BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 30., péntek

Jó úton - Ennyit a kibékülésről

Itt a fejezet! Köszönöm a sok-sok komit! Küldöm nyinykének, Nessinek, Vivinek...:D ÉS az én drága Alicemnek, akit imádok..:D
Remélem tetszik, nem vagyok ihlet túl tengésben... de tegnap is kiderült, hogy az tetszik nektek, ami nekem nem..:D
Izgatottan várom a komikat. Szeretés van csajszik..:P
Puszi, đóri
ui.:lesz egy közérdekű közlemény bejegyzés.. akkor kifejtem a dolgokat.:)

34. fejezet - Ennyit a kibékülésről
El sem hiszem, hogy én kérek Nessietől bocsánatot. Anyu kitalálta, hogy ő búcsúja a La Pushiaktól, legyen egybekötve a kibékülésünkkel… Persze Esmét nem akartam otthon hagyni, de ez van. Csináltam nyolc fajta kaját, ha éhes lenne.
Persze már rettenetesen hiányoztak Emilyék és a fiúk.
Megjöttünk, szuper.
Anyu mosolyogva kiszáll, mosolyt erőltettem arcomra majd elindultunk.
-Sziasztok – léptem be. Emilyt kerestem tekintettemmel, aki a konyhaajtóban vigyorgott.
Sambe botlottam, arcán egy halványlila folt volt.
-Sam veled mi történt? – kérdezte anyu, nem kellett volna…
-Én voltam… És nyugi nekem meg eltört a kezem… - mosolyogtam rá. Pedig le tudtam volna köpni.
-Emily – öleltem meg a barátnőm. Nessie és Jake az egyik sarokban anyuval beszélgettek.
-Nem akartál szólni, hogy eltört a kezed? –fordult felém Bella felvont szemöldökkel.
-Nem akartalak megzavarni… - mosolyogtam rá. Mire kissé dühösen nézett rám.
Milyen jól kezdődik... Majd leültünk enni, hangulat elég jó lett, Sam engem bámult végig.
-Sam, ne nézz már ennyire… - suttogtam. Mire elkapta tekintetét.
-Leszedi a fejed a barátja – nézett rám mosolyogva anyu. Direkt csinálja?
-Barátja? – nézett rám meglepődve mindenki. Pár kézből még a villa is kiesett.
-Igen a barátom – mosolyogtam.
-Pillanat – állt fel Nessie, megfogta a kezem és maga után húzott. Kimentünk, mindenki minket bámult. - Nem akartad elmondani? Az iker testvérem vagy…
-Bocsi, éppen nem vagyok mártír? Ja, igen megint nekem kéne bocsánatot kérnem, mert te mártírnak tartasz? – kérdeztem nyugodtan, bár belül tomboltam.
-Ne lovagolj már ezen… - nézett rám flegmán. – Ki az? Ki a szerencsés? - kíváncsiskodott.
-Emmett Cullen –mosolyogtam, már a neve kimondásába beleremegtem.
-Mi? És mi lett Roseval? – kérdezte meglepetten.
-Rose elment… - suttogtam.
-Várjunk csak… Te lefeküdtél vele?- motyogta zavartan.
-Igen – motyogtam vissza.
-De hát két hete vagytok együtt? Azzal a bunkó, sexmániás állattal és oda adtad neki a szüzességed? - rémült meg.
Felpofoztam, eddig bírtam. Sosem ütöttem meg, de itt a határ.
-Te normális vagy? – törölte le a vért a szájából.
A többiek kijöttek és minket bámultak.
-Nekem jöttök? Mert megütöttem? Gyertek… - néztem rájuk. Teljesen bekattantam.
-És nem ő vette el a szűzeségem drágám – löktem egyet Nessien.
-Egy ribanc vagy… - köpte a szavakat.
-Nessie – kiáltotta Bella.
-Nem tudsz semmit sem Nessie… Jobb is, ha törékeny szívecskéd nem tudja meg, nem bírnád..
Bevágódtam a kocsiba, majd a Cullen ház felé vettem az irányt.
-Rohadt életbe – káromkodtam. Emmett kell nekem, Emmett…
Alig láttam át könnyeimen, csak az volt bennem, hogy minél hamarabb vigasztaló karjaiba legyek.
Lefékeztem, Emmett már ott várt, Alice biztos látta.
Gyorsan kiszálltam és karjaiba ugrottam.
-Sss – emelt karjaiba. Csak zokogta és zokogtam. Már csak azt vettem észre, hogy a nappaliba vagyunk. Alice és Jasper aggódva figyelnek.
-Sem…mi… semmi baj – mosolyogtam keserűen Alicere. Mire még jobban megijedt.
-Elmondod? – kérdezte Emmett.
-Összevesztem Nessievel, és sosem fogunk kibékülni… - zokogtam fel.
-Min? – simogatta hajam.
-A múltkorin, rajtad meg a szűzességen… - mosolyogtam szerelmem felé.
Csak elmosolyodott.
-Rajtam? Nem kért bocsánatot? - kérdezte pár pillanat múlva.
-Rajtad…Dehogy. Kiakadt, hogy veled járok, és hogy lefeküdtünk… - motyogtam.
-Csak féltékeny, biztos a kutyus nem jó az ágyban – nevetett.
-Van benne valami… - mosolyogtam. – Megütöttem, sosem ütöttem még meg.
-Mi volt a szűzeségeddel? – kérdezte Alice.
Ez elég vicces volt.
-Kiakadt, hogy Emmettnek adtam oda, miközben nem is. Ezért meg leribancozott. Nagyon jól sikerült ez az egész…
-Nem Emmett vette el a ..? – kérdezte Jasper.
-Nem - mosolyogtam, persze zavarban voltam.
-Oké – mosolygott szerelemem. – Szálljunk le a témáról.
-Esme? – kérdeztem miközben kikászálódtam Emmett karjai közül.
-Aszik – mosolygott Alice.
-Kicsit rendbe szedem magam… - mosolyogtam majd kimentem a fürdőbe. Nagyon jól kijöttem Jasperrel és Alicevel.
Ma mindenki megtudta, hogy nem Emmett volt az első… Szupcsi.
-Mit szólnátok egy filmnézéshez? – kérdezte szerelmem, amint visszamentem hozzájuk.
-Nekem jó – mosolyogtam. Nekem minden jó csak ott legyen a Macim is.
-Nekünk is – mosolygott Alice.
Ledobtuk magunkat a kanapékra, én elfeküdtem és Emmett mellkasának döntöttem a fejem.
-Mit nézzünk? – kérdezte Jasper a tévé előtt térdelve.
-Nekem mindegy – mosolyogtam rá.
-Másnaposok?! – kérdezte.
-Azt – vigyorgott szerelmem.
-Oké – tette be a filmet, majd ők is helyet foglaltak egy másik kanapén szerelmével.
Én nem is a filmet, hanem szerelemem arcát bámultam, aki néha azért a filmet is nézte.
Egyszer csak elaludtam…
Álmomban Emmettel és két kisgyerekkel kirándultunk. Egy szőke kisfiúval és egy barnás szőkés kislánnyal. Szerelmem a kisfiúval játszott én meg a kislány kezét fogtam és úgy sétáltunk. Annyira boldog voltam, de sajnos álom volt.

