BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 14., szerda

Jó úton - Titkok, avagy dolgok, amit senki sem tud

Sziasztok. Itt a mai harmadik fejezet:) Remélem mindenki örül:). A rossz hír, hogy jövő héten nem lesz friss, mivel nyaralni megyek:/ :) Köszönöm a komikat, és az új rendszeres olvasókat üdvözlöm:) - már egy ideje nem írtam, hogy kit mikor, most egy mondattal pótoltam:D - . Gyerekek nagyon meleg van..:D Majd megdöglök, remélem hűsít titeket ez a fejezet... Remélem nem fokozóm tovább, az izzadást és egyebeket:D
Kicsit letértem a témáról, szóval jó olvasást és komikat kérek - mint mindig-:D Puszi, đóri
ui. 16-os karikás, trágár beszéd miatt:)

7. fejezet - Titkok, avagy dolgok, amit senki sem tud

-Sziasztok lányok – jött hozzánk még két srác. Szuper, már csak ti hiányoztatok az életünkből…
-Fiúk – mosolyogtam. – Miben segíthetünk? Nézd mutattam a mellettem ülőnek, ott van üres asztal. Nyugodtan foglaljatok helyet.
-Tüzes a pipi – vigyorgott rám, az első jelölthöz képest, bunkó és sokkal csúnyább volt.
-Huzál a picsába – lökte magáról Nessi, az idegen kezeit.
-Jake ezt megtudja, lesz sok, apró palacsinta – mosolyogtam.
-Mennyünk fiúk – állt fel az első.
-Nicsak Domi megijedtél Jaketől? – vigyorgott a mellettem ülő.
-Beszari – szólt a másik.
-Húzatok már a picsába, a nővérem foglalt. Szóval emeld fel a segged, és told arrébb – néztem át Nessi feje fölött és lassan, tagoltan elmondtam a mondatot.
-És te édes, te is foglalt vagy? – tűrte hátra az egyik tincsem.
-Igen foglalt – hallottam meg Emmett hangját.
-Úgy megbaszlak édes, hogy egy hétig gecit hánysz* – suttogta a fülembe.
-Anyádat baszd meg - löktem el magamtól.
Megfogtam a cuccom, majd kirohantam. Annyira felhúzott, Mattet láttam benne, de mégsem. Az igazi Mattet, aki a kapcsolatunk végén volt, az igazi bunkó Mattat.
-Lizi – fogta meg Emmett a kezem. – Minden rendben? – nem bírtam ezt a kérdést, én gyakran feltettem, de ha nekem teszik fel, borul a bili. Most is így lett, mellkasának dőltem és zokogtam.
-Sss, itt vagyok – simogatta a hátam.
Öt perc múlva, mikor már az egyik eldugott folyosón ültünk.
-Sajnálom, nem akartam kiborulni – mentegetőztem. - Mindig előtted borul a bili...
-Semmi baj – mosolygott. – Elmondod? – fogta meg a kezem.
-Mit? – tettem a hülyét.
-Mi volt ez Liz? Nem ismerem ezt az oldalad, miért buktál ki? Tudom durva volt, amit mondott csak…érted…
-Erősebbnek nézek ki. Igen ez így van, erősebb vagyok.
-Miért van olyan érzésem, hogy köze van ahhoz a Matthez? – vakarta a fejét.
-Köze van… - suttogtam.
-Mond, hogy nem – kezdett Emmett ideges lenni.
-Szerelmes voltam Mattbe, elveszettnek éreztem magam. És az is voltam, Nessi lázadt, kitaláltuk, hogy kölön leszünk egy ideig. Akkor jött Matt, mindent megadott, ruhák, ékszerek – amikre nem volt előtte pénzem-. Szeretet, törődött velem. Szerelmes voltam belé, ezt pedig kihasználta – hadartam el.
-Hogy használta ki? – kérdezte Emmett, a hangja éles volt, mint a kés. – Csinált olyat, amit nem akartál?
-Nem, vagyis meggyőzött, meggyőztem magam, hogy akarom, és hogy ez a normális. Akkor még nem tudtam irányítani az erőm. Akkor épp lázadó tini korszakban voltam, és nem vagyok magamra büszke, de bedőltem neki.
-Istenem Liz – ölelt meg Emmett.
-Hosszú idő után jöttem csak rá, hogy kihasznált. De nem gond, tanultam belőle – álltam fel.

