BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 27., kedd

Jó úton - Vadmacska

Sziasztok. Nagyon akartatok fejit, megkaptátok. Tudom elég sokat kellet várni, de 11.-re megérkezett. Remélem mindenkinek tetszik, és nem is tudom, hogy fel merjem e tenni..:D
Szóval Alice, Vivii és Nessi + Evcu. A négy választott, akiknek küldöm. Komikat lányok, ilyen fejezetet, sem írtam még:):D
Még itt leszek egy ideig, puszi:)
ui.:NINCS MA TÖBB! - kijelentem elfáradtam-:D
18-as karika!!


27. fejezet - Vadmacska

Kezem megtalálta merevedő férfiasságát, ami alig fért el a gatyában. Lassan végig simítottam rajta. Elizabeth ugye tudod mit csinálsz? – szólalt meg egy hang a fejemben.
Igen tudja. Hagyd már – szólt egy másik hang. - Mondj egy okot, miért ne? – szólalt meg ismét. – Szereti, a fiú is viszont őt. Minden okés…
De még egy hete sincsenek együtt.
Szerelemnél mit számít az idő?
De…
Nincs, de.
-Áhh – halottam meg szerelmem hangját, és most vettem észre, míg elmém beszélget, addig kezem becézget. Oké, teljesen megörültem. Inkább nem gondolkodom, csak csinálom és kész.
Emmett kikapott a kádból és beszáguldott a szobámba, lefektetett az ágyra. Csurom vizesek voltunk.
Gyönyörű testén végig folytak a vízcseppek.
Keze bebarangolta a testem, majd a szája… Valahogy megszabadult a boxerétől, mert már pucér volt. És óriási…
-Áhh.
Igaza lesz Lorának, ránézel és elélvezel…
Megfogtam Emmett férfiasságát és lassan simogatni kezdtem, ő ezzel egyhuzamban morogni. Hangja még jobban felkorbácsolta vágyaim.
Erősen mellembe markolt, egy picit fájt, de rettentő jó volt.
Pár másodperc múlva Emmett remegni kezdett kezeim alatt, megmerevedtek izmai és egy morgás hagyta el a száját. Kezem pedig teli lett nem mondom ki mivel…
Emmett lihegve mellém dőlt. Csókot nyomtam a szájára, ő pedig vigyorgott.
Felkeltem és megtöröltem a kezem. Nem volt egy szép látvány.
-Bocs – mosolygott szerelmem. Szemei csak úgy csillogtak.
-Semmi.
-Most én jövök – mosolygott.
-Hmm?
Következő pillanatban már Emmett rajtam feküdt.
-Ez így nem lenne fer, kicsit kényessztetlek cicus – mosolygott, majd keze újra elindult testemen. Majd ajkai követték.
Keze egyik mellemet kényeztette, a szája pedig szívta a másikat.
-Áááá – suttogtam.
Majd lejjebb csúszott nyelvével hasamat kényeztette, kezei pedig combomat simogatták.
Lassan lehúzta a bugyimat, majd szenvedélyesen megcsókolt. Hideg ujjai, újra körbejárták testem, majd belső combom simogatta, majd elkezdett simogatni ott.
-Ááá – kiáltottam fel.
Egyik ujja felcsúszant és mozgatni kezdte.
Másik keze mellemet simogatta. Belemarkoltam a takaróba.
-Emmett – suttogtam. – Akarlak. Most.
Lassan kihúzta ujját, majd rám nézett.
-Biztos? – kérdezte.
-Igen.
Megcsókolt, majd lassan belém vezette magát.
-Áhh – nyögtünk fel egyszerre.
Lassan kezdte, majd egyre gyorsabb tempóra kapcsolt. Már éreztem, hogy nem járok messze a beteljesüléstől, hátam megfeszül, ágyékom szerelmemnek feszítettem, és sikítottam. Emmett pár pillanat után követett.
Majd mellém dőlt, és megcsókolt.
-Szeretlek – suttogta.
-Én is, nagyon – mosolyogtam rá.
A hajam csurom víz volt, testem izzadság cseppekkel teli. Emmetten persze ilyet nem lehetett felfedezni. Ugyanolyan tökéletesen nézett ki, mint mindig.
Ott feküdtünk órákig, összebújva, mesztelenül.
-Elmegyek tusolni – mosolyogtam rá. Miközben felálltam és magamra tekertem a lepedőt.
-Csak nem szégyellős vagy? – nézett rám mosolyogva. – Előbb nem voltál az, vad macskám… - vigyorgott rám.
Besétáltam a fürdőbe, és jéghideg vízben letusoltam, hajat mostam. Megtörölköztem és fogat mostam, volna ha nem jut eszembe, hogy...
-Emmett! Miért nem mondtad, hogy büdös a szám? Még fogat sem mostam…
-Nem volt büdös a szád - nevetett. – Megfürdök én is. Oké? – nyomott egy csókot a számra.
Legalább felvette az alsót – gondolkodtam. –Bár előttem le is vette, és belépett a zuhany alá.
Csak néztem kidolgozott testét, legszívesebben beszálltam volna mellé, de nem. Nem szeretkezhetjük át az egész napot. Fogat mostam, majd hajat szárítottam.
Milyen jó lenne az örökké valóság minden napját így eltölteni. Kettesben, nyugalommal, szenvedéllyel, szeretkezéssel.
Emmett hihetetlenül jó az ágyban, Matthez képest… Nem sok tapasztalatom van, de nála ezerszer jobb. És nem csak vágy, szerelem is.
Kimentem a gardróbba keresni valami egyszerű ruhát, nem hiszem, hogy fogunk bárhová is menni.
Emmett jelent meg mellettem egy törölközőben.
-Mit vegyek fel? – mosolygott. - Vagy inkább le? – lengette meg a törölközőt.
-Tessék itt a ruhád, kimostam - nyújtottam neki.
-Köszönöm, cicám – ölelt meg és egy apró csókot adott ajkaimra.
-Reggeli – mosolyogtam. – Majd éhen halok.
-Kifárasztottalak – nevetett kajánul.
-Mondhatjuk – vörösödtem el.
-Olyan sexi mikor elpirulsz, imádom… - mosolygott.
-Szóval most megtanítalak tojást sütni, hogy tudjál nekem – kacsintottam rá.
-Oké. Nem lehet olyan nehéz - vakarta fejét. Nagyon aranyos volt.

