BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Oldalak

2010. július 11., vasárnap

Jó úton - Telefonbeszélgetések

Itt a megérdemelt fejezet:) Komikat:D Puszi, đóri

2. fejezet -Telefonbeszélgetések
Telefon csörgésére keltem. Mi a fene? Hogy kerültem haza?
Lassan kinéztem az ablakon, szállingózott a hó. Atyám hiszen már december van, csoda, hogy tegnap nem fagyott be a seggünk.
Telefon még mindig szólt, és rezgett, pár centi és leesik az éjjeliszekrényről.
Lassan leesett, hogy fel kéne vennem.
-Halo – szóltam bele a telefonba.
-Azt hittem már sosem veszed fel… - halottam meg Alice csicsergését.
-Bocs, csak álmos vagyok. Hány óra? – kíváncsiskodtam miközben kihangosítottam a készüléket és elkezdtem elágyazni.
-Fél kettő – azt a rohadt - Eljössz velem vásárolni? – vette könyörgőre.
-Persze, de van itthon is dolgom. Szóval ne húzódjon el – mondtam nyugodtan, mielőtt még elszáll vele a vásárlási láz.
-Persze, akkor gyere át.
-Oké, fél óra.
-Ne egyél, Esme csinált reggelit – halottam hogy mosolyog.
-Oké. Puszi.
Kirohantam lezuhanyozni, hideg-meleg vizet váltakozva, öt perc múlva már a fogamat mostam, majd hajat szárítottam – füst szag végre kiment belőle-. Sminkeltem.
Felhúztam egy farmert, egy szürke hosszú ujjút, egy hozzá illő sálat.
Lassan lebaktattam a földszintre, ahol egy cetli várt.
Egy telefonszámmal alatta pedig Jared neve állt. Ő hozott haza? Este a mély férfihang…
Lassan felhúztam egy csizmát, előkerestem egy táskát, amibe beledobtam a másik táskám tartalmának a nagy részét. Majd indultam, a kocsimban, még lehetett érezni a „kutya” szagot, ami engem nem nagyon zavart. Gázra tapostam majd kilőttem.
-Sziasztok – léptem be a Cullen villába.
-Szia kislány – intett Emmett, majd egy picit elidőzött dekoltázsomon. Lehet nem ezt a felsőt kellett volna felvennem.
Közben nyomtam egy-egy puszit a nappaliban lévők arcára. Jasper, Edward, Emmett és Alice.
-Többiek? – ültem le az egyik fotelbe.
-Carlisle kórházban, Esméék pedig a gyermekotthonban.
-Oké – majd becsuktam a szemem.
-Nehogy elaludj! – halottam meg Alice hangját.
-Okés…
-Hosszú volt az éjszaka? – nevetett Emmett.
-Jah, főleg, hogy azt sem tudom ki vitt haza. Bár sejtem…. – motyogtam.
-Figyelhetnél jobban – halottam meg Edward hangját.
-Mi van? Csak nem aggódsz? – mosolyogtam.
-Áá, dehogy – motyogta fortyogva.
-Edward most mi bajod? Felnőtt nő vagyok, tudok magamra vigyázni.
Közben Jasper telefonja csörögni kezdett, felvette.
-Liz érts meg – motyogta Edward.
-Miért is? Nagyon szeretlek titeket meg minden, de sokkal erősebb vagyok nálatok, testileg és lelkileg is – kezdtem kiborulni. – Nem féltsetek engem, eddig sem lett bajom. – mondtam nyugodtan.
-Sajnáljuk – suttogta Alice.
-Nincs mit, ti nem tehettek róla.
-Liz?! – nyújtotta felém a telefon Jasper. – Veled akar beszélni.
-Ki az? – tátogtam Jazznek.
-Elizabeth – hallottam meg anyám hangját.
-Anyu… - suttogtam, majd Jasperre néztem, aki csak mosolygott.
-Minden rendben drágám? – hallottam aggódását.
-Persze – néztem fel a plafonra, hogy könnyeim ne csorduljanak ki.
-Elizabeth, nekem nem kell hazudnod. Mi a baj? Nessivel minden rendben?
-Nessivel minden a legnagyobb rendben, ne aggódj. Jól vagyunk – léptem ki az ajtón és leültem a lépcsőre.
-Lizi… Mi a baj? – kérdezte nyugodt, édes hangján.
-Mondjuk, hogy nem vagy itt?! Nincs senkim… - suttogtam.
-De ott van a nővéred, vagy a Cullenék. Ne félj segítséget kérni, ne félj megmutatni a gyengéd, szívem.
-Nem akarok pofára esni – suttogtam.
-Miért esnél pofára? Bíz az emberekben. Egyedül nem tudod megoldani, egyedül nem tudsz élni…
-Mikor jössz el? Mikor leszel velünk? – közben már zokogtam.
-Nem soká, hiányzol.
-Már úgy érzem nem is kellünk neked. Mond, hogy negyvennyolc évig nem tudtál volna eljönni, vagy csak meglátogatni vagy felhívni a fenébe is. Jasperre telefonálgatsz? És velünk nem tudnál? Ennyit érünk? - ordítottam.
-Sajnálom Liz… - suttogta.
-Mit? Hogy nem érdekel téged, hogy mi a fene van velünk? Anyu mond meg, és kész.
-De csak..
-Miért nem akarsz minket? – zokogtam már.
-Akarlak titeket, Nessit és téged egyaránt, de nem ilyen egyszerű…
-Csak azt mond, nem volt alkalmad egyszer felhívni sem…
-Lett volna, csak nem mertem – suttogta.
-Miért? - a hangom kezdett egyre jobban hisztissé válni.
-Féltem, hogy már ti nem akartok.
-Rád várunk anyu, hosszú évek óta. Anya vagy, vannak felelőségeid, ha félsz ha nem… - ordítottam.
-Tudom, sajnálom.
-Tudod én mit sajnálok? – hallgatás. – Hogy be akartam tölteni a szereped. Felnevelni Nessit, pénzt keresni, takarítani, főzni és egyebek. És te fel sem hívsz?
-Sajnálom - már ő is zokogott.
-Én is, rettenetesen. Ne haragudj, talán igazad van, talán nem értelek meg, de nem vagy már tizennyolc éves lány, aki nyugodtan drogozhat, ihat és kiállhat arra a nyomorult sarokra. Vannak felelőségeid.
-Tudom, igazad van. Bocsáss meg.
-Nem haragszom, csak nem értem. Egy kézzel elintézhetnéd a Volturit és nem?
-Nem ilyen egyszerű.
-Tudom, a Volturi a vámpírok királya a béke fenntartója. De te meg a kibaszott anyám vagy.
-Liz én úgy sajnálom. Bocsáss meg…
-Én sosem haragudtam rád, most sem haragszom. Magadnak kell megbocsátanod – suttogtam.
-Köszönöm, szeretlek szívem.
-Én is, vigyázz magadra és mihamarabb gyere.
-Oké, te is vigyázz magadra.
Letöröltem a könnyeim, és lassan felálltam és besétáltam. Mindenki engem bámult.
-Kösz – dobtam Jazznek a telefont.
Leültem a kanapéra úgy, mint a telefonbeszélgetés előtt. Többiek nem mozdultak.
-Kimegyek a mosdóba – álltam fel. – Addig szedjétek össze magatokat – mondtam kissé gúnyosan.
Lemostam az elkenődött sminket, majd leültem a wcre.
Kop-kop
-Gyere – nem is figyeltem, ki az. Gondoltam Alice. De nem ő volt, leült a csempére és az ölébe húzott. Emmett erős karjai magához szorítottak, én pedig hangos zokogásba kezdtem.
-Sss – suttogta. Fura érzés volt, az ő karjaiban lenni. Megnyugtatott és biztonságban éreztem magam.

