BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 17., szombat

Jó úton - Karácsony (4/4)

Lányok! Nem ér, amit csináltok. Írtok tök sok tök szupi komit. És nem tudom, megállni, hogy ne tegyem fel.:)
Holnap még egy feji lesz, aztán egy hétig semmi - mivel nyaralok -, de úgy érzem pótoltam -előre is - a heti fejezetekkel. Nagyon belejöttem:D Izgatottan várom a véleményeket.:) Puszi, jó éjt.

10. fejezet - Karácsony (4/4)
-Sziasztok – jöttek meg Sethék legutoljára.
-Hello – mosolyogtam. Rengetegen voltunk, alig fértünk el. Erik, Mark, Tony, az öt farkas, Nessi, Lux, Jonah, Lora, Emma, Emily. Mindenki meglepődve bámult, hogy Jared Luxxal van, de pillanatok alatt a többség rájött mi az ok. Valószínű Jared, és Jake azóta nem változtak át.
-Ajándékozás! – kiáltottam fel. – Mindenki a nappaliba.
Három órán keresztül csak ajándék cserék voltak, rengeteg ajándék megfordult.
Mindenki viccesnek találta a fiúknak az egyen gatyát, Emily sírva fakadt mikor meglátta a babaágyat – amit egyáltalán nem csodáltam-. Karkötőket a lányok egymásnak mutogatták, mindenki boldog volt, és az én hangulatomon is dobott. Mindenkivel beszéltem pár szót.
Mígnem egy farkas gyűlést láttam meg a konyhában.
-Eltűnt, reméljük nem jön vissza – mondta Seth.
-Biztos nem fog - léptem be a konyhába .- Meghalt – jelentettem ki, míg behajoltam a hűtőbe almaléért.
-Mi? – kérdezte Sam. – Honnan tudod? – úgy kérdezte, mint egy taknyos gyerek lennék.
-Találkoztunk tegnap – öntöttem ki egy nagy pohárba.
-Liz, mi van? – lépett mellém Jared.
-A vámpír pasast, megöltem tegnap. Cullen területén, vége. Nem kell járőröznötök. Karácsonyi ajándék – mosolyogtam, majd kisétáltam.Aki történetesen az apám – fejeztem be fejben a mondatot.
-Liz?! – nyúlt utánam Jake. – Minden oké?
-Igen. Megkínoztam, szóval nyugi, nem öt perces cucc volt – nyomtam egy puszit az arcára.
Ő pedig ez megkattant arckifejezéssel.
-Tessék Jonah, itt az almalé – nyomtam a kezébe az poharat.
-Nessi, elmeséled a lánykérést – vigyorogtam nővéremre.
-…Renesmee Carlie Swan, megígérem létezésünk minden pillanatában szeretni foglak. Hozzám jössz feleségül? – vigyorom mindig szélesebb lett, de akaratlanul is, beképzeltem, hogy nekem mondja ezt valaki, és a valaki helyére Emmett Cullen csúszott. Nem! Állj! – Igen, igen! Válaszoltam neki, és a nyakába ugrottam – mosolygott Nessi.
-Ez fantasztikus, úgy örülök - öleltem át nővérem. El kell felejtenem Emmettet, hiszen ott van Rose, de egy ilyen csókot nem lehet elfelejteni…
-Lányok! Boldog szülinapot! – kiáltotta mindenki. – Tudjuk, hogy tegnap volt, de… - mentegetőzött Emily.
Mindenki oda jött felköszönteni minket. Teljesen kiment a fejemből, hogy tegnap voltam ötven éves, hihetetlen. Ötven év, ha ember lennék, már lehet unokáim is lennének, most meg még párom sincs.
-Köszönjük – mosolyogtam, tényleg örültem, hogy nem felejtették el.
Megkajáltunk, majd társaságokba tömörülve beszélgetni kezdtünk.
Lorával, Markkal, Tonyval, Erikkel voltam.
-Mindjárt jövök – állt fel Lora majd kiment a mosdóba, direkt hallgattam mit csinál. Megint bevett pár gyógyszert. Ez így nem lesz jó…
-Liz te nem azzal a sráccal jársz, aki ott izé azzal a lánnyal – mutatott a hátam mögé Mark, ahol Jared és Lux egymáshoz bújva beszélgettek.
-Nem, már nem – mosolyogtam.
-Akkor szabad vagy? – csillant fel Erik szeme.
-Erik! – szóltam rá.
-Bocs – vigyorgott rám.
-Bolond – löktem oldalba. Felálltam, és Lora felé igyekeztem.
-Hé, gyere egy picit – húztam vissza a wc-be.
-Igen? – nézett rám kérdőn.
-Fáj? – mutattam az arcára.
-Nem, miért?
-Lora, tudom, hogy fél óránként veszel be gyógyszert – ültettem le a wc-re.
-Nem a fájdalom miatt szedem… - húzta el a száját. Miközben arcát a tükörben vizsgálta,
-Nyugtató? – kérdeztem.
-Igen… Tudod, nem olyan egyszerű ez az egész. Mindenkin látni a magdöbbenést, ahogy elakad a tekintetük az arcomon. Saját öcsém nem mer rám nézni… Mindenki sajnál, és megbámul – suttogta, arca meggyötört volt.
-Jaj, drágám – öleltem meg. – Nincs semmi baj. Emmával beszélj neki is nehéz, vele is ez volt, sajnálták, de erősnek látszott és abbahagyták ezt a hülyeséget.
-Oké – mosolygott. Letörölte könnyeit, majd a tükörben magát vizsgálta.
Kop-kop.
-Fél perc – mondtam. Megigazítottam magon a felsőt, majd kizártam a wc-t.
-Ketten voltatok bent? – kérdezte hüledezve Erik. – Ezért nem kellek neked –vigyorgott.
-Ha-ha – mosolyogtam.
-Kijön ki hógolyózni? – kérdezték a fiúk. Először azt hittem csak viccelnek, de nem teljesen komolyan gondolták. Végül az egész társoság kiment.
