lett. szerintem most minden csaj aki olvasta elalélt. jó látni , hogy esme-nek született gyereke .már csak liznek és emmettnek kell két gyerek , és megadtál nekünk mindent amire vágytunk. folytasd hamar.
puszi zenetöri

Süti írta...

nagyon jó lett.éééés meg megérkezett a kis jövevény :D:D
szép név az Adam:)
..uhh már alig várom, hogy Lizinek legyen gyereke:D
+ahogy Emmett fog majd viselkedni a kisbabával..jó-jó tudom..kicsit elkalandoztam:D
jó fejezet..várom a folytatást:);)
pussz:Süti

gicus19 írta...

Nagyon tetszett :D Végre megszületett a baba :D Király feji lett :D
Remélem, Liznek is lesz majd babája:D
puszi

Wyyy írta...

Szia!
Huhh...a szülés..hát na...nem éppen szép...még így is elfintorottam
De a neve aranyós lett(=
De jó Esmenek nincs semmi baja(=
Nagyon jó lett a feji
siess a kövivel


puszillak

Wyyy(=

manóó írta...

de édes fejezet volt. már nagyon vártam ezt a részt, végre megérkezett és boldog vok. köszi a fejit.
pus

Selena írta...

Szia!

Oltári jó lett a fejezet is, mint mindegyik.

A szülés...hát enyhén szólva undorító...de megérte végre lehet Esmeéknek is kisbabájuk, hiszen mindig is gyereket akart. Az Adam szép név.

Aranyos volt amikor Alice aggódott, hogy összefogja törni a kicsit, meg Carlisle is, ahogy aggódott Esme miatt.

Remélem, hogy majd lesz Aliceéknek, a Nessiéknek meg a Lizziéknak is kisbabájuk, sőt talán lehetne Edwardnak és Bellának is egy közös gyermekük. Kíváncsi vagyok, hogy akkor milyenek lesznek, főleg a fiúk, bár ott elsősorban arra lennék kíváncsi, hogy milyen hatással lenne Jasperre egy saját kisbaba, biztos jót tenne neki és még édesebb lenne.

Nagyon várom a folytatást.

Puszi Selena

Névtelen írta...

Nagyon szép volt ez a rész,teljesen elézékenyultem.

Névtelen írta...

Ismét itt. :D Áhh most olyan elégedett fejet vághatok xd Anyám bejött miközben olvastam és elkezdi: "Mi az a bárgyú mosoly?!" Hát na... nem tehetek róla. :) Örülök, hogy fiú lett a kisbaba.
*elégedett fejet vág* :DDD
Ani

Erzsi írta...

Szia,hát ez tényleg nagyon szuper lett.Végre megvan az első Cullen bébi:)A név is aranyos.Remélem hamarosan jön a következő.Várom a kövit.

Névtelen írta...

annyira aranyos ez a feji!!!! Örömömben, még sírtam is!!!! Biztos nagyon cuki Adam! Én is teljesen oda meg vissza vagyok!!! xD
Végre Esme is határtalanul boldog!!!!!

Izgatottan várom a folytatást!!!!

Puszi: Yoopi

Vivii írta...

Hali!

Huh, most nagyon izgultam:D Ez egy kifejezetten véres fejezet lett XĐ Anyám, én Liz helyében elájultam volna. Carlisle is nagyon izgult és ideges is volt. Megijedtem egy kicsit, mikor Adam nem sírt. Hehe, és kissé bolondnak nézte Lizéket, máris bírom őt:) Na, egy Cullen bébi megvolt...mikor jön a többi?:D
pusz, Vivii