Három óra múlva
Emmettel haza szaladtunk, azt mondta, ő biztos nem fog vásárolni. - El kell mondanom, hogy az arc kifejezése nagyon mókás volt, mikor ezt kijelentette. Mindenki más ott marad – mivel kiderült, hogy Alice, Rose, Jazz és Edward is ott voltak-.
Épp Esmével sütöttünk a konyhában.
-Sziasztok – szaladt be Alice mosolyogva. – Találtam neked, egy szupi farmert, meg egy pólót meg… - örültem, hogy nem kérdezgetett, így könnyebb volt. Ismét piros pont Alicenek.
-Sss, nyugi Alice.
-Felpróbálod? – nézett rám a kutyaköjök szemeivel.
-Persze.
-Menyél csak szívem, pár perc megyek én is - mosolygott rám Esme.
Már a negyedik farmert próbáltam, az ötödik pólóval, mikor csörögni kezdett a mobilom. A francba a földszinten hagytam. Mennyien keresnek mostanság…
-Halo – szóltam bele.
-Szia Liz, itt Lora – halottam meg barátnőm hangját.
-Szia, mi a helyzet? Hogy sikerült? Mikor jössz haza? –rohamoztam meg kérdéseimmel.
-Jól vagyok, még rajta van a kötés és karácsonyra - mondta unottan, mintha már húsz embernek elmondta volna előttem.
-Szuper. Apád? - kérdeztem.
-Meg van, épp a barátnőjének keresi az eljegyzési gyűrűt – mondta éles hangon.
-De már elvette nem, vagyis a felesége? Vagyis úgy emlékszem.
-Öhm, drágám, nem is mondtam? Megcsalta, új nő, gyerekek ott hagyva, mint én…
-Ekkora egy nőcsábászt, nem azért, de rálépnék a tökeire.
-Elhiszem – nevetett bele a telefonba.
-Bocs, le kell tennem. Infúzió…
-Oké, vigyázz magadra. Szeretlek, puszi.
-Én is. Puszi édes.
-Téged egy nap annyian hívnak, mint minket egy hét alatt – vigyorgott Em.
-Hiába fontos ember vagyok – nevettem.
-Jah, alig bírnánk ki nélküled – kommentálta Rose.
-Rose, én is így vagyok veled. Ne félj, nem hiszem el mit keresel egy ilyen családban.
-Neked családod sincs, ezt viszont én megértem – vigyorgott rám. Mindenki rám nézett, a levegő egy picit megfagyott.
Elizabeth Swan nyugalom, nem téped le a nyamvadt szőke fejét.
-Lesz ez még máshogy… - mosolyogtam.
Újabb telefoncsörgés.
-Bocs - mosolyogtam.
Kijelzőn Sarah névvel, régi barátnőm.
-Liz? – halottam meg a hangját.
-Igen én vagyok. Szia. Mi a helyzet?
-Leég a pofámról a bőr, hogy egyszer sem hívtalak vagy írtam vissza. Most meg szívességet akarok kérni… - jól kezdődik.
-Semmi gond - huppantam le az egyik fotelbe, mindenki elfoglalta magát egyedül Rose nézett gyilkos szemekkel, bár tudom, hogy minden szót hallanak. – Mond csak.
-Anyám meghalt egy autóbalesetben, apám meg alkesz…és…és - csuklott el a hangja.
-Ó Sarah, sajnálom, ha tudom elmegyek a temetésre, és ott lettem volna. Sajnálom apukád.
-Mindig ilyen volt, most már van rá oka. Ne hiányold, hogy legyen apád… - pufogott.
-Nincs is, szóval kipipálva – nevettem bele a telefonba. Edward kicsit rám sandított, majd hirtelen elkapta a tekintetét, én csak mosolyogtam.
-Szóval terhes vagyok – nyögte ki.
-Istenem Sarah, ez csodás – sipitottam fel. – Ki az apa? Scott?
-Dehogy is, túl adagolásban meghalt miután elmentél - Csak így mondja?
