BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. augusztus 6., péntek

Jó úton - Hupsz (1/2)


Alicenek, Nyinykének és Dettinek küldöm.:) Holnap hozom a második felét.:)
47. fejezet (első rész)

47. fejezet - Hupsz
-Én nyertem – mosolygott Adam.
-Csak engedtünk öcskös… - nevetett szerelmem.
-Csak szeretméd bátyus – szalad ki a szobából.
Közben visszajött az áram.
-Gyere ide – mosolygott Emmett és az ágyba húzott, majd csókolni kezdett.
-Emmett – suttogtam.
-Tudod, milyen sexi, amikor gondoskodsz valakiről? Teljesen felizgultam cicus… - suttogta a fülembe.
-Jaj, maci – mosolyogtam. – Én is szeretném, de…
-Nyugi nem megyek be, sőt felkapcsolom a rádiót – hallottam meg Adam hangját.
-Mi?! – álltam fel. –Adam? - nyitottam ki az ajtót, de lent volt a nappaliba.
-Liz, ne csináld már. Tudom mit csináltok Emmettel, miattam nem kell nem csinálni… - mosolygott. Én pedig teljesen elpirultam.
Percekig ott álltam és bámultam Adamot, ő közben olvasott.
-Liz, így nem tudok olvasni. Zavar, hogy nézel – suttogta, miközben lapozott.
-Erről tudnak Esméék? – néztem rá kérdőn. – Hogy te tudod..
-Hogy ti szexeltek, azaz mindenki a házban rajtam kívül… Szerintem észrevette, de miért baj, hogy én is tudom Liz? Nem zavar. Menny már… - visszahajolt a könyv fölé.
-Atyám – csuktam be magam mögött az ajtót. – Te hallottad ezt? Emmett, ugye nem mondtál neki semmit? – néztem szerelmemre.
-Nem, tényleg semmit – rázta a fejét.
-Szerinted ez normális? – ültem le mellé, teljesen le voltam sokkolva.
-Szerelmem, mi normális körülöttünk? – simított végig a hajamon.
-Igaz, de.. – kezdtem bele a magam hibáztatásába.
Helyette szerelmem magához húzott és csókolni kezdett, ajkai érzékien mozogtak az enyémen, a szívem vadul verni kezdett és reflexszerűen simogattam tarkóját.
-Macii – suttogtam, mikor elszakad ajkaimtól és nyakam csókolgatta és felhúzta a trikóm.
-Szeretlek – simította végig a hasam.
-Nem jobban, mint én – suttogtam, miközben lehúztam pólóját és gyönyörű felsőtestét csodáltam.
-Uhh – suttogtam és kikapcsoltam az övét. – Nem hiszem el, hogy rávettél.
Gyorsan felpattantam és rázártam az ajtót, majd vissza is ugrottam szerelmemre.
Lehúzta a rövidgatyám, majd valahogy megszabadult a farmerjától is.
Kezével bebarangolta testem, majd kikapcsolta melltartóm, ágyékára ültem és neki nyomtam csípőmet. Gyorsan leszaggatta rólunk a zavaró darabokat és magamba vezettem, majd vad mozgásba kezdtem rajta. Az izzadságcseppek csöpögtek homlokomról. Emmett mellkasára hajoltam és csókolgattam. Majd együtt értük el a csúcsot.
Mellé dőltem és lihegtem.
-Letusolok – suttogtam, majd magamra tekertem a takarót és a fürdő felé vettem az irányt.
-Megyek én is – sétált utánam.
-Csak hátmosi – mosolyogtam rá.
-Pár csók és tapi? – nézett rám boci szemekkel.
-Semmi több – léptem be a zuhany alá, majd ő is követett. Pár perc múlva már a hajamat szárítottam.
-Szeretlek – ölelte át a derekam.
-Én is –mosolyogtam rá, és megcsókoltam.

6 megjegyzés:

Bogiii írta...

huh..ez olyan..szupi...de Adam...asd... ez fáj, ilyenkor tudni róla..uhh...Emmett, uyge nem mondtál neki semmit?- Liz is rögtön Em.re gondoltxD hiába a Cullenék perverz macija...kár hogy nem az enyémxDDD
Na de mentem csicsizni. köszike a fejit đóri.
puszii^^

manóó írta...

nagyon jó rész lett! :)
Adam-es rész szuper lett, sztem totál ciki lehetett Liz-nek xD én is egyből Em-re gondoltam xD
rem hnap hamar hozod a második felét, mert kíváncsi vok :))
puszi

Erzsi írta...

Hú,hát nagyon szuper lett.Adam olyan perverz lesz,mint Em:D Kicsit korán világosult fel:D Siess a kövivel

demon írta...

szia gratulálok adam ijen tájékozott ez hihetetlen grtula puszy

Detty írta...

Szia!
Ú. Ez durva. Adam még olyan kicsi (valamilyen szinten), és már tud dolgokat, amiket nem kéne még neki... És jól értettem, társra vágyik?! Cukiiii. Am szuper lett XD
Bellának és Edwardnak is lesz közös gyerekük? Tök jó lenne... Bár, mondjuk akkor tényleg nyitni kéne egy gyermekmegőrzőt Cullenéknek XD

kalulu írta...

Szia!
Fantasztikus lett! Adam akkora arc! Szegény Esme és Carlisle, már mennyire zavarba lehettek, hogy a fiuk rájött, hogy mit csinálnak ők kettesben!XD Remélem Emmettéknek is ilyen gyerekük lesz!
Puxx