BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 14., szerda

Jó úton - Próba szerencse

Itt a fejezet:) Lehet még egy jön ma:D Örültök??:D

6. fejezet - Próba szerencse

-Két Swan lány választ csapatot – mosolygott ránk a tanár. Túl jók vagyunk egy csapatba, nevettem.
Gyorsan kiválasztottuk a csapatokat, aztán kezdődött a játék. Én Nessire mentem, ő rám jött. Szóval mi egy gólt sem rúgtunk, de jól elszórakoztunk. A pálya szélén Edward pedig rajtunk nevetett.
-Hugi csak egy gólt – könyörgött. – Utána te is rúghatsz egyet – nézett rám boci szemekkel.
-Jah, majd én megengedem, te pedig nem fogod – nevettem.
-Liz! – szólt valaki. – Légyszi gyere be kapuba.
-Megyek – szóltam vissza.
-Kapus csere – szóltam Edwardnak.
Nessi nagy hévvel elindult, vezetve a labdát, és rárúgta, előtte még rám mosolygott.
Hagytam, hogy bemenyen, de eljátszottam, hogy csak véletlen volt.
Edward belefújt a sípba.
-Hogy lehetsz ilyen béna? – nézett rám az egyik csaj.
-Azt hiszed mert Edward bartánője vagy…
-Kinek? – nevettem. – Én Edward barátnője? – kezdtem el nevetni.
-Liz, mindig ezt csinálod. Az összes jó pasit bekebelezed, ott van Erik, aztán a fiú társoság fele. Edwardot legalább hagyd meg…
-Betti minek vered magad? – jött oda Nessi.
-Itt a másik is… - dönyögött az egyik csak. Miközben műkörmeit csodálta.
Edward a pálya szélén állt és úgy csinált, mintha nem venné észre mi folyik itt.
Csengő felcsendült.
-Mehettek öltözni – mosolygott Edward, az összes lány olvadozott, kivéve, hármunkat. Emmát, Nessit és engem.
Én csak nevettem, Edward és én… Ekkora viccet.
Továbbiakban a napunk lassan telt, Nessi nem kérdezett semmit Jareddel kapcsolatban, csak vigyorgott. Én pedig arra jutottam, hogy nem minden farkas vésődik be. Lehet Jared nem fog. Majd csak bele szeretek.
Mintha tudta volna, hogy épp rá gondoltam, épp most döntöttem.
Szia, ma nem tudunk találkozni, de holnap szeretnék mindent megbeszélni. Szeretlek, Jared.
Jött az sms. Szuper. Szeretlek… - én is ki szeretném mondani, szerelmes vagyok beléd, de nem megy. Nincs tartalom mögötte…
-Szeretlek – suttogtam. Próbálgattam a szót.
-Elvihetem ma Luxot vásárolni? – mosolyogtam Nessire.
-Szerintem el, de kérdezd meg Angelát. Én is mehetek? - mosolygott Nessi.
-Persze.
-Be kéne mutatkozz Jake anyukájának … - nézett rám kérlelően.
-Persze, miért ne?
2 órával később
-Lux figyeld – mosolyogtam egy fiúra, aki legújabb barátnőmet vizsgálta. – Tiszte helyes – böktem oldalba.
-Szerintem is – mosolygott Nessi.
-Azt hittem a bevésődéstől nem látjátok őket – mondta zavartan.
-Csak a fiúknál van, én látom őket – kuncogott Nessi. – Csak nem úgy…
-Én meg nem vagyok bevésődve… - húztam el a szám.
-Mi? De hiszen Jared átváltozott. Vagy nem találkoztatok azóta? Akkor ki kell használnod… - mosolygott Nessi.
-De találkoztunk, nem én vagyok a bevésődése – mosolyogtam.
-Akkor most mi lesz? – kerekedett ki Lux szeme.
-Semmi, mi lenne? – mosolyogtam még mindig, ez a tipikus műmosoly, amit már mindenki ismer, csak senki nem tudja, hogy mű.
-Szakítotok? – kíváncsiskodott Nessi.
-Nem. Nem hiszem.
-De ha egyszer jön az az izéé, akkor mi lesz veled? – nézett rám Lux kíváncsian.
-Mi lenne, tovább állok… - műmosoly még mindig.
-Ennyit ér neked ez az egész? – kérdezte Nessi kissé gúnyosan.
-Nem tudom, amúgy sem tudnék mit csinálni. Nem fogok közéjük állni – jelentettem ki. – Azért annyira szeretem Jaredet.
-Nem biztos, hogy be fog vésődni – húzott elő egy pólót Nessi, és maga elé próbálta.
-Úgy érzem be fog – műmosolyból ötös.
-Fel a fejjel – ölelt át Lux.
-Nincs semmi bajom – nyugtattam meg.
-Éhen halok, együnk – állt meg Nessi. – Ezt még megkell vennem – emelte fel a pólót. Szuper.