Lizi ruhája:


18 megjegyzés:

Bogiii írta...

Nagyon jó lett! De ez most nem a szemeim érdemexD nem hiszem el, hoyg te soha nem tudsz rossz fejit írnixD Az összes j, ebből sem tudok semmit sem kiemelni, nagyon jó volt a szócsata Liz és Nessie között, szerintem ne béküljenek ki egy darabigXD Legyen még pár bunyó köztükxD
Majd még szemezek veled maxD
puszii^^

*és most megy írni neked msnen, hogy írt komit*

Evcu írta...

Imádom imádom imádom :D:D
hogy kiakadt már mindenki :OxD
ma még lesz egy ?:O
várom a kövit *.*
puszi xoxo

manóó írta...

nagyon jó rész lett. igazán tetszett. remélem lesz még ma sok-sok fejezet. pus

Névtelen írta...

Szia
egyszeerűen megőrjitesz imádom ez a fejezetet.
Nessie-Lizy rész tők jó volt.
De nekem legjobban Emmet jön be nagyon és ez a kedveség olyan cuki.
ui:várom nagyon a kövi fejezetett.
Puszi
Bogi

Vivi írta...

Ez kész-.-"
Most még jobban utálom ezt a csajt.Ennyire hogy lehet bunkó Lizzel?
Komolyan Bella meg elképesztő:O Nem hogy Liz után jött volna.
áááá dehogy.
Siess a kövivel:P
Nekem ez is tetszett:DKis gonosz fejezet lett:D

Bogiii írta...

hehe, sztem egy feji lesz még, de ha rajtam múlik akkor 2xDD

đóri tudod hogy szeretlek(L)xDD

Mimi írta...

szia
eszméletlen jó lett =D
nessi de kis köcsög lett...:@ megérdemelte =D
másnaposok hát inkább no comment...xD
álom *-* cukiii =)
vároma kövit ugye lesz még ma ?? =D
puszi Mimi

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Nessi nagyon bunkó,mit szól bele,mikor megint Linek kellett lépnie felé.Egyre jobban utálom.Többiek hogy meglepődtek a szüzesség dolgon:D Remélem lesz még ma.Várom a kövit.