-Nem is tudtam.Akkor ki? – kíváncsiskodtam.
-Öhm tudod…
-Nyögd már ki – nevettem bele a kagylóba.
-Robi, sajnálom Liz. Tudom, hogy ti…
-Mi? Én meg Robi? Csak haverok voltunk, sosem jártam vele.
-Szerencse – éreztem, hogy mosolyog.
-De ugye nem dorgozol, cigizel, vagy iszol? Árt a babának… - suttogtam.
-Persze, hogy leálltam. Néha egy pár cigi…
-Nincs cigi, a baba beteg lehet! – szóltam barátnőmre. – Sőt még te is.
-Ne csinálj már így Liz, mintha ha te szent lennél… - itt mindenki rám nézett a szobában. Upsz..
-Én bírtam Sarah. Én fogtam a fejed a wc fölött nem emlékszel?
-Őszintén, nem. Bevoltam állva – nevetett. – Nem értem, hogy csináltad.– mindenki álla a földön volt. Rose gúnyosan mosolygott.
-Van ez így – suttogtam.
-Hozávoltál szokva – nevetett. Szerintem direkt vágja alattam a fát.
-Lehet. De már leálltam, neked is le kéne.
-Liz, kéne pénz. Gyereknek…
-Biztos megtartod? – kíváncsiskodtam.
-Hülye vagy? Persze.
-Feltudod nevelni?
-Liz, tudsz küldeni pénzt?
-Mond a címed… De ha megtudom, hogy drogra, cigire vagy alkoholra költötted kinyírlak…
-Érettem, köszi.
-Egy hét és ott a pénz.
-Oké, szia.
-Szia.
Mindenki engem nézett. O-ó.
-Te drogoztál? – kérdezte Edward.
-Ittál? - Alice.
-Cigiztél? – kérdezte Esme.
-Öhm, igen. Tudjátok halhatatlan vagyok. Semmi bajom tőle.
-Nem vagy normális – állt fel Edward, dühöngött.
-A testem regenerálódik nyugodj meg. Amúgy meg sosem álltam be, csak mértékkel csináltam. De már leálltam.
-Szerencse – nézett maga elé Esme.
-Biztos? – kérdezte Edward. Bizalom, az túlteng "apuciban".
-Igen – mosolyogtam.
-Akkor miért van a táskádba cigi? – vigyorgott rám Rose.
-Csak. Táskámban turkálsz? – néztem rá kérdőn. – Tudod, van a táskámban. Gyógyszer is, sőt még energiaital, egy póló, sőt egy férfi póló is– öntöttem ki a táskám. – Sőt még fogamzásgátó, ja és van itt minden– mutattam körbe. – Ezek nem is nekem kellenek. Egyszerűen van nálam, hátha kér valaki.
Mindenki meglepve nézett rám, egyedül Emmett küldött egy biztató mosolyt.
-Szóval Rose édes, kibámészkodtad magad? Talán szeretnél egy cigit? – mosolyogtam.
-Nem kösz – állt fel és kirohant.
Sosem voltam büszke a drogos-ivós-cigizős korszakomra, de mindent kipróbáltunk Nessivel, és azért nem szégyenkezem.
Gyorsan visszadobáltam mindent a táskámba.
Telefonom ismét csörögni kezdett.
-Mi a franc van már? – nyúltam érte. Ismeretlen szám.
-Ezt fel kell vennem – léptem ki az ajtón, fél perc és jövök – mosolyogtam.
-Szia édes – hallottam meg azt a bizonyos hangot, amit sosem akartam többet hallani.
-Mit akarsz? – köptem a szavakat.
-Gyönyörű vagy – körbe pillantottam. Sehol nem láttam semmit. – Le kell tennem. Majd még hívlak.
-Nem kell, kösz - köptem a szavakat. Majd újra körbe pillantottam, de semmi szokatlan, egyszerű, aránylag csendes téli táj. Megtalálom ezt az vámpírt tuti kinyírom. Bárcsak most megtalálnám, tök lenne kedvem széttépni - nevettem magamban-.