-Azt nézd – mutatott Lux egy pasi felé. Szőkehaj, kékszemek, magas, izmos – bár nem az a kigyúrt állat típus-.
-Fincsi – kuncogtam.
Egyszer csak megindult felénk.
-Ide jön? – lett vörös Lux arca. Engem nem nagyon izgatott.
-Sziasztok lányok – mosolyogott, legalább tíz foga kint volt. Közelebbről is helyes volt.
-Üdv fiú. Helyzet? – mosolyogtam rá, míg bevettem a számba egy sült krumplit.
-Igazából semmi – mosolygott zavartan. Nem arra számított, hogy majd megszólal valamelyikünk.
-El kellett volna olvadnunk? – kérdezte Nessi.
-Ti..ti ikrek vagytok – nézett minket. – Vagy csak a szemem káprázik… - pislogott nagyokat.
-Ikrek vagyunk – mosolyogtam.
Közben lassan odahúzott egy széket és leült.
-Bár engem inkább a barátnőtök érdekel – kacsintott rám.
-Ő Lux – mosolyogtam.
-Szia szépségem – ölelte át.
-Vedd le rólam a kezed –ült arrébb Lux.
-Sziasztok lányok – jött hozzánk még két srác. Szuper, már csak ti hiányoztatok az életünkből…

12 megjegyzés:

gicus19 írta...

Remélem, nem fogják őket zaklatni :D
Nagyon tetszett :D Kíváncsi vagyok a kövire:D
puszim

Natalie írta...

nagyon nagyon jó lett!
edward meg lizXD
jesszus hány pasi fog még odamenni az asztalukhoz?:D
lécci legyen még egy friss ma!:)
ügyi vagy!

sok-sok puszi

Ellie írta...

Edward és LizXD
Hát jó, látom, bonyolódnak a dolgok:D
Ez tetszik...
Imádlak, ma már 2 fejezet!:o
Fantasztikus vagy, csak úgy iszom a szavaidat:)
Kíváncsi vagyok, elkápráztatsz-e még ma...?:D;)
Puszi

VattaCukor írta...

Szia! nagyon teccett! még csatlakozik az asztalhoz fiú? xD De nagyon jó volt! Nekem már nagyon hiányzik Bella!

puszi.

Vii írta...

Na jó! Pasiból bőven több van már mint elég! :)
A végén nem fogom tudni ki kivel van!
Na nem mintha baj lenne, mert egyszer úgyis kibontod ezeket a kusza szálakat én pedig megkönnyebbülök és újra növesztem a körmeim. :)
Liz meg Edward? :) Vicces! :) Durva lenne!
De neee azért ilyent ne! :)

Road írta...

Nyugi csajok:D
Semmi sem lesz Edward és Liz közt:D
Csak a vicc kedvéért, fokozom a hangulatot, meg ilyen "sok pasis" kedvemben vagyok:D
Nagyon örülök, a kommentek, köszönöm szépen:D
És igen ma még lesz mégegy:D

Névtelen írta...

Szijjja
Ez hatalmas lett:DA végén szakadtam a röhögéstől,maga törtnénet miatt is,és pár érdekes emlék miatt isx_D
Azért az nem elnne jó ha a srácok zaklatnák a lányokat...:S
Kiwi vagyok,hogy mi lesz Jareddel:D
Mond,hogy hamar jön a folytatáááás*.*mert már kíváncsi vagyoook
pusszaLL

Wyyy írta...

Szia!
Uhh...azt hittem Lux-nak tetszik!
Azért,remélem nem fogják zaklatni őket!
Nagyon tetszett és azért reménykedem hogy Liz-nek Jared lesz a bevésődése.....=)


Pussz

Wyyy =)

Erzsi írta...

Szia,szuper lett.Várom a folytatást.Én örülök,hogy Jared nem vésődött be Lizbe.

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon jó!Tetszett Lux reakciója bár nem értettem hisz előtte ő is csorgatta a nyálát a srácra.
alig várom a kövi fejezetet!!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

Szia!
Hogyne örülnénk, sőt már alig várom remélem tényleg lesz még ma egy.
Kíváncsi vagyok mik a terveid Jareddel és Lizzel:)

Vivii írta...

Hali!

Hjajj, Nessi igazán fordíthatna több időt a testvérére. Jó, hogy ott van neki Jaki meg minden, de akkor is. Mégis csak a testvére. Az vicces volt, mikor azt hitték, hogy Liz és Edward együtt vannak. Kíváncsi vagyok, hogy ki az a három srác:P Remélem feltűnnek Cullenék is:D
pusz, Vivii