BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 31., szombat

Jó úton - MIndenki rólunk beszél

Sziasztok itt a fejezet! Sajnálom, hogy csak most, de ez van. Elég rosszul voltam délután, most már jobban vagyok.:/:)
Sajnálom, hogy megvárattalak titeket.
Lehet ma lesz még egy, de nem biztos..:)
Köszönök mindent, puszii. KOMIKAT*.*

37. fejezet - Mindenki rólunk beszél
Két nappal később.
-Mindenki rólunk fog beszélni… - suttogtam az autóban ülve.
-Nyugi cicus, kibeszélik magukat azt kész – tette óriási kezét combomra.
-Nessie mit fog csinálni? – tettem fel a következő kérdésem, amitől rettegtem.
-Szerintem semmit – mosolygott biztatóan. – Ne idegeskedj már, itt leszek veled – simított végig az arcomon.
-Szerencséd – mosolyogtam rá.
Már meg is érkeztünk a parkolóba, rengeteg diák hemzsegett itt-ott. Alice és Jasper,Edward kocsijának dőlve várt minket.
-Mi lenne, ha nem szállnánk ki? – kérdeztem szerelmem.
-Lizi, ki fogunk szállni –következő pillanatban Emmett már nyitotta az ajtót.
-Gyere – mosolygott, majd megfogta a kezem. Minden szem ránk szegeződött, ettől féltem. Majdnem csak hallani lehetette, ahogy az állak koppannak a betonon.
-Mindnenki minket néz – suttogtam, mire szorosan megölelt.
-Jobb, ha tudják, hogy hozzám tartozol… - csókolt meg.
-Emmett – mosolyogtam. – Direkt csinálod… - közelebb hajoltam hozzá és lágyan megcsókoltam.
Megfogtam a kezét, és Alicek felé húztam.
-Sziasztok – öleltem meg barátnőmet.
-Lizi – mosolygott Alice.
-Mennyünk – húztam Emmettet magam után, miközben Alicel fecsegtünk.
-Oké – mosolyogtam. – Nessiet nem láttátok?
-Nem jön suliba – motyogta Alice, miközben megigazította a hajam.
-Szupi azaz, de kár – mosolyogtam.
-Suli után elugorhatnánk megvenni azt az izét, amit mondtál, hogy kell … - mosolygott, majd elgondolkozott, hogy mit is.
-Mosógépet – nevettem.
-Igen, olyan hülye neve van nem tudom megjegyezni… - mosolygott.
-Alice tök egyszerű, kimossa a ruhákat, mosógép - nevettem.
-Logikus – mosolygott Jasper.
-Lizim tudja – mosolygott szerelmem.
-Akkor én megyek – nyomott egy puszit arcomra, majd megcsókolta Jaspert és eltűnt a folyosó végén.
Mi pedig bementünk a termünkbe, spanyol.
-Melléd ülök – mosolygott Emmett.
-Nem, Jasper mellé ülsz – mosolyogtam vissza.
-Miért ülnék Jasper mellé? – nézett fivérére, aki engem nézett.
-Egy mert a bátyád, és eddig melletted ült, akkor miattam nem hagyod ott. Kettő nem tudok figyelni az órára, túl közel lennél – nyomtam egy puszit arcára, majd elfoglaltam helyem.
-Mintha annyira kéne figyelned… - suttogta mosolyogva.
Pár perc múlva elkezdődött az óra, öt perc múlva már Emmett levelet dobott az asztalomra.
Cicus ez nagyon nem lesz jó, olyan messze vagy – amennyire tudtam, halkan próbáltam nevettni, páran, még így is hátra fordultak.
Igen fél méterre, ekkora távolság… - dobtam vissza.
Most kinevettél? – suttogta.
Majd az előröl kaptam egy levelet… Mi van má’? Egy barnahajú elég bunkó sráctól.
Mennyi egy menet?:D – olvastam át többször a szavakat.
Mi van? – dobtam vissza.
Mennyi vagy egy menetre édes?:$ – olvastam újra.
Ha-ha – írtam vissza.
Komolyan, befizetek egyre. Kétszer annyit kapsz, mint a Cullentől…:)
Rossz ajtón kopogtatsz szivi – dobtam vissza a papírt és fortyogtam.
Pont ki is csöngettek.
-Mit akart? – állt elém rögtön Emmett. – Szétverem – indult a srác után, aki rögtön kirajtolt a teremből.
-Hagyd… - nyúltam utána.
Ebédig, minden rendben ment. Minden órán stréber módjára jegyzeteltem, vagy rajzolgattam.
-Egy szelet sonkás pizza és egy sprite lesz – mondtam a konyhás néninek.
-Tessák drágám… - nyomta a kezembe.
-Köszönöm – majd a Cullen asztal felé vettük az irányt az én macimmal.
Mindenki előtt ott sorakozott a kaja, de csak én ettem. Emmett és Jasper valami autóról beszéltek, Alice pedig az új, Párizsból érkezet ruháiról magyarázott. Edward elment anyuval Olaszországba. Sejtettem, hogy így lesz, bár kicsit önzőnek tartom hiszen Esmének elkélne a segítség, de ő tudja.
-Sziasztok – lépett hozzánk Lora.
-Hé, szia – öleltem meg. – Hogy vagy? És Tony?
-Jól vagyunk, már kiengedték a kórházból – mosolygott.
-Miért vagy bent? Nem úgy volt, hogy csak később kezded a sulit? – kérdeztem mosolyogva.
-De, csak papírok miatt.. Meg gondoltam megnézlek – mosolygott. – De megyek is. Sziasztok - intett a társoság felé.
-Nem fél tőlünk – motyogta Jasper. – Ez érdekes.
-Nincs mitől félnie – mosolyogtam, majd megöleltem Emmettet.
Még két óránk volt, amit nagy nehezen végig szenvedtem. Elég unalmas volt egyedül, hiányzott a nővérem…
-Oké, akkor ti mentek a volovóval, pár óra és mi is otthon vagyunk – mosolygott a fiúkra Alice.
-Oké – sóhajtott Em.
-Tiszta önző vagy – mondta Alice szerelmemnek.
-Miért is? – vigyorgott.
-Egész napra lefoglalod Lizit, így nem ér… - mosolygott Alice.
-Aki megteheti – nevetett a macim.
-Akkor sziasztok – csókoltam meg szerelmem.
Mér indultunk is barátnőmmel.
-Mosógépek rettegjetek megyünk – nevetett Alice. – Megjegyeztem!
És csak mosolyogni tudtam aktivitásán.
-Visszafelé vezethetek? – nézett rám boci szemeivel, aminek nem tudok ellentmondani.
-Persze – adtam meg magam, pedig nem szerettem, ha a kicsikémet más vezette.

