BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 29., csütörtök

Jó úton - Mi a baj?

Itt a várva várt fejezet! Ma még nem volt, mert nem voltam itthon.:/ DE itt van, és várom a komikat.
Nagyon köszi mindenkinek:) Alice, Nessi a chatet ma is kiakasztani!!:D
-Igen nem kell meglepődni, hogy két chat van..:D -
Küldöm Alicenek, Nessinek és nyinykének - ha már van net közelben:D - És persze az összes kommentelőnek, akiknek nagyon-nagyon örülök.:D És imádom őket. És üdv Tincsu, 105.:D
Szeretlek titeket, KOMIKAT*.*!!
Puszi, đóri

31. fejezet - Mi a baj?

Bella szemszög
Mi a franc van velem? Hogy lehettem ilyen bunkó? Hiszen tényleg szeretik egymást, és tényleg jobban szeretném Nessit?! Nem, dehogy. Csak Nessit kell szeretni, mert egyedül elveszik, Liz meg egy lakatlan szigeten is boldogulna. És Lizim már olyan sok mindenen átmenet, amiért őt hibáztatom… Ami az én hibám volt, igazságtalan vagyok. Lizim, már rég nem az enyém, hanem Emmetté. Legszívesebben letekerném a fejét…
Nincs elég bajom, nem okozok elég bajt és még Edward is bámul azokkal a gyönyörű szemeivel. Nem, nem rohanom le, barátok vagyunk. Csak barátok.
Következő pillanatban jött a féloldalas mosoly, ennyi vége a barátságunknak.
Odarántottam magamhoz és megcsókoltam a pláza előtt, ahol mindenki minket bámult, de nem érdekelt. Csak ő és én.
-Szeretlek Edward Cullen – öleltem át nyakát.
-Én is Bella – vigyorgott. Tudta, tudta, hogy azzal a fránya mosollyal levesz a lábamról, mint Alice a szemeivel…

Emmett szemszög
-Holnap elmegyek kaját vásárolni Esmének… - mondta szerelmem Alicenek. Most ők ültek hátul, és Jasper pedig mellettem az anyósülésen.
-Elmegyek veled - vigyorgott Alice. A visszapillantó tükörben kettőjüket vizsgáltam. Jó inkább Lizit, Alicet vizsgálja Jazz. Említettre néztem. – Te meg mit vigyorogsz itt? - kérdeztem.
-Semmi – nézett ki az ablakon, de vigyorgott tovább. – Csak mindenki boldog - kacagott. Oké, ennek is elmentek otthonról.
-Elmegyünk vadászni? – kérdezte normálisan pár perc múlva.
-Aham – bólogattam.
Lizi és Alice csak mondták és mondták hátul, olyan aranyos volt, ahogy artikulált.
-Akkor mi elmegyünk vadászni, te nem akarsz jönni? - mosolyogtam. Alice és Jasper már beszalad a házba, mivel szakadt az eső. Lizi előre mászott. – Bébi – mosolyogtam, ahogy végig néztem a jelenetet. Majd az ölembe huppant.
-Megjöttem – mosolygott, majd lágyan megcsókolt. – Nem, menj csak Jasperrel. Mostanában elhanyagolod szegényt – puszilta meg az orrom. – Miattam. Kell egy kis fiús program – mosolygott angyalian. Milyen aranyos, nem magára gondol… Sosem volt ilyen párom, mint Ő. Ő a tökéletes nő. Mindenki ilyenre vágyik, hogy érdemeltem meg én Őt?
-És te mit csinálsz addig? – mosolyogtam. Próbáltam törődni vele, viszonozni a kedvességét, ami lehetetlen, de próba szerencse.
-Öhm – gondolkodott el. – Takarítok – mosolygott. Fejét vállamra döntötte.
-Milyen jó program – mosolyogtam, miközben haját simogattam. – És miben leszel? – húztam végig kezem hátán, majd derekára fektettem.
-Hmm, mondjuk. A kék szabadidő gatyámban, amin már három folt van és a szürke hat számmal nagyobb pólómban. De lesz rajtam bugyi és melltartó is – suttogta a fülemben. – Sőt még zokni is – nyomott egy puszit a számra.
-Ha végeztünk átmegyek – vigyorogtam rá.
-Emmett, hogy tudsz ilyen kajánul mosolyogni – nevetett.
-Sok éves gyakorlat, és bele gondolok mi lesz, ha odaérek – mosolyogtam rá. Mire furán lefagyott. – Lizim, minden oké? – öleltem magamhoz.
-Persze – mosolygott a műmosolyával.
-Liz, ne – kopogás….
-Menjél csak – csókolt meg, majd átült az ő helyére. – Jó vadászatot.
-Otthon megbeszéljük – néztem rá legkomolyabbik nézésemmel.
-Oké – suttogta.
Kiszálltam, persze rögtön tökig áztam. Liz után néztem, mi a franc lehet vele? Lehet, hogy nem volt jó neki? Vagy fájdalmat okoztam?
-Jasper a legrosszabbkor jöttél – rúgtam bele a kavicsba, ami száz méter repült. – Valami baj van…
-Mi? – lépet mellém a bátyám.
-Nem tudom – húztam el a vállam.
-Eddig minden rendben volt… - nézett rám.
-Nem csináltam semmit! Nehogy azt kezd mondani…. –suttogtam.
-Miből gondolod, hogy baj van? – vette elő a lélektanács hangját.
-Műmosoly… - suttogtam. – Előttem, nem szokta használni, azt a tipikus cuki mégis erőltetett mosolyt, amit azért csinál, hogy azt higgyék boldog, és nincs semmi baja.