-Fiúk lányok ellen – jelentette ki Jake.
-Ti többen vagytok, így nem ér – nevetett Nessi. – Valaki álljon át hozzánk!
-Mark, te gyere – mutattam az említettre.
-Huuu – kacagtak a lányok. – Miért pont Mark? – vigyorgott Lora.
-Szerelmes párokat nem akarok egy csapatban - kuncogtam.
-Mert én vagyok a legjobb – nyomott egy puszit az arcomra. – Ugye? – kacsintott rám.
Fél órán keresztül hó golyóztunk, nevetésektől hangos volt az erdő. Általában a szerelmesek egymást vették célba.
(Nessi-Jake, Emily –Seth, Lux – Jared, Emma – Embry)
Végén már inkább fürdetések jöttek, de kifejezetten óvatosan.
-Ne, kérlek Jake ne – visított Nessi.
-Ez csak hó – mosolygott.
-De hideg…
Megfogtam egy nagy rakással, és Jake arcába nyomtam.
-Ááá.
-Jaj Jake ez csak hó – vigyorogtam.
-Mivan kislány, hiányzik egy kis fürdetés – kacagott mikor felkelt.
-Nem – de már a hóban feküdtem. – Héé – mosolyogtam. –Sam!
-Gyere cica – vigyorgott. Nekem sem kellett több. Jól megfürdettem.
-Liz – szaladt oda hozzám Jonah. – Építsünk hóembert!
-Okés – mosolyogtam, majd felkaptam.
Húsz perc múlva már ott állt a két méteres hóember.
-Király – vigyorgott.
-Az, de mennyünk be, megfogsz fázni. Lányok, ha kell száraz ruha, gyertek.
Az összes lány utánam indult.
-Jonah gyere, keressünk neked is valamit.
-Nem má’, hogy ő fölmehet, a lányokkal? – vigyorgott kaján vigyorral Mark.
-De má’ – kuncogtam.
-Váó, mennyi ruhád van – nézett körbe Emily.
-Igen, van egypár – mosolyogtam. – Nyugodtan válasszatok. Nadrágok, pólók, pulcsik, zoknik – mutattam mindenre.
Közben előkerestem a gyerek ruhákat a szekrény legaljáról. Szoktam venni néha gyerek ruhát, tudom őrület, aztán mikor sok összegyűlik, elviszem az árvaházba.
-Liz, nektek miért van itthon gyerekruhátok? – kérdezte Emily, miközben Jonah száraz ruháit nézte.
-Hát, öhm. Tudod, nem csak te akarsz babát – mosolyogtam rá. Reméltem senki nem hallotta.
-Ó. Végülis érthető, nem is gondoltam rá – motyogta zavartan.
-Nem baj – mosolyogtam. – Nem nagy cucc.
Kezembe kaptam pár férfi pólót, hátha kell a fiúknak. Emily és rajtam kívül már mindenki lent volt.
-Fiúk, ha valakinek kell – dobtam le a kanapéra a pólókat. – Kér valaki forró csokit, vagy teát.
-Forró csokit!
-Teát!
-Oké, oké. Két perc.
Este nyolcig beszélgettünk, játszottunk, majd lassan mindenki hazament. Nessi, Jake, Lux és Jonah maradt.
-Ha akartok, eljöhettek holnap is – mondtam Nessinek. – Cullenek jönnek át.
-Bocs, csak Jake… Szerintem nem… - húzta el a száját.
-Oké, nem gond. Megértem – mosolyogtam.
-Liz minden rendben van? - kérdezte.
-Persze, mint mindig – mondtam, miközben a játszó Jonah és Lux felé pillantottam, hogy ne kelljen Nessi szemébe hazudnom.
-Hazudsz – suttogta. – Liz ismerlek. Miért nem mondod el? – kezdett hisztissé válni.
-Kit ismersz? Engem? - kérdeztem suttogva. – Én ismerlek Nessi. Azért kérdezed meg, hogy ki legyek pipálva, egy bizonyos mértékig érdekel a dolog, azt kész. Nessi jobban szeretlek, mint bármi mást, és ne haragudj, de úgy érzem nem ismersz. Ez nem a te hibád, ez is az enyém, és nem is akarom, hogy ismerj… - suttogtam.
Nessi megsemmisülve bámult.
-Figyelj Nessi, nagyon örülök a boldogságodnak, és nem fogom beárnyékolni olyan dolgokkal, amiről nem tudsz…
-Milyen dolgok Liz? Mit titkolsz? – szólt hangosabban mire Lux és Jonah ránk kapta a fejét.
-Tegnap megöltem egy vámpírt – suttogtam.
-Mi van? Akit Jacobék üldöztek? De, hisz azt mondták lehetetlen elkapni…
-Nessi, „ismertem”.
-De..hisz…honnan? – ekkor már Jake is minket figyelt.
-Párszor felhívott telefonon… - suttogtam.
-Miért? Mit mondott?
-Tíz éve figyel minket… „Csak most volt bátorsága felhívni” – suttogtam.
-Nem értek semmit.
-Engem akart. Telefonon hívogatott, hogy milyen jól nézek ki stb.
-Mikor akartad elmondani?! – kiáltott rám.
-Soha – mosolyogtam.
-Liz, térj már magadhoz. Ilyet nem titkolhatsz el… - üvöltött.
-Gyertek ki, kocsiban megvárunk – húzta ki Luxot és Jonaht Jake.
-Sajnálom. Igazad van, téged is bánthatott volna… Felelőtlen voltam – ismertem be.
-Ne csináld már mindig ezt, miért vagy ilyen mártír?!
-Mártír? – néztem rá értetlenül.
-Mindig más érdeket kell nézned, és ezt felhánynod… - pufogott.
-Mikor hánytam fel Nessi?! – kezdtem dühbe gurulni. – Ne mondj ekkora hülyeséget.
Kirohant az ajtón és becsapta azt, fél perc múlva elhajtott.
Én pedig zokogva rogytam a földre. Nem tudtam mióta ülhettem ott, csak ömlöttek a könnyeim.