Liz ruhái



9 megjegyzés:

Névtelen írta...

elsőőőőőő

Névtelen írta...

Na szijja
Bocsi az előbbiért,rám jött az 5 perc:D
Hát hűű.Nagyon jó rész lett,csak az a rossz,hogy Bella és Liz összevesztek.Ezt esetleg Nessi-től vártam volna,nem Liz-től,de nem is csodálom,hogy előbb-utóbb kibukott.
Emmett pedig készen van...Erre csak ezt tudom mondanix_DNem hiszem,hogy csak jószándékból vigasztalta Liz-t.
Remélem Jared-del összejönnek a dolgok,tök helyesek együtt.
Remélem hamar jön a folytatás:D
pusszaLL

gicus19 írta...

Jaj, ez nagyon jó lett:D
Most kivel lesz?:;) Emmett vagy Jared? xD Mert a fejlécből ítélve... De remélem tévedek xD :)
Király lett:D Siess a folytival:D
puszi

Mimi írta...

szia
nagyon jó lett =D
jót beszélgettek telefonon..x) habár ez várható volt liztől =)
remélem emmetel fog össze jönni és nem jared el =D
várom a kövit
puszi Mimi

Vivii írta...

Hali!

Egy valamit mondanék: đóri, menj a pokolba! (nehogy komolyan vedd, imádlak) Hogy lehetsz ilyen?
Könyörgöm döntsd el, hogy kivel akarod összehozni Lizt, mert már kezdek megőrülni. Jared nem rossz meg minden, de Emmett mégis csak Emmett:D
"intett Emmett, majd egy picit elidőzött dekoltázsomon." - Emnek bejön Liz és szerintem valamilyen szinten Liznek is Em.
Huha, ez a telefon beszélgetés nem volt semmi. Liz elég szókimondó, Bella pedig végre igazán hazamehetne! Rose meg leléphetne XD Huh, oké, próbálok lenyugodni, de...akkor is Emmettel kéne összejönnie!!!!!! XĐ Várom a következőt:D
pusz, Vivii (aki Emmett párti XD)

Eveliin írta...

Szia!!
Nagyon jó lett :D
Már várom a folytatást:)
És remélem Emmettel fog összejönni:))
Puszi: Eveliin

VattaCukor írta...

Szia! nagyon jó lett ez a fejezet!
Nagyon jó volt olvasni, hogy Bella Liz-el bezsélt! De megijedtem amikor Liz kifakadt, de nem lett harag... Ennek nagyon örülök! Várom már amikor Bella találkozik a lányaival.. Siess a kövivel!

Puszi: VattaCukor

Erzsi írta...

Szia,nagyon jó lett.Na,már nagyon kiváncsi vagyok végül is kivel fog összejönni.EMMETT!!!Végül is Jared bármikor bevésődhet,és akkor Liz csak szenvedne,azt meg nem akarjuk,ugye?Na de bármelyikükkel is,Rose eltünhetne.Nem birom őt.Várom a kövit.

Vii írta...

Szija!
Hú jó lett nagyon!
A telefon beszélgetés Bellával... Teljesen igazat adok Liznek!
Na és Emmett? :) személy szerint örülnék ha ők ketten együtt lennének!
Várom a kövit!
Pusszantás!