BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 15., csütörtök

Jó úton - Karácsonyi ötletek


Sziasztok. Itt a a következő fejezet. Köszönöm a sok kommentet, nagyon örültem nekik:) Ma vagy holnap lesz még egy friss - lehet kettő is-. Köszönöm, hogy vagytok nekem=).Komikat!!! Puszi, đóri


8. fejezet - Karácsonyi ötletek
Egy héttel később.
Minden rendben van, Jareddel minden nap találkozunk, órákig együtt vagyunk. Nagyon jól elvagyunk.. A telefonálós, Isten tudja ki, már háromszor keresett. Kiderült, hogy a srácok őt üldözik, vagyis így kötöttem össze a dolgokat, mivel egy férfi vámpírt követnek, de nem tudják elkapni. Hihetetlen, eddig tök nyugodtan éltünk, se autófelborító vámpírok, se telefonálós vámpírok se semmi. Most meg két hónap alatt annyi minden történik. Sarahnak, már küldtem pénzt – remélem nem drogokra költi-. Karácsony után meglátogatom, kockázatos, hogy nehogy rájöjjön, hogy nem öregszem, de húsznak kell kinéznem, szóval egy kis smink, hajformázás, ruha váltás és kész.
Egyre jobban közeledtünk a karácsony felé, még két hét. Ma el is megyek vásárolni.
-Hé, szerelmem – mosolygott rám Jared. - Itt vagy? Öt perce hozzád beszélek – nyomott egy puszit a számra.
-Bocs, elkalandoztam – mosolyogtam zavartan.
-Karácsonykor kivel leszel? – kíváncsiskodott.
-Arra gondoltam, huszonötödikén csinálok egy bulit. Mindenki átjön hozzánk - mutattam a nappalira.-
-Lejössz hozzánk Szent estére? Vagy Nessivel akarsz lenni?
-Szerintem Nessi Jacobéknál lesz… - mosolyogtam.
-Bocs, de mennem kell járőrözni – mosolygott, egy csókot nyomott a számra, majd kiugrott az ablakon.
-Ajtó is van édes – nevettem.
-Tudom – halottam nevető hangját.