Jasper szemszöge
Emmett, hogy ismeri Lizt. Hosszú órákig figyeltem viselkedését, de nem jöttem rá, hogy mű lenne az a mosoly… Ő pedig ismeri, mint a tenyerét. Szerelem.
-És mire tippelsz? – kérdeztem pár perc múlva.
-Valami baj van a sexxel… - fogta a fejét. – Ugye nem bántottam? – nézett rám kétségbe esve.
Sosem láttam ilyennek…
Bántotta volna?
-Utána is műmosoly vagy igazi volt? – kérdeztem.
-Utána, igazi. Boldog volt.
-Akkor nem bántottad, és nem azzal van a baj – biztattam.
-Biztos? – kérdezte reménykedve.
-Szerintem…- mosolyogtam. – Gyere vadászni, akkor minél hamarabb ott leszel nála.
-Oké – vigyorgott.
-De most ne gondolj rá, mert nem bírom – jelentettem ki. Haza kell mennem Alicemhez, mert ez a szenvedélyeivel kiakaszt. És ha haza megyek magamévá kell tennem....
-Nem is tudom… - mosolygott.
-Emmett – szóltam rá.
-Jó, bocs - nevetett.

14 megjegyzés:

Bogiii írta...

Köszönöm, köszönöm, köszönöm. Nagyon köszi, majd ha tudok mit írni, akkor majd részletezem. na de addig is 1. komii^^
Majd írok még, és készülj a szemeimrexD
puzsii

Mimi írta...

szia
nagyon nagyon jó lett =D imádtam
emmet milyen kis aranyos x)
de olyan rövid feji lett vagy csak én éreztem úgy?? nem tom =/
várom nagyon a kövit =D
ugye lesz még ma ?? x)
puszi Mimi

Névtelen írta...

szia nagyon jó ,várom a többit üdv Böbe

Névtelen írta...

Nagyon tetszik ebbe a tortenetben,h Emmet megkomolyodott (Liznek koszonhetoen), megis az a luke perverz maradt legbelul, aki eddig is volt! :D
Pux Marcsi

Vivi írta...

Kapunk még 1-et úgye?*-*
Vagy ha nem mondd el mi a baja Liznek..nem bírom. Tudni akarom:D
Siess kérlek nagyom:P
Vivi

Bogiii írta...