Emmett szemszög
Ilyen jót még életemben nem szeretkeztem…
-Ez a tojás – vett ki valami tojás alakút ki. Tojás. Mekkora eszmefuttatás.
-Oké – szagoltam meg, erről felismerem.
-Ha romlott büdösebb – mosolygott, mint egy tanító néni. Sexi tanító néni… - Akkor ki kell dobni.
-Értem.
-Előveszel egy serpenyőt, öntesz bele olajat. Közben a másik tányérban villával felvered, majd ráöntöd. Lehet hozzá tenni hagymát meg ilyeneket, de most nagyon éhes vagyok nem izélünk ilyennel – mosolygott. - Megkevered, vársz. Kész. Kirakod egy tányérra, és kész – mosolygott.
-Fantasztikus, holnap én csinálom – öleltem magamhoz. – Most egyél, hogy legyen erőd – kacsintottam rá.
-Maci! - nevetett fel.

20 megjegyzés:

treka írta...

hihi:)köszi!!!<3első

Bogiii írta...

Azta!! Nagyon jó lett! Nekem is kell egy ilyen nagy MacixD
Nagyon arii az amikor elkezd az angyali és az ördögi énje beszélni Liz fejébenXD És mennyire igaz az, hogy a szerelemnél nem számít az idő... É ez a rész : "Valahogy megszabadult a boxerétől, mert már pucér volt. És óriási…" nagyon jó lett. Hoztad a formád, és tudd meg hogy Imádlak, hogy ma föltetted.
Várom a kövit , de nem maxD
Légy rosszxD
Jó éjt!
puszii

Bogiii írta...

Ja és köszii, hogy nekem is küldted :D:D

Nessie Crowley írta...

Szia.
Imádunk,ma túl teljesítettél már az írással,de nagyon örülünk neki.Várjuk a kövit,biztos olyan jó lesz mint a mai adag....Most már pihenhetsz egy jó nagyot,jó éjszakát.
Puszi
Nessie

Vivi írta...