Akkor irány vásárolni. Bankkártya megvan, más nem kell – nevettem magamban. – Bedobtam a kocsiba a táskám, és egy kabátos, majd gázra taposva indultam.
Rengeteg embernek kell vennem, Cullen család, farkasok, plusz bevésődések, Emmáék.
Vettem fényképkereteket, ezüst láncokat – Alicenek, Esmének és Rosenak – különböző szíves medált – a kövek színe volt más-. Jaspernek, Alicenek egy-egy vastagkötéses füzetet – amibe Jazz leírhatja a megélt történelmi eseményeket, Alice pedig a divat változását. Plusz vettem még egyet, amibe én fogok írni Esmének egyszerű recepteket – hogy tudjon az árváknak főzni-sütni-. Emilynek és Sethnek egy étkészletet, valamint egy babaágyat – lehet kicsit előre szaladtam, de annyira aranyosak voltak a baba dolgok-. Farkasoknak pedig vettem három-három farmergatyát – a vicc kedvéért tök ugyan olyanokat, csak más méretben. – Luxnak is egy karkötőt, parfümöt valamint egy ágynemű huzatot. Jonathannak meséket, és egy társast. Angelának egy kötényt, egy nyakláncot, és egy parfümöt. Emmának és Lorának is parfümöt – persze mindenkinek más illatút-, egy kétszemélyes ágynemű hozatott. Marknak, Tonynak és Eriknek sportújság, kocsismagazin előfizetést. Emmettnek, Edwardnak, és Jarednek mit vegyek? – sétáltam el a kirakatok előtt újra. Az eddig vásárolt cuccokat már begyömöszöltem a kocsiba. - Edwardnak veszek egy ágyat – döntöttem el. – Még mindig kanapén „alszik”, hátha hazajön anyu. És… Liz, nem lehetsz ennyire hülye. Inkább nem kéne ágyat venni… de akkor mit? Szenvedélye az autó, akkor kap egy húzat szettet, ez Emmettnek is jó lesz. Végre kitaláltam. Edwardnak még vettem egy verses könyvet, Emmettnek pedig egy horror film sorozatot. Jarednek pedig egy CD-t, egy mintás törölközőt, és pár pólót vettem.
Benyomtam a kocsiba mindent, már dugig volt a hátsó rész. Kitolattam…
Victória – ütöttem a fejemre.
Visszaálltam a helyemre, majd visszaszaladtam. Kicsit hülyeségnek tűnik, hogy megveszek mindent, de jobb nem a végére hagyni, karácsonyfadíszekért,húsokért még úgy is be kell jönnöm. Bőven elég feladat lesz. És lehet, közben még beugrik valami vagy valaki.
Victóriának mit vegyek – járkáltam a kirakatok előtt még mindig-. Tuti azt gondolják nem vagyok százas, van olyan bolt, amiben már ötször voltam. Eladó a harmadik után nagyon mosolygott.
Könyvesboltban vettem egy pszihológiai könyvet. Majd a ruhaboltokban vettem neki pár inget, és farmert, és két pár fekete magas sarkút – mivel mindig ez van rajta -.
Oké, kész vagyok. Tuti nem veszek ma már semmit, elegem van a vásárlásból, a szaladgálásból. Hulla fáradt vagyok… - beültem az autóba.
Telefoncsörgés.
-Halo – kerestem meg a telefonom.
-Liz. Szia, hangosíts ki – nevetett. Leraktam a telefont, és kihangosítottam.
-Mi a helyzet? – ásítottam.
-Csak gondoltam felhívlak, nehogy elaludj.
-Mér látsz? – ijedtem meg.
-Csak öt perce kezdtelek el látni.
-Szerencse – fújtam ki a levegőt.
-Miért?
-Öhm, épp Mikulásnál voltam,ajándékot csomagolni – nevettem el magam.
-Vettél nekem ajándékot? –sipított fel.
-Neked? Én? Dehogy – kacagtam.
-Most akkor?
-Vettem, de nem tudod meg, karácsonyig. Igen, huszonhatodikán átjöttök? Karácsonyozhatnánk együtt.
-Okés – nevetett. – Nem akarsz inkább te jönni, lesz nagy fánk.
-Kikérem magamnak nekem is nagy lesz – nevettem.
-De szilveszterkor nálunk leszel? – kezdett alkudni.
-Nem tudom Alice, ott van Jared, meg Nessiék…
-Kár, hogy ellenségek vagyunk, pedig szeretném megismerni őket – áradozott.
-Vicces vagy. Nekem lenne a legjobb, de ez lehetetlen…
-Szent este Nessivel leszel?
-Még nem tudom, lehet Jared családjánál… Basszus még nekik is kell vennem ajándékot.
-Ha gondolod segítek… - nevetett ki.
-Nem kell, megoldom.
-De szívesen segítek, lécci.
-Oké, szerinted mit vegyek két huszonéves lánynak, akiket sosem láttam, és csak annyit tudok róluk, hogy vannak, és lélegeznek valahol?
Hangos nevetés hallatszott, bizonyára Jasper.
-Hát gyertyát, vagy virágot, vagy parfümöt, vagy egy levásárlós papírt, mondjuk egy butikban…
-Jó ötletek.
-Mit kérsz karácsonyra? – kérdezte Alice.
-Nem kérek semmit –nevettem.
-Miért? Mindenki vágyik valamire…
-Igen, de én tudom, hogy nem kapom meg – kacagtam. – Ti vásároltatok már?
-Hát elkezdtem, de még nincs meg mindenkinek – szólalt meg sejtelmes hangon Alice.
-Értem. Két perc és haza érek, leteszlek jó?
-Oké, jó éjt. Puszi.
-Neked is, ja meg Jazznek – nevettem – Puszi.
Kevesebb, mint kér perc múlva már a csomagokat kezdtem befelé hordozni.
Beraktam egy mirelit pizzát a mikroba, öntöttem egy pohár narancslevet, majd leültem enni. Fél órára rá már az ágyban feküdtem.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kihagytad Carlilse-t szerintem...de lehet én vagyok hülye:D
Szupi lett:)
Siess
Vivi

Natalie írta...

nagyon jóó lett!
szegény Liz!Ezért utálom a karácsonyi előkészületeket!De a végkifejlet az mindig csodás!
nagyon jó feji lett!

so-sok puszi

Vii írta...

Wááá!!!
Karácsonyi rémálomláz! :)
Pfff... hát nem irigylem, ennyi ajándékot összeszedni.
Hallod?! A felének nem bírtam volna mit venni! :)
Nagyon jó lett! És csak egy pasis! :P
Várom a kövit! Majd éjjel felnézek!
Pusszantás!

Adrienn írta...

Huhhhh, karácsony, és mennyi ajándék... én se tudtam volna a felének se venni valamit... xD De jó ötletek ezek, lehet, hogy majd karikor fel is használom XDXD
Nagyon jó lett
Várom a kövit
Puszi Adry

(:ClaryHerondale:) írta...

Aranyos volt! Nagyon jó lett! :) Siess a frissel!
Puszi : Friday

Wyyy írta...

Szia!
Jupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
de jóóóóóó.télleg nem nézhették dilisnek xD
mindenhova bemegy jó párszor..
rengeteg ajándéék...én biztos jó pár napig visszajárkáltam volna mire mindent sikerül kitalálni..hogy mit és kink szeretném adni =)
Nagyooon tetszett
reméééleeem gyorsan lesz majd kövii


Pussz

Wyyy =)

Erzsi írta...

Szia nagyon tetszett.Várom a kövit,majd éjjel felnézek,hátha lesz:)

Road írta...

Sziasztok!
Tényleg kihagytam Carlislet:D
Nem baj, majd valahogy bele szerkesztem, nem én hagytam ki, hanem Liz!^^
^Kövi fejezet Nessi szemszöge:)