19 megjegyzés:

Natalie írta...

nagyon jó lett!
ügyi vagy!

várom a folytit!

sok-sok puszi

Ellie írta...

Wow.
Drogok? pi? Cigi?
Na jó, a pia, mega cigi elnézhető, sőt, igazából még néha-néha szükséges is, de drogok?!
Olyan szívesen lennék olyan, mint ők...:D
Fantasztikus feji lett, már fúrja az oldalma a "telefonáló" kiléte...:D
Remélem hamar jön a friss, és hamar eltelik a következő hét:D
Puszi

Trixi írta...

Szia!
Király lett, imádtam. Emmett és Liz olyan édesek ^^ Nagyon tetszik, hogy Liz így így megnyílik Emmettnek, és minden baját elmondja. Nagyon kíváncsi vagyok ki a titokzatos telefonáló. Szerintem le kéne zárni végre ezt a Jaredes dolgot, semmi értelem. (Bocs ha megbántottam valakit de így gondolom.) Sok sikert, és jó nyaralást.
Puszi

Becca Blackburn írta...

Szia!
Naon szupi lett! Sok új dolgot megtudtunk Liz-ről... hát, érdekes élete lehetett.

Várom a folytit!!!

Pusy: Reby

Adrienn írta...

Nagyon jó lett. Engem már nagyon érdekel, hogy ki lehet az aki zaklatja Lizt... Jujj olyan jó - per pill nem tudok most mást írni *pörög*
Siess a kövivel
puszi Adry

Road írta...

Sziasztok!
Tudom kicsit fura, hogy olyan jó lánynak van beállítva. De gondoljuk végig, ha nem lenne tőle bajom, kipróbálnám,. És attól, hogy kipróbálta nem lett rossz ember.:)
Még egy fejit, biztos kaptok a héten:) - nem lesz annyira eseménydús, de betű:D -

Puszi, köszönöm a komikat. Főleg azoknak, akik már ma a sokadikat írják:P

Sacaaa:D írta...

Szija!(:
Kicsit kiakadtam én is de hát igaza van nem? Regenerálódik!:D
Egyébként nekem ez a feji is nagyon tetszett!:D Remélem hamar elmegy ez az egy hét!:D
Siess a kövivel!:D
Pusszim<3(Ł)

gicus19 írta...

Nagyon jó lett:D
Ezek a szövegek... xDXD
Edward, mint "apuci" háháháhá Tetszett:D:D
várom a kövit:D
puszi

gicus19 írta...

Azt ne mondd, hogy Matt lesz az, aki hívogatja:O:O:O

Névtelen írta...

Szijja
Szerintem az,hogy ezeket a dolgokat kipróbálta(drog,pia,cigi) hozzájárultak,hogy olyan legyen a személyisége,mint most.Vagyis erős,megfontolt,segítőkész és megértő.
A drog kivételével szinte minden ember a Földön kipróbálta már ezeket,nagyon ritka az olyan ember aki nem.
Azt a részt nem értettem,amikor Liz mesélt Matt-ről.Emm ha jól vettem le,akkor a szex-re gondolt,hogy ez által használta ki Liz-t.Akkor végül is Liz megtette és elvesztette a fejét ("Akkor még nem tudtam irányítani az erőm...bedőltem neki")?Mert akkor esetleg a relytéjes hivogató lehet,hogy Matt.
Rose megint hozta a formáját-.-'De Liz nagyon jól kezeli a helyzetet,az már biztos:D
Siess a folytatással,mert vároom(és ezzel nem hiszem,hogy egyedül vagyok:D)
pusszaLL

Névtelen írta...

Ja,majd'el felejtettem.Jó nyaralást:D,bár sajnálom,hogy nem lesz friss.
Majd gondolj azokra is napozás és egyéb más kellemes kikapcsolódás közben,akik otthon ülnekx_D
pusszaLL

Road írta...