14 megjegyzés:

Vivii írta...

Hali!

Wow, még egy feji? Ez nagyon tetszik:P Az eleje egész jól indult a bulinak. Viszont a végén nem volt a legboldogabb a hangulat. Nessinek meg kéne értenie Lizt. Neki ott van Jake, nála lakik, az élete tökéletes. Viszont Liz teljesen egyedül van. Nem csoda, hogy magába fordul és titkolózik. Azért remélem, hogy boldog lesz:) És hogy a Cullenes buli jól sikerül. Kíváncsi leszek, hogyan fognak Emmettel viszonyulni egymáshoz:D
Holnap sajnos nem tudom elolvasni a következő fejezetet:( Festem a szobám:P De azért majd hétfőn írok komit:D Jó nyaralást előre is és vigyázz magadra!
pusz, Vivii

manóó írta...

szuper rész lett! sajna a csajok összevesztek a végén, de így volt jó a fejezet. olyan szivesen olvasnám tovább :) várom a kövit, kíváncsi vok Cullenes karácsonyra is :)
nem lehetne ma? :P xD

Mimi írta...

most már komolyan "mesés" karácsonya van =/ szegény liz jöhetne emmet hogy megvigasztalja =DDD
am nagyon jó feji lett =)
várom majd a kövit =D
puszi Mimi

Névtelen írta...

