BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 29., csütörtök

Jó úton - Piroska, a farkas és a baba

Itt a feji. Figyelem: Alice szemeibe belenézni halálos... Jobb ha nem is néztek rá...:D Ez a feji az imént említett szemeinek megy, a chatelő brigádnak és nyinykének megy. Mert most nagyon feldobott, imádlak drága...(L):'( *majd elsírja magát, meghatódott*
Ma még lesz egy fejezet, valahogy...
Köszi a komikat, puszii.:)


32. fejezet - Piroska, a farkas és a baba
Lizi szemszöge
Hogy mondjam meg Emmettnek.
Bocsi, most négy napig nem tudsz lefektetni, mert megjött a menzeszem. Vagy épp bekopogott Piroska… Hiszen ötven éve nem ért olyan nőhöz, akinél minden hónapban voltak piros napok…
Áhh, de el kell mondjam, most lehet azt hiszi, hogy nem élveztem a tegnapit. Pedig nagyon is, még az emlékbe is beleremegek.
Takarításra fel. Át öltöztem, összefogtam a hajam.
Az én szobámmal kezdtem, majd a folyosók, konyha, nappali és a fürdők. Már csak porszívózás volt hátra, majd vasalás…
Nagyban porszívózok, mikor egy meleg érintést érzek a derekamon. Ez nem Emmett. Sam állt mögöttem. Csak úgy lebegett Axe-spré szaga, majd megfulladtam. Persze imádom ezt az illatot, de jóból is megárt a sok. Kivéve Emmettet…
-Sam?! Mit csinálsz itt? – mosolyogtam kedvesen, persze nem igazi mosoly volt.
-Gondoltam elkél a társoság, Nessi és Jared után – vigyorgott. De vicces…
Arról beszél mindenki, hogy összevesztem Nessivel… Szuper.
-Esetleg vigasztalás? – nézett rám kajánul.
-Mi? – néztem rá meglepetten. Következő percben már magához rántott és csókolni kezdett. Én csak ellöktem magamtól. Majd egy óriási pofont lekevertem neki. Eltört a kezem…
-Uh. Takarodj innen. Többet ne told ide a képed. Takarodj, most! – löktem ki az ajtón.
-Uh a francba…
A kezem szorítottam, és ugráltam egy sort. Rosszul fog össze forrni…
-Carlisle... – suttogtam.
Már hívtam is.
-Halo?! – vette fel.
-Carlisle hol vagy? – kérdeztem nyugodtan. Vagyis próbáltam, szerintem nem nagy sikerrel.
-Vadászni vagyunk a fiúkkal… - suttogta.
-Francba - suttogtam.
-Lizi az? – halottam meg a háttérben szerelmem hangját.
-Valami baj van? – kérdezte Carlisle.
-Haza tudnál jönni? – kértem.
-Igen. Indulok – majd le is tette.
Magamra kaptam egy farmert, persze egy kézzel, egy pólót, egy pulcsit, és cipőt. Majd bevágódtam a kocsiba. Gázra tapostam, és már ott is voltam.
Gyorsan beszaladtam, mivel még mindig szakadt az eső.
-Szia Liz! – jött le a lépcsőn Alice.
-Ne ugorj nekem – mosolyogtam.
-Miért? – kérdezte meglepve.
-Eltört a kezem – emeltem fel sután a kezem.
-Kedvesem mi baj? – lépett mellém Esme.
-Eltört a kezem… - fintorogtam.
-Hívom Carlsilét… - indult el.
-Már hívtam, jön – mosolyogtam. - Anyu és Vani? – néztem Alicere.
-Elmentek valahová… - fintorgott Alice. Milyen cuki.
-Lizi? – lépett be szerelmem. Csurom víz volt. – Mi a baj? – simított végig arcomon.
-Eltört a kezem… - suttogtam.
-Tudtam, hogy nem kellett volna egyedül hagyjalak… - fortyogott.
-De hogy? – kérdezte Alice.
-Felpofoztam egy kutyust – mondtam gúnyosan.
-Nem úgy volt, hogy takarítasz? – nézett rám mérgesen.
-Én takarítottam… - mosolyogtam rá angyalian.
-Liz – lépett be Carlisle. – Mi a gond?
-Eltört a keze – mondta Alice. Már nagyon unta, hogy mindenki megkérdezi. Nem volt egyedül….
-Bekötöm – mosolygott rám a doki.
-Szerintem már nem kell – mentem utána. – Szerintem újra kell törni, nézd.
Toltam oda a kezem.
-Rosszul forrt össze. – motyogta.
-Ááááuuuu – sikítottam fel. Carlisle gyors volt.
-Lizi – rontott be az ajtón szerelmem.
-Semmi baj Emmett, most már rendbe vagyok. Újra kellet törni – mutattam a kezemre, amit Carlisle kötözött.
-Mi volt azzal a kutyával? – nézett rám értetlenül.
-Eljött, hogy megvigasztaljon… - köptem a szavakat. Carlisle csak nézett.
-Melyik volt? – kezdet dühbe gurulni Emmett.
-Már elintéztem nyugi… – simítottam végig tenyerén.