Köszi csajok:)
Annyira örülök, a kommenteknek, főleg az ilyen szép hosszúaknak:)
Matt hangját felismerte volna! - NEM MATT A TELEFONOS ZAKLATÓ -
Örülök, hogy egyetértetek a kárós cuccok kipróbálásával velem:D, DE figyelem, mi nem regenerálódunk, nehogy cigizzetek, drogozzatok, vagy igyatok - főleg ne rendszeresen - mert még a Cullenek is kiakadnak:P

Wyyy írta...

Szia!
Na ez tök jó lett...hajaaaaaaj nagyon lázadhattak xD
Tehát akkor az ismeretlen szám alatt Matt van..ugye?!
Remélem gyorsan kinyírja Liz =)
Nagyon tetszett siess a köviveeel



pusszancs

Wyyy =)

Wyyy írta...

Hjaaa..bakker nem olvastam előőbb a kommentet..és azt hittem Matt van a teló másik végéééén...na mind egy...de téééélleg ezt a Jared témát le kéne zárni..gondolom úgyse lesz belőle semmi....
(na de jó most jut eszembe mindenxD)
Jahh rose hozta szokásos "kedves" formáját...de Liz naon ki tudja idegelni...azt meg kell hagyni.."emberére" akadt Rose Liz-ben!!
Emett..ő téééllleg olyan aranyos Lizzel :D
Esward "apuci"...úgy viselkedik mintha Nessi meg Liz apja lenne..pedig nem is...
Nessi nagyon el van veszve...biztos "nagyon elfoglalt"

Hjahh..neked meg jóóó nyaralááááást...meg minden =)


pusszancs


Wyyy =)

Road írta...

Igen lányok, rátok is fogok gondolni:D
Meg a törire, hogy mi legyen... de sss, anyum megtudja,hogy ezen agyalok, miközben épp túrázunk vagy hasonlók - nem a családra, a természetre - kinyír:D:D

Köszi, hogy mindenki jó nyaralást kíván, annyira boldoggá tesztek:) Örök hála.:'( - *elszomorodik.a.boldogságtól*:)

Majd mesélek, puszi. Jó éjt

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett ez is.Kicsit meglepődtem,de hát mindenki követhet el hibát.Rose tényleg lekophatna,nagyon bunkó.Emmett-Liz párost akarunk,igaz?(kivéve,akik nem)Remélem a végére az lesz.Nagyon aranyosak együtt:)Emmett mindig ott van,amikor Liznek szüksége van valakire,akinek kiöntheti a szivét.Várom a kövit.

Vii írta...

Szija!
Bocsi átcsúsztam 15-re! De még nem aludtam úgyhogy még nálam 14-e van. :) (rendes idő szerint)

Hogy egyes pasik mit gondolnak magukról? Gondolok itt arra az ocsmány beszólásra!

Emmett és Liz annyira aranyosak! Én tényleg nagyon szeretném, hogy ha egy pár lennének! Rosi nem gond még pár ilyen epés beszólás és remélem tényleg letépi a szőke fejét! :)

Szerintem nem elítélendő, hogy mindent kipróbált. Ha egyszer nem árt neki.:)

"Bizalom, az túlteng "apuciban""
Ezen a mondaton nagyon szakadtam! :D

Jó lett nagyon! Várom a folyit!

Ja, és jó nyaraláááást!!!

Pusszantás

Erzsi írta...

Ja,majd el felejtettem.Jó nyaralást:)

Vivii írta...

Hali!

És jött Emmett:D Ezt nagyon bírtam:D Jó, hogy Liz mindig neki önti ki a szívét:) Rose meg elmehetne melegebb éghajlatra, sokkal melegebb éghajlatra XD Mi az, hogy turkál Liz táskájában? Ch, kibírhatatlan nőszemély. Edward olyan édes, hogy lányaként szereti Lizt:D Ezen a drogos-cigis-piás dolgon nem igazán lepődtem meg. Valahogy belefér szerintem.
pusz, Vivii