Adrienn írta...

Áhh nagyon jóó lett :D
Nessie, csak fogja be a pofáját...:@
Ajj, nem lehet betelni ezzel a Liz+Em párossal, egyszerűen olyan jóó.
Áhh úgy olvasnám még, akár egész nap csak ezt olvasnám, nem lehet vele betelni :D
Már várom a kövit
Puszi Adree

demon írta...

szia nessi megérdemelte amit kapot és bella is hogy lizz nem nagyon beszél vele em pedig tényleg 1 maci remélem liz álma beteljesül puszy gratulálok

Erzsi írta...

Ja,még annyi,ha Bella megint Nessit fogja védeni,akkor megyek és őt pedig én fogom felpofozni,hogy térjen már észhez.

Wyyy írta...

Szia!
Hát ezt kajakra nem értem Bella nem fogja fel hogy nem mindenért Liznek kell bocsánatot kérni?!
Nessi meg mit képzel magáról..mikor ő veszett vele össze?!
De legalább a Többi Cullen megérti Lizt és nem őt hibáztatják olyanért amiért nem is ő a hibás..
Esme meg a boldog kismama(=
És hát na...háhh..felidegeltem magam a két nőszemély viselkedésén...
chjaj...
na de nagyon jó lett a fejjiiii
siess a kövivel


puszillak


Wyyy(=

Ui.:megköszönöm Alice-nek a szép nézését..hogy rábyr így venni téged Dóri hogy többet frisselj(=

Mono írta...

Szia!

nagyon jó a történeted, egyszerűen függővé váltam:)
Bella nem kicsit kivételez Nessievel. Liz helyébe én többet is adtam volna nem csak egy pofont:P
bár lehet hogy csak az agresszivitás beszél belőlem???hmmm... mindegy:P
Emmet a kedvencem lett... a nagy maci:D:D:D

várom a következő fejezeteket és jó pihenést és sok-sok ihletet gyűjts, hogy minél több fejezetet tudjunk újra olvasni:)
siesss:)
puszy Mono

NessiVolturi írta...

Szegény Liz! Bár igaza van nálunk is ugyvan,hogy az idősebb szval én velem szigorubbak és én vagyok mindenért a felelős..:S De nagyooon jóó. đórii még még még.

Vivii írta...

Hali!

Na erre csak ennyit tudok mondani: MI VAN?
Mi az hogy Liznek kell bocsánatot kérnie Nessitől. Bella normális?( Jó, tudom hogy már sokszor megmutatta, hogy nem. Ez csak amolyan költői kérdés akart lenni)A fejem verem a falba ettől a hülyeségtől. Istenem. Meg mi az, hogy még nessi kéri számon Liztől, hogy barátja van. És hogy az a valaki Emmett Cullen. Nem azért, de nem is ismeri. Akkor meg minek szól bele?
Igazán megérdemelte azt a pofont:D De mi az, hogy Liz egy ribanc? he? Ezt mondja meg nekem valaki. Egyébként Nessit és Bellát is helyre tehetné valaki.
Emmett most is nagyon cuki volt:D Most már viszont jó lenne ha kicsit béke lenne vagy valami, mert Liz rengeteget sír:( És nem szeretem ha a kedvenc szereplőim sírnak.És nem biztos hogy a végén az csak álom volt. Még valóra válhat:D
pusz, Vivii

gicus19 írta...

Nagyon tetszett:D Mikor jön a kövi?:D
Szegény Liz! :( Sajnálom. :( Ú, én most... ááá... Nem csípem Bellát. Olyan... érthetetlen. Nem érti meg Lizet.
Amúgy nagyon jó lett:D
puszi

Detty írta...

Szia!
Wow! Mamma mia, ez egyre jobb lesz!
Sajnálom Lizt :( Nessi meg olyan hülye! És Bella is. Nem viselkedik vmi anyásan, az egyszer biztos. Na mindegy. A lényeg, h már nem t'om, h melyik feji a kedvencem XD
Pusy: Detty

Vii írta...

Szija!

Áhhh, hogy ez a Nessi mekkora barom lány! Nem is akarok rá gondolni! Jól tette Liz, hogy megpofozta!
Akinek ilyen Macija van és családja annak nem kell tesó!
Már csak az kellett volna, hogy Bella helyből Nessi pártjára áll! Na az lett volna még a salin az öntet!
MÁSNAPOSOK!!! Király az a film. Hozzáteszem én is az vagyok, csak én mindenre emlékszem! HIHI! :)

Na megyek a kövire és folytatom...
...amit elkezdtem!