Köszönjük:D
Ma kitettél magadért:D
Köszi:)
Jóéjt:)

Eveliin írta...

Sziia!:)
Bocsi hogy nem írtam az előzőhöz de ide most írok :D
Nagyon szuper lett:))
Már várom a következőt:)
Remélem lesz még Edward-Bella szemszög is :D
Puszi: Eveliin

Nessie Crowley írta...

Ja és igen köszönjük...:D

Wyyy írta...

Szia!
Hát csajszi igazán kitettél magadért...mint mindig(=
Az a két hang naon jó volt Liz fejébe!!
na az a 18-ast is jól megírtad..inkább nem részletezemxD
Ez a CICÁS MACIS becézés olyan cuki(=
Azért a tojás sütéses akció hogy megtanítja és Em figyelése meg gondolkodása az haláli komolyan!!
Nagyon jó lett ez a fejii is
siess a kövivel

puszillak

Wyyy(=

Erzsi írta...

Á,ez nagyon király lett,végre:DEmmett főzni tanul,mikor azt sem tudja mi a tojás,ez jó:D Legalább kicsit jobb kedvel fekszem le:)Én is akarok majd Edward-Bella szemszöget.Várom majd a kövit.

manóó írta...

tök jó rész lett! :) kíváncsi vok a kövire :)

VattaCukor írta...

Szia! Te jó ég! Ez NAGYON JÓ LETT! Liz sem bírta tovább csillapítani a vágyát! :) Emmett örülhetett. (örült is) Ha Liz jobb volt Rosalie-nal akkor már Rose öregszik itt. xD Csak meg ne jelenjen!!! És Emmett meg a tojássütés.. Kíváncsi vagyok! Várom a kövi részt!

puszi <3

Vii írta...

Szija!

Haha megjöttem! Na és mi minden nem történt 12 óra alatt! Megpróbálok méltó komit írni neked. Ja és olvastam amit írtál a komikra még fejezetekkel ezelőtt és jól esett, hogy gondolsz ránk. :)

Húúú hát akkor belekezdek!
Naon naon jó részek lettek!
Tudtam, hogy Esmee örülni fog. Jujj és el is fogadta mindenféle rossz szó nélkül!
Nem gondoltam volna, hogy Bella lesz az akinek beteg az agya! Esélyt sem adva nekik támadta le Emmettet. Nagyon nem volt szép és Liz kiakadása teljesen jogos volt! Nem értem miért nem bízik meg a lányába. Mindenki követ el hibákat. És könyörgök mégis csak egyedül nőttek fel. Bezzeg ilyenkor csak a nézésemmel leterítelek képességet bírja használni.
Na és Edward! Neki kéne a legjobban tudni, hogy a vámpírok változhatnak.
A szívem szakadt meg szegény Lizért, amiért ennyire ellene fordult a saját anyja és Ed akit párszor már beleképzelt abba a történetbe amibe ő is lehetett volna az apja! Viszont kicsit murisnak tartottam amiért két olyan ember akadt ki akiknek nem túl sok tapasztalata van a kapcsolatokban.
a vak is látja, hogy szerelmesek, csak az a két csodabogár nem.
Liznek hatalmas szíve van. Igaz, hogy azt mondta "megjegyeztük", de megbocsájtott nekik. És előbb megy ő Nessihez mint fordítva. Annak ellenére, hogy azt mondta nem fog!
Jujj és nagyon jó volt a khm... rész! És mielőtt még elfelejtem, Remélem azt a csókot ami Edward és Bella között csattant el ecseteled majd! Plíííz!!!!
MACI és CICA aranyosak együtt és összeolvadva is imádni valóak! MaCica :P
Emm rántottájára kíváncsi leszek. Nem tudom elképzelni kis konyhatündérnek! De majd meglássuk!

Nagyon várom a nálam törvényszerűvé vált köviket! :)

Imádás! Pusszantás!

Vivii írta...

Hali!

