BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 24., szombat

Jó úton - Legjobb karácsony (2/3)

Itt a fejezet:) Sok-sok komi érkezett, szóval gyorsítottam magamon..:D Sőt 15 komi és hozom a kövit. Elég fura nyaralás után a karácsonyról írni:D Azért remélem tetszik:D Komikat!

17. fejezet - Legjobb karácsony (2/3)
Mosolyogva kitártam Esme előtt az ajtót, aki megölelt majd a nappaliba ment, Victoria már ott állt, ő is megölelte. Jöttek sorba a többiek. Mindenki megölelt Rose kivételével, de minek jött el… Majd Emmettet is üdvözölték. Fura helyzet volt, én mosolyogva néztem Emmették irányába, miközben Jasperrel sugdolózott.
-Foglaljatok helyet – mutattam a kanapékra.
-Hogy vagy mostanában drágám? – kérdezte Esme. Rose egy fotelbe ült. Esme, Carlisle, Edward az egyik kanapéra, a harmadikra pedig Jasper, az ölébe Alice. Én pedig Emmett mellé kerültem, nagy örömömre.
-Hát jól. Eddig elég húzós volt ez a karácsony - mosolyogtam.
-Miért? – kérdezte Alice.
-Jared bevésődött, találkoztam apámmal, összevesztem Nessivel – mondtam el tömören.
-Apáddal? – kérdezett vissza Jazz.
-Igen. Megöltem.
Mindenki lefagyva vizsgált.
-Jól tetted Liz – suttogta Vic.
-Megölted a saját apád? – kérdezte Rose gúnyosan.
-Igen. Tudod megerőszakolta az anyám… - néztem rá mérgesen.
-És őt is meg akarta – tette hozzá Vic.
-Oké, túl vagyunk rajta. Egy gonddal kevesebb. Mit szólnátok ajándékoznánk? – álltam fel. Mindenki engem vizsgált, és áhhh. Sosem mondom el senkinek a problémám, utálom a sajnálkozó, értetlen tekinteteket.
-Igen – ugrott fel Alice. –Nessiék nem jönnek át? – kérdezte szomorúan.
-Nem tudom. Szóltam nekik, de nem mondtak választ – közben a fa mellé sétáltam és kikerestem Alicenek az ajándékot.
-Pedig nem látok semmit, szóval biztos átjönnek – vigyorgott szélesen.
-Nem nagy dolog – adtam át neki a két csomagot.
-Ez pedig neked, boldog karácsonyt – ölelt meg. Nagyon megszerettem Alicet.
Alice lassan kibontotta a csomagot, majd kinyitotta a füzetet. Az első lapra leírtam, hogy minek szánom a füzetet.
-Váó ez fantasztikus… - mosolygott.
Én is kibontottam a csomagom egy rakat ruha volt benne, és külön egy dobozba egy nagy plüssmaci. Emmett nevetni kezdett. Tudtam, mi jutott eszébe, az első csókunk, mikor azt suttogtam „Maci”.
-Gondoltam szereted a plüssöket – nevetett Alice.
-Igen, köszönöm, és a ruhákat is. – Fa mellé lépem és előhalásztam Jasperét. – Jazz. Boldog karácsonyt – öleltem meg.
Kibontotta, majd ő is elolvasta az első oldalt. Emse is belekukkantott.
-Milyen találó, nekünk ez nem jutott eszünkbe – nevetett.
-Akkor te leszek a következő – megkerestem Esme csomagját. – Boldog karácsonyt – öleltem meg szorosan.
-Köszönöm drágám. Itt a tiéd - nyújtott át egy apró dobozt, amiben egy óra volt. Nagyon szép és egyedi Cullen címer gravírozva, egy könnycsepp megindult az arcomon. – Köszönöm.
-Hé, még nincs vége - nevetett Esme. – Úgy tudjuk Nessivel oda voltatok Franciaországért – egy magas, keskeny dobozt nyújtott át, amiben egy óriási Effiel-torony volt. – Váó. Köszönöm.
-Esme bonts ki kíváncsi vagyok a véleményedre – mosolyogtam.
Letépte a csomagoló papírt.
-Mindenkinek naplót vettél? – gúnyolódott Rose. Közben Esme belelapozott.
-Szakácskönyv?! – mosolygott.
-Kézzel írtam, egyszerű receptek vannak benne, ha az árváknak akarsz sütni.
-Fantasztikus, köszönöm – mosolygott. – Biztos sokat dolgoztál vele…
-Nem számít, az idő nem lényeg – kuncogtam. – Carlisle, a te csomagod lett a legkissebb. Bocsi – mosolyogtam, majd megöleltem.
-Köszönöm - lassan kibontotta megnézte a könyvet. – Ez pont nincs meg, jól eltaláltad – mosolygott. Majd a tollat kivette a dobozból és átfuttatta rajta a szemét.
-Köszönöm… - kicsit mintha elérzékenyült volna.
-Edward. Nem nagyon tudtam mire van szükséged, majdnem egy ágyat vettem – kuncogtam. – De nem tudtam volna becsomagolni. Szóval csak maradjunk ennél... – adtam neki a csomagot és szorosan megöleltem.
-Köszönöm, itt a tiéd – nyújtott át egy nagyon lapos dolgot. – Édesanyámé volt – egyre kíváncsibb lettem, gyorsan feltéptem a csomagoló papírt. Egy csodaszép tükör volt benne.
-Edward ezt nem kéne odaadnod… Bár gyönyörű – simítottam végig a virág mintán, ami a tükör egyik sarkában volt.
-De, neked kell – mosolygott.
-Rosali – nyomtam neki oda a dobozt. – Boldog karácsonyt – majd el is léptem mellőle.
-Valaki kimaradt… Áh Emmett – mosolyogtam.
-Tessék – öleltem meg. – Boldog karácsonyt.
-Horror film?! – kuncogott. – Nagyon félek ám, szóval, meg kell velem nézned – suttogta a fülembe.
-Persze – nevettem, majd találkoztam Rose dühös szemeivel.
-Valaki jön! – mondta Edward.
-Biztos Nessiék – ugrott fel Alice.
-Nem – motyogta Edward. Egy lány és egy fiú, vámpírok.
-Kinyitom.
Az ajtóban megálltam, hiszen csak egy zokni volt rajtam, egy hosszú barna hajó lány és egy vele egykorú srác. Rám mosolyogtak, de volt még valaki hiszen mindketten hátul szálltak ki.
Kinyílt az ajtó és egy rövid fekete hajú nő szállt ki. Megindultak felém.
-Anyu? – suttogtam.
-Elizabeth – termett előttem. Szorosan megöleltem. – Mennyünk be megfogsz fázni. Milyen gyönyörű vagy…
-Te sem panaszkodhatsz – simítottam végig arcán - Hogy kerültél ide? – kérdeztem.
-Gondoltam megleplek - és akkor beléptünk a nappaliba. – Sziasztok – mosolygott anyu.
Az állak a padlón voltak, nem csodálom. Mindenki hitetlenkedve bámulta anyut, teljesen megváltozott Edward emlékeihez képest.
-Bella! – ugrott Vic anyum nyakába. Itt tudatosult a tömegben, hogy ki áll velük szemben.

