BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 24., szombat

Jó úton - Legjobb karácsony (3/3)

Sziasztok! Tudom, nincs meg még a 15 komi, de olyan izgatottak voltatok, és valójában én is, hogy tetszik? Másra számítottatok? Imádlak benneteket, puszi.đóri
ui.: ha szeretnétek más szemszöget írjátok le, kiét:)

18. fejezet - Legjobb karácsony (3/3)
-Mindenki, hogy megváltozott. Alice, megnövesztetted a hajad? - simított végig Alice haján. -Tök jó. – mosolygott rá. – Jasper, hát te három hónap alatt nem sokat változtál – ölelte meg.
-Te sem – nevetett Jazz.
-Rose, egyenes a hajad, így is gyönyörű vagy. Hmm, inkább nem ölelek meg hátha bekapsz… - mosolygott rá kedvesen.
-Esme – ölelte meg szorosan. – Már hiányoztatok. Carlisle te semmit sem változtál. Emmett, te sem - lépett szerelmem mellé. Szerelmem?! Ezt tényleg kigondoltam?!
-Hugi – kapta fel Em anyámat. – Héé, bátyus – lökte oldalba. - Edward, van pajeszod – kuncogott, miközben két oldalt vizsgálta. – Teljesen más vagy, de üdv – ölelte meg Edwardot, egy picit több ideig, mint bárki mást.
-Ő itt Vanessza és Jerry – mutatott a két vámpírra. Jasper feléjük lépett és kezet fogott Jerryvel, megölelte Vanesszét.
-Tom és Jerryből? – nevetett Em.
-Van Tomink is – kuncogott anyu.
-Jó újra látni – mosolygott Vanessza Jasperre.
-Mondjatok valamit… Vagy valami… - mosolygott Bella, mellém lépett és megölelt.
-Hiányoztál.
-Te meg felnőttél – simította végig a hajamon.
-Milyen köpenyes vagy Volterában? - kérdezte egyszer csak Carlisle.
-Fekete – mondta, miközben még mindig arcomat vizsgálta.
-Mi a képességed? – kíváncsiskodott.
-Öhm, mentális és fizikai pajzs, akit alávonok, annak megszerzem a képességét, de erről a Volturi nem tud – nézett Carlisle kíváncsi szemébe.
-Hiszen az hatalmas erő – suttogta Carlisle.
-Az össze Volturis képessége megvan, sőt még rengeteg – mosolygott.
-Egyedül le tudná győzni a Volturit – mosolygott Jasper.
-De ha nem tudnak a képességedről, akkor miért vagy fekete köpenyes? – kérdezte Edward.
-Mentális pajzsról tudnak, hiszen nem hat rám Aro, Jane képessége. Igazából harc miatt. Jól harcolok.
-Jól? – hüledezett Jasper. – Jobban mint, én.
-Tényleg? – kérdezte Alice.
-Újszülötteket öltem, több százat, kell tudni harcolni. Ők is újszülöttek – mutatott a két vámpír felé. – Zavaros lehet. Szóval én már nem Volterában vagyok, külön kilenc újszülöttel vagyunk. A seregekből, akik jönni akartak, akik esélyt akartak, jöttek velem, a többi meghalt. Kitétel állati vér, eddig egy baki sem volt, csak egy megszökött.
-Hányan vagytok ennyivel? – kérdezte Carlisle.
-Most ketten, Jasperrel voltunk hárman. Bár társam is most szokik át, de ő már nem újszülött.
-Hogy csináljátok? - hüledezett Carlisle.
-Jasper képességével önuralmat sugárzom… Ennyi az egész. Harcolni tanítjuk őket, persze csak önvédelem céljából, meg képességeket fejlesztjük.
Jerry megfogta anyu vállát, aki bólintott.
-Rose. Kicsit próbálj pozitívabbra gondolni, mert Jerry kiakad – szólt rá kedvesen, mégis egy bizonyos él volt a hangjában.
-Nekem ne parancsolgass te..te ...kurva – köpte a szavakat, majd megindult felénk.
-Rose én nem tenném... – suttogta Alice.
-Ribanc – jött közelebb.
-Milyen értesül vagy... - nevetett fel gúnyosan anyu. Miközben mindenki az ő reakcióját várta. - Egyszer a puha ágyikóból kelsz ki, az apádnak kaját csinálsz, suliba jársz, van egy barátod, akiért oda-vissza vagy. Aztán barátod lelép, öngyilkos leszel, ami nem jön össze. Aztán apád meghal, elköltözöl. Aztán spórolsz, hogy tudj enni valamit az nap, aztán kitesznek a saját házadból. Elköltözöl, picérkedsz, takarítasz, hogy kitudd fizetni a csotányokkal teli lakásod bérleti díját. Aztán aztán semmit takaró ruhában kiállsz a sarokra, és abból élsz meg, hogy a tested árulod. Aztán drogokat veszel, mert hányni tudnál magadtól. Amúgy mindenki leköp, a munkád miatt, kivéve a negyvenes alkoholista állatok, aki a verésre buknak, persze kétszer annyi pénzért az is belefér...Erre gondoltál? Kurva lennék? Én nem így gondolom, szerintem az a kurva, aki csak a testével tud valakit magával tartani, nem a szeretetével, a törődéssel...
Mindenki lefagyva állt, egyszer csak Victoria elkezdett Rose felé menni.
-Oké drágám. – suttogta neki. – Tudjátok mért rühellem Roset? - nézett körbe. – Azért mert bunkó? Nem. Azért mert szőke? Nem. Azért mert hazug? Igen!
-Vic, nem kéne… - suttogta anyu.
-Nem, elegem van, hogy hülyének néz. Tudjátok, hogy lehet kijátszani Edward, Jasper és Alice képességét? – kezdte újból. – Semmi tipp? Valaki tudja… Drága Rose. Negyven hét éve hazudsz…
-Victória – szólt rá anyu.
-Tudjátok – nézett Carlislére. – Láttam az arcotokat, mikor Lizék összepakoltak és átköltöztek ide. És a ti fájdalmaitok nem érdekelnek, sajnálom, de ez a lány. Negyven nyolc évig maga volt, értitek? Két éves korától. Én is hibás vagyok, hiszen nem voltam mindig mellette, de Rose ha nem lennél, ezek a lányok jobb életet éltek volna. Cullenként.
-Ezt, hogy érted? – kérdezte Esme.
-Nem Rose tehet róla, hogy Bellát elhagytuk – suttogta Edward.
-Mikor Bellát behívták Volterába, én neveltem a lányokat, ezt már tudjátok, de nem vagyok egy anya típus. Ezért akartam nektek adni őket, leveleket írtam, figyeltem hova kerül, valahogy mindig eltűntek. Féltem oda menni hozzátok, hiszen megöltetek volna, és nem próbálkoztam eléggé. Csak tizenkilenc levelet küldtem. Aztán a lányok felnőttek, és nem volt már szükségük rátok.
-Rose? – nézett rá Esme. – Mond, hogy nem igaz…
-Nem igaz, hazudik – köpte.
-Nem hazudik, te hazudsz – mondta Jerry. – Ez a képességem.
Még Jerry arcát néztem egy nagy csattanás, gyorsan odakaptam a fejem. Rose a földön feküdt, Esme pedig felette állt.
-Nem Bellárt, nem Liziékért. Értem Rose! Mindig gyereket akartam, tudod jól, és lett volna rá egy nyomorult esélyem.
-Sajnálom – suttogta.
-Most azonnal takarodj haza, pakold össze a holmid, mire hazamegyünk ne legyél ott – mondta dühösen Carlisle. Sosem láttam őket ilyennek.
-Fordul a kocka – suttogtam.
Rose kiszaladt.
-Sajnálom – suttogta Vic.
-Tudtam – hallottam meg Emmett hangját. Lassan odaléptem mellé, és leültem mellé a kanapéra és megfogtam a kezét.
-Esme tévedtél valamiben az imént – mosolygott anyu. – Lizék nem az egyetlen esélyeid voltak. Vani és Jerry itt maradnak nálatok fél évig, ők az ajándékotok. Neked és Carlislének. Egy esély, hogy lehessen gyereked – mondta.
-Mi? – kérdezte Esme. – Tudom, hogy lehetetlen.
-Mutasd meg Jerryn…
Teljesen össze voltam zavarodva, bár bármit eltudtam képzelni.
Jerry nevezetű srác, fél percen belül emberré változott dobogott a szíve.
Mindenki Bellát és Jerryit vizsgálta felváltva.
-Vanessza képessége, hogy emberré tud változtatni. Sosem próbáltuk, de talán sikerül… Félvér gyereked lehet mint, Lizék. Három hónap terhesség, és gyorsan növő bébi – mosolygott anyu.
Mindenki döbbenve állt és az iménti szavakat emésztgette.
-És persze nektek is – mosolyogtam Alicre.
Még mindig Emmett kezét szorongatva ültem. Baba, babák.
-Ez fantasztikus – álltam fel és megöleltem Esmét és Carlislét. – Legalább már főzni tudsz neki - suttogtam Esme fülébe.
-Köszönjük Bella – ölelte meg Esme hálásan anyum.
-Nincs mit Esme, mikor kiokoskodtam, rögtön rád gondoltam. Majd megbeszéljük a dolgokat.
-Éjszaka átmegyek, de szeretnék beszélni egy picit Lizzel, ha megbocsátotok – mosolygott.
-Persze, ez érthető – mosolygott Alice.
-Vanessza és Jerry is veletek megy, oké?
-Persze - karolt bele Vaniba Alice.