Szánom-bánom bűneim, amiért este már nem írtam neked komit. DE Alice azt tanácsolta, hogy amint elolvastam a fejit, bújjak ágyba és délig fel se keljek. (egyébkén Alice, jó ingyen jégkrémezést:P)
De most itt vagyok, komi írásra készen:D Nagyon köszönöm, hogy nekem is ajánlod a fejit, nagyon jól esik:)
Nah, de térjünk át a fejezetre: Na végre! Már mióta várom ezt:D Az elején nagyon klassz volt, ahogy Liz két énje elkezdett veszekedni:D És áh, ez tökéletes fejezet lett:D Így ilyet leírva még nem láttam. De komolyan. Hogy vagy képes ennyire tüzes és vicces fejezetet írni egyben? Gratula hozzá:P
Úristen! Emmett fogja Liznek a reggelit csinálni. Hmmm, ez elég érdekesnek ígérkezik. Azért remélem nem fogja szegénykét megmérgezni.:)
Ééééés egyetértek a chat-esekkel: követelünk olyan nagyon nagyon cuki és nyálcsorgatós képet Emmettről. Ha gondolod én is küldhetek neked, van egy pár amiből lehetne válogatni:P
Remélem ma is sok szuper fejit kapunk! De azért vigyázz, ne fogyjon el az ihleted és nehogy nagyon elfáradj, mert akkor egy ideig nélkülöznünk kéne Emmettet...amit természetesen senki sem szeretne:) Várom a következőt:D
pusz, Vivii

Névtelen írta...

Szia!
Lehet hogy vétek de én a két fejit egymás után olvastam így a komiba összegzek. Fantasztikus volt mind a kettő. Bella és Edward igazán megérdemelte amit Liz mondott és ahogy viselkedett sőt még Em is mondhatott vagy gondolhatott volna valamit de ő annyir szerelmes és aranyos hogy még csak eszébe sem jutott.Edward és Bella igazán észre vehetnék hogy szerelmesek nem is akármennyire hisz nem csak az ő szerelmük lehet igaz.Nem?
Az viszon nagyon teteszett hogy Edward kezdeményezett és "letámatta" Bellát végre lépett az irányba hogy visszaszerezze a szerelmét.Na most jöjjön aminek jönnie kell.Hát Emmett és Liz nem volt semmi végre Liz engedett a kisértésnek és valami olyat tett ami neki jó és nem törődött mások véleményével(bár engem kicsit felháboritott hogy Edward képtelen elhinni testvére öszinte érzéseit és azt hogy tényleg szerelmes meg hogy még -eddig-nem göntötte meg mert nem a saját honem Liz érdekeit nézte)Hát igen szereintem ezt a rész inkább kihagynám(fülig vörösödöm asszem)Ari volt Emmettől mikor megjegyezte hogy ő még ilyen jót nem szeretkezett=)Viszont a tojás készitésük nagyon vicces volt az már egyszer biztos. Puszi:Dana

Mimi írta...

hello =)
eszméletlen jó lett =D
"ránézel és elélvezel" xD
meg "miért nem mondtad hogy büdös a szám? " xD majdnem leestem a székről....xD
lizi tiszta vadmacska volt szóval a cim tökéletes =D
és a tojás hát erre nem mondok semmit...x)
nagyon várom a kövit =D
puszi Mimi

Road írta...

Sziasztok lányok!
14 komi, 12 óra alatt..:D Közben még egy éjszaka is volt szóval jók vagytok, nagyon örülök.:D
Ismétlem, nagyon gondolkoztam, hogy fel merjem-e tenni... DE a komik alapján jól sikerült..:D
Örülök, hogy tetszik mindenkinek, és megint csak vigyorogva - igaz még holt kómásan - olvastam a komikat!
KÖSZÖNÖM.
Puszi, ma majd még jelentkezem frissel:)

Road írta...

elnézést már 15 komi érkezett!:D

Evcu írta...

jaj annyira sajnálom :(
itt nyaggadtak hogy legyen még egy friss azt bealszok :/
na mindegy ...
a lényeg hogy IMÁDTAM :D
nagyon jól megírtad :) isteni lestt ;)
várom a kövit :)
puszi xoxo

gicus19 írta...

Nekem nagyon tetszett:D
Szerintem is nagyon jól megírtad :)
Aranyosak voltak, főleg a végén, amikor Liz magyarázza, hogy kell rántottát készíteni xD :D
Várom a folytatást:D
puszi
Gicus

demon írta...

waúú ez nagyon nagyon szupi ez csúcs volt gratula puszy