-Ezt kérjük – mutattam a kiszemelt mosógépre.
-Betenné nekünk a kocsiba – mosolygott Alice a húszas éve végében járó, aránylag helyes eladóra.
-Persze lányok – vigyorgott. – Telefonszámokért cserébe?
Nagy nehezen berakta, szegényke alig bírta el. Mi meg mosolyogva vizsgáltuk, amint szenved.
-Telefonszámok? – mosolygott ránk izzadtan, vörös fejjel.
-Ó, én nem tudom az ennyim… - néztem barátnőmre.
-Én sem… Add meg te – vigyorgott Alice. - Majd felhívunk.
-Oké – nyomott oda egy cetlit a kezembe.
-Köszi, szia – mosolyogtam és bevágódtunk a kocsiba, ahol hangos kacagásba kezdtünk.
-Mekkora bolond…

Lizi ruhája:



13 megjegyzés:

Névtelen írta...

elsőőőő

demon írta...

szia jobbulást! És gratulálok jó lett mit jó isteni a feji a srác megérdemelte volna hogy em szétverje gratula puszy

Vivi írta...

Ez nagyon tetszett:D
Imádlak:)
Pihengess:D
Alice olyan kis féltékeny:D
Jaspert egyre jobban bírom mostanábaxD
Edward Bella párosra kíváncsi vagyok:D
Esme hogy van?:D
:D
Vivi

Wyyy írta...