Sya !!!Nagyon jo lett!!!
Ugye Emmett osszejon Lizzel?
Szeretem Roset de valahogy Emmettet jo lenne Liz mellett làtni!!!
Azért Nessi merérthetné Lizt!!!Szeretem ot meg minden de azért légyszives!!!Neki ott van Jake hamarosan egybekelnek és neki minden jo ha vége jo!!!Dràga Liznek meg nincs senkije!!!
Gyorsan hozd a frisst és kivàncsi vagyok milyen lesz Bella belépoje meg hogy mi lesz ott a partin Em meg Liz kozott!!!
Pusy
Ors

Eveliin írta...

Sziia!
Ngaoyn-nagyon jó lett:D
Nessi ténleg megérthetné Lizt.
Már nagyon várom a folytatást, kíváncsi vagyok milyen lesz a Cullenes buli és Emmettre is :D
Jó nyaralást előre is és vigyázz magadra!:)
Puszi: Eveliin

Evcu írta...

hali :)
nagyon szuper feji lett ;)
kiváncsi vagyok mi lesz még Karácsonykor :D
várom a kövit *.*
puszi xoxo

Névtelen írta...

Hát ez kész:D
Nagyon jó lett:P
Siess
Vivi

Adrienn írta...

Oh istenem itt abbahagyni, bűn. Ezt egyszerűen imádtam :D Kíváncsi vagyok mi lesz a vámpíros karácsonyon :) Szegény Liz, kicsit már sok volt neki. Végül is megértem...
Várom a következőt
Puszi Adry

Erzsi írta...

Szia,most olvastam mind a 4 fejezete.Jaj úgy örülök,hogy Emmett megcsókolta Lizt:)Rose most már tényleg lekophatna.És hogy Jared bevésődött annak is örülök,na de pont karácsonykor!És még Nessivel is összevesznek:)Szegény Liznek elég szar karácsonya lett.Remélem hamarosan összejön Em-mel és végre boldog lesz.Várom már Bella érkezését és a kövi fejit:)

gicus19 írta...

Erre is csak egy WOW! :)
Király feji lett:D Kár, hogy a végén összevesztek :(
De ki fognak békülni;)
És még egy hét a köviig xD
Jó nyaralást:D
puszi
Gicus

Wyyy írta...

Szia!
Ne má' hogy Nessi nem is ismeri rendesen Liz-t?!
És Liz miért ilyen undok??
Jó jó oké sz*r neki egyedül(már bocsánat a kifejezésért)de akkor is a tesója..jó ezt nem firtatom....azért ez a karácsony tök jóra sikerült (=
Háhh hnap jön a Cullen-es rész??!!!hmmmm....mi lesz még itt?! xD
most akkor az lesz hogy Nessi lesz a farkasos Liz meg a vámpíros?!..hát ez fura
Bella arra jön haza hogy a lányai itt meg ott vannak..xDna szép mondhatomxD
tetszett a fejiiiiiii
siess a kövivel



pusszancs


Wyyy (=

EsztiIi írta...

Nagyon+ nagyon tetszett!ű
:)
Léci írsz Bella szemszögéből is!
És mikor jön látogatóba I.M.S.V.??

Na mindegy már nagyon várom a folytatást!

Puszi

Eszter^^

Trixi írta...

Szia!
Nagyon jó volt. Olyan szépnek indult, Nessie viselkedését nem értem. Liz csak a javát akarja eddig nevelte szerette, most meg hogy viselkedik vele. Nagyon kíváncsi vagyok a Cullen karácsonyra, Bellára. Emmettre meg Lizre. Sok sikert.
Puszi

Vii írta...

Na bumm még több szenvedés! :(
Ettől már kezdek bedepizni!

Kérlek a kövibe legyen valami kis boldogsága Liznek is!
Szerintem igazán megérdemli!

Ugye kibékülnek? Igazán megbeszélhetnék a dolgot! Nessi olyan kis sértődékeny! Ahhoz képest, hogy ötven éves. :)

Ettől függetlenül jó kis karácsonyi feji lett!
Várom nagyoooooon!!!

Pusszantás!