Na akkor részletezem:
Imádom, imádom, imádom...és még több ezerszerXD
Hú, a Maci komolyan nézXD ezen nevettem, mert nem nagyon tudtam elképzelniXD Most nem tudom, úgy részleteznixD
Jasper a végén olyan cukki, amikor mondja, hogy "Haza kell mennem Alicemhez, mert ez a szenvedélyeivel kiakaszt. És ha haza megyek magamévá kell tennem...." Nagyon bírtamXD
*bociszemekkelésremegőajkakkalnézekamonitorrahogyírjegyfejitmégma*
*az a nézés, amivel leesik a pasik gatyájaxD*
Puszii^^

manóó írta...

tök jó rész lett, kíváncsi lennék mi a gond... remélem jön ma még minimum egy rész :P
pus

demon írta...

szia ez isteni milett lizzel ?? gratula jazzel em jól kitol mindig puszy

nyinyke írta...

szegény liz. a gyerek miatt szomorú?emmettnek ez eszébe se jutna , de nagyon jó volt. és bellánál végre megtörött a jég. folytatást még ma. puszi

Vivii írta...

Hali!

Bella még így sem a szívem csücske. Jó, hogy beismerte, hogy ezt azért nem kellett volna. De ahogy Nessiről gondolkodik az nem jön be. Mert mi az hogy őt szeretni kell? He? Két lánya van az Istenért. Mindkettőt ugyanannyira kéne szeretnie csak más módon. Liznek is szüksége van törődésre, szeretetre és megértésre. És én a helyében inkább örülnék, hogy ott van neki Emmett, aki szereti és vigyáz rá.
Egyébként örülök, hogy Edwarddal együtt vannak, de igazán megváltozhatna egy kicsit. Természetesen jó irányba.
Emmett szerintem napról napra jobban szerelmes Lizbe. Jaspert bírtam, nem sokszor ilyen boldog. Legalábbis nem mutatja ki, de azt hiszem hogy most rendesen eluralkodtak rajta a többiek érzései.
Emmett hogy lehet ilyen hülye? Liz biztosan Rose miatt fagyott le. Mert lehet hogy nem mondta ki, de a több éves gyakorlat az Rosalie mellett volt. Erről jó lenne ha beszélnének, mert ez így nagyon nem lesz jó szerintem.
Úgyhogy Emmett előveheti a komoly oldalát és hajrá!
De đóri Drága! Ugye ma még lesz egy fejezet?*bociszemekkelnéz* Lécci! Nagyon nagyon nagyon szeretnénk:)Kérlek:D
pusz, Vivii

Detty írta...

Sya!
Mi baja van Liznek? És hogy-hogy Jasper nem érezte azt, amit Liz igazából érez? (Uh, ez kicsit hülyén jött ki...)
Pusy: Detty

Rosalie írta...

szia(:
nagyon jó lett ez a rész...csak kicsit rövidebb mint szokott...kiváncsi vagyok hogy mi baja van liznek..
és a Emmett mackó olyan aranyos éd komoly de mégis perverz(:
várom a következőt=) remélem ma még lesz egy(:
puszi,Rosalie

Evcu írta...

Hm... mi leheta baja Liznek? :O
semmi logikus nem jut az eszembe :/
de remélem a kövibe kiderül ami mikor is lesz? ^^
ma? :P
puszi xoxo

Vii írta...

Szija!

Végre Bella kicsit elgondolkodott. De ahogy elnéztem sokra nem jutott! Mármint a lányaival és főleg Lizzel kapcsolatban! Viszont Edward... barátok mi? Húúú hát a féloldalas mosolynak nem tudott ellenállni. Hmmm... ha ezt Edward tudta volna lehet, hogy előbb beveti!
Jó, hogy mindenki boldog! Happy van!!!
De mi lett Lizzel? Mi kényszerítette megint a műmosolygásra? Azt én sem hiszem, hogy EmMaci bántotta volna. Jasper pedig jó testvér révén nyugtatgatja! Kedves!

(Tovább állok!)

Pusszantás!