Fél óra múlva már otthon voltunk. Mindenkinek elmondtam tízszer, hogy nincs semmi bajom, szóval ideje volt jönni.
-Én letusolok – mosolyogtam szerelmemre. Majd besiettem a gardróbba egy tiszta pizsiért.
-Mehetek? – nézett rám boci szemekkel.
-Sajnálom, most inkább ne. Utána elmagyarázom – motyogtam.
-Oké, semmi gond – állt megsemmisülve. Úgy megkívántam, de most nem lehet…
-Sietek – szaladtam be a fürdőbe.
Aránylag gyorsan letusoltam, majd lassan felöltöztem. Nem tudtam, hogy kéne elmondanom.
-Lizi, minden rendben? Egy órája bent vagy… - halottam meg Emmett hangját.
-Uhum – nyitottam ki az ajtót.
-Nem mersz kijönni? - kérdezte ijedten.
-Beszélni szeretnék veled… - fogtam meg a kezét, és az ágyhoz húztam.
Leült én pedig vele szembe, majd arcát vizsgáltam.
-Igen? – nézett rám türelmetlenül.
-Szóval, tudod, hogy én félig ember vagyok… - kezdtem bele. Uh, de ciki…
-Igen, rájöttem – mosolygott biztatóan.
Liz, mond ki és kész…
-Szóval… - folytattam eszesen.
Mond ki!
-Szóval? – kérdezte félve.
-Nekem van menzeszem… - böktem ki.
Emmett kíváncsian nézett.
-Tudod, ami a nőknek van, havibaj, menstruáció… - ecseteltem teljesen kínosan.
-Neked van? - lepődött meg. –Neked lehet gyereked? – kíváncsiskodott.
-Azt hiszem… - most nem tudtam, hogy ez számára jót vagy rosszat jelent. Következő pillanatban felállt és szorosan megölelt.
-Szuper drágám – csókolt meg. – Bár sajnálom, mert most úgy gyúrnék a kicsikére… - mosolygott rám kajánul.
-Te is szeretnél? – dadogtam, tényleg meglepett.
-Igen, remélem olyan szép lesz, mint te – ölelte át a derekam.
-És persze olyan humora lesz, mint neked? – nevettem.
-Meg olyan kaján nézése – kacsintott.
-Főleg, ha kislány lesz – vigyorogtam.
-Egy kislány és egy kisfiú? – egyezkedett.
-Oké… - öleltem át nyakát.
Egész éjszaka gyerekeinket terveztük… Mai nap után ezerszer jobban szerettem az én Macim.

20 megjegyzés:

Bogiii írta...

Ezt nem tom részletezni...Ez maga volt a tökély. Nem tudok kiemelni egy jó részt sem, mert akkor CTRl C- CTRL V-zhetném az egész fejitXD
A szemeim nem halálosak...mégxDD
Ma még egyszer írok komit nekedXD

KÖSZÖNÖM!!!!!!^.^

puszii^^

Vivi írta...