Halee!!
đóri ez tök jó lett..bár nem értem Nessie miért nem jött suliba??!!
és és és Rose-zal mi van?!
Éééé sakkor Edy fiú csak elment Bellával...de jó(=
És Alice a mosógépes beszólással nagyon nagy xD
És és és mi ez a bunkóság már rögtön mennyi vagy egy körre?!...Em drága majdnem nekiment a srácnak :D
nahh most ennyit tudok(=
nagyooon jó lett
siess a kövivel

puszillak


Wyyy(=

Evcu írta...

Nagyon jó lett :D
mint mindig ;)
Hol van nessi :O?
igaz nem hiányzik -.-"
csak kiváncsi vagyok :)
várom a kövit :P
puszi xoxo

Natalie írta...

nagyon nagyon jó lett!
telefonszámokért cserébe!XD
alig várom a folytatást!
ügyi vagy!

sok puszi

Nessie Crowley írta...

Szia Dóri,nagyon jó lett,most csak ennyi telik mert elég rosszul vagyok xD...puszi
Nessie

Névtelen írta...

Szijjja

Először is jobulást szivem.Remélem hamar jól leszel:D

Másodszor bocsi bocsi bocsi,hogy nem nagyon komiztam mostanában,csak nem igazán értem rá,de utólag elolvastam minden fejit:D:D

Minden fejezet nagyon jó lett,kivéve azt,amikor volt az az összejövetel és összevszett Liz Nessivel.Ne érts félre,az is tetszett,csak már megint balhé volt:SMind a ketten nagyon megváltoztak.Főleg Lizi.

Na szval.Huh,ez is jó feji lett:D
Mehértem Liz-t,hogy ideges volt.Elég nyomasztó lehet,ha az egész suli téged bámul:sDe most minek foglalkozni mással?Amúgy meg,mégis mit várt?Ilyan pasival megjelenni valahol...*.*
Emm helyében szétvertem volna a srácot...
A bolti srác az akkora poén voltx_D

Kíváncsi vagyok,hogy miért nem volt Nessi suliban.Remélem nincs semmi baja.

Esme-nek pedig nemsokára babája lesz*.*Alig várom,hogy Alice is terhes legyen:D

És ha van időd,akkor írnál Nessi szemszögéből is????*.*Már hiányzik.

Várom a folytatást!:D
pussza<3

Vivii írta...

Hali:D

Örülök, hogy már jobban vagy:)
Nagyon jó fejezet lett:D Tényleg mindenki őket bámulta. :) Nem csodálom, tökéletes pár és annyira aranyosak:D
Viszont Emmett igazán megverhette volna spanyol óráról azt a srácot!:@ Mit képzel már magáról? Bunkó!
Egyébként Nessi hogy hogy nem ment suliba? Úgy van vele, hogy inkább Jake-kel van? Mondjuk nekem nem igen hiányzik, de ahogy írtad, Liznek igen. Nem értem ezt a csajt se. Jó, hogy a testvére meg minden, de akkoris. Leribancozta meg minden. És bocsánatot se kért. Na mindegy. Remélem akkor ma még kapunk egy frisst:)
pusz, Vivii

nyinyke írta...

szia.örülök , hogy jobban vagy.ajánlom a fekvést (nuku házimunka XD ) nos csak annyit tudok írni már , hogy remek lett , mivel a többiek az összeset elmondták. várom a folytatást.
puszi zenetöri

gicus19 írta...

Hát ez nagy volt xD
Bella köcsögösködik, mint az Eclipse-ben xD
Alice tök ari volt *.* :D imádom a cajt:D
jó feji lett:D
puszi

manóó írta...

tök jó rész lett!

Detty írta...

Szia!
Hú! Ez tök jó lett! Vámpírmemória ide - vámpírmemória oda - Alice nem bír megjegyezni egy egyszerű szót: mosógép XD Am tényleg; Nessi miért nem jött suliba?
Pusy: Detty