Liz 26.-ai ruhája, megváltoztattam, szerintem ez sokkal jobb:D

15 megjegyzés:

Rosalie írta...

Szia=)
jajj nagyon jó lett ez a rész(:
kíváncsi vagyok hogy mi mi lesz ezután:D csak hamar jöjjön össze a 15komi mert mér kiváncsi vagyok a következő részre:Dés arra is hogy Bella hogy reagál arra hogy az egyik lánya szerelme egy farkas a másik é pedig Emmet:DxD várom a következőt:D
puszi,Rosalie

Evcu írta...

:O::O:O:O
amilyen szarul indult ez a karácsony olyan jó lett a végére ;)
fantasztikus lett ;D
puszi xoxo

Névtelen írta...

nagyon jó lett :)
siess a kövivel :P
pusz: Zep

Mimi írta...

szia
nagyon nagyon jó lett =D
elképzeltem ahogy koppanak az álak a padlón xD
várom a kövit
puszi Mimi

gicus19 írta...

Júúj, ez tök izgis volt :D
Bár az elején elírtad a Lizt, mert oda Nessie lett volna ;)
Amúgy király feji volt:d
Várom a kövit:D
puszi

Nikuska94 írta...

Imádtam, imádtam, imádtam! Nagyon vártam, hogy mikor jön már el Bella! Vajon mit fog szólni a család? Mondjuk van pár tippem! :D
Remélem minél hamarabb hozod a frisset!
Puszi!

Trixi írta...

Szia!
Jaj nagyon jó lett. Kíváncsi vagyok mit szólnak majd Bellához. És arra is ki derül-e Emmett és Liz viszonya. Sok sikert. Remélem hamar össze jönnek a komik.
Puszi

VattaCukor írta...

szia! ez nagyon nagyon jóóó! Minden van benne, meglepödés öröm.. Ez a kedvenc fejezetem! Várom a következő fejezetet.

puszi

Névtelen írta...

Úrsiten,úristen,úristeeen.Wáááá
Végre Bella is itt van:D
Ja,am szijjax_D
Imádtam ezt a fejit.Olyan jó,hogy eljött:DVégre hosszú évek után láthatja a lányai,remélem azért Nessi is beugrik.Rose nem is értem miért ment oda.Csak rontja a levegőt.Vic hogy örült már:D
Várom a folytatást.Siess!
pussza<3

Névtelen írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ nagyon tuti, ja szia na most hogy folytatódik alig várom ,jót tett neked a nyaralás üdv Böbe

Névtelen írta...

Pont most kellet abba hagyni?
Nagyon szuper lett:)
Siess
*-*
Vivi

Isobella írta...

imádlak!!!!!!!!!végre Bella megérkezet,már nagyon vártam.
Az új fejléc is nagyon király.
A Cullen csládosból gondolom nem véletlenül hagytad ki Rost.:)
puszka

Névtelen írta...

Nagyon jó lett :)
kiváncsi vagyok a folytatásra :D
pux:Díí

demon írta...

sziaaaaa ez zsír gratula rose1 buzi
gratula újra puszy
mikor lesz friss

Vivii írta...

Hali!

Huh, ez érdekes volt:D Rose-nak tényleg nem kellett volna elmennie, semmi keresnivalója nem volt ott. Az ajándékozás nagyon aranyos volt. Főleg, hogy majdnem mindenki el is érzékenyült valami miatt:D És a végén megjelent Bella:D Végre:D Már ideje volt!
pusz, Vivii