Végre most megnyugottamxD
Nagyon jó lett:D
Imádom*-*
Siess:D
Alice veszélyes vagy? Legközelebb téged kerlek meg ha a következő fejit kell kikönyörögnixD
XD
Vivi

(:ClaryHerondale:) írta...

Em milyen édes! Annyira aranyos volt! Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

(:ClaryHerondale:) írta...

Em milyen édes! Annyira aranyos volt! Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

(:ClaryHerondale:) írta...

Em milyen édes! Annyira aranyos volt! Siess a frissel!
Puszi : ♥Friday♥

Erzsi írta...

Szia,mg jó hogy egyszerreolvastam a kettőt,különben már megölt volnaa kiváncsiság a függő végeid végett:).Már azt hittem Liznek valami komoly baja van.Amúgy szuper lett.Hát Samre inkább nem mondok semmit.Várom a kövit.

Eveliin írta...

Sziia!
Ez nagyon nagyon jó lett:D
Lesz babájuk Lizéknek?!:D
Már alig várom a folytatást :))
Puszi: Eveliin

manóó írta...

nagyon aranyos rész lett!
juppi, lesz még egy rész :)
pus

Evcu írta...

jaj hogy ez mileyn édi felyezet lett;)
imádtam:)
és lesz még egy ma:O
jipijájé xD
puszi xoxo

demon írta...

szia ez nagyon jó lizinek igaza volt bár sajnálom a kezét remélem összjön nekik a baba gratula puszy

Adrienn írta...

Áhhh Emmett olyan édes, Áhh édes istenem *majd szét olvad*
Jujj olyan jóó lett :D
Várom a kövit
Puszi Adree

Nessie Crowley írta...

Szia.
Köszi az előzőnél az említést,még csak most értem oda hogy írjak mert filmeztem =D
Sorry... *-* *bűn bánóan néz*
Nagyon jó lett mind a kettő...Liz és Emmett baba =D
Hát el lehet képzelni milyen lesz...=D
Ma még jövök...
puszi
Nessie

Morcoska írta...

Ez haláli volt XD
Úgy örülök hogy Emmett is szeretne gyereket :)
És ahogy Lisi magyarázta hogy neki éppen bekopogott piroska XD
Siess a kövövel
Üdv: Rékuci XD

Mimi írta...

szia
ez de rohadt jó lett =D
egyszerüen imádtam =D
várom nagyon a kövit =)
puszi Mimi

Névtelen írta...

EZ csucs szuper rész Emmet és az aggodalma igen meg hogy baba tervezés .XD alig várom a kövit : Krisztin

Névtelen írta...

Ez a rész haláli úúúúúú Emmet szeretne gyereket és áááááááá Imádom .By Ani

Névtelen írta...

És Igen wáó Emmet szeretne gyereket föleg hogy több mint 100 évig Rosalie mellet nem lehetett

Névtelen írta...

Erre nem lehet mást írni, csak annyit,h igen jó lett!!!
pux Marcsi

Vii írta...

Szija!

Wáááá ez annyira aranyos lett! Pici Emm és pici Liz!...
Na de kanyar az elejére!
Uhh nem gondoltam, hogy a havi baj a gond! :) Erről jut eszembe, király a cím! :)
Hááá kutyus! Megérdemelted! Megérdemelted! Úgy kellett! Úgy kellett!
De szegény Liz, dupla törése! Nem semmi. Carlisle nem cicázott.

Jajj kéééész! Mit parázott szegény! Erre kiderül, hogy Emmett Cullen apró talpúakat akar! Annyira de annyira édes!
IMÁDTAM!!!!

(Mentem folytatni)
Pusszantás!

Detty írta...

Sya!
Juj, ez olyan cukiiiiiiii!
Mini Emmettek és Mini Lizik XD
Nagyon hiperszuperüberkirály feji!
Pusy: Detty