Itt vannak a ruhák, Lizi változott:) ITT

14 megjegyzés:

Névtelen írta...

Elsőőő.majd még írok ha elolvastam:Dcsak azt nem hagyhattam ki:P

VattaCukor írta...

szia! nagyon jó lett! egy kicsit meglepődtem Esme és Carlisle reakcióján.. De nagyon jó! De örülök h lesz gyermeke Esme-nek és tán a többi lánynak.

puszi

Névtelen írta...

Na szijja ismét:D
Nagyon szupi lett*.*Ez az igazi karácsony gyerekekx_DLehet végre babájuk Esme-nek és Alice-nek.Dejódejó.Rose pedig megérdemelte.Mondjuk Esmen és Carlisle-on meglepdődtem...Azért Vic hogy kiosztotta már.Jajj,kíváncsi vagyok,hogy mi lesz Edy-vel és Bellá-val:D:DMár tényleg csak Nessi-ék hiányoznak.
Most eszembe jutott Liz.Hogy vele most akkor mi van?Úgy értem,hogy sokáig tartotta magát,de volt amikor kiborult,mert magányos volt.Vagy nem csak a magány miatt?Nem tudok most így konkrét példát mondani,de volt amikor úgy éreztem,hogy nem csak ez a baja...Ha tévedek akkor bocsánat,csak nem igazán értem Liz személyiségét.
Várom a folytatást:D
Ha már nem lesz ma friss,akkor jó éjszakát gyerekek:D
pussza<3

Névtelen írta...

Igen igen éééééééééééés igen Rosalie takarodott a képből Imádlak (utáltam azért irom).
Végre Esmee is boldog lesz !XD

gicus19 írta...

Ez durva volt, de tetszett:D
Imádtam:D:D
Jöhet a kövi:d
puszi

Eveliin írta...

Sziia!
Nagyon jó lett:D
Rose elment(L)
Esme boldog:))
És Bella is hazajött :D
Ez szuper lett:))
Már nagyon várom a folytatást!!
Puszi: Eveliin

demon írta...

szia ez szupi kiderült az igazság rose jól megkapta éljen esme ajándéka gratula puszy

Wyyy írta...

Szia!!
Na én lemaradtam de bepótoltam(=
Amúgy meg jó újra látni téged csajszi(=
Hát na most mit írjak..nem kicsit lepődtem meg...Rose mehet a pbe..
Jeeeeee Bella..hazajött..Uhh Esme és Carlisle viselkedése nagyon nagy volt xD
Még jó hogy Em már elhagyta Rose-t..
Jejeeee kisbabák(=
Nagyon jó lett a fejezet..meg az előzők is(=ű
Vic tök jó fej..(=
siess a kövivel

puszillak

Wyyy(=

Erzsi írta...

Szia,szuper lett.Végre kiderült az igazság és Rose lekopott.Tök jó,hogy Esmééknek lehet gyerekük.Végre Bella haza jött.Kiváncsi vagyok mi lesz vele és Edwarddal,remélem megtud majd bocsájtani és valamikor majd újra összehozod őket:)Már tényleg csak Nessiék hiányoznak.Siess a kövivel.

Vii írta...

Szija!

Hát most kicsit lemaradtam! Egyszerre olvastam a három részt!
Üdv újra itthon! Már nagyon hiányoztál! :)

Tetszettek az új részek! Remélem Emmett azért továbbra is együtt fog élni Lizzel!
Durva volt, hogy Esmee lepofozta Rost! És Carlisle azt mondta, hogy húzzon! Kemény voltál, de hát, ezt érdemelte!
És jujj de rendes Bella, hogy megpróbálja őket boldoggá tenni egy vagy több(?) babával!
Nagyon bízom benne, hogy Bella és Edward megtudják beszélni a múltat! Az lenne a legjobb, ha őket is összehoznád idővel! :)
Azt viszont nem hittem, hogy Nessi ennyire haragszik Lizre! Mégis csak a testvére!
Emmett mit ad Liznek karira? Vagy arról nem szól a fáma? Engem érdekelne!
Na nem fárasztalak tovább!
Bocsi a hosszú monológért!
Várom a folytatást!

Pusszantás!

Névtelen írta...

úristen.:O:O. ez a fejezet igen jó lett..:D:D. örülök hogy bella meglátogatta lizéket.:). esmén és carlisle-on nagyon meglepődtem.:O. bár jól tették megérdemelte rose;):D. tűnjön el végre és hagyja őket békén.:D.emmett és liz olyan aranyos:). és ez a lehetőség hogy esmééknek legyen gyerekük... most biztos nagyon boldog lehet.:) jajj de kíváncsi vagyok hogy most lesz e vmi bella és edward között....:) már várom a folytatást;):D
puszi: .Jeni

Névtelen írta...

Vaó Rose meg érdemelte .de még biztos csinál valami galibát ,nagyon jó lett ,nagyon várom hogy mi lesz a folytatás üdv Bübe

rita írta...

nagyon jó lett
és alig várom a
következő fejezetet

Vivii írta...

Hali!

Hoppá, eléggé beindultak a dolgok:P Hehe, szegény Rose. Sajnálom, de tényleg (*várja, hogy mikor szakad rá a plafon*)
Vanessza képességének felhasználása eléggé meglepett. Nem gondoltam volna, hogy bárkinek is eszébe jutna egy vámpírt emberré változtatni,azért hogy lehessen kisbabája. Ez érdekes:)
pusz, Vivii