BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 30., péntek

Nekem készült díj? *elérzékenyült fej..*


1. Megköszönöd, akitől kaptad, nevét belinkeled.
2. Kiteszed a képet.
3. Megosztasz 5 olyan pici titkot, amit még nem tudunk, rólad, vagy a töriről.- Szigorúan tilos olyat, amit már felhasználtál másik díjnál...:@-
4. Továbbadod annak az 5 embernek, aki szerinted a legjobban megérdemli.:)

1.Moa, nagyon köszönöm, hogy gyártottál nekem egy díjat.:) Sosem felejtem el listára felkerül...
2.Kint a kép, nekem nagyon tetszik:) - piros pont Moának-.
3. A legnehezebb.
-1. A töri nincs megtervezve, maximum egy cselekmény ködös képe van a fejembe, aztán mikor írom akkor fejlődik, nő tovább.
-2.A törit függetlenül kezdtem el írni, nem volt Liz a jó és Nessi a rossz. Egyszerűen csak ez jött ki belőle, és nem tudom mi lesz a töri vége. DE most már úgy érzem mindenki nem lehet jó, mert úgy túl egyszínű és egyszerű történetet faragnék, és lenne három oldal...
-3.Ez rólam szól: Szóval már említettem, hogy olyan szeretnék lenni, mint Liz. DE nem vagyok olyan, milyen is vagyok? Hát én egy bolond lány vagyok, aki házon kívül szófogadó, és tisztelet tudó - ezért a felnőttek általában bírnak is -. Itthon más, nagyszájú vagyok, bunkó és trágár szavak olykor folynak ki a számon... ÉS nem tudok alkalmazkodni, ezért nagyon nincsenek is barátaim -DE változni szeretnék, és ezért megteszek bármit-.
-4. Ez is rólam: egy rendes, közép retégben élő családba születtem. Családomban volt egy rákos nagymama, aki 8 éves koromban halt meg - akit szüleim ápoltak - ebben az évben halt meg a papám, és a dédim is. Aztán mamám- akit imádok - pár év múlva lebénult őt is mi ápoltuk... Én eléggé tökre mentem benne, sokat vitatkoztam feketében jártam, mára már jól van és aránylag egészséges.. Aztán mostanában, pontosan tavaly óta, családi gondjaink vannak... Apám gyakran iszik, kiabál... Elég morbid.. - egyszer kirakott a házból..
-5. Imádom a kisgyerekeket, ezért rengeteg lesz a töriben:) Akik arcát egy kedves olvasóm, és kezdetleges barátnőm - remélem - Muki.i^^ keresi.:D

Uh ez elég hosszúra és a közepe szomorúra sikerült..:D De ne keseredjetek én boldog vagyok, veletek.:D

4.
1. Bari - Bari egy fantasztikus író, akit szívből imádok. Ha meglátom, hogy "Kör" friss, szaladok olvasni:D -
2.Alice - Rengeteg Alice közül az egyik:D. Ő rengeteg jó törit ír, egy példakép számomra. -
3. Liz - Liz megszerettette velem Jasper és Alice kettősét. És az én törimben, mint már valaki említette, ezért fordítok erre figyelmet, mert az övék egy különleges kapcsolat.-
4. Nikuske94 - Egy lány, aki új érzelmeket, ötleteket vitt a twilight fanfictionok világába. Tőle is lehet tanulni.:D -
5.Dzsenni - Aki megszeretteti az emberrel a farkasok világát, és most büntudatom van, hogy az én törimben kicsit kinyírtam őket*.* -:) ÉS, hogy írjon nekünk egy fejit!:D


Köszönöm a díjat Moa.... És jó, hogy szólsz mert elfelejtek levegőt venni is..:D

1 megjegyzés:

Nikuska94 írta...

Szia!
Nagyon nagyon köszönöm!
Jaj te! Komolyan mondom, megríkattál! Mikor láttam, hogy mit írtál rólam... nagyon aranyos vagy! Megérdemled a díjat! Gratulálok! És még egyszer köszönöm!
Azért írtam megjegyzést, mert úgy éreztem, hogy most nem elég a chat-be beírni a szokásos szöveget, hogy: köszönöm a díjat! (Mondjuk azt is mindig szívből mondom, de akkor is...)
Tényleg köszi!
Puszi: Nikuska94

u.i.: Kíváncsi vagyok mi lesz Nessi-vel. Remélem nem